Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

120 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Communication externe

Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

10/10   |  NL   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info





Up & running met photoshop
Mezure

Goede selecties maken is essentieel voor Photoshop. We starten met afbeeldingen te beoordelen/taggen in Adobe Bridge om over te gaan in Photoshop. Hier leer je niet alleen waar alle knopjes zitten maar ook alles over het werken met vorm, tekst en kleur. Op verschillende ...

NL   |  Info





Up & running met illustrator
Mezure

Marketing- en communicatiespecialisten worden steeds vaker gevraagd om zelf aanpassingen te doen aan bestaande illustrator bestanden. Sommige zelfstandigen willen zelf tekeningen maken of hun verpakkingen uniek maken. Meer en meer designers willen hun ontwerpen digitaliseren en ...

NL   |  Info





Smartphone video's maken en monteren
Mezure

Video’s voor op social media hoeven niet altijd de duurste te zijn, het lijkt eenvoudig maar toch kan het vaak nog veel beter. Een professionele video oogt soms wel mooi maar je komt natuurlijker over met een zelfgemaakte video. Dit is social media reporting tot he next level. ...

NL   |  Info





Een professionele huisstijl en sjablonen hanteren
Mezure

Een professionele huisstijl is belangrijk voor het imago en de identiteit van jouw bedrijf. Een huisstijl is uniek, geeft jouw bedrijf een bepaalde uitstraling en onderscheidt je van jouw concurrenten. Om een goede indruk te maken, wordt de huisstijl van jouw bedrijf best ...

NL   |  Info





Communicatiemanager
Laudius

Communicatie is een breed vakgebied. Dit is ook terug te zien in deze cursus. Alle aspecten van communicatie passeren de revue. Of het nu gaat om bedrijfsinterne communicatie of communicatie met externe partijen: alles komt aan bod. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met ...

NL   |  Info





Communicatieskills – klantgerichte e-mails schrijven
ElaN Languages

Helder, correct en in een klantvriendelijke stijl. Tijdens deze opleiding leert u e-mails te schrijven die professioneel overkomen. Met veel voorbeelden uit de praktijk en handige tips & tricks. Voortaan drukt u in alle gemoedsrust op ‘verzenden’. Voor wie? Medewerkers die in ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – klantgericht telefoneren
ElaN Languages

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en ...

Sur mesure   |  Info





Commerciële Teksten Schrijven
NHA Opleidingen

Trek de aandacht met tekst: volg de cursus Commerciële Teksten Schrijven Je bedrijf biedt natuurlijk toegevoegde waarde aan afnemers. Maar hoe breng je de unique selling points over? Gewoon meedelen of geef je er een creatieve draai aan? Op welke manier communiceer je ...

NL   |  Info





Training : omgaan met agressie (praktische training met uw noden)
Pantelco BVBA

Agressie kan blijvende schade aanrichten. Ook al word je er maar 1 maal mee geconfronteerd. Het kan die keer teveel zijn. Een mens kan er door kraken. We kennen 3 verschillende basisreacties op agressie: vluchten, vechten en verstijven. Van de laatste reactie onderschatten we ...






Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Sur mesure   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Sur mesure   |  Info





Omgaan met agressie
Skan Performance Management

Deze contextuele training heeft twee zwaartepunten. Ten eerste het grondig begrijpen van de achtergronden van het proces van agressie als de weg naar aanvaarding en ten tweede de acute aanpak van agressie. Zowel de oorzaken van agressie, het leren beheren en beheersen van ...

Sur mesure   |  Info





Linkedin : networking et prospection
Sanaelconsult




Haal meer uit je stem / excellent stemgebruik
Pantelco BVBA




Vind je digitale stem!
HRD Academy

3/10   |  NL



Prise de parole en public à partir des techniques théâtrales
Actio Oratoria




General data protection regulation (gdpr)
Training Online 4U




Creating e-learning
Training Online 4U





Résultats 101-120 de 120 page précédente -  Page  1  2  3  4  5 

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be