Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

29 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Gestion commerciale

Professioneel telefoneren
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig telefoneert met klanten, leveranciers, interne en externe relaties. U leert & oefent de professionele telefoonetiquette, wat u moet vermijden, wat u moet doen bij klachten. Tijdens de training oefenen we met telefoontoestellen en ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig schrijft met interne en externe klanten, of het nu gaat om brieven, e-mails of faxen. Ook als u maar sporadisch schrijft en het professioneler wilt aanpakken. U leert & oefent de vorm, de stijl en de taal van brief, fax en e-mail. De ...

16/11   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

24/1   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

20/2   |  NL   |  Info





Workshop for successful outsourcing
Solvay Executive Education

The programme helps managers and business owners to efficiently deal with the risks and opportunities of outsourcing, whether in Belgium or abroad. It targets enterprises with no or little experience with outsourcing, or more mature organisations seeking to benchmark and upgrade ...

EN   |  Info





Executive programme en immobilier
Solvay Executive Education

Avec son Executive Programme en Immobilier, la Solvay Brussels School vous propose une formation post-universitaire unique en Belgique francophone qui vous permettra de : - Développer ses connaissances du secteur immobilier - Mieux en connaître les exigences économiques et ...

FR   |  Info





Channel Management: hoe haalt u het beste uit uw distributeurs?
Kluwer Opleidingen / Formations

Als uw bedrijf omzetgroei ambieert via een distributeurnetwerk loont het om u goed voor te bereiden. Distributeurs zijn op de 1e plaats zakenmensen die vaak in een te sterke onderhandelingspositie zitten, wat leidt tot ongewenste compromissen die de marge van uw bedrijf ...

18/4   |  NL   |  Info





Advanced salestraining: verkopen, dat is de klant helpen om te kopen
Kluwer Opleidingen / Formations

Al een paar jaar verkoopervaring? Dan is het tijd om een niveau hoger te schakelen tijdens de advanced salestraining. Kijk met frisse blik naar uw aanpak, vermijd de klassieke valkuilen en loods uw klant vlotter door het koopproces.

26/4   |  NL   |  Info





Business Development: van idee tot groei
Kluwer Opleidingen / Formations

Succes door innovatie – een kwestie van geluk? Niet helemaal. Met een doordachte business development-strategie verhoogt u drastisch uw groeikansen.

15/11   |  NL   |  Info





Strategisch accountmanagement in de b2b-praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Accountmanagement streeft naar een langetermijnrelatie op institutioneel niveau, met verschillende aanspreekpunten in de organisatie, met open communicatie, en met duidelijke doelstellingen: 'win-win', het streven naar de status van 'preferred supplier' of 'sole supplier', en ...

1/3   |  NL   |  Info





Strategisch accountmanagement in de b2b-praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Accountmanagement streeft naar een langetermijnrelatie op institutioneel niveau, met verschillende aanspreekpunten in de organisatie, met open communicatie, en met duidelijke doelstellingen: 'win-win', het streven naar de status van 'preferred supplier' of 'sole supplier', en ...

21/11   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Sur mesure   |  Info





Inkoop-negotiatietechnieken
ie-net ingenieursvereniging

Dit programma, opgevat als een praktisch seminarie, geeft de in- en verkoper een breed inzicht in de inkoopproblematiek. Inkooporganisatie en -administratie, de commerciële aanpak, de inkooptactiek en -strategie, verbale en non-verbale negotiatietechnieken worden in praktische ...

22/11   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

7/12   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

7/11   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

21/11   |  NL   |  Info





Elevator pitch
Expert Academy




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Hoe motiveer ik lokale werkgevers om mijn cliënten een kans te geven?
Mentor




Verkoopsvergaderingen dynamiseren; dynamic sales meetings
Paco professional business training & consulting

NL



Klachtenbehandeling: van klachten- naar klantendienst
Paco professional business training & consulting




Care... l'attitude orientée client sur les planches
Klein Barnum

FR



De performante verkoopmanager: sleutels tot succes
Bruno Verhaeghe




Beantwoorden aan de verwachtingen van de klanten
Manacoach





Résultats 1-25 de 29 Page  1  2   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be