Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

8 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Environnement, Sécurité et Qualité: Orientation client

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal
De Gussem Training & Consulting

Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen, het ook te zeggen, er naar te handelen. En toch, zo eenvoudig is het niet. Mensen zijn opgejaagd, hebben weinig tijd, geven op alles en nog wat commentaar, stellen onredelijke eisen, kunnen niet met ...

NL   |  Info





Klachtenbehandeling
De Gussem Training & Consulting

Klachten, Mijnheer, Mevrouw … je kan er boeken over schrijven. Goed dat ze hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan bood houden of terug een goed gevoel geven. Ook als je ...

NL   |  Info





Kosten van niet-kwaliteit
Amelior vzw

Kwaliteitskosten zijn een belangrijke parameter voor het peilen naar de gang van zaken in uw onderneming. U ontdekt hier praktische methodes om een kwaliteitskostenonderzoek op te zetten of te verbeteren, u leert de kosten van niet-kwaliteit aan de hand van praktijkvoorbeelden ...

24/9   |  NL   |  Info





Klachtenmanagement systeem
Amelior vzw

Een gedegen klachtenbehandeling herstelt de vertroebelde relatie tussen uw organisatie en uw klant. Bovendien heeft een correcte klachtenbehandeling een positieve invloed op het imago van uw organisatie. Via een aantal cases en praktische oefeningen krijgt u hier dus antwoord op ...

25/4   |  NL   |  Info





Service Level Agreements (SLA)
Amelior vzw

Vrijwel elke organisatie levert tegenwoordig een product/dienst. Wil uw organisatie zich blijvend onderscheiden, dan moet zij daarnaast ook een hoogwaardige en betrouwbare service verlenen, daarover concrete afspraken met klanten maken en deze zelfs garanderen. Dit kan via een ...

28/2   |  NL   |  Info





Klantentevredenheid bewaken en meten (cfr. ISO 10004:2012)
Amelior vzw

Tijdens deze cursus worden de 4 fasen van het klantentevredenheidsonderzoek behandeld: voorbereiding, uitvoering, terugkoppeling en sturing. Daardoor krijgt u een heldere handleiding voor het in gang zetten van dit moeilijke meetproces. Zowel de theoretische onderbouw als ...

14/2   |  NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA




Het meten van klantentevredenheid
Centrum voor ProductiviteitsCoaching - CPC





Résultats 1-8 de 8

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be