Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

28 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Gestion commerciale

Training communicatieskills – presentaties geven
ElaN Languages

Uw presentaties naar een hoger niveau tillen: dat leert u tijdens deze opleiding. Met dank aan de praktische tips & tricks van een ervaren specialist. Op de koop toe leert u de stijl en de structuur van uw presentaties te verbeteren. Resultaat? U overtuigt met sprekend gemak uw ...

Sur mesure   |  Info





Training communicatieskills – klachten behandelen
ElaN Languages

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en ...

Sur mesure   |  Info





E-mail marketing en marketing automation
SBM

Genereer nieuwe prospects en klanten via het digitale marketing proces. In deze training leren we u hoe u een leadgeneratie traject opzet via verschillende (online) kanalen. We leren hoe u uw doelgroep(en) verleidt via sociale media berichten en hoe uw e-mailmarketing ...

6/6   |  NL   |  Info





Google advanced (sbm certified training)
SBM

Volg deze opleiding en: . U kent de do’s-and-don’ts van SEO-copywriting . U haalt een hoge ranking in Google . U weet welke andere factoren SEO-succes bepalen Toch is SEO-copywriting alleen niet zaligmakend. Volg dus zeker ook de twee modules van Frederik Delfosse. Hij ...

13/5   |  NL   |  Info





Professioneel functioneren op een vakbeursstand - inhouse training
SBM

Zet uw standbemanning op scherp - INHOUSE TRAINING VAN 1 DAG Vanuit onze expertise hebben we een standaardprogramma van 1 dag (6 uur) voor bedrijven en organisaties uitgewerkt, samen met onze zeer ervaren trainers. Ze zijn één voor één bedreven in de materie, ongeacht de ...






Professioneel accountmanagement
SBM

De Account Manager als spilfiguur in het veranderende verkoopproces Traditionele salesrecepten schieten tekort om klanten aan de haak te slaan én te houden. Benieuwd naar de ingrediënten van accountmanagement 3.0? Uw verkopersrol future-proof invullen? Dan is de opleiding ...

15/4   |  NL   |  Info





Basis verkooptraining: verkopen is (meer dan) een werkwoord
SBM

Ken alle aspecten in het verkoopproces en leer (beter) verkopen! Meer verkopen met minder moeite? Natuurlijk: als u deze workshop volgt om uw onontgonnen salestalent aan te boren. Zo komt u te weten hoe u klanten binnenhaalt en er blijvertjes van maakt. Op het ...

22/5   |  NL   |  Info





Schrijven voor google
SBM

Schrijven voor Google - de nr. 1 SEO copywriting training in Vlaanderen! Schrijft u webteksten? Dan dient u twee heren. U verleidt de lezer van vlees en bloed om in te gaan op uw aanbod. Maar daarvoor moet u hem wel eerst op uw website krijgen. En dat lukt alleen als u ook ...

13/5   |  NL   |  Info





Inkoop-negotiatietechnieken
ie-net ingenieursvereniging

Dit programma, opgevat als een praktisch seminarie, geeft de in- en verkoper een breed inzicht in de inkoopproblematiek. Inkooporganisatie en -administratie, de commerciële aanpak, de inkooptactiek en -strategie, verbale en non-verbale negotiatietechnieken worden in praktische ...

NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

28/3   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

16/5   |  NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

4/6   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

22/5   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

3/4   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

16/5   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

25/4   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid, voor iedereen anders!
Way2Play




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Elevator pitch
Expert Academy




Care... l'attitude orientée client sur les planches
Klein Barnum

FR



Van teamlid naar teamleader
Skan Performance Management




Klantenbinding
Skan Performance Management




Hoe motiveer ik lokale werkgevers om mijn cliënten een kans te geven?
Mentor

NL




Résultats 1-25 de 28 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be