Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

221 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Compétences en gestion d'affaires

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

20/9   |  NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

6/9   |  NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Weerstanden en conflicten ombuigen naar constructief samenwerken
SBM

In deze opleiding krijgt u een beter inzicht in het begrip 'conflict' en 'weerstand', hoe conflicten en weerstand ontstaan en leert u vaardigheden om succesvoller en effectiever ter handelen in situaties waarin belangentegenstellingen een rol spelen. U kan omgaan met moeilijke ...

21/11   |  NL   |  Info





Succesvol onderhandelen
SBM

Na deze workshop heeft u een helikopterzicht op de parameters die spelen bij een onderhandeling, de opties die u heeft inzake stijl tijdens en de druk die u wel of niet wil voeren op de onderhandelingen. U herkent de basis tricks van anderen. U heeft een instrument in handen om ...

14/11   |  NL   |  Info





Leiding geven voor nieuwe leidinggevenden
SBM

Nieuw in uw leidinggevende functie? Tijdens deze training maken we een onderscheid tussen leiderschap en management. Managen is de taakgerichte, harde kant, zoals plannen en zorgen dat de juiste persoon op de juiste plaats is. Leiding geven is de mensgerichte, zachte kant: uw ...

9/10   |  NL   |  Info





Leiding geven voor niet-leidinggevenden
SBM

Om multidisciplinaire teams aan te sturen of mensen te laten samenwerken aan (tijdelijke) opdrachten kunt u niet altijd terugvallen op een hiërarchische positie. Dit niet-hiërarchisch leidinggeven vergt enkele specifieke vaardigheden die tijdens deze training centraal staan. ...

26/11   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
SBM

Tijdens dit leertraject krijgt u kennis en praktische tips mee om efficiënt leiding te geven aan arbeiders. Een vooral praktijkgerichte opleiding waarbij u zich als deelnemer ontwikkelt tot een effectieve leidinggevende door het uitbreiden van uw technische en organisatorische ...

1/10   |  NL   |  Info





Coachen van medewerkers
SBM

Coaching is erop gericht de mensen te stimuleren en zich laten ontwikkelen, zodat ze hun werk met passie doen en het beste uit zichzelf en uit elkaar kunnen halen! Deze sessies zijn voor leidinggevenden die willen leren om coachend leiding te geven. Deze cursus biedt u coachen ...

5/9   |  NL   |  Info





Beter delegeren
SBM

Leer de kunst van het delegeren in 2 sessies. De deelnemers zijn werkzaam als leidinggevenden die nood hebben aan tools en skills om als professioneel teamleider te kunnen delegeren. Het doel van de korte opleiding is om op dit vlak tot een grotere zelfredzaamheid van de ...

15/10   |  NL   |  Info





People management
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daags traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer concrete antwoorden krijgen op vragen als: • Hoe kan ik mensen het best motiveren? • Wat delegeer ik best aan wie en hoe? • Op welke manier dien ik een functioneringsgesprek te ...

22/2   |  NL   |  Info





Charismatisch leiderschap
CIPERS Training Professionals

Versterk je Obama-factor! Als leider van je team wil je ervoor zorgen dat je mensen je visie volgen en dat ze bereid zijn zich ten volle in te zetten voor het realiseren van de doelstellingen van het team. Tijdens dit 1-daags seminar leer je onder meer: - hoe je kunt ...

18/1   |  NL   |  Info





Coachen van medewerkers
AMVR

Wat is coachen in de praktijk? Coachen is cruciaal voor het motiveren van uw medewerkers en is noodzakelijk voor de ontwikkeling van hun competenties. In de opleiding komen de verschillende vormen en coachingstechnieken aan bod. Coachingsgesprekken worden via rollenspel geoefend ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Sur mesure   |  Info





Delegeren
AMVR

In deze opleiding komen alle aspecten aan bod om succesvol taken te delegeren. Welke voorwaarden moeten voldaan zijn voor het delegeren van één of meerdere taken? Wat zijn de voordelen voor leidinggevende en medewerker, maar ook mogelijke valkuilen? Wat zijn mijn eigen ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 221 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be