Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

407 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Compétences en gestion personnelle

Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Timemanagement met behulp van outlook
Skan Performance Management

U wenst de chaos in uw job te controleren en meer te bereiken in minder tijd? U wenst meer output? U heeft nood aan een time management systeem waarop u kan vertrouwen? U wenst productiever te zijn dankzij Outlook in het beheren van uw tijd? Tijdens deze opleiding lopen we ...

Sur mesure   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Sur mesure   |  Info





Creatief denken
Skan Performance Management

Wilt u nieuwe denkpistes ontdekken en toepassen? Zoekt u technieken om via creativiteit tot de meest geschikte oplossingen en resultaten te komen? Wilt u uw creatieve vaardigheden ontdekken en een ‘boost’ geven? Aan de hand van diverse creativiteits-technieken wordt uw ‘out ...

Sur mesure   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Communicatie, begrijpen en begrepen worden
Skan Performance Management

Communicatie is een constante in alles wat we doen : men kan niet niet communiceren! Hoe kan iemand via diverse kanalen (stem, lichaamstaal, woorden) verschillende boodschappen (rationeel en emotioneel) overbrengen? Wat te doen om te begrijpen en wat te doen om begrepen te ...

Sur mesure   |  Info





Assertiviteit
Skan Performance Management

Deze training leert u om te gaan met verschillende interpersoonlijke basishoudingen. Deelnemers worden zich bewust van de eigen houding, zeker in situaties waarin ze onder druk komen te staan. Het toepassen van assertiviteitstechnieken met respect voor zichzelf én voor de ander ...

Sur mesure   |  Info





Breinproductiviteit en stress
IFBD - Institute for Business Development

Stress: vijand of vriend Mensen zijn gebouwd voor stress: we zijn stressmachines. Immers, topprestaties zonder stress zijn ondenkbaar. Onder stress functioneert ons brein beter, zijn we creatief, inventief en alert. En zo besluitvaardig. Alleen langdurige stress maakt ons ziek. ...

5/2   |  NL   |  Info





Teamdynamica
Van Kelst & Co

Voor wie: Je leidt een team of bent teamlid en wil meer inzicht krijgen in hoe je een bijdrage kan leveren aan een performant en verbonden team. Wat zijn de basisdynamieken en de fasen in een teamontwikkeling? Wat zijn de symptomen van elke fase? Wat zijn de signalen dat het ...

24/4   |  NL   |  Info





Duurzaam onderhandelen
Van Kelst & Co

Ik bevind mij regelmatig in formele/informele onderhandelingssituaties en vind dat er in het eindresultaat een onevenwicht is tussen mijn belang en dat van de ander. Hoe krijg ik impact op onderhandelingen? Hoe kan ik mijn belang sterk vertegenwoordigen en presenteren, en toch ...

25/5   |  NL   |  Info





Communicatietraining voor leidinggevenden
Kluwer Opleidingen / Formations

Uw woorden wikken en wegen? Aandachtig luisteren en boodschappen interpreteren? Overleggen en overtuigen? Cruciale competenties voor iedere manager of teamleider. Zeker in moeilijke situaties. Deze praktijkgerichte communicatietraining voor de leidinggevende biedt u een complete ...

16/4   |  NL   |  Info





Gamification & game-based learning
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens de workshop 'Gamification' krijgt u een overzicht van de principes van dit fenomeen en werkt u aan een goed concept om zelf in uw organisatie met gamification aan de slag te gaan. Daarbij mag het zelf maken en spelen van een game natuurlijk niet ontbreken! U gaat naar ...

19/11   |  NL   |  Info





Functieclassificatie, basis voor een modern en consistent beloningsbeleid
Kluwer Opleidingen / Formations

Het succes van het invoeren van een functieclassificatie hangt af van de technische aspecten en van de manier waarop u het project introduceert. Na deze interactieve opleiding kent u alle technische aspecten van functieclassificatie en heeft u een leidraad om een ...

5/6   |  NL   |  Info





ITIL® Foundation in IT Service Management
Kluwer Opleidingen / Formations

The ITIL® Foundation course provides comprehensive coverage of ITIL® Service Support and Service Delivery best practices. We will show you how the ITIL® framework, processes and procedures are essential in providing a stable quality service and how the framework can become the ...

25/10   |  EN   |  Info





ITIL® Foundation in IT Service Management
Kluwer Opleidingen / Formations

The ITIL® Foundation course provides comprehensive coverage of ITIL® Service Support and Service Delivery best practices. We will show you how the ITIL® framework, processes and procedures are essential in providing a stable quality service and how the framework can become the ...

15/3   |  EN   |  Info





Loonfiscaliteit van A tot Z
Kluwer Opleidingen / Formations

Als directeur of medewerker van de personeelsdienst of de loonadministratie wordt u verondersteld de fiscaliteit met betrekking tot verlonen perfect te beheersen. U moet antwoorden op vragen in verband met de belastingen, de socialezekerheidsbijdrage en de bedrijfsvoorheffing ...

8/3   |  NL   |  Info





Salaires : aspects sociaux et fiscaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Dans votre pratique de l'administration du personnel, vous êtes régulièrement confronté à des questions concernant la fiscalité des rémunérations. Or, la fiscalité évolue vite et se complique de plus en plus. En outre, vous êtes sans cesse à la recherche d'opportunités pour ...

6/3   |  FR   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

21/11   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

25/9   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

3/7   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

5/3   |  NL   |  Info





Inleiding tot data science & analytics in R
Kluwer Opleidingen / Formations

In onze digitale wereld is het noodzakelijk dat bedrijven betere beslissingen sneller kunnen nemen. Om te overleven moeten ze efficiënt en wendbaar zijn. Om het verschil te maken moeten ze nieuwe diensten en producten ontwikkelen op maat van de klant. Het gedrag en de ...

2/10   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 407 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be