NL | FR  LOGIN
HOME

JOBS

 

Voltijds 36 uren – contract onbepaalde duur

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en heb je een tomeloze interesse in de wereld van Human Resources? Heb je pit, een passie voor HR en ben je positief ingesteld? Dan ben jij de ideale collega om ons team te versterken.

Je functie

Krijg jij een kick van het coachen van teams? Ga jij geen uitdaging uit de weg? Ben je gebeten door Innovatieve Arbeidsorganisatie? Dan is de functie van teamcoach de job voor jou.

Dankzij jouw coaching, versterk je de teams om stapsgewijs meer taken als team op te nemen en te organiseren. Je reikt de methodieken aan, geeft coaching en begeleiding aan het team en, indien nodig, aan de leden van het team op individuele basis. Hierbij heb je bijzondere aandacht voor de draag- en daadkracht van het team en de leden van het team. Jouw doelstelling is dat de teams er uiteindelijk in slagen om het behalen van de doelstellingen zelf te organiseren.

Je ziet de fasen in de evolutie van de teams en speelt flexibel in op de specifiek noden van elk team in elke fase van deze ontwikkeling.

Je profiel

  • Je hebt kennis van de principes van zelforganisatie en Innovatieve Arbeidsorganisatie of kan deze snel aanleren.
  • Je hebt kennis en ervaring in de coaching van teams en medewerkers.
  • Je voelt je als een vis in het water in verandertrajecten en kan deze mee begeleiden.
  • Je bent sterk in het motiveren en enthousiasmeren van collega’s.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je kan flexibel omgaan met wijzigende omstandigheden.
  • Je beschikt over een bachelor of gelijkgestelde ervaring op gebied van het coachen van teams.

Je werkomgeving

Standplaats: Antwerpen. Je coacht teams over de hele provincie, met in eerste instantie focus op de regio Mechelen-Rupel.

Ons aanbod

  • Een contract voor onbepaalde duur - voltijds (36 uren per week) - glijdend uurrooster.
  • Barema D aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques …
  • Je maakt deel uit van een nieuw, startend team bij HR.

Interesse?

Mail je CV en motivatiebrief naar jobs@devoorzorg.be.

 

Selectieprocedure?

Op basis van je curriculum vitae en sollicitatiebrief gebeurt een eerste selectie

Who are we looking for?

To reinforce our agile team responsible for the design, development and roll-out of digital training courses, we are currently looking for an Instructional Designer, who is  able to convert the input from our customers into attractive and effective digital training courses. You will use authoring tools (like Articulate 360, Adobe Captivate,…) to create well-designed, didactically strong and user-friendly learning content.

You will get the chance to work with the latest technologies and get adequate space and resources to develop yourself so that your job remains challenging.

Which assets do you have?

  • You are fluent in at least Dutch and English – French is a big plus
  • You have strong analytical skills and an eye for detail
  • You have a creative, open and flexible mindset
  • You have graphic design talent (experience working with Adobe Illustrator and/or Photoshop is a big plus)
  • You have a ‘can do’ and initiator approach
  • You are able to meet deadlines
  • You are willing to travel to the customer’s work location from time to time
  • You are able to deal with feedback – and act accordingly
  • You are recognized as an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
  • You are a team player, but you are able to work in an autonomous way as well
  • You enjoy learning and improving
  • An interest in (and/or experience with) face-to-face or online training (e.g. about Instructional Design or the tools we use) is another plus
  • Studies related to educational sciences, psychology, learning management, … or a first experience in Instructional Design would definitely be a major asset

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes
  • A flexible workspace and self-directed career approach
  • Coaching, training and guidance from day one
  • Access to the newest technologies such as VR, AR, robotics, AI …
  • Competitive salary package with company car, fleet card, insurance, …
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)

More information

Who are we looking for?

As an increasing number of customers is looking for the right Learning Management System for their business, The Learning Hub wants to reinforce its team of Learning Management Consultants. These consultants guide our customers towards the best fit solution within today’s complex LMS landscape, and support them in implementing the chosen solution.

What does the job entail?

  • As a trusted advisor, you are guiding the customer through the process of
    • defining the scope,
    • setting requirements,
    • evaluating  a restricted number of learning management solutions according to scope and requirements,
    • choosing the best fit for their business.
  • In order to achieve this, you will set up workshops and meetings at the customer’s.
  • Generally, the process will take several weeks to several months.
  • As a business consultant, you are also able to assist the customer in implementing the chosen solution.
  • You are part of a team of LMS consultants that works in an agile way (Scrum).
     

What strengths do you have?

  • We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously and responsibly.
  • You have a passion for learning… without that, there is no fit!
  • You have a strong interest in digital learning solutions
  • Experience related to corporate Learning Managements Systems is definitely an asset
  • You have a relevant university degree (e.g. economics, pedagogical or psychological sciences), or similar level of thinking
  • You are a team player but able to take on projects in an autonomous way
  • You are able to make decisions
  • You are fluent in Dutch and English (French is a plus)
  • You are enthusiastic, open-minded and ready for a challenge
  • You are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location)
     

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes
  • A flexible workspace and self-directed career approach
  • Coaching, training and guidance from day one
  • Access to the newest technologies such as VR, AR, robotics, AI …
  • Competitive salary package with company car, fleet card, insurance, …
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)
     

More information?

Wie zijn we

Sweco geeft vorm aan de steden en gemeenschappen van morgen. Ons werk resulteert in duurzame gebouwen, efficiënte infrastructuur en kwaliteitsvolle industrie- en energieprojecten. Met 17.000 medewerkers in Europa bieden we onze klanten de juiste expertise voor iedere situatie. We voeren wereldwijd projecten uit in 70 landen.

Functieomschrijving

Bij Sweco staan onze medewerkers centraal, en kiezen we voor een HR-beleid dat motiverend, toekomstgericht en innovatief is. Als HR Talent Manager geef je mee vorm aan het HR-beleid binnen Sweco België. Hierbij stel je de belangen van de business steeds voorop. Bovendien ben je de Team Manager van het HR Talent Team, dat instaat voor onboarding, professionele ontwikkeling en opleiding,   Je werkt actief mee aan de strategische doelstellingen binnen het HR Talent Team, en draagt zorg voor de verdere professionalisering ervan.

  • Je stippelt het HR-beleid mee uit, en zorgt voor een vlotte implementatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coaching en dagelijkse aansturing van de HR Business Partners.
  • Je werkt actief mee aan de verdere professionalisering van het opleidingsbeleid. Tijdens dit proces mag je rekenen op de administratieve en organisatorische ondersteuning van een HR Training Officer.
  • Je draagt je steentje bij aan het vlotte verloop van acquisities, met focus op een vlotte on-boarding van nieuwkomers.  
  • Je waakt over de optimale inzet van het HR Talent budget.
  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van nota’s voor het directiecomité.

Wie zoeken we

  • Je hebt een Master of gelijkwaardig door voldoende uitgebreide en minstens 10 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt veel ervaring in coaching en wordt gewaardeerd voor je natuurlijke leadership-skills.
  • Je bent van nature zeer business-minded, met een sterke verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent zeer empathisch ingesteld en straalt vertrouwen uit.
  • Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je beschikt over de nodige technische HR-expertise (Talent Management, Knowledge, Learning & Development) gecombineerd met een gezonde dosis communicatieve vaardigheden.
  • Je beschikt over een vlotte pen en bent in staat om uit complexe materie de essentie samen te vatten.  
  • Je werkt nauwkeurig en kan zeer analytisch en oplossingsgericht denken.
  • Je bent een echte teamplayer en treedt tactisch op waar nodig.

Wat bieden we

  • De kans om je steentje bij te dragen aan een optimaal HR-beleid dat vertrouwen uitstraalt en ‘staat als een huis’.
  • Een aangename en dynamische werksfeer in een groeiend en toonaangevend bedrijf
  • Ruime mate van autonomie en mogelijkheid tot opname van verantwoordelijkheden
  • Diverse ontplooiingsmogelijkheden en opleidingsmogelijkheden (zowel intern in onze eigen Academie als extern)
  • Een innovatief verloningspakket (door ons Flex Income Plan kan je zelf een deel van je verloningspakket invullen)

Solliciteren 

Op de hoofdzetel in Merelbeke zorgen een paar honderd collega’s ervoor dat de winkels zich kunnen concentreren op hun klanten. Je vindt er geen verkopers maar inkopers, geen kassiers maar boekhouders, en geen winkelmanagers maar IT-managers.

Nog een verschil als je werkt voor de ondersteunende diensten? Het verse fruit is er niet te koop, het ligt gewoon gratis op je te wachten!

 

Wij zoeken een: Learning & Development Project Coördinator voor de afdeling Learning & Talent Development in Merelbeke.

 

Onze HR-afdeling is volop in beweging om onze doelstellingen voor 2020 te behalen. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven iemand die de schouders wenst te zetten onder onze HR-strategie, waarin de groei en ontwikkeling van onze medewerkers centraal staat. In het learning & talent development team wordt het jouw uitdaging om onze Learning & Development cultuur  verder te optimaliseren.

Uitrollen van L&D projecten met een focus op leadership

  • Je bouwt verder aan de integratie van ons leiderschapsmodel ‘High5 leadership’.
  • Je streeft ernaar om van onze leidinggevenden echte High5 ambassadors te maken (bijv. door de organisatie van High5 cafés).
  • Je optimaliseert bestaande L&D-concepten (bijv. High5 leader of the year).
  • Je  fungeert als content expert in zowel nationale als internationale projecten (bijv. rond coaching & mentoring) en je slaagt erin om deze van A tot Z zelfstandig uit te werken.
  • Je volgt relevante ontwikkelingen in  L&D op om deze te vertalen naar de praktijk.
  • Je werkt samen met zowel interne als externe trainers.
  • Verder heb je nauwe contacten met zowel regionale, nationale als internationale stakeholders

Optimaliseren en coördineren geven je energie

  • Je behaalde een bachelor-of masterdiploma.
  • Je hebt min. 3 jaar ervaring met L&D (vb. opleidingsaanbod uitwerken, leiderschapstrajecten ontwikkelen,...).
  • Je hebt affiniteit met digitale leervormen en L&D-systemen (vb. e-learning, LMS,...).
  • Je spreekt goed Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt ervaring met project management, werkt resultaatgericht en behaalt snel en efficiënt de vooropgestelde doelstellingen.
  • Je bent een teamplayer, werkt op een constructieve manier samen en weet anderen steeds te overtuigen.
  • Je verdiept je snel in nieuwe onderwerpen en je kan goed omgaan met veranderingen.

Implementeer mee onze L&D strategie

  • Een uitdagende rol in een snel groeiende internationale organisatie.
  • De mogelijkheid om verder mee te bouwen aan een leercultuur binnen een succesvolle retailer.
  • Werken op een afdeling met als missie “Medewerkers laten groeien tot de strafste versie van zichzelf.
  • De kans om je steentje bij te dragen aan ons HR-doel: een Great Place To Work worden.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een bedrijfswagen, maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een bedrijfsrestaurant waar je voordelig luncht.

SOLLICITEER NU OP  www.werkenbijlidl.be 

 

 

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Learning and Development Project Manager, beheer je en coördineert projecten in het kader van Talent management, Learning en organisatieontwikkeling, om onze medewerkers en onze organisatie in staat te stellen zich optimaal en continu te ontwikkelen alsook de betrokkenheid en prestaties te stimuleren.

  • Na analyse van de korte en lange-termijn noden van van de interne klant, ontwikkel je team-specifieke projecten of initiatieven in overleg met diverse stakeholders vanuit de business en HR, en in samenwerking met de content experts.
  • Je stelt een duidelijke projectaanpak op en implementeert deze. Je bewaakt, stuurt en coördineert de voortgang met collega’s en de betrokken interne klant.
  • Je verzamelt, analyseert en interpreteert relevante gegevens om te verzekeren dat we tot de best mogelijke leer-resultaten komen.
  • Je volgt de trends en tendenzen in de markt (zowel Retail als Talent Management.) met oog op continue ontwikkeling en innovatie zowel op vlak van specifieke leerinterventies als van de processen voor opvolging en ontwikkeling van talent en performance.
  • Je neemt deel en draagt bij aan de Talent & Organisation strategie en de aanpak en deelt best practices en kennis met collega’s binnen het Talent & Organization team.

JE PROFIEL

  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt 5 tot 8 jaar ervaring bij voorkeur in L&D, projectmanagement en verandermanagement. Je hebt kennis en/of affiniteit met retail, logistiek of supply chain.
  • Je bent zeer goed georganiseerd en beschikt over het vermogen om projectteams te managen en te motiveren.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook goed uitdrukken in het Frans en Engels
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatie– en luistervaardigheden.
  • Je hebt goede analytische vaardigheden en bent resultaatgericht.

ONS AANBOD

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijkloon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

DE SOLLICITATIEPROCEDURE

Solliciteren voor deze functie kan via deze link

About the role

CrossKnowledge is looking for a Learning Technologies Consultant who will be a part of our Client Success Team and will work closely with the Sales and Presales Teams to generate business growth and ensure our clients satisfaction. As a Learning Technologies Consultant, you will be in charge of translating the clients needs into a sustainable and impactful learning solution with a focus on User Experience. This position can be based in Brussels, Suresnes, London, Zurich or Copenhagen.

In collaboration with the Project Manager, your main challenges will be to:

  • Analyze client’s learning architecture and advise on how to best configure and deploy the CrossKnowledge products to meet our client’s needs;
  • Manage the configuration of client projects as a work stream in accordance with agreed terms of time, cost, and quality;
  • Prioritize and escalate on critical cases;
  • Ensure that clients are empowered to become autonomous in administrating their own CrossKnowledge learning solutions with guiding the client’s administrators to appropriate use of CK Academy and provide extra consultancy where required;
  • Contribute to the improvement of CrossKnowledge Products by communicating use cases to the Product Development & Technology teams;
  • Contribute to Key Account Review meetings of your assigned clients in order to understand key business priorities. Indeed, a good knowledge of the business context will help you to prioritize your actions and adapt your communication internally and externally.

This job is meant for you if you are passionate about digital learning and its impact on people’s lives and you want to be part of developing and implementing innovative learning solutions for our clients!

What you’ll need to succeed?

  • Bachelors or master’s in educational sciences or in an IT/Technical area;
  • You have at least 3 years of experience in administration of SaaS solutions or in a comparable Technology Consulting role;
  • Understanding how adults learn is not a secret for you as you are aware of the latest trends in digital learning;
  • You are passionate about digital learning and eager to expand your knowledge with a leading eLearning organization;
  • You have a strong experience with LMS and/or authoring tools and are comfortable with Office 365 suite;
  • You can create good interpersonal relationships as your role will require you to partner effectively both internally and externally. Curious and enthusiastic, you have a good ability to work with an international team and build a positive team spirit;
  • You have excellent verbal and written communication skills;
  • Fluency in French and English is essential and Dutch is a plus.

 

With us, you can look forward to a highly competitive benefits package. Ready to open up a whole new future?  

Apply

Als learning en development advisor maak je deel uit van de directie Mens en Organisatie. Je fungeert in deze rol als vast aanspreekpunt voor een van de operating units van Colruyt Group. Je leert de operating unit goed kennen, je analyseert waar ze vandaag staan en je weet welke richting ze uit willen. Vanuit die kennis ga je proactief een ontwikkelplan opstellen. Als L&D advisor ben je ook verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze cultuur met betrekking tot ‘ontwikkeling’.  Je bezit daarnaast ook de flexibiliteit om in te spelen op onvoorziene leernoden en kan een plan van aanpak maken dat zowel de urgente leer nood als het groter geheel dient. Bij de opmaak van ad hoc oplossingen verlies je nooit het groter geheel uit het oog zodat alle acties bijdragen tot een consistent ontwikkelbeleid. Je volgt ook de ontwikkelinspanningen op en rapporteert er over terug naar de directie van de operating unit en naar de directie Mens en Organisatie.

Je kan terugvallen op een team van collega's binnen Mens en Organisatie die dezelfde rol uitvoeren in de andere operating units en in je eigen operating unit heb je HR collega's met andere specialisaties zoals Personeelsbeleid, rekrutering en selectie, preventie en welzijn.

Samen met hen vorm je een overlegplatform, waardoor je kennis kan delen, ideeën en initiatieven op elkaar kan afstemmen,… 

Profiel
  • je hebt een masterdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • je kan goed luisteren en houdt ervan leidinggevenden (pro-) actief te adviseren en te challengen
  • je werkt graag zelfstandig, maar ook ervarings- en kennisuitwisseling met collega's vind  je belangrijk
  • je bent creatief, ondernemend en resultaatgericht
  • je toont voldoende maturiteit en bent vlot en diplomatisch in de omgang
  • je haalt je energie uit het detecteren en analyseren van groepsdynamische processen en kan hiermee aan de slag gaan
  • je hebt een goed analytisch vermogen en bent in staat om van hieruit concrete actieplannen voor te stellen
  • je voelt je aangesproken door de retailsector
  • je bent bewust bezig met je eigen ontwikkeling en neemt initiatieven om hieraan te werken
  • je bent heel goed tweetalig (N/F) 
Wij bieden
  • een boeiende job met veel afwisseling
  • een stimulerende, flexibele werkomgeving met aangename collega's in een no-nonsensebedrijfscultuur
  • een job met een grote verantwoordelijkheid
  • reële doorgroeimogelijkheden
  • permanente mogelijkheid tot zelfontplooiing en bijscholing
  • een aantrekkelijk loonpakket

Vragen of solliciteren

 

Events & Inspiration

do 1+8+15+22/10: L&D Talks

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be