Suez Belgium - HR Officer Learning & Development

HR Officer Learning & Development

Wij zoeken een administratieve en organisatorische duizendpoot om ons Talent & Development team te vervoegen.

 

Wat ga je doen ?

Als HR Officer Learning & Development bied je administratieve ondersteuning aan de HR Business Partners Learning & Development en aan de HR Manager Talent & Development.

 

Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit :

  • Algemene administratie rond opleidingen: de inschrijvingen, reservaties van zalen, het aanmaken van PO’s en de opvolging van de facturatie.
  • Dagelijks beheer van de Suez Academie mailbox : beantwoorden van mails ivm opleidingsaanvragen, facturatie, po’s, opvolgen van aanwezigheidslijsten voor encodage in LMS.
  • Rapporteringen: maandelijkse rapporten van de verplichte training voor de business, rapporten op vraag, jaarlijkse rapporten (bv. sociale balans).
  • Je wordt de Superadministrator van ons Learning Management Systeem (LMS) Talent Up. Dit wil zeggen dat je de expert wordt binnen het team hoe LMS te gebruiken. Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken van alle opleidingsevents en sessies en het registreren van de opleidingen.
  • Beheer Subsidiedossiers: je wordt de centrale contactpersoon voor de opleidingsfondsen. Je staat in voor het aanmaken van de trimesteriele/jaarlijkse subsidiedossiers, het bijhouden van het overzicht van alle georganiseerde opleidingen, aanwezigheidslijsten, opvolging van de wijzigingen in de subsidies.
  • ISO dossiers: jaarlijks voorbereiden van het ISO dossier (rapporten uit LMS).
  • FOD Mobiliteit: jaarlijks activiteitenverslag van Suez Academie opmaken voor de audit van FOD Mobiliteit.
  • Opvolging en organisatie van wettelijke opleidingen: EHBO / Brandveiligheid / ADR / Interventieleider / Interventieploeg. Je wordt de centrale contactpersoon voor de externe opleidingsinstituten. Zorgt voor het jaarlijks inplannen van de opleidingen en de opvolging van de certificaten van de medewerkers
  • Opmaak van vertalingen, en andere administratieve jobs in het kader van projecten.

 

Wie zoeken wij ?

  • Je hebt bij voorkeur genoten van een Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Om deze rol goed uit te voeren, gaat de voorkeur uit naar een Assistant met reeds een uitgebreide werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je durft initiatieven nemen, kan zelfstandig functioneren en je komt organisatorisch sterk uit de hoek.
  • In onverwachte situaties reageer je snel en creatief en stel je je flexibel op. Je hebt een goed aanpassingsvermogen.
  • Je kan in een breed takenpakket de nodige prioriteiten stellen tussen de vele verantwoordelijkheden.
  • Je hebt geen probleem met ad-hoc taken, je bent proactief en stressbestendig.
  • Je hebt een sterk coördinatievermogen en houdt van werken met veel interne en externe contacten op verschillende niveaus.
  • De tools van de Office 365 suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook & Sharepoint) hebben voor jou geen geheimen. Je hebt ervaring met Learning Management Systemen en bij voorkeur met Cornerstone. Je werkt graag met digitale tools.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Nederlands en een goede kennis van het Engels.

 

Wat bieden wij ?

Wij bieden een tijdelijke missie aan in het kader van een vervanging. Wij bieden een uitdagende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is. Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen.

 

Solliciteren

Meer info over deze job op de site van Suez Belgium

 

 

 

 

--Sluit dit venster--