Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

51 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Gestion d'émotions et de conflits

Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info   |  = 8,6





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Sur mesure   |  Info





Onzichtbaar verhoren
IFBD - Institute for Business Development

Als professional moet u soms moeilijke gesprekken voeren… Klanten, leveranciers of medewerkers van wie u vermoedt of soms zelfs zeker bent dat zij niet de volledige waarheid spreken. Soms flagrant liegen, soms de waarheid geweld aan doen. Maar hoe komt u dit te weten? Hoe krijgt ...

9/12   |  NL   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

6/12   |  NL   |  Info





Moeilijke gesprekken met medewerkers
tweetakt.

In deze dagopleiding leer je medewerkers aanspreken op de meest moeilijke momenten. Je geeft duidelijke boodschappen, op zo’n manier dat een medewerker zelf meedenkt en naar oplossingen zoekt. Dat is handig voor jou, maar ook goed voor je medewerker. Je vermijdt demotivatie, ...

3/12   |  NL   |  Info





Ontdek de kracht van emotionele intelligentie
B&D

Naast IQ hebben we EQ nodig om sociaal vaardig te zijn. Een emotioneel intelligente persoon aanvaardt zichzelf, heeft inzicht in andere mensen en hun gevoelens en kan de juiste beslissingen nemen. Hoe empathisch ben je? Hoe sterk ben je in het omgaan met je eigen emoties en die ...

NL   |  Info





Gestion de conflit : méthodes et techniques de résolution constructive
SD Worx Learning

1 journée de formation pour : Apprendre à reconnaître et à prévenir un conflit Estimer la nature et l’intensité d’un conflit Évaluer votre propre implication dans un conflit Prendre position et exprimer votre avis en situation conflictuelle sans en faire une affaire ...

FR   |  Info





Verzuim aanpakken doet u zo!
SD Worx Learning

Deze opleiding reikt u concrete richtlijnen en instrumenten aan, via de opbouw van een proactief verzuim- of aanwezigheidsbeleid. U leert wat de basisvoorwaarden en randcondities voor het voeren van effectieve verzuimgesprekken. U krijgt zicht op mogelijke bronnen, oorzaken en ...

NL   |  Info





Conflicthantering
SD Worx Learning

Na deze opleiding ben je in staat om op te treden als bemiddelaar en collega’s aan te moedigen om met elkaar in dialoog te gaan en zelf oplossingen te bedenken. Zo komen ze samen tot een duurzaam resultaat met een breed draagvlak.

NL   |  Info





Conflicthantering
Amelior

Conflicten voorkomen is één zaak. Conflicten verstandig aanpakken is een andere zaak. Beiden zijn belangrijk. Er bestaan heel wat methoden om conflicten aan te pakken. Toch heeft 'Mediation' zijn meerwaarde bewezen als tool om interpersoonlijke relaties op de rails te krijgen. ...

10/2   |  NL   |  Info





Inzicht in en aanpak van stress en burn-out
Amelior

Deze training is opgebouwd rond een wetenschappelijk concept dat het ontstaan van stress en burnout verduidelijkt. Theoretische inzichten worden geïllustreerd met zeer herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. In deze opleiding krijgt u een duidelijk beeld van de ...

21/1   |  NL   |  Info





Inzicht in en aanpak van stress en burn-out
Amelior

Deze training is opgebouwd rond een wetenschappelijk concept dat het ontstaan van stress en burnout verduidelijkt. Theoretische inzichten worden geïllustreerd met zeer herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. In deze opleiding krijgt u een duidelijk beeld van de ...

18/11   |  NL   |  Info





Verbindend leidinggeven met optie overnachting
Human Matters

Met onze training Verbindend Leidinggeven focussen we op het inzetten van een communicatie die werkt. Deze aanpak maakt dat de natuurlijke goesting die mensen hebben om zinvol werk te doen, gevoed wordt door een duidelijke, betrokken en inspirerende manier van leidinggeven.

21/10   |  NL   |  Info





Conflicthantering: praktische eendaagse
Human Matters

Vanuit Verbindende Communicatie streven we ernaar om conflicten duurzaam op te lossen. Een geslaagde oplossing zien we als een situatie waarbij alle betrokken partijen voldoende (h)erkend worden in hun behoeften en belangen. Dit betekent dat we vanuit Verbindende Communicatie ...

20/9   |  NL   |  Info





Betere gesprekken. minder stress.
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Praten met collega’s, we doen het elke dag. Goede gesprekken zijn essentieel voor een productieve en gezonde werksfeer, maar al te dikwijls vervallen we in geklaag, komen we niet to the point en blijft hetzelfde onderwerp steeds terugkomen. In deze cursus leert u ...

19/11   |  NL   |  Info





Roos van leary: communiceren met moeilijke mensen
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Goede communicatie is essentieel om goed samen te werken. Maar de ene mens is de andere niet en soms ontspoort de communicatie of loopt ze vast. Dat leidt dikwijls tot spanningen en conflicten, met als gevolg dat de communicatie dan nóg moeilijker gaat. De sfeer verziekt en er ...

7/11   |  NL   |  Info





Conflicthantering
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Deelnemers inzichten geven en technieken aanleren om met agressie en conflicten te kunnen omgaan, waardoor hun zelfvertrouwen merkbaar zal toenemen. * Deelnemers eenvoudige, maar doeltreffende technieken aanreiken, waardoor ze delicate situaties met klanten, medewerkers en ...

Sur mesure   |  Info





Mindful communiceren
Tryangle

Hoe kan je communiceren met respect voor jezelf en voor anderen? Hoe verhoog je je spreekcomfort? In deze opleiding leer je de taal van de weerstand te vermijden en brengen we je enkele communicatieve vaardigheden bij waardoor je constructief kan werken aan jouw eigen welzijn en ...






Omgaan met conflicten
The European Training House

- Elke medewerker heeft een persoonlijke kijk op het ervaren van conflicten. Zij of hij weet eigenlijk niet op welke manier deze conflicten te hanteren en om te buigen tot een positief resultaat. - Het kunnen onderkennen van de oorsprong van conflicten is een hulpmiddel. Maar ...

Sur mesure   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Sur mesure   |  Info





Overval: ervoor, tijdens en erna!
M-arc

Deze overvaltraining is principieel preventief bedoeld. Je leert er hoe een overvaller redeneert, wat hij verwacht, hoe hij tewerk gaat. En vooral, hoe voorkomen we de overval. Op 1 dag doorloop je 6 overvallen en je leert hoe je absoluut niet en hoe je beter wel reageert. Deze ...

Sur mesure   |  Info





Pava bewustzijnsmodel - basisreeks
Centrum GEA

Het PAVA-bewustzijnsmodel, dat de voorbije 10 jaar ontwikkeld is in Centrum GEA, is een praktisch methode waarmee je de belangrijkste factoren in kaart brengt die bepalen in welke mate je efficiënt en gelukkig bent en zingeving ervaart in je leven. De kracht van het PAVA-model ...

NL   |  Info





Opleiding tot coach in het pava bewustzijnsmodel voor professionelen
Centrum GEA

Deze opleiding is een compacte, kwaliteitsvolle postmasteropleiding waarin alle vaardigheden en attitudes aangeleerd worden die nodig zijn om op een professionele manier anderen te kunnen begeleiden met het PAVA-bewustzijnsmodel. De opleiding bestaat uit 6 lesdagen. Er wordt ...

NL   |  Info





Communicatie & leidinggeven
ElaN Languages

Tijdens deze opleiding leren leidinggevenden hun formele of informele leidinggevende rol beter en efficiënter in te vullen. Het is niet altijd eenvoudig om medewerkers op de juiste plek te krijgen of ze in de juiste richting te ‘duwen’. Goed communiceren en het menselijke ...

Sur mesure   |  Info





Klinische Psychologie
NHA Opleidingen

Leer alles over afwijkend gedrag in de cursus Klinische Psychologie Wil je weten waarom mensen soms anders reageren dan gebruikelijk? En wil je leren hoe je daarmee omgaat? In de cursus Klinische Psychologie krijg je praktische kennis die je in je werk of privésituatie kunt ...

NL   |  Info






Résultats 1-25 de 51 Page  1  2  3   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be