Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

48 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Communication externe

Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

24/9   |  NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

11/12   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

11/1   |  NL   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra Bizz

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Sur mesure   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Sur mesure   |  Info





Workshop schrijven voor klantendiensten
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Klanten met vragen of klachten sturen steeds vaker e-mails. Daarom is een vlotte pen essentieel voor medewerkers van callcenters, helpdesks en klantendiensten. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw antwoorden helder en vlot formuleren. Na afloop schrijft u niet alleen ...

Sur mesure   |  Info





Workshop klantvriendelijke teksten schrijven
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Een schrijfcursus? Kan iedereen dan leren schrijven? Natuurlijk. En hoewel helder schrijven steeds belangrijker wordt in ons professioneel leven, verwaarlozen heel wat mensen deze essentiële vaardigheid. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw ideeën klaar en duidelijk ...

Sur mesure   |  Info





Workshop klantvriendelijke overheidscommunicatie
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Adminstraties van steden en gemeenten, provinciale overheden, regionale en federale besturen... nooit eerder stonden ze zo dicht bij de burgers. Die burger eist terecht dat de overheidscommunicatie helder en toegankelijk is. Tijdens deze inspirerende opleiding vertellen we ...

Sur mesure   |  Info





Workshop direct mail
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Sur mesure   |  Info





Workshop copywriting: van david ogilvy tot leo burnett
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Deze succesvolle workshop neemt u mee door de boeiende wereld van de reclame. Via bekende marketingconcepten als USP, image building en positioning ontdekt u het belang van een doordachte strategie voor onweerstaanbare copy. Daarna maakt u kennis met het ankermodel. Deze ...

Sur mesure   |  Info





Klantvriendelijk schrijven voor hr-professionals
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Naast personeelsadministratie behoren ook de interne en een deel van de externe communicatie tot het takenpakket van de meeste personeelsdiensten. Een cruciale opdracht. Want de manier waarop u uw boodschap verwoordt, is bepalend voor de communicatiecultuur van uw hele ...

Sur mesure   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Sur mesure   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Sur mesure   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

16/10   |  NL   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Sur mesure   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiemanager
Laudius

Communicatie is een breed vakgebied. Dit is ook terug te zien in deze cursus. Alle aspecten van communicatie passeren de revue. Of het nu gaat om bedrijfsinterne communicatie of communicatie met externe partijen: alles komt aan bod. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met ...

NL   |  Info





Up & running met illustrator
Mezure

Marketing- en communicatiespecialisten worden steeds vaker gevraagd om zelf aanpassingen te doen aan bestaande illustrator bestanden. Sommige zelfstandigen willen zelf tekeningen maken of hun verpakkingen uniek maken. Meer en meer designers willen hun ontwerpen digitaliseren en ...

NL   |  Info





Een professionele huisstijl en sjablonen hanteren
Mezure

Een professionele huisstijl is belangrijk voor het imago en de identiteit van jouw bedrijf. Een huisstijl is uniek, geeft jouw bedrijf een bepaalde uitstraling en onderscheidt je van jouw concurrenten. Om een goede indruk te maken, wordt de huisstijl van jouw bedrijf best ...

NL   |  Info





Smartphone video's maken en monteren
Mezure

Video’s voor op social media hoeven niet altijd de duurste te zijn, het lijkt eenvoudig maar toch kan het vaak nog veel beter. Een professionele video oogt soms wel mooi maar je komt natuurlijker over met een zelfgemaakte video. Dit is social media reporting tot he next level. ...

NL   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info





Up & running met photoshop
Mezure

Goede selecties maken is essentieel voor Photoshop. We starten met afbeeldingen te beoordelen/taggen in Adobe Bridge om over te gaan in Photoshop. Hier leer je niet alleen waar alle knopjes zitten maar ook alles over het werken met vorm, tekst en kleur. Op verschillende ...

NL   |  Info





China online training - grasp china'
China Inkling Cross-cultural Dynamics

China is 300 keer zo groot als België. Het land maakte de laatste decennia een immense socio-economische ontwikkeling door. Heel concreet : jaarlijks gaan er erg veel Vlamingen op reis, studeren er of doen er zaken. Waarom? ...

NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

11/12   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

10/12   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 48 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be