NL | FR  LOGIN
HOME

JOBS

 
 
Vinçotte biedt objectieve en adviserende services op het vlak van inspectie, certificatie, conformiteitsevaluatie en opleiding. Met 1.800 professionals engageren wij ons dagelijks voor een veiligere en efficiëntere samenleving. Onze sectorspecialisten begrijpen de noden van klanten als geen ander en wijzen hen de weg met advies en ondersteuning. Streven naar resultaat voor multinationals, KMO’s, zelfstandigen en particulieren doet ons bloed stromen.
 
Vinçotte voert momenteel een verregaande transformatie en digitalisering door, en om alle nodige trainingen omtrent V-Force in goede banen te leiden zijn we op zoek naar een gedreven V-Force Training Assistent  die het V-Force team kan ondersteunen in een duurzame implementatie van V-Force.
 
Jouw doel
 
In de rol V-Force Training Assistant maak je deel uit van het V-Force project team en ben je verantwoordelijk voor de administratieve & logistieke ondersteuning van alle trainingen die kaderen in een duurzame implementatie van V-Force. Je rapporteert aan de V-Force Adoption Manager en werkt nauw samen met het Learning & Development team en de andere business stakeholders i.k.v. V-Force. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de verschillende opleidingsactiviteiten: aanvragen voor opleidingen van collega’s verwerken, aanmaken van trainingen in de kalender, valideren en annuleren van sessies, voorbereiden van training sessies (incl. voorbereiden materiaal i.e. smartphones), updaten van content, onderhouden van de bibliotheek en trainingsmateriaal, opvolging van de (online) leermodules; het correct registreren van aanwezigheden, reservatie van zalen, uitnodigen en plannen van trainers,… 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen uit de business, docenten en leveranciers met betrekking tot trainingen binnen V-Force, je stelt hiertoe in samenspraak met de V-Force adoption manager oplossingen voor en geeft feedback over de status ervan. 
  • Je treft de nodige voorbereidingen voor de (cijfer)rapportage. 
  • •e ondersteunt in coaching van nieuwe gebruikers en nieuwe trainers (“train the trainer”)
  • Je werkt mee tools en processen uit om medewerkers te activeren en te ondersteunen bij hun leerproces
Jouw profiel
  • Diploma:  Bachelor Office Management of gelijkwaardig door ervaring. 
  • Ervaring: Je beschikt over een sterke eerste ervaring in organisatie, een efficiënte aanpak en beschikt over een sterke affiniteit met opleidingen & trainingen. 
  • Talen:  Je spreekt vlot Nederlands & Frans. 
  • Vaardigheden:  
    • Organisatie & efficiëntie is jouw middle name: je kan multitasken als de beste en slaagt erin een hands-on oplossing te vinden waardoor elke opleiding vlot kan verlopen. 
    • Je bent zo tech-savvy als een digital native waardoor mobiele telefoons, diverse software en de O365 applicaties geen geheimen kennen voor jou. 
    • Behalve een passie voor opleidingen en techniek, heb je ook een passie voor mensen. Je stapt dan ook vlot op anderen af, hanteert een open & positieve attitude en beschikt over sterke communicatie skills. 
    • Je bent flexibel, oplossingsgezind & leergierig en je kan snel inzicht verwerven in nieuwe materie. Als notoir problem-solver ga je steeds proactief & met zin voor detail aan de slag. 
    • Je gaat op een constructieve en resultaatsgerichte manier om met eventuele stress. 
Geïnteresseerd 
 
Stuur jouw CV en korte motivatie naar Femke Elpers – felpers@vincotte.be
 

Jij vormt een belangrijke meerwaarde binnen het HR- en L&D-team. Door jouw analytische en kritische blik, jouw projectmatige aanpak  help je ons team om sneller de juiste zaken aan te pakken en bij te sturen waar nodig. Samen met je collega’s sta je garant voor een mensgericht HR- en L&D-beleid. Zo bied je onze medewerkers een ‘great place to work’. Dat is jouw werk.

Dit doe je:

 

  • Administratief-operationele ondersteuning bieden aan een team van HR- en L&D-experten via analyses en rapportering van HR en L&D data.
  • Expertise uitbouwen en inzetten binnen de domeinen van personeelsplanning en Compensation & Benefits.
  • Initiatief nemen in en bijdragen aan het optimaliseren van processen en procedures over de verschillende domeinen heen via verschillende   HR- en L&D-projecten.
  • Actief en blijvend kennis verwerven rond personeelszaken en ontwikkeling en talent/performance management.
  • Samen met de HR en L&D managers een innovatief en duurzaam talent & performance development beleid uitwerken en implementeren.

Dit ben je:

 

  • Analytisch, data verwerking en rapportering schrikken je niet af en je bent bereid hierin bij te leren
  • Nieuwsgierig en kritisch
  • Empathisch en klantgericht
  • Nauwkeurig en gestructureerd
  • Proactief en probleemoplossend
  • Enthousiast om te starten in een gevarieerde doorgroeifunctie binnen HR en L&D.
  • Nederlandstalig met een goede kennis van Frans en Engels.

Dit krijg je

  • Autonomie & flexibiliteit
  • Collega’s met expertise en goesting om dingen aan te pakken
  • Een opleidings- en ontwikkelingstraject op jouw maat via de Matexi Academy
  • Nooit een saaie werkdag, en genoeg vrije dagen om je batterijen op te laden
  • Een job in een gezond bedrijf: Matexi is marktleider met een sterke visie

Dit zijn wij

Sinds zijn oprichting in 1945 biedt Matexi aan iedereen de kans om een betaalbare, duurzame en kwaliteitsvolle woning aan te schaffen. Onder het motto ‘Welkom in de buurt’ creëert Matexi buurten die inspireren om samen meer van het leven te maken.

Matexi heeft kantoren in elke Belgische provincie, in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, in het Groothertogdom Luxemburg en in Warschau (Polen). Met ruim 350 medewerkers ontwikkelt Matexi momenteel 600 buurten in 300 steden en gemeenten. Matexi realiseert zo meer dan 1500 woningen en appartementen per jaar.

Solliciteren

Ben jij onze nieuwe Projectmanager L&D ?

The house of change huist een creatieve familie die op maat gemaakte opleidings- & veranderprogramma’s maakt gebaseerd op de Silver-methode. Deze methode – Slim inspireren, Leren en Verankeren – faciliteert om het gedrag, vaardigheden, overtuigingen en attitudes van mensen – net als cultuur en relevantie van organisaties – duurzaam te veranderen en de kans op terugvallen in oude patronen te verminderen.

Centraal in onze aanpak staat “The capacity or potential for achieving results”. The house of change faciliteert individuen, teams of organisaties met diverse leertechnieken en ontwikkelvormen om naast competenties ook generieke vaardigheden als ondernemerschap, zelfsturendheid, duurzaam en resultaatgericht handelen te stimuleren.

Om ons L&D-projectteam te versterken, zoeken we een nieuwe collega. Je komt terecht in een hecht team van interne en externe medewerkers.

Wat je doet

  • Projectmanagement:
    • Je coördineert onze teams (intern & extern) in de uitvoering van onze L&D Projecten
  • Commerciële rol:
    • Als projectleider sta je in voor het opbouwen van langdurige relaties met onze klanten, alsook met onze externe partners en leveranciers. Je onderhoudt en bouwt aan ons klanten- en leveranciersnetwerk.
    • Je bent actief betrokken bij startende projecten en staat rechtstreeks in contact met onze klanten en ons extern netwerk in een pre-sales fase en staat in voor de kwaliteitscontrole tijdens een project.
  • Inhoudelijke verantwoordelijkheid:
    • Je bent verantwoordelijk voor het uitschrijven van toekomstige Openbare Aanbestedingen, je kan hiervoor rekenen op de hulp van ons interne en externe netwerk.
    • Je maakt deel uit van onze interne community en het kernteam van The house of change.
  • Community manager:
    • Vragen over een lopend of opstartend project? Loopt er iets niet vlot bij een klant? Heeft iemand wat inhoudelijke ondersteuning nodig? Je bent hét organisatorisch aanspreekpunt voor ons externe netwerk en brengt de juiste mensen met elkaar in contact.

Jouw competenties

  • Als deel van het huis, word je deel van de familie. Binnen de groep passen is voor ons zéér belangrijk. We zoeken een optimistische ondernemende teamspeler die het team en haar doelen voor persoonlijke doelen kan zetten.
  • Een witte raaf met de maturiteit om
    • …zelfsturend het externe team uit te bouwen
    • …eindverantwoordelijkheid aangaande openbare aanbestedingen te nemen
  • Je kan een team coördineren en aansturen als coachend leidinggevende.
  • Ervaring in het schrijven van Openbare aanbestedingen is een pluspunt.
  • Je hebt ervaring in L&D en met ‘Het nieuwe leren’.
  • Je bent een echte community manager met sterke social en netwerk-skills.
  • Je hebt een bachelor in humane wetenschappen, pedagogie, bedrijfspsychologie of andere relevante opleidingen… of gelijkgestemd door ervaring.
  • Je spreekt Nederlands & Frans – Engels is een pluspunt.

Wat wij bieden

  • Je bent omringd door een ervaren projectteam, leuke collega’s in het huis en een extern netwerk met boeiende experten en steengoede trainers. De sfeer is huiselijk en familiaal en er wordt samen hard gewerkt aan het succes van The house of change.
  • Zoals je kan lezen in alle vacatures, bieden ook wij een marktconforme verloning met extra legale voordelen (ADV dagen, hospitalisatie, maaltijdcheques), mogelijkheden voor flexibel thuiswerk, etc. Deze worden zeker besproken tijdens een kennismakingsgesprek.
  • Een full-time betrekking (40u/week).
  • Aangezien wij zelf instaan voor de groei van organisaties blijven onze medewerkers zeker niet achter. Je hebt een ruim aanbod aan externe en interne meegroeimogelijkheden.

Interesse?

Vul onderstaande formulier in of stuur je motivatie en CV naar andy.aerts@thehouseofchange.be. We contacteren je zo snel mogelijk.

Sibelga beheert de distributienetten voor gas en elektriciteit in Brussel. Elke dag zetten onze 1 000 medewerkers zich in om 500 000 Brusselse gezinnen en ondernemingen van energie te voorzien. Op de werven of vanuit onze hoofdzetel in het hart van de hoofdstad, werken onze teams mee om het gebruik van energie vandaag en morgen eenvoudiger te maken. Op een moment dat de energie-uitdagingen talrijk zijn en dat zij een maatschappelijk karakter krijgen, wenst Sibelga haar departement Communicatie te versterken.

JOUW JOB

In samenwerking met je collega van de dienst Learning&Development verzorg je de volgende taken:
  • Je staat van A tot Z in voor de administratieve opvolging van de opleidingen, dit betekent : de opmaak van de jaarlijkse planning, de verzending van de uitnodigingen, de reservaties van de zalen, de contacten met de leveranciers, de inschrijving van de deelnemers, het verwelkomen van de opleiders, het klaarmaken van het pedagogisch materieel.
  • Je verzorgt de administratie van het platform LMS (Learning Management System) en de implementatie van nieuwe trajecten (opleidingen die een fysieke aanwezigheid vergen, digitale opleidingen of een mix van beide, …).
  • Je test de opleidingstoepassingen, je creëert en je updatet de users guides.
  • Je beheert de mailbox van de dienst Learning & Development en je zorgt voor een professionele opvolging van de inkomende telefonische oproepen en e-mails.
  • Als eerste aanspreekpunt verwelkom je kandidaten, opleiders, leveranciers ... Je organiseert de volledige opvolging van de opleidingen. 
  • Je doet voorstellen en draagt zo bij tot de verbetering van verschillende HR-processen.  Zo komt er tijd vrij voor onder meer het bepalen en uitrollen van nieuwe opleidingsprogramma’s, voor de pedagogische aanpak van opleidingen en voor ontwikkelingstools en -methodes.  
  • Je bent back-up voor je collega en expert L&D.
  • Je herziet en past de HR-informatie op het intranet grondig aan in samenwerking met de HR-collega’s.  Je zorgt voor een verbetering van de inhoud. 
  • Je maakt verschillende rapportages op (Learning & Development, Communicatie, …).
  • Je ondersteunt verschillende HR-projecten.

JOUW PROFIEL

  • Je behaalde een bachelordiploma in de richtingen human resources, secretariaat, marketing, communicatie of je beschikt over gelijkwaardige ervaring.  
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring verworven in een HR-afdeling.
  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie, je bent gepassioneerd door het vakdomein en je bent weetgierig.
  • Je bent Franstalig of Nederlandstalig en je bent in staat om je in de andere taal vlot uit te drukken. 
  • Je communiceert vlot zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je werkt vlot met de MS Office-tools, met name met Excel (grafieken, dynamische pivot tables, ...). (must have)
  • •Je bent een teamspeler en je gaat nauwkeurig en efficiënt te werk.
  • Je bent flexibel en proactief.
  • Je hebt relationele vaardigheden in de omgang, je hebt een open geest en je bent klantgericht. 
  • Je hebt een analytische geest en conceptuele competenties. 
  • Kennis van LMS en SAP (is een troef).

ONS AANBOD

  • Een zinvolle job, ten dienste van de Brusselaars.
  • Een goed evenwicht tussen werk en privéleven (glijdend uurrooster, telewerk).
  • Een kwalitatieve en waardevolle opleiding, evenals carrièreperspectieven in een activiteitensector die constant in evolutie is.
  • Een dynamische werkomgeving in het hart van Brussel.
  • Een voordelig loonpakket en pakket extralegale voordelen (33 vakantiedagen, verzekeringen zoals gezondheidszorgen, hospitalisatie en pensioen, 30% vermindering op de energiefactuur …).
Herken je jezelf in deze functiebeschrijving? Heb je zin om je competenties ten dienste van de Brusselaars te stellen? Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?
Aarzel dan niet en solliciteer bij Sibelga! Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat voortdurend evolueert met het oog op nieuwe technologieën, dat zich bekommert om het milieu en geeft om al haar medewerkers.

SOLLICITEREN

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Learning and Development Project Manager, beheer je en coördineert projecten in het kader van Talent management, Learning en organisatieontwikkeling, om onze medewerkers en onze organisatie in staat te stellen zich optimaal en continu te ontwikkelen alsook de betrokkenheid en prestaties te stimuleren.

  • Na analyse van de korte en lange-termijn noden van van de interne klant, ontwikkel je team-specifieke projecten of initiatieven in overleg met diverse stakeholders vanuit de business en HR, en in samenwerking met de content experts.
  • Je stelt een duidelijke projectaanpak op en implementeert deze. Je bewaakt, stuurt en coördineert de voortgang met collega’s en de betrokken interne klant.
  • Je verzamelt, analyseert en interpreteert relevante gegevens om te verzekeren dat we tot de best mogelijke leer-resultaten komen.
  • Je volgt de trends en tendenzen in de markt (zowel Retail als Talent Management.) met oog op continue ontwikkeling en innovatie zowel op vlak van specifieke leerinterventies als van de processen voor opvolging en ontwikkeling van talent en performance.
  • Je neemt deel en draagt bij aan de Talent & Organisation strategie en de aanpak en deelt best practices en kennis met collega’s binnen het Talent & Organization team.

JE PROFIEL

  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt 5 tot 8 jaar ervaring bij voorkeur in L&D, projectmanagement en verandermanagement. Je hebt kennis en/of affiniteit met retail, logistiek of supply chain.
  • Je bent zeer goed georganiseerd en beschikt over het vermogen om projectteams te managen en te motiveren.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook goed uitdrukken in het Frans en Engels
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatie– en luistervaardigheden.
  • Je hebt goede analytische vaardigheden en bent resultaatgericht.

ONS AANBOD

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijkloon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

DE SOLLICITATIEPROCEDURE

Solliciteren voor deze functie kan via deze link

About the role

CrossKnowledge is looking for a Learning Technologies Consultant who will be a part of our Client Success Team and will work closely with the Sales and Presales Teams to generate business growth and ensure our clients satisfaction. As a Learning Technologies Consultant, you will be in charge of translating the clients needs into a sustainable and impactful learning solution with a focus on User Experience. This position can be based in Brussels, Suresnes, London, Zurich or Copenhagen.

In collaboration with the Project Manager, your main challenges will be to:

  • Analyze client’s learning architecture and advise on how to best configure and deploy the CrossKnowledge products to meet our client’s needs;
  • Manage the configuration of client projects as a work stream in accordance with agreed terms of time, cost, and quality;
  • Prioritize and escalate on critical cases;
  • Ensure that clients are empowered to become autonomous in administrating their own CrossKnowledge learning solutions with guiding the client’s administrators to appropriate use of CK Academy and provide extra consultancy where required;
  • Contribute to the improvement of CrossKnowledge Products by communicating use cases to the Product Development & Technology teams;
  • Contribute to Key Account Review meetings of your assigned clients in order to understand key business priorities. Indeed, a good knowledge of the business context will help you to prioritize your actions and adapt your communication internally and externally.

This job is meant for you if you are passionate about digital learning and its impact on people’s lives and you want to be part of developing and implementing innovative learning solutions for our clients!

What you’ll need to succeed?

  • Bachelors or master’s in educational sciences or in an IT/Technical area;
  • You have at least 3 years of experience in administration of SaaS solutions or in a comparable Technology Consulting role;
  • Understanding how adults learn is not a secret for you as you are aware of the latest trends in digital learning;
  • You are passionate about digital learning and eager to expand your knowledge with a leading eLearning organization;
  • You have a strong experience with LMS and/or authoring tools and are comfortable with Office 365 suite;
  • You can create good interpersonal relationships as your role will require you to partner effectively both internally and externally. Curious and enthusiastic, you have a good ability to work with an international team and build a positive team spirit;
  • You have excellent verbal and written communication skills;
  • Fluency in French and English is essential and Dutch is a plus.

 

With us, you can look forward to a highly competitive benefits package. Ready to open up a whole new future?  

Apply

Als Specialist Learning & Training Technologies, ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen,implementeren en opvolgen van digitale tools in de verschillende opleidingen van het opleidingscentrum.

Analyse van de learnings- en training technologienoden.

  • Je organiseert en neemt deel aan werkgroepen met zowel interne als externe actoren om de meest aangewezen digitale tools voor hun specifieke behoeften te bepalen.
  • Je analyseert deze behoeften in samenwerking met de experten uit de opleiding.
  • Je werkt, in samenspraak met de opleidingsexperten, een algemeen opleidingsvoorstel uit dat samenloopt met de strategie van de directie.
  • Je bespreekt deze plannen met je interne klant en definieert samen de definitieve oplossingen.

Vertalen en implementeren van de opleidingsbehoeften naar Learning & Training technologieën.

  • Je vertaalt, in samenwerking met de interne klant, de opleidingsbehoeften naar Learning & Training technologieën. Je zorgt voor de implementatie van nieuwe leer- en trainingstechnologieën
  • Je volgt deze implementaties nauwgezet op en rapporteert hierover op regelmatige basis.

Plannen en coördineren van projecten

  • Je maakt een planning op voor de uitrol van diverse projecten en bewaakt de coördinatie en de opvolging.
  • Je coördineert, samen met de betrokken interne en externe stakeholders, de verantwoordelijkheden, de planning, de communicatie, de evaluatie en de eindproducten van deze projecten
  • Je bewaakt continu de kwaliteit van de gebruikte digitale leer- en evaluatiemiddelen en maakt de nodige aanpassingen.

Je volgt de tendensen op de markt op de voet

  • Je volgt de trends binnen het domein van leer- en trainingstechnologieën nauwgezet op. Je volgt eveneens de tendensen binnen de opleidingen en bijbehorende technieken op.

 Jouw profiel...

  • Je beschikt bij voorkeur over een masterdiploma in een pedagogisch, IT of HR domein of gelijkwaardig naar opleiding.

    Referentiegraad: adviseur

    • Je hebt minstens 2 jaar ervaring in het creëren en ontwerpen van leertrajecten, het uitwerken van digitale werkvormen of binnen een Learning Management System.
    • Je hebt ruime ervaring met het ontwerpen van e-learning modules
    • Ervaring met digitale verwerkingsprogramma’s (Dreamweaver, Photoshop, Illustrator) is een pluspunt. 

    Bovendien beschik je ook over onderstaande competenties:

    • Je beheerst de MS office tools.
    • Je hebt een ervaring met e-learning software en Learning Management System - software.Je beheerst de moderne communicatietechnieken en sociale media.
    • Je hebt een goede kennis van de tweede landstaal (B2 Europees kader voor taalkennis) ; Je hebt een functionele kennis van het Engels
    • Je beschikt over een analytische geest en een luisterend oor. Je bent dynamisch en gemotiveerd.

 Wij bieden je...

  • Een gepassioneerde job vol uitdagingen waar u zich volledig in kan vastbijten.
  • Een aangename werkomgeving met vrijheid voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Marktconforme verloning.
  • Bijkomende voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, gratis reizen met de trein, maaltijdcheques, …

 Welke stappen doorloop je?

  • Solliciteer online via nmbs.be/jobs
  • We doen een eerste screening op basis van je CV en motivatiebrief..
  • Indien je weerhouden wordt nodigen we je uit voor geschiktheidstesten (niet-eliminerend) en een (video)gesprek. Ter voorbereiding van dit gesprek zal gevraagd worden een online persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen.
  • Tijdens het gesprek peilen we naar je motivatie en interesse evenals je kennis en competenties met betrekking tot de functie.
  • Ben jij de geschikte kandidaat? Dan hebben we nog enkele administratieve documenten nodig.
  • Klaar voor je eerste werkdag!
     
  • De inschrijvingen worden afgesloten van zodra er voldoende kandidaturen zijn.

Ben je geïnteresseerd?

Schrijf je in op onze website 

FLOWSPARKS®, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning.

Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS® een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht.

De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden.

FLOWSPARKS® is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen het bank- en verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met meer dan 55 medewerkers verspreid over ons Belgisch en Nederlands filiaal zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor de Belgische markt zoeken we een

Franstalige digitaal leren Coach-Docent

FLOWSPARKS® & e-Learning Services

FLOWSPARKS® kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Geloof jij ook in jouw ‘Coaching-kwaliteiten’ en het potentieel van onze innovatieve oplossingen? Dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team…

Als FLOWSPARKS® Coach ben je een gepassioneerd lesgever die zich kan inleven in de leefwereld van de cursisten. Je geeft praktijkgericht en gestructureerd les met veel tips & tricks.

Als FLOWSPARKS® Coach begeleid je de cursisten en neem je hen op sleeptouw tijdens een boeiend en leerrijk blended e-Learningtraject.

Als FLOWSPARKS® Coach ben je in staat inhoudelijk sterke gesprekken met je cursisten te voeren en blijf je na afloop van een leertraject je klant-cursisten monitoren opdat ze met al hun bijkomende vragen bij jou terecht zouden kunnen.

Je draagt je kennis, kunde en ervaring zodanig over dat je
de cursisten weet te motiveren en te enthousiasmeren.

Weet deze job description jou als geen ander te triggeren?
Dan maken we graag tijd voor een boeiende babbel zodat jij ons beter leert kennen en wij jou!

Competenties

  • Je hebt een visie op hoe digitaal leren een toegevoegde waarde kan zijn in het huidige opleidingsaanbod en kwam bijgevolg al in aanraking met e-Learning.
  • Je hebt aantoonbaar relevante ervaring in Franse lesopdrachten waardoor je over sterke communicatieve vaardigheden in beide landstalen beschikt.
  • Je spreekt en schrijft bijgevolg foutloos Frans en Nederlands. Een uitmuntende kennis van Engels en/of Duits is een extra troef.
  • Je kan jezelf niet enkel perfect als FLOWSPARKS® Coach positioneren, maar je kan evengoed pitchen dankzij jouw commerciële flair/talent.

Profiel

  • Je bent een motivator en fungeert als een vlot toegankelijk aanspreekpunt.
  • Je hebt kennis van didactische aspecten en implementeert onderwijsvernieuwing in de coaching-activiteiten waarin je betrokken bent (zowel individueel als in team).
  • Je kan proactief werken en naast je doorgedreven kennis van coaching-technieken beschik je over een commercieel inzicht en een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je hebt zin voor orde en structuur en oog voor detail.
  • Je kan perfect zelfstandig werken onder ‘hoge’ druk.
  • Je denkt probleemoplossend. En dat mag bij voorkeur ‘out of the box’ zijn.
  • Je weet jezelf en onze organisatie professioneel te presenteren.
  • Je kent de trends en volgt de veranderingen van het nieuwe/levenslange leren binnen de sector op de voet.
  • Je bent een teamspeler die voortdurend op zoek is naar vernieuwing binnen ‘onderwijs verzorgen’ en die zich niet zomaar uit zijn lood laat slaan.
  • Je hebt een creatieve geest met duidelijk inventieve ideeën.

Aanbod

  • Een doorgedreven en doelgerichte opleiding.
  • Een sterke ondersteuning door een gemotiveerd FLOWSPARKS® team, dat je dagelijks met raad en daad zal bijstaan om je succesvol te maken in je job.
  • Een uitgebreid salarisplan.

Solliciteren

FLOWSPARKS®, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning. Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS® een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht. De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden. FLOWSPARKS® is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie,…).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen het bank- en verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met twee vestigingen (België en Nederland) en meer dan 55 medewerkers zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor de Belgische markt zoeken we een

Account Manager

FLOWSPARKS® & e-Learning Services

FLOWSPARKS® kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Gelooft jij ook in jouw ‘Solution Selling Skills’ en het potentieel van onze innovatieve oplossingen?, dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team.

Als Account Manager FLOWSPARKS® & e-Learning Services word je – na een interne opleiding en inwerkperiode – verantwoordelijk voor een aantal bestaande accounts. Daarenboven benader je potentiële klanten via geslaagde belacties. Je brengt de noden van de klant in kaart en overtuigt hen van de voordelen van de e-Learningoplossingen van UNI-Learning.

Competenties

  • Je weet jezelf en onze organisatie professioneel te presenteren.
  • Je bent een strateeg en kan perfect met klanten en prospecten meedenken, dat zowel op korte, middellange of lange termijn.
  • Je kan goed luisteren en bent in staat om de juiste vragen te stellen zodat je makkelijk de behoefte van de prospecten kan definiëren.
  • Je komt stimulerend en motiverend over als je onze oplossingen voorstelt.
  • Je beschikt idealiter over een bestaand netwerk aan prospecten met wie je reeds een vertrouwensrelatie hebt opgebouwd.
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Duits. Naast een grondige kennis van het Engels, is een goede kennis van het Frans een extra troef.

Profiel

  • Je mag jong zijn, maar je bent een commercieel talent met een Bachelor- of Master-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring. Kennis van en ervaring met verkoop van diensten is een pluspunt.
  • Behalve een gedreven en enthousiaste houding, ben je een harde werker die steeds voor het resultaat gaat.
  • Volgende kenmerken typeren jou:
    • Geen 9-to-5 mentaliteit.
    • Een sympathieke persoon die graag mensen overtuigt.
    • Zelfstandig extern kunnen handelen en intern kunnen overleggen.
    • Creatief om nieuwe business te vinden.

Aanbod

  • Een doorgedreven en doelgerichte opleiding.
  • Een sterke ondersteuning door een zeer bedreven en ervaren Sales Manager, die je dagelijks met raad en daad zal bijstaan om je targets te behalen en je succesvol te maken in je job.
  • Een uitgebreid salarisplan.
  • Een dynamisch en gedreven team dat onze business echt in de markt wil zetten om zo het imago en de naamsbekendheid van UNI-Learning als marktleider te vergroten. Alsook de kans om samen met de collega’s creatieve commerciële initiatieven op touw te zetten om zo de klantenportefeuille verder uit te bouwen.

Interesse?

Solliciteer via jobs@uni-learning.com

FLOWSPARKS, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning.

Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht.

De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden.

FLOWSPARKS is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen de bank- en het verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met meer dan 55 medewerkers verspreid over ons Belgisch en Nederlands filiaal zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor ons hoofdkantoor te Gent zoeken we een

Instructional Designer
FLOWSPARKS & e-Learning Services

 

FLOWSPARKS kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Geloof jij ook in jouw persoonlijke en organisatieontwikkelingskills, hou je van uitdagingen en ben je vooral een conceptueel denker?, dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team…

Functieomschrijving

Als Instructional Designer – met een pedagogische achtergrond – speel je met het analyseren van informatie. Je weet alles keurig te bundelen zodat het uittekenen van een leertraject vlekkeloos verloopt. Je coördineert de input van de SME’s en controleert nauwgezet elke fase.

Competenties

  • Je hebt een uitmuntende kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels (zowel gesproken als geschreven).
  • Je bent communicatief sterk en in staat om in teamverband goed samen te werken met o.a. grafisch vormgevers, accountmanagers en inhoudelijke experten.
  • Je kennis van Microsoft Office-tools Word, PowerPoint en Outlook is meer dan gefundeerd.
    Nice to have: ervaring met Storyline en Adobe Captivate.
  • Je werkt planmatig, geconcentreerd en ordelijk waarbij je het bronmateriaal en de expertinstructies vertaalt naar een verhelderende verhaallijn (het script) en een vakkundige visualisatie (het storyboard).
  • Je technische approach zet onze designers op het juiste pad.
  • Je grafische kunde piekt in een e-Learningoplossing die doet wat ze moet.
  • Je bewaakt zorgvuldig de gemaakte afspraken en deadlines.
  • Je staat garant voor een robuuste rapportering en blinkt uit in constructieve coördinatie.
  • Je bent leergierig naar de nieuwste evoluties op het gebied van AR/VR, …

Profiel

  • Je beschikt over een master- of bachelorsdiploma in de pedagogische wetenschappen of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring als leerkracht, coach/trainer, instructional designer of architect is een toegevoegde waarde.

Aanbod

  • Je krijgt een snel evoluerende en uitdagende job met veel afwisseling.
  • Je wordt tewerkgesteld in een toffe omgeving met korte communicatielijnen en een hands-on mentaliteit.
  • Je maakt deel uit van een internationale succesvolle organisatie.
  • Je ontvangt een marktconform salarispakket in functie van je ervaring.

Interesse?

Als learning en development advisor maak je deel uit van de directie Mens en Organisatie. Je fungeert in deze rol als vast aanspreekpunt voor een van de operating units van Colruyt Group. Je leert de operating unit goed kennen, je analyseert waar ze vandaag staan en je weet welke richting ze uit willen. Vanuit die kennis ga je proactief een ontwikkelplan opstellen. Als L&D advisor ben je ook verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze cultuur met betrekking tot ‘ontwikkeling’.  Je bezit daarnaast ook de flexibiliteit om in te spelen op onvoorziene leernoden en kan een plan van aanpak maken dat zowel de urgente leer nood als het groter geheel dient. Bij de opmaak van ad hoc oplossingen verlies je nooit het groter geheel uit het oog zodat alle acties bijdragen tot een consistent ontwikkelbeleid. Je volgt ook de ontwikkelinspanningen op en rapporteert er over terug naar de directie van de operating unit en naar de directie Mens en Organisatie.

Je kan terugvallen op een team van collega's binnen Mens en Organisatie die dezelfde rol uitvoeren in de andere operating units en in je eigen operating unit heb je HR collega's met andere specialisaties zoals Personeelsbeleid, rekrutering en selectie, preventie en welzijn.

Samen met hen vorm je een overlegplatform, waardoor je kennis kan delen, ideeën en initiatieven op elkaar kan afstemmen,… 

Profiel
  • je hebt een masterdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • je kan goed luisteren en houdt ervan leidinggevenden (pro-) actief te adviseren en te challengen
  • je werkt graag zelfstandig, maar ook ervarings- en kennisuitwisseling met collega's vind  je belangrijk
  • je bent creatief, ondernemend en resultaatgericht
  • je toont voldoende maturiteit en bent vlot en diplomatisch in de omgang
  • je haalt je energie uit het detecteren en analyseren van groepsdynamische processen en kan hiermee aan de slag gaan
  • je hebt een goed analytisch vermogen en bent in staat om van hieruit concrete actieplannen voor te stellen
  • je voelt je aangesproken door de retailsector
  • je bent bewust bezig met je eigen ontwikkeling en neemt initiatieven om hieraan te werken
  • je bent heel goed tweetalig (N/F) 
Wij bieden
  • een boeiende job met veel afwisseling
  • een stimulerende, flexibele werkomgeving met aangename collega's in een no-nonsensebedrijfscultuur
  • een job met een grote verantwoordelijkheid
  • reële doorgroeimogelijkheden
  • permanente mogelijkheid tot zelfontplooiing en bijscholing
  • een aantrekkelijk loonpakket

Vragen of solliciteren

 

Events & Inspiration

27+28/08: Summerclass ken je L&D Klassiekers

03/09: L&D Awards

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be