NMBS - Training & Knowledge Manager

Als Training & Knowledge manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingsprogramma’s voor het verkooppersoneel en de omkadering op het terrein alsook voor de implementatie van nieuwe didactische leermethodes.

Daarvoor word je belast met:

  • het uitbouwen en implementeren van een meerjarenplan voor opleidingen, zowel voor het verkooppersoneel als voor de
  • omkadering op het terrein, dat kennis van de producten en de reglementering met de verkooptechnieken en de
  • commerciële relaties combineert;
  • het ontwikkelen van tools gebaseerd op de nieuwe technologieën (e-learning, rollenspellen,...);
  • het optimaliseren van de opleidingsmodules en het bepalen van leerobjectieven;
  • het sturen van het team van opleiders en het evalueren van de efficiëntie van de opleidingen en de gebruikte methodes;
  • het sturen van de coaches op het terrein en het ontwikkelen van hun competenties.
  • Om dit te bereiken, bestudeer je de evoluties gelinkt aan de opleidingen.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de 'Sales stimulation manager'.

Jouw profiel...

Je beantwoordt aan het profiel zoals hieronder beschreven en hebt minstens een master (bij voorkeur in een pedagogisch domein) of hebt een gelijkwaardige ervaring in opleiding.

Indien je jouw diploma in het buitenland hebt behaald, dien je in het bezit te zijn van een gelijkwaardigheidsattest afgeleverd door de Vlaamse Overheid (NARIV-Vlaanderen) om deel te kunnen nemen aan de selectie.

Het spreekt voor zich dat je voor deze functie ook over een aantal basisvaardigheden moet beschikken.

Volgende competenties willen we er specifiek uitlichten:

Technische competenties

  • Je hebt een ervaring in commercieel management en/of en coaching.
  • Je kan een groot volume aan gegevens verwerken.
  • Je beheerst de presentatietechnieken en kan inspirerende scripts uitwerken.
  • Informaticakennis: zeer goede kennis van Microsoft Office (Excel, Power Point, Word, Outlook,...).
  • Je beheerst perfect je moedertaal en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Kennis van online learning systemen is een pluspunt.

Gedragscompetenties

  • Je bent klantgericht.
  • Je stelt ambitieuze doelen op en neemt de nodige initiatieven om die te bereiken.
  • Je bent creatief en oplossingsgericht.
  • Je kan medewerkers bijsturen en een teamspirit opbouwen.
  • Je kan autonoom werken en je stelt spontaan verbeteringsideeën voor.

Wij bieden je...

  • Een interessante job met heel wat uitdagingen en de mogelijkheid om initiatief te nemen binnen een jong en zeer
  • gemotiveerd team.
  • Een opleiding en een permanente begeleiding.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, een marktconform loon alsook een treinabonnement voor het hele Belgische
  • net en andere voordelen.

 

Solliciteren kan via deze link

--Sluit dit venster--