Wie kan deelnemen ?

Dit jaarlijkse event dat doorgaat op donderdag 24 januari 2019 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen, advies of leeroplossingen op bedrijfsopleidingen.be. De 40 plaatsen zijn per 28/06/18 volledig uitverkocht wat uiteraard jammer is voor zij die (te) laat reageren. Mogelijks breien we een extraatje aan het event door

  • 10 aanbieders extra toe te laten
  • te verhuizen van locatie

Om die reden kan je alsnog aanmelden viamail naar Kristoff. Laat alleszins -ook- weten of je in 2020 wil meedoen; je bent dan zeker dat je niet opnieuw naast een plaats grijpt.

Wat krijg je?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accomodatie is voorzien voor elke spreker:

  • Een hoek waar je een sessie kan doen van 20 minuten.
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek.
  • In elke hoek staan 12 stoelen.
  • TV-scherm met kabels voor laptop.
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen.
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal.
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal.
  • Permanentie van technieker
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten.
  • In de pauzes is er een kleurhoek voorzien per 10 aanbieders opdat men de aanbieder in kwestie zou kunnen terugvinden.

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 350.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

NIEUW 2019: De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2019 een timeslot van 60 minuten aangeboden. Er is die dag plaats voor één spreker die meteen de ganse dag aanwezig kan zijn.

Wat hebben we nodig ?

  • Een titel van max. 80 karakters (incl. spaties). Zorg dat uit de titel duidelijk is wat je gaat brengen. Deadline 15/10/2018.
  • Naam van de spreker. Deadline 15/10/2018.
  • Een omschrijving van max. 400 karakters (incl. spaties). Max. 2 enters.
  • Een omschrijving van wat de bezoeker kan verwachten, samengevat in maximaal 3 key learnings met een totaal van 400 karakters (incl. spaties).
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen. Geldig op één sessie.
  • Een bijdrage van € 550.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen.

Wat is er anders dan in 2017?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • De site wordt aangepast en wordt responsive gebouwd.
  • In de grote zaal (1-6) worden nog 5 i.p.v. 6 sessies gegeven. Op die manier zal het er wat rustiger zijn.
  • Groepen die een actieve sessie willen doen, kunnen naar een aparte zaal verhuizen. Op die manier worden anderen niet gestoord. Graag uiterlijk 15/10/18 laten weten.
  • Groepen die een stille sessie willen doen, worden tevens in een aparte hoek geplaatst. Graag uiterlijk 15/10/18 laten weten.
  • We eindigen vroeger om iedereen de kans te geven de files te vermijden
  • We voorzien een afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden
  • We voorzien een zit- en leeshoek waar je tot rust kan komen.
  • We brengen een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen nog maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • Aanbieders kunnen geen geluidsmateriaal meer afspelen.
  • 'Laatste 5 minuten' en 'einde van de sessie' wordt 'zachter' aangekondigd.
  • De 6 beste sessies kunnen kosteloos een sessie van 60 minuten over hun onderwerp brengen tijdens het event L&D Talks van 2019 in Brussel.

Klanten uitnodigen?

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 120.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.

Wie 10 vrijkaarten aankoopt (totaal € 1200.00) krijgt volgende (extra’s er bovenop):

  • 10 vrijkaarten voor klanten (enkel voor klanten interne HR/L&D), waarde € 180.00 per kaart
  • Logo op alle communicatie
  • 1 extra vrijkaart voor een interne medewerker à € 350.00 (netwerkmogelijkheden)
  • Insert giftbag of keuze uit leveren welkomsttas, balpennen, noteblocks, USB, andere …
  • Sokkel om flyers op te leggen in een van de kleurhoeken.
  • Mogelijkheid om 2 rollups te plaatsen in een van de kleurhoeken.
  • Mogelijkheid om een derde rollup in de grote zaal te plaatsen.
  • Mogelijkheid om een tweede sessie te boeken à € 550.00.

Ook nog ...

Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

Bij vragen kan je Kristoff mailen.

Prijzen ex btw.


Andere L&D Events

Summerclass met Stella Collins (UK) : VOLZET - di 21 augustus 2018

Summerclass met Jane Hart (UK) : VOLZET - do 30 augustus 2018

L&D Talks PreConference Dinner & Debate - woe 24 oktober 2018

L&D Talks - do 25 oktober 2018 - dag

Proeverijen, uw L&D Festival - do 24 januari 2019 - vanaf 9h00

TOP100 Tools for Learning - do 21 februari 2019 - voormiddag