Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

39 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Communication externe

Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

25/1   |  NL   |  Info





Omgaan met agressie
Skan Performance Management

Deze contextuele training heeft twee zwaartepunten. Ten eerste het grondig begrijpen van de achtergronden van het proces van agressie als de weg naar aanvaarding en ten tweede de acute aanpak van agressie. Zowel de oorzaken van agressie, het leren beheren en beheersen van ...

Sur mesure   |  Info





Stakeholdering
IFBD - Institute for Business Development

Het is opvallend hoeveel informatie, workshops en trainingen er voorhanden zijn over de harde, technische en managerial benadering van samenwerken en projectmanagement en hoe weinig over de zachte, menselijke en emotionele kant van uw job. Dit terwijl deze laatste essentieel is ...

26/2   |  NL   |  Info





Mediatraining
Kluwer Opleidingen / Formations

Elke dag worden bedrijven gemaakt of gekraakt in de media. Daarom is het belangrijk dat bedrijven weten hoe journalisten werken, hoe ze op de best mogelijke manier communiceren met de pers en hoe ze langetermijnrelaties uitbouwen. Niet alleen de klassieke media als kranten, ...

29/5   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

11/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

27/2   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

18/10   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

20/3   |  NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

7/2   |  NL   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Sur mesure   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken 4: E-mail communicatie + teamoefening.

Sur mesure   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

26/4   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

18/4   |  NL   |  Info





Digitale marketing en communciatie
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on Module 4: Metrics De deelnemers bieden we ...

15/10   |  NL   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer is van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. De noodzakelijke ...

Sur mesure   |  Info





Klachtenbehandeling en after-sales
AMVR

De na-verkoopdienst is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? De nadruk wordt gelegd op de analyse en de technieken om met dergelijke klanten om te gaan. Dit ...

Sur mesure   |  Info





Dè chinezen, wie zijn ze, wat zijn ze van plan?
China Inkling Cross-cultural Dynamics

China is 300 keer zo groot als België. Het land maakte de laatste decennia een immense socio-economische ontwikkeling door. Heel concreet : jaarlijks gaan er erg veel Vlamingen op reis, studeren er of doen er zaken. Waarom? ...

NL   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra AB

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Sur mesure   |  Info





Netwerken opent deuren
B&D

Hoe bouw je actief en doelbewust je netwerk op? Hoe spreek je iemand aan? Hoe onderhoud je je netwerk? Dit zijn slechts enkele vragen waarop je een antwoord krijgt tijdens deze workshop ‘Efficiënt netwerken’. Je leert bewuster, efficiënter en met meer plezier je netwerk ...

NL   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Sur mesure   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Sur mesure   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
Gunnar Michielssen

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Sur mesure   |  Info





Workshop direct mail
Gunnar Michielssen

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Sur mesure   |  Info





Klantvriendelijk schrijven voor hr-professionals
Gunnar Michielssen

Naast personeelsadministratie behoren ook de interne en een deel van de externe communicatie tot het takenpakket van de meeste personeelsdiensten. Een cruciale opdracht. Want de manier waarop u uw boodschap verwoordt, is bepalend voor de communicatiecultuur van uw hele ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 39 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be