Sibelga - medewerker Learning & Development

Sibelga beheert de distributienetten voor gas en elektriciteit in Brussel. Elke dag zetten onze 1 000 medewerkers zich in om 500 000 Brusselse gezinnen en ondernemingen van energie te voorzien. Op de werven of vanuit onze hoofdzetel in het hart van de hoofdstad, werken onze teams mee om het gebruik van energie vandaag en morgen eenvoudiger te maken. Op een moment dat de energie-uitdagingen talrijk zijn en dat zij een maatschappelijk karakter krijgen, wenst Sibelga haar departement Communicatie te versterken.

JOUW JOB

In samenwerking met je collega van de dienst Learning&Development verzorg je de volgende taken:
  • Je staat van A tot Z in voor de administratieve opvolging van de opleidingen, dit betekent : de opmaak van de jaarlijkse planning, de verzending van de uitnodigingen, de reservaties van de zalen, de contacten met de leveranciers, de inschrijving van de deelnemers, het verwelkomen van de opleiders, het klaarmaken van het pedagogisch materieel.
  • Je verzorgt de administratie van het platform LMS (Learning Management System) en de implementatie van nieuwe trajecten (opleidingen die een fysieke aanwezigheid vergen, digitale opleidingen of een mix van beide, …).
  • Je test de opleidingstoepassingen, je creëert en je updatet de users guides.
  • Je beheert de mailbox van de dienst Learning & Development en je zorgt voor een professionele opvolging van de inkomende telefonische oproepen en e-mails.
  • Als eerste aanspreekpunt verwelkom je kandidaten, opleiders, leveranciers ... Je organiseert de volledige opvolging van de opleidingen. 
  • Je doet voorstellen en draagt zo bij tot de verbetering van verschillende HR-processen.  Zo komt er tijd vrij voor onder meer het bepalen en uitrollen van nieuwe opleidingsprogramma’s, voor de pedagogische aanpak van opleidingen en voor ontwikkelingstools en -methodes.  
  • Je bent back-up voor je collega en expert L&D.
  • Je herziet en past de HR-informatie op het intranet grondig aan in samenwerking met de HR-collega’s.  Je zorgt voor een verbetering van de inhoud. 
  • Je maakt verschillende rapportages op (Learning & Development, Communicatie, …).
  • Je ondersteunt verschillende HR-projecten.

JOUW PROFIEL

  • Je behaalde een bachelordiploma in de richtingen human resources, secretariaat, marketing, communicatie of je beschikt over gelijkwaardige ervaring.  
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring verworven in een HR-afdeling.
  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie, je bent gepassioneerd door het vakdomein en je bent weetgierig.
  • Je bent Franstalig of Nederlandstalig en je bent in staat om je in de andere taal vlot uit te drukken. 
  • Je communiceert vlot zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je werkt vlot met de MS Office-tools, met name met Excel (grafieken, dynamische pivot tables, ...). (must have)
  • •Je bent een teamspeler en je gaat nauwkeurig en efficiënt te werk.
  • Je bent flexibel en proactief.
  • Je hebt relationele vaardigheden in de omgang, je hebt een open geest en je bent klantgericht. 
  • Je hebt een analytische geest en conceptuele competenties. 
  • Kennis van LMS en SAP (is een troef).

ONS AANBOD

  • Een zinvolle job, ten dienste van de Brusselaars.
  • Een goed evenwicht tussen werk en privéleven (glijdend uurrooster, telewerk).
  • Een kwalitatieve en waardevolle opleiding, evenals carrièreperspectieven in een activiteitensector die constant in evolutie is.
  • Een dynamische werkomgeving in het hart van Brussel.
  • Een voordelig loonpakket en pakket extralegale voordelen (33 vakantiedagen, verzekeringen zoals gezondheidszorgen, hospitalisatie en pensioen, 30% vermindering op de energiefactuur …).
Herken je jezelf in deze functiebeschrijving? Heb je zin om je competenties ten dienste van de Brusselaars te stellen? Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?
Aarzel dan niet en solliciteer bij Sibelga! Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat voortdurend evolueert met het oog op nieuwe technologieën, dat zich bekommert om het milieu en geeft om al haar medewerkers.

SOLLICITEREN

--Sluit dit venster--