Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

144 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Gestion: Gestion générale et gestion d'entreprise

Transformationeel leren: het nieuwe gewoon in dynamische omgevingen
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Vandaag draait alles om het juiste evenwicht tussen kennis, gedrag en cultuur. Leer hoe je de collectieve intelligentie gebruikt en management en medewerkers verbindt in een lerende en innoverende dynamiek. Bouw met enthousiasme aan empowerment en eigenaarschap, flexibiliteit ...

15/2   |  NL   |  Info





Transformationeel leren: het nieuwe gewoon in dynamische omgevingen
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Vandaag draait alles om het juiste evenwicht tussen kennis, gedrag en cultuur. Leer hoe je de collectieve intelligentie gebruikt en management en medewerkers verbindt in een lerende en innoverende dynamiek. Bouw met enthousiasme aan empowerment en eigenaarschap, flexibiliteit ...

15/2   |  NL   |  Info





Innovation pickup: happy business better business
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Innovation pick-up is een reeks workshops gericht op de nieuwste innovaties in de markt om van daaruit je competitief voordeel te halen.*Sessie 1: -introductie positieve psychologie -wat is gelukkig xerken? -exploratie en debat *Sessie 2: introductie talent in actie -wat is ...

18/6   |  NL   |  Info





Innovation pickup: new leadership & brainpower
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Innovation pick-up is een reeks workshops gericht op de nieuwste innovaties in de markt om van daaruit je competitief voordeel te halen. *Sessie 1: -the power of one(filmpje) -nieuwe generatie, nieuwe verwachtingen -impact op leiding geven en leiderschap -debat *Sessie 2: -visie ...

6/6   |  NL   |  Info





Innovation pickup: digitalisation & new skills
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Innovation pick-up is een reeks workshops gericht op de nieuwste innovaties van de markt om van daaruit je competitief voordeel te halen. *Sessie 1: -introductie: the changing world of work -verandering van het werk: analyse van de impact -nieuwe ongebruikte skills: wat en ...

23/5   |  NL   |  Info





Workingsm@rt in meetings
Priority Management Brussels

Working Sm@rt in Meetings is a powerful hands-on session designed to give participants a practical process to get better results and higher satisfaction from meetings. It combines information from the latest meetings research with ample opportunity for participant exercises and ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
SBM

Als teamverantwoordelijke voor een groep arbeiders wordt er van u verwacht dat u uw medewerkers niet alleen duidelijke instructies geeft, maar ook motiveert en leidt. Dagelijkse situaties op de werkvloer beheersen als leidiinggevende vereist de nodige vakkennis. Tijdens deze ...

3/6   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
SBM

Als teamverantwoordelijke voor een groep arbeiders wordt er van u verwacht dat u uw medewerkers niet alleen duidelijke instructies geeft, maar ook motiveert en leidt. Dagelijkse situaties op de werkvloer beheersen als leidiinggevende vereist de nodige vakkennis. Tijdens deze ...

11/2   |  NL   |  Info





Bedrijfsmanagement
SBM

Wenst u als ingenieur of technicus een managementrol op te nemen of uw strategische rol in het bedrijf te vergroten? Dan is een generalistische kennis van management een primaire vereiste. Het volstaat niet om deskundig te zijn in uw vakdiscipline. Om goed te kunnen functioneren ...

14/3   |  NL   |  Info





Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor leidinggevenden
Geert Haentjens Training & Consulting

Alle inzichten en vaardigheden nodig om als leidinggevende motiverende afspraken-, voortgangs- en beoordelingsgesprekken te voeren. Afhankelijk van de ervaring van de deelnemers: een tot drie dagen training. Kan ook als kortdurende module (bvb. n dagdeel) voor refresher, ...

Sur mesure   |  Info





Skills die morgen het verschil maken - inkoop 4.0
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Als inkoopprofessional wordt van jou verwacht dat je dingen gedaan krijgt of oplossingen bedenkt voor moeilijke situaties. Hierbij kom je met tal van anderen in contact: interne klanten, directie, leveranciers, consultants, … Effectieve communicatie en begrip voor de ...

28/3   |  NL   |  Info





Efficiënt onderhandelen voor inkopers
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Inkoop en onderhandelen gaan hand in hand. Competente en bedreven inkopers/onderhandelaars zijn van groot belang voor uw organisatie. Deze praktijkgerichte tweedaagse “Efficiënt onderhandelen voor inkopers” levert de nodige tools en handvatten om succesvol aan de slag te gaan.

26/2   |  NL   |  Info





Efficiënt onderhandelen voor inkopers
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Inkoop en onderhandelen gaan hand in hand. Competente en bedreven inkopers/onderhandelaars zijn van groot belang voor uw organisatie. Deze praktijkgerichte tweedaagse “Efficiënt onderhandelen voor inkopers” levert de nodige tools en handvatten om succesvol aan de slag te gaan.

19/2   |  NL   |  Info





Performance management - balanced scorecard
ie-net ingenieursvereniging

Een unieke training ervaring! Leer op slechts 4 halve dagen hoe uw strategiekaart te ontwerpen en hoe een succesvolle implementatie mogelijk wordt. Met deze praktijkopleiding wordt de theorie van de Balanced Scorecard (BSC) onmiddellijk omgezet in een realiseerbaar ...

NL   |  Info





Praktische managementvaardigheden
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 3 modules en behandelt alle belangrijke vaardigheden is een geïntegreerd packet. Met in elke module (als rode draad) aandacht voor Duurzaam leidinggeven Module 1: IK (zelfkennis, assertieve communicatie, beter presenteren) Module 2: TEAM (lastige ...

NL   |  Info





Corporate performance management (cpm)
EHSAL Management School

CPM heeft als doel het nemen van beslissingen te verbeteren en te ondersteunen. Daarom wil men (in)zicht verwerven inzake bedrijfsperformatie en zorgen voor een link tussen de ondernemingsstrategie en de uitvoering ervan. Hierdoor vereenvoudigt Corporate Performance Management ...

NL   |  Info





Bedrijfskunde
EHSAL Management School

Inleidende sessie: Strategisch management (3,5 uur) Module 1: Financiële informatie en financieel beleid (21 uur) Module 2: Marketing- en verkoopbeleid (14 uur) Module 3: Juridische aspecten (14 uur) Module 4: Human resources management (7 uur) Module 5: Management ...

NL   |  Info





Adviseur familiebedrijven
EHSAL Management School

Het professioneel adviseren van familiebedrijven vergt bijzondere opleiding. De opleiding behandelt de hele ondernemingsproblematiek op een geïntegreerde en multidisciplinaire wijze vanuit de invalshoek van het familiebedrijf.

NL   |  Info





Werken met kpi's - key performance indicators
IFBD - Institute for Business Development

Iedere organisatie wil haar resultaten meetbaar maken én meten. Hiertoe zijn ken-en stuurgetallen onontbeerlijk. Het strategisch sturen op cijfers is echter complex en niet zonder risico. Aan de hand van deze training doet u het strategische inzicht en de noodzakelijke kennis op ...

29/1   |  NL   |  Info





Voeren van resultaatgerichte functioneringsgesprekken
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze “hands on” training, krijgt u de kans uw persoonlijke competenties als verantwoordelijk leidinggevende bij te sturen. Op één dag tijd krijgt u niet alleen inzicht in het nut en het waarom van functioneringsgesprekken, maar bovendien krijgt u gedurende de volledige ...

13/2   |  NL   |  Info





Visual storytelling in business
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop leren wij je om van je boodschap een meeslepend verhaal te maken. Bovendien kijken we naar de beste vormen om dit bij jouw publiek te brengen. Als je verhaal helder is, kies je misschien voor PowerPoint of misschien voor één van de andere visuele vormen, die we ...

22/1   |  NL   |  Info





Uw rol als business analist
IFBD - Institute for Business Development

De business analist is ondersteunend aan de business op het gebied van inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen. Hij functioneert hierbij als spin in het web tussen de business afdelingen en de ondersteunende afdelingen zoals IT, Marketing en HRM. Hij werkt vaak nauw samen ...

7/5   |  NL   |  Info





Sla - service level agreements
IFBD - Institute for Business Development

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische succesfactoren van de samenwerking zoals beschikbaarheid, service graad, kwaliteit, kosten, … van de geleverde dienstverlening. Een goede ...

15/5   |  NL   |  Info





Sla - service level agreements
IFBD - Institute for Business Development

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische succesfactoren van de samenwerking zoals beschikbaarheid, service graad, kwaliteit, kosten, … van de geleverde dienstverlening. Een goede ...

10/5   |  NL   |  Info





Risico management in projecten
IFBD - Institute for Business Development

Ieder project, klein of groot, strategisch of tactisch, heeft per definitie een zekere graad van onzekerheid en risico. Hoe nieuwer of unieker het project, hoe groter de onzekerheid en dus hoe groter het aantal risico’s. Hoe strategischer het project, hoe groter de impact van de ...

31/1   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 144 Page  1  2  3  4  5  6   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be