Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

52 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Gestion d'émotions et de conflits

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Roos van leary: communiceren met moeilijke mensen
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Goede communicatie is essentieel om goed samen te werken. Maar de ene mens is de andere niet en soms ontspoort de communicatie of loopt ze vast. Dat leidt dikwijls tot spanningen en conflicten, met als gevolg dat de communicatie dan nóg moeilijker gaat. De sfeer verziekt en er ...

7/11   |  NL   |  Info





Conflicthantering: praktische eendaagse
Human Matters

Vanuit Verbindende Communicatie streven we ernaar om conflicten duurzaam op te lossen. Een geslaagde oplossing zien we als een situatie waarbij alle betrokken partijen voldoende (h)erkend worden in hun behoeften en belangen. Dit betekent dat we vanuit Verbindende Communicatie ...

20/9   |  NL   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Sur mesure   |  Info





Mindful communiceren
Tryangle

Hoe kan je communiceren met respect voor jezelf en voor anderen? Hoe verhoog je je spreekcomfort? In deze opleiding leer je de taal van de weerstand te vermijden en brengen we je enkele communicatieve vaardigheden bij waardoor je constructief kan werken aan jouw eigen welzijn en ...






Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Sur mesure   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Sur mesure   |  Info





Overval: ervoor, tijdens en erna!
M-arc

Deze overvaltraining is principieel preventief bedoeld. Je leert er hoe een overvaller redeneert, wat hij verwacht, hoe hij tewerk gaat. En vooral, hoe voorkomen we de overval. Op 1 dag doorloop je 6 overvallen en je leert hoe je absoluut niet en hoe je beter wel reageert. Deze ...

Sur mesure   |  Info





Pava bewustzijnsmodel - basisreeks
Centrum GEA

Het PAVA-bewustzijnsmodel, dat de voorbije 10 jaar ontwikkeld is in Centrum GEA, is een praktisch methode waarmee je de belangrijkste factoren in kaart brengt die bepalen in welke mate je efficiënt en gelukkig bent en zingeving ervaart in je leven. De kracht van het PAVA-model ...

NL   |  Info





Opleiding tot coach in het pava bewustzijnsmodel voor professionelen
Centrum GEA

Deze opleiding is een compacte, kwaliteitsvolle postmasteropleiding waarin alle vaardigheden en attitudes aangeleerd worden die nodig zijn om op een professionele manier anderen te kunnen begeleiden met het PAVA-bewustzijnsmodel. De opleiding bestaat uit 6 lesdagen. Er wordt ...

NL   |  Info





Communicatie & leidinggeven
ElaN Languages

Tijdens deze opleiding leren leidinggevenden hun formele of informele leidinggevende rol beter en efficiënter in te vullen. Het is niet altijd eenvoudig om medewerkers op de juiste plek te krijgen of ze in de juiste richting te ‘duwen’. Goed communiceren en het menselijke ...

Sur mesure   |  Info





Moeilijke gesprekken met medewerkers
tweetakt.

In deze dagopleiding leer je medewerkers aanspreken op de meest moeilijke momenten. Je geeft duidelijke boodschappen, op zo’n manier dat een medewerker zelf meedenkt en naar oplossingen zoekt. Dat is handig voor jou, maar ook goed voor je medewerker. Je vermijdt demotivatie, ...

18/10   |  NL   |  Info





Verbindende communicatie basis met optie overnachting
Human Matters

In beperkte groep oefen je met voorbeelden die voor jou herkenbaar zijn, je leert zowel verbindend spreken als empathisch luisteren. Je vertrekt met een beter inzicht in wat jou en anderen drijft, een manier om op een slimme manier met jouw gevoelens en die van anderen om te ...

19/8   |  NL   |  Info





Klinische Psychologie
NHA Opleidingen

Leer alles over afwijkend gedrag in de cursus Klinische Psychologie Wil je weten waarom mensen soms anders reageren dan gebruikelijk? En wil je leren hoe je daarmee omgaat? In de cursus Klinische Psychologie krijg je praktische kennis die je in je werk of privésituatie kunt ...

NL   |  Info





Sociale Psychologie
NHA Opleidingen

Belangstelling voor menselijke interactie? Volg de cursus Sociale Psychologie Wil je meer inzicht in de gedachten, de gevoelens en het gedrag van mensen? Leren hoe je die kennis gebruikt in je dagelijks werk? De cursus Sociale Psychologie geeft je een goede basis. Kennis van het ...

NL   |  Info





Cultuurwetenschappen
NHA Opleidingen

Meer kennis leidt tot meer inzicht Hoe staat de maatschappij onder invloed van historische en culturele aspecten? Daar draait het om in de cursus Cultuurwetenschappen. Leer van actualiteiten De cursus bevat tal van interessante onderwerpen die je in de krant, op het nieuws en in ...

NL   |  Info





Gedragswetenschappen
NHA Opleidingen

Gedragswetenschappen Het vak Gedragswetenschappen leren levert jou een schat aan kennis op. Je bestudeert uitgebreid het menselijk gedrag. Dit doe je middels psychologische, sociologische, biologische en filosofische inzichten. Boeiend van begin tot eind.

NL   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Sur mesure   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Sur mesure   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Sur mesure   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Sur mesure   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Sur mesure   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Sur mesure   |  Info





Beheersing en aikido
Greet Training

Aikidocommunicatie kunt u leren. U ontdekt hoe aikido u inspireert in moeilijke communicatie. Vooral in moeilijke situaties die bij u frustratie, weerstand of soms zelfs woede uitlokken. Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse ...

NL   |  Info





Verbindende communicatie voor leidinggevenden
Walk Your Talk

Verbindende Communicatie biedt in de eerste instantie veiligheid, vertrouwen en ondersteuning. Alleen vanuit verbinding kunnen medewerkers groeien naar echte creativiteit, proactiviteit en betrokkenheid. Als leidinggevende leren we verder kijken dan gedrag van de ...

NL   |  Info






Résultats 1-25 de 52 Page  1  2  3   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be