> Page d'accueil > catégorie Environnement, Sécurité et Qualité: Orientation client
|
  |
|
Klantvriendelijk, klantgericht onthaal
De Gussem Training & Consulting
Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen, het ook te zeggen, er naar te handelen. En toch, zo eenvoudig is het niet. Mensen zijn opgejaagd, hebben weinig tijd, geven op alles en nog wat commentaar, stellen onredelijke eisen, kunnen niet met ...
|
|
|
Klachtenbehandeling
De Gussem Training & Consulting
Klachten, je kan er boeken over schrijven.
Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven.
Ook als je super ...
|
|
|
Kosten van niet-kwaliteit
Amelior vzw
Kwaliteitskosten zijn een belangrijke parameter voor het peilen naar de gang van zaken in uw onderneming. U ontdekt hier praktische methodes om een kwaliteitskostenonderzoek op te zetten of te verbeteren, u leert de kosten van niet-kwaliteit aan de hand van praktijkvoorbeelden ...
|
|
|
Klachtenmanagement systeem
Amelior vzw
Een gedegen klachtenbehandeling herstelt de vertroebelde relatie tussen uw organisatie en uw klant. Bovendien heeft een correcte klachtenbehandeling een positieve invloed op het imago van uw organisatie. Via een aantal cases en praktische oefeningen krijgt u hier dus antwoord op ...
|
|
|
Service Level Agreements (SLA)
Amelior vzw
Vrijwel elke organisatie levert tegenwoordig een product/dienst. Wil uw organisatie zich blijvend onderscheiden, dan moet zij daarnaast ook een hoogwaardige en betrouwbare service verlenen, daarover concrete afspraken met klanten maken en deze zelfs garanderen. Dit kan via een ...
|
|
|
Het meten van klantentevredenheid
Centrum voor ProductiviteitsCoaching - CPC
|
|
|
Telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA
|
|
|