Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

5 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Environnement, Sécurité et Qualité: Orientation client

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal
De Gussem Training & Consulting

Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen, het ook te zeggen, er naar te handelen. En toch, zo eenvoudig is het niet. Mensen zijn opgejaagd, hebben weinig tijd, geven op alles en nog wat commentaar, stellen onredelijke eisen, kunnen niet met ...

NL   |  Info





Klachtenbehandeling
De Gussem Training & Consulting

Klachten, er zijn tal van boeken overgeschreven. Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven. Ook als je super ...

NL   |  Info





Kosten van niet-kwaliteit
Amelior vzw

Kwaliteitskosten zijn een belangrijke parameter voor het peilen naar de gang van zaken in uw onderneming. U ontdekt hier praktische methodes om een kwaliteitskostenonderzoek op te zetten of te verbeteren, u leert de kosten van niet-kwaliteit aan de hand van praktijkvoorbeelden ...

24/9   |  NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA




Het meten van klantentevredenheid
Centrum voor ProductiviteitsCoaching - CPC





Résultats 1-5 de 5

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be