NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Omgaan met moeilijke klanten en klachten

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige klant je trouwste supporter. Hoe je dat doet, leggen we uit in deze opleiding. We staan stil bij de verschillende aspecten van klachten en geven concrete tips om er op een constructieve manier mee om te gaan. We gaan aan de slag met bestaande cases uit de dagelijkse praktijk.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

Syntra Bizz

Téléphone
078 15 40 05
Localité
Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
Route
Aller aux directions
Site Web
Activités

Données du cours

Syntra Bizz

Omgaan met moeilijke klanten en klachten


Données de l'etudiant





Données de facturation








Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be