Leertraject Blended Learning
We bereiden ons leven nà corona voor. Om die reden zijn we op zoek naar àlle mogelijke input omtrent blended learning, en hoe zo'n leertraject er uit zou moeten zien.
Op dit ogenblik kiezen we voor een traject waar volgende mix aan concepten en praxis aan bod kan/zal komen IN OPBOUW
- Wat is blended learning?
- Terminologie: Containerbegrippen
- De wetenschap achter blended leren / Hoe leren volwassenen?
- Wat is trending, wat verkoopt, wat werkt?
- Model(len)& voor (blended) leren = Visuals rond blended trajecten (het concept): HILL, 5MON, SRLD, ...
- Synchrone en asynchrone leervormen : overzicht, voor- en nadelen
- (dynamische) content curation door SME's
- Webinars
- Inzetten van leertechnologie als engagementtool
- (Zelf) werken met video
- Tools die de interactie op gang brengen, zowel online als klassikaal
- Ontwerpen van een blended learning programma
- Is leren de oplossing?
- Needs analysis
- Stakeholdering = Welke rol speelt L&D / HR / externen ?
- Linken van leerdoelstellingen met bedrijfsdoelen
- Werken met scenario's
- Learner engagement / Adoption
- Learner centered User Interface/Experience design
- Werken met learner persona's
- Uitvoeren van een blended learning programma
- Impactverhogende factoren (concrete voorbeelden van learning boosters & triggers) die een positieve impact hebben op blended learning activiteiten
- Een andere rol voor de trainer
- Een andere rol voor de lerende
- Evalueren van een blended learning traject
- Werken met Instructional Design scorecards
- Learning Analytics
- Selfmade Experiment
- Community of Practice
- Demofest
Deze mensen kunnen/mogen ons contacteren via
kristoff@bedrijfsopleidingen.be: