Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

18 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Gestion commerciale

Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

23/4   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

1/4   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

30/3   |  NL   |  Info





Verkopen zonder te verkopen
IFBD - Institute for Business Development

POSITIEF BEÏNVLOEDEN VANUIT JE GUNFACTOR ALS KENNIS EXPERT In je rol als adviseur, project manager of technisch expert heb je een welomlijnde operationele rol. En die rol moet je respecteren. Maar tegelijkertijd sta je dichter bij de klant dan de beste account manager. Door ...

17/3   |  NL   |  Info





Sales plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen is je vak. Al jaren bouw je, samen met je team, mee aan het commerciële succes van je organisatie. Misschien ben je intussen doorgegroeid tot sales manager en coach je vandaag je gemotiveerd verkoopteam. En dan vraagt je management om een Sales Plan, een plan dat je ...

19/2   |  NL   |  Info





Dealen met dealers
IFBD - Institute for Business Development

U wilt groeien, nieuwe markten aanboren, nationaal of internationaal. En toch kunt u zich niet veroorloven om een netwerk van eigen verkoopkantoren uit te bouwen. Daarom heeft u vandaag – meer dan ooit – nood aan dealers die uw product of dienst voor u verkopen. Het opzetten ...

11/2   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

11/6   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





Commercieel Business Innovatie Model
Amelior

Tijdens deze tweedaagse opleiding zal worden gewerkt rond 2 of 3 real life cases. Leerdoelstellingen: stimuleren om actief het bestaande business model regelmatig te controleren en te innoveren op het juiste moment, stimuleren om regelmatig over het business model te ...

30/3   |  NL   |  Info





Communicatieskills – presentaties geven
ElaN Languages

Uw presentaties naar een hoger niveau tillen: dat leert u tijdens deze opleiding. Met dank aan de praktische tips & tricks van een ervaren specialist. Op de koop toe leert u de stijl en de structuur van uw presentaties te verbeteren. Resultaat? U overtuigt met sprekend gemak uw ...

Sur mesure   |  Info





Communicatieskills – klachten behandelen
ElaN Languages

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en ...

Sur mesure   |  Info





Elevator pitch
Expert Academy




Inkoop-negotiatietechnieken
ie-net ingenieursvereniging

NL



Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Klantgerichtheid, voor iedereen anders!
Way2Play





Résultats 1-18 de 18

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be