NL | FR  LOGIN
HOME

JOBS

 

Fluxys is een volledig onafhankelijke gasinfrastructuurgroep met 1.200 personeelsleden actief in gasvervoer en -opslag en terminalling van vloeibaar aardgas. Als purpose-gedreven bedrijf draagt Fluxys samen met zijn stakeholders bij tot een betere wereld door een stralende energietoekomst te bouwen. Met de unieke voordelen van gasinfrastructuur en zijn commerciële en technische expertise engageert Fluxys zich ertoe om waterstof, biomethaan of andere koolstofneutrale energiedragers van de toekomst te vervoeren.

Voor het departement Human Resources gelegen in ons hoofdkantoor te Brussel (vlakbij trein- en metrostations, zie plan) zijn we op zoek naar een Learning & Development Assistant (m/v/x).
 

Job purpose

Je bent jonger dan 26 en klaar om je eerste stappen te zetten in het professionele leven? Ontdek bij ons hoe boeiend de energiewereld wel is. Een startbaanovereenkomst biedt je een unieke kans om 2 jaar lang ervaring op te doen en je potentieel te boosten. Meer info over dit type contract vind je hier.

 

Job respon­sibilities

  • Je staat in voor een aantal administratieve en organisatorische taken, zoals:
    • Praktische organisatie van opleidingen, coachings en development centers: inschrijving deelnemers, reservatie zalen, contacten met opleidingscentra, opvolging en registratie in de opleidingstool, voorbereiden opleidingsmateriaal, bestelbonnen opmaken, opvolging van de facturatie, …
    • Analyse van de evaluaties van de opleidingen
    • Beheer van de mailbox van Learning & Development
    • Beheer van het opleidingsplatform: informatie i.v.m. de opleidingen up-to-date houden, registratie nieuwe medewerkers, het controleren van de kwaliteit van de gegevens, …
  • Je bent één van de aanspreekpunten van de cel Learning & Development en zorgt voor een professionele opvolging van telefoons en mails
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de ondersteuning bij verschillende Learning & Development projecten. In dit verband werk je samen met het team tijdens workshops en aarzel je niet contact op te nemen met onze interne klanten om hun behoeften te begrijpen, het aanbod van Learning & Development toe te lichten en het “leren” te promoten binnen alle niveaus van de onderneming
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling van digitale leermiddelen in het kader van digitaal leren

 

About you

Ben je bright-minded? Dan willen wij je graag ontmoeten. Wat betekent dat? Voor ons wil dat zeggen dat je enthousiast, alert en nieuwsgierig bent en open staat voor nieuwe realiteiten en individuele verschillen en dat je graag nieuwe ideeën aanbrengt.

Voor deze rol heb je:

  • Een Bachelor diploma in een administratieve richting (Office Management, Public Relations, …) of in Human Resources
  • Een stevige dosis inzet en de nodige motivatie. Ervaring is niet noodzakelijk
  • Een teamspeler mentaliteit en goede relationele vaardigheden
  • Een nauwkeurige en gedisciplineerde manier van werken met oog voor details
  • Een flexibele en proactieve ingesteldheid
  • Een open geest en ben je klantgericht
  • Een goede kennis van het Nederlands, het Frans en het Engels
  • Een goede kennis van MS Office 365 en ben je bereid nieuwe software aan te leren (ervaring met Flowsparks, Genially, Articulate of Rise is een pluspunt)
  • Verder, en overeenkomstig de regelgeving voor dit soort indiensttreding, moet je jonger zijn dan 26 jaar op de datum van indiensttreding

 

Waarom solliciteren

  • Innoveer en draag bij tot een koolstofneutrale wereld
  • Bouw je carrière verder uit binnen een internationale groep in volle expansie
  • Neem deel aan ambitieuze en stimulerende projecten die je intellect zullen uitdagen
  • Een gezond evenwicht tussen werk en privé
  • Een compettitief salaris
  • Opleidings- en ontwikkelingskansen

 

Klaar om deze uitdaging aan te gaan?

 

 

 

 

 

Wie zijn we?

BBOT – de Belgische Beroepsvereniging van Orthopedische Technologieën heeft in 2018 beslist om een OT Academy op te richten. Deze OT Academy is het enige vormingsinstituut van de sector Orthopedische Technologieën in België. 2019 was het jaar van de echte opstart en zo zijn we stilaan van een opstartend instituut naar een professioneel vormingsinstituut gegaan. 2022 is het tijd voor de volgende stap en gaan we over tot de aankoop van een Learning Management Systeem om al onze opleidingen en deelnemers goed te kunnen registreren.

 

Wat verwachten we van je?

Het voeden van het LMS is één zaak, daarnaast hebben we nood aan iemand die de nodige pedagogische kennis heeft om onze educatieve inhoud naar een hoger niveau te tillen. We zoeken iemand die mee met ons de digitale technologie om opleidingen te verstrekken verder uitwerkt en iemand die onze docenten ondersteunt om hun cursussen op een pedagogisch verantwoorde manier uit te werken. Onze witte raaf heeft dus zowel het technische als het pedagogisch aspect in de vingers en heeft de wil en de ambitie om ons vormingsinstituut verder mee uit te werken.

De combinatie van thuiswerk en werken op kantoor is mogelijk. Samen met jou zoeken we naar de voor ons beiden best passend uurrooster. Een arbeidsregime van 3 dagen lijkt ons de beste manier om te beginnen en weet dat we open staan om meer dagen aan te bieden op langere termijn. U komt terecht in een klein maar dynamisch team. Doordat we steeds zoveel ideeën hebben en ook onze dagen maar slechts 24u tellen, hebben we echt nood een creatieveling met de juiste technische skills. En neen, we verwachten niet dat u 24u op 24u beschikbaar bent, dat zijn we zelf trouwens ook niet hoor.

 

Ben jij onze witte raaf?

  • Je kan vlot overweg met nieuwe software
  • Je bent service minded en communiceert op een open en vlotte manier
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en draagt kwaliteit hoog in het vaandel
  • Je bent creatief en hebt aandacht voor grafische vormgeving
  • Je beschikt over een professionele bachelor
  • Ervaring met een LMS is een pluspunt

 

Praktisch

Onze werkplek bevindt zich in Vilvoorde en heeft voldoende parking aan de deur. U kan bij ons terecht met het openbaar vervoer. Wij bieden een correct loon met extralegale voordelen (maaltijd- en ecocheques) Benieuwd naar meer?

Stuur snel uw cv en motivatiebrief naar diane.de.winter@bbot.be en u krijgt alvast binnen de week een reactie.

 

 

De Groep Syntra West (SBM, Portilog, Escala, Syntra West) is de toonaangevende opleidingspartner voor al wie ondernemend is. Meer dan 80.000 cursisten volgen een opleiding in één van onze campussen waar een 200-tal vaste medewerkers en een pool van 3.000 docenten instaan voor een professionele omkadering en een hoogstaand opleidingsaanbod in diverse sectoren. Voor de uitbouw van onze activiteiten voor ons merk Syntra West (www.syntrawest.be) zijn we op zoek naar een:fulltime (e-)Learning developer.

 

Functie

Hecht je belang aan de ontwikkeling van werknemers?
Ga je vlot om met online training systemen?
Is projectmatig werken in functie van deadlines helemaal jouw ding?
Dan is deze functie iets voor jou!

Door de toenemende vraag naar ondersteuning bij het opbouwen en uitrollen van nieuwe opleidingstrajecten en e-learnings zijn we op zoek naar een extra (e-)learning developer.

Als learning developer werk je nauw samen met productmanagers en ontwikkelaars die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen of herwerken van opleidingstrajecten. Samen met hen en docenten, die de inhoudelijke expertise aanleveren, doorloop je de ontwikkelfase en deel je je expertise m.b.t. het formuleren van leerdoelstellingen, het selecteren van de gepaste leervorm,… Blijkt dat een digitale leervorm te zijn, dan ga je hier als e-learning developer mee aan de slag. Je vertaalt de leerdoelstellingen naar concrete en uitgewerkte digitale opleidingsprogramma’s met behulp van onze tools (bv. articulate) en onze leerplatformen (bv. Moodle en Teams).

Als super-user van deze tools ben je tevens verantwoordelijk voor het functionele beheer van het Learning Management System (LMS) en ondersteun je medewerkers en docenten in het gebruik ervan. Door overleg en interne coaching traceer je de individuele noden en verwachtingen. Je bepaalt, in overleg met de teamverantwoordelijke, de docentencoaches en de IT manager welke nieuwe functionaliteiten er nodig zijn en hoe deze kunnen worden geïmplementeerd.

Je plant je werk zelfstandig en pakt uiteenlopende vragen aan in functie van deadlines en opportuniteiten. Je volgt relevante ontwikkelingen in L&D op om deze te vertalen naar de praktijk. Je bent open minded, durft te experimenteren, denkt spontaan mee en ziet daardoor snel verschillende mogelijkheden en kansen

 

Wie ben je?

  • Je kan vlot overweg met nieuwe software.
  • Je kan actief luisteren en de kern van de opleidinsvraag detecteren.
  • Je bent service minded en communiceert op een open en vlotte manier.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en draagt kwaliteit hoog in het vaandel.
  • Je bent creatief en hebt aandacht voor grafische vormgeving.
  • Je beschikt over:een professionele bachelor.
  • Je hebt ervaring met een authoring tool en/of een LMS. Ervaring met Articulate en/of Moodle is een pluspunt.
  • Je kan je identificeren met onze bedrijfswaarden: samenwerken, ondernemingszin. resultaatgerichtheid, innovatie/creativiteit en klantgerichtheid.

 

Ons aanbod

Bij de groep Syntra West kom je terecht in een moderne en professionele werkomgeving waar er ruimte is voor initiatief en zelfontplooiing. Je krijgt een persoonlijk opleidingsplan en door middel van interne training en coaching leer je alle facetten kennen van de job.
Je krijgt je bureau in ons innovatie- en kenniscentrum Porta Magna (Spoorwegstraat 48, Brugge). We bieden je een contract aan van onbepaalde duur. Je kan rekenen op een marktconform loonpakket aangevuld met extra legale voordelen. Voor externe verplaatsingen kan je gebruikmaken van onze poolwagens.

 

Interesse?

Zin om ons team te versterken? Bezorg je motivatie en CV aan Joica Stoffyn via hr@syntrawest.be met vermelding "(e-)Learning developer".

 

 

ECS is op zoek naar een Digital Learning Specialist & Developer voor Schoten of Meerhout (in functie van mobiliteit).

Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van onze digitale producten, het uitrollen van opleidingstrajecten en de ontwikkeling van projecten op maat van de klant.

 

Ontdek jouw volgende professionele uitdaging en solliciteer nu!

  • ontwerpen en ontwikkelen van diverse E-learning modules in samenwerking met de kennisbeheerders (inhoudelijke expertise)
  • opstellen en uitrollen van online opleidingstrajecten, zowel op individueel niveau als klantniveau met aandacht voor de pedagogie en didactiek
  • opmaak van procedures en implementatie van blended learning
  • onderhoud van de benodigde software en systemen voor de digitale toepassingen met aandacht voor de look & feel in overeenstemming met de huisstijl en branding
  • integratie en linken van de verschillende systemen en tools in gebruik bij ECS (LMS, CRM, IT, E-learning software)
  • voorzien van digitale toepassingen in de klassikale trainingen (polls, online tests …)
  • voorzien van de correcte werkmiddelen, informatie en opleiding voor de verschillende stakeholders (intern/extern)
  • actieve prospectie naar New Ways of Learning en toepassingsgebieden binnen ECS
  • networking met klanten, partnerbedrijven, sectororganisaties en andere divisies of business entities binnen EQUANS, met het oog op ontwikkelen van interne/externe synergiën & opportuniteiten
  • regelmatig overleg met de Department & Section Manager(s) ter definiëring van de projecten
  • SPOC voor ECS naar de EQUANS IT-organisatie

 

Kwalificaties - Extern

Wat heb je nodig om uit te blinken in deze rol?

  • je beschikt minimaal over een bachelorsdiploma
  • IT-applicatie ervaring is een must en je gaat vlot om met nieuwe softwaretoepassingen
  • je bent zeer vertrouwd met Microsoft Office en aanverwante toepassingen
  • je bent flexibel, collegiaal en communicatief
  • je bent service minded
  • je bent creatief en hebt aandacht voor grafische vormgeving • je kan autonoom werken en prioriteiten bepalen
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en bent vlot in het Engels. Tweetaligheid en kennis van Frans (spreken en schrijven) is een plus

 

ECS, onderdeel van de groep EQUANS, is expert op vlak van veiligheid (klassiek & nucleair) en preventie (Health & Safety consultancy). Met meer dan 100 medewerkers wordt er dagelijks nagedacht over de verbetering van de veiligheid op het werk. We staan onze klanten bij door het aanbieden van resultaatgerichte veiligheidsopleidingen en doelgericht advies. Voor de concrete uitwerking gaan onze preventieadviseurs op het terrein voor het uitvoeren van observaties, analyse, controle en advies. Onze ultieme missie bestaat erin onze klanten te begeleiden in het bereiken van een doeltreffende veiligheidscultuur.

De afdeling ‘Training Academy’ staat in voor het ontwikkelen, beheer en organisatie van Veiligheidsopleidingen. ECS heeft 5 eigen centra geografisch gespreid over België waar de opleidingen plaatsvinden, zowel theorie als praktijk. ECS wil bijkomend verder inzetten op de digitale transitie en groeien in het aanbieden van online trainingen, E-learnings, Virtual Reality …

 

Jouw carrière bij ECS?

Dat wil zeggen jouw talenten inzetten in een gevarieerde en boeiende job bij een groeiend toonaangevend bedrijf. Maar ook:

  • een competitief salarispakket met verschillende extralegale voordelen
  • de mogelijkheid om jouw kennis van veiligheid en industriële omgevingen verder uit te breiden
  • aantrekkelijke doorgroeimogelijkheden binnen een internationale organisatie
  • samenwerken met leuke collega’s in een aangename werksfeer 

Zit veiligheid in je genen en ben je gepassioneerd? Solliciteer dan snel! Wij zijn steeds op zoek naar enthousiaste medewerkers om ons team te versterken.

Ben je geïnteresseerd in deze functie en heb je vragen?

Contacteer onze HR-collega Bryan Barnes - bryan.barnes@external.engie.com

Functie

Als HR Expert Learning & Development maak je deel uit van het 3-koppige Learning & Development team van de HR dienst van het UZ Brussel. De UZ Brussel Academy rolt ziekenhuisbrede leerinitiatieven uit op het vlak van oa. leiderschapsontwikkeling, welzijn, communicatie en (online) samenwerking. Daarnaast zoeken we vanuit onze expertise naar antwoorden en ‘op maat’-oplossingen voor de opleidings- en ontwikkelingsnoden van onze interne klanten.

Je speelt een sleutelrol in de verdere uitbouw van de UZ Brussel Academy en zorgt er voor de organisatie en opvolging van opleidingen en leeractiviteiten, gericht op het ontwikkelen van onze medewerkers. Je ontwikkelt nieuwe leervormen en programma’s en staat samen met jouw collega’s in voor de continuïteit van de praktische en administratieve werking.

  • Je analyseert de leer- & opleidingsnoden en organiseert en plant ziekenhuisbrede en ad hoc initiatieven als antwoord hierop.
  • Je beheert je eigen opleidingsportefeuille van A tot Z (organisatie en planning, communicatie, programma en opleidingscatalogus, praktische zaken, beantwoorden van eerstelijnsvragen, administratie, …).
  • Je werkt leeroplossingen uit of optimaliseert ze, in samenwerking met interne en externe opleidingsleveranciers, trainers en inhoudelijke experten.
  • Je adviseert jouw klanten op vlak van (didactische) aanpak, leerimpact en -kwaliteit.
  • Je leidt of neemt deel aan verschillende grotere en kleine projecten (zoals bv. organisatie van studiedagen of events, implementatie nieuwe technologie en tools, onboarding, …).
  • Je speelt een belangrijke rol in de communicatie en marketing van de UZ Brussel Academy (website, nieuwsbrieven,…) en volgt de tendensen op de opleidingsmarkt van nabij.
  • Je bouwt mee aan de verdere implementatie en optimalisatie van onze systemen en tools en zorgt daarnaast voor opleiding van de eindgebruikers.
  • Voor thema’s binnen jouw expertisedomein en interesseveld verzorg je zelf leermomenten en opleidingsinitiatieven (soft skills, ICT toepassingen,…).
  • Je zorgt voor beleidsmatige ondersteuning (rapportering, jaarverslag, etc.).

 

Profiel

  • Je bent in het bezit van een Master- of Bachelordiploma, bij voorkeur in psychologie, pedagogie, personeelswerk of een andere humane richting.
  • Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden – zowel mondeling als schriftelijk - en weet op een duidelijke en gestructureerde manier informatie over te brengen.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, aangevuld met een schriftelijke en mondeling basiskennis van het Frans en het Engels.
  • Je kan terugkijken op een aantal jaren werkervaring in een professionele setting, bij voorkeur in een HR-omgeving. L&D expertise is uiteraard een pluspunt.
  • Je spreekt graag voor publiek en geeft graag presentaties en/of opleidingen.
  • Je bent klantgericht en hebt een proactieve ingesteldheid.
  • Je bent goed in het analyseren van problemen.
  • Je bent administratief en organisatorisch sterk en werkt nauwgezet.
  • Je kan zeer goed werken met MS Office (Word, Excel en Outlook).

 

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u).
  • Je krijgt een sleutelrol in de verdere uitbouw van de activiteiten van de UZ Brussel Academy.
  • Mogelijkheid tot thuiswerkdag(en) na de inwerkperiode.
  • Verloning volgens barema met onbeperkte overname van anciënniteit uit zowel de privé als openbare sector.
  •  Extralegale voordelen:
    • Aanvullend pensioenfonds
    • Hospitalisatieverzekering, inclusief tegemoetkoming in ambulante zorgen in het UZ Brussel
    • Verzekering gewaarborgd inkomen
    • Tussenkomst in vervoersonkosten:
      • Volledige terugbetaling openbaar vervoer
      • Fietsvergoeding
      • Kilometervergoeding voor wagens
      • Mogelijkheid fietsleasing voor woon-werk verkeer
      • Verminderde tarieven in het bedrijfsrestaurant
    • Toegang tot parking aan het ziekenhuis en afstandsparkings aan afrit 9 (Jette) en het researchpark in Zellik
    • Toegang tot 'Benefits at Work'- personeelskortingen
    • 27 vakantiedagen
    • Attractiviteits- en eindejaarspremie
  • Dankzij de UZ Brussel Academy werk je in ons ziekenhuis continu aan je eigen opleiding en ontwikkeling. Naast een uitgebreid aanbod aan klassikale opleidingen en workshops, kan je via onze e-Academy een uitgebreid aanbod aan online trainingen volgen, overal en wanneer je wil.
  • Omdat we het belangrijk vinden dat je met goesting komt werken, kan je beroep doen op de initiatieven binnen het welzijnsprogramma ‘Veerkracht’. We bieden jou praktische handvaten, welzijnstools, tips maar ook opleiding en persoonlijke begeleiding, waarbij je kan werken aan aspecten als vitaliteit, stress, gezonde slaap, stoppen met roken en nog veel meer.

Het UZ Brussel vormt samen met de Vrije Universiteit Brussel en Erasmushogeschool Brussel de Brussels Health Campus. Op deze campus, gelegen tussen afrit 9 van de Brusselse ring en het Laarbeekbos, zijn ook een kinderkribbe (volgens K&G-systeem), kinderopvang in de vakanties, een lagere school en een fitnesscentrum gelegen.

 

Interesse?

Solliciteer voor 16/01/2022 online via onderstaande link.

Met vragen kan je terecht op academy@uzbrussel.be

 

 

 

 

About our Team

Our ING Think Forward Strategy is all about empowering people to stay a step ahead in life and business. And it’s important that our Human Resources team can help ING to deliver the strategy. In order to do so, our Human Resources team has a People Vision - to build the craftsmanship and engagement of everyone at ING for them to deliver on the purpose and the strategy of our bank. We do this by creating greater leaders and better managers and by offering people services that create a differentiating employee experience.

Within the Human Resources organization, the role of a team member in the Communities of Expertise (CoEs) is to enable the delivery of the People Vision through closely collaborating and working with the HR Business Partners and People Services. The purpose of the CoE role is to design and improve people processes in the areas of Performance and Rewards, Talent and Learning, and People Analytics. In essence, being responsible for ensuring ING has access to the best new and existing HR tools, processes and initiatives.

 

Job Overview

An opportunity has arisen in our Market Leaders – Learning CoE team for an inspirational, highly analytical and internally/externally renown thought-leader to oversee the learning function within the Market Leaders organization. This entails leading three team members based in The Netherlands, five team members in Belgium and one in Luxembourg. The team focuses on the learning activities within the Market Leaders organization.

The purpose of the role will be to play a meaningful role in ensuring that our People Plan is fully aligned with our business drivers and future strategy. You will play a substantial role in crafting and nurturing a purpose driven, capable and high performing workforce that will be essential for our continued success!

With your expertise in a variety of learning and development practices, you will  lead and curate appropriate interventions for the modern, fast paced multi-generational workforce of the future.

You will bring deep expertise in Learning and Development and have a strong record of leadership, project management  and commercial acumen, you will strive for consistent solutions and aim for standardization across geographies, businesses and functions.

The role will be based in Belgium. The role hierarchically reports to the Senior HR Director Benelux and has a functional reporting line to the Global Head of Learning.

 

Key Responsibilities

  • People leadership and management of the Market Leaders Learning team, including hiring, development, succession, performance management and compensation decisions
  • Owns and manages the Market Leaders Learning and Development Budget
  • Evaluate business needs into capability plans/curricula, develops and executes learning journeys for key functions in upskilling / reskilling aligned with the ING Big Six Capabilities and driving business impact
  • Own cross-functional learning & development curricula; being accountable for impact, innovation & ongoing improvement
  • Drive continuous improvement and influence towards a culture of learning which encourages and promotes learning
  • Guide and serve as first escalation point for HR BPs and your direct reports; working seamlessly across the regions to ensure alignment and integration
  • Deliver high quality L&D communications with the broader Communications team to ensure a joined-up approach to the business
  • Partner with other Learning leads in the CoE to ensure we deliver effective solutions to our colleagues that are connected and relevant
  • Focus on external trends and emerging practices within the field sharing the knowledge with the wider community
  • Managing the day-to-day activities, including KPI setting, of learning consultant(s) in country
  • Consulting the senior HRD and Head of Learning on all learning request from their business line
  • Managing and reviewing the global learning solution portfolio for their business line and consulting on maintenance and archive needs
  • Creating and submitting and monitoring a learning forecast in collaboration with the SHRD, plan actions accordingly and assign or ensure resources are in place
  • Delivering and finding ways to automate local learning reporting obligations

 

Key Result Areas

In summary, the areas where you make impact are as follows:

Apply Thought Leadership

  • Expert knowledge on L&D trends and developments
  • Expert knowledge on L&D methodologies, tools and pricing standards for learning solutions
  • Advanced knowledge of the industry, more specifically Finance & Banking and Technology (Fintech)
  • Advanced skills in internal and external networking

Design, build, implement and own people solutions that meet business needs

  • Ensures that learning solutions are digital and aligned with Global offerings
  • Advanced leadership and management skills 
  • Expert knowledge on the full learning lifecycle (business/learning needs analysis, design, development, implementation, evaluation)
  • Expert knowledge on learning portfolio management
  • Advanced knowledge of employee experience or learner experience
  • Advanced design thinking skills
  • Expert skills in stakeholder management
  • Advanced skills in data analytics and reporting
  • Advanced knowledge of corporate or learning policies and processes

Build capabilities of HRBPs and People Services

  • Advanced knowledge of the local and global HR function or organisation
  • Advanced knowledge management / sharing skills
  • Expert skills in mentoring, coaching and consulting

Collaborate to successfully convey the HR Service Delivery Model

  • Expert collaboration skills
  • Expert skills in strategic planning

 

Requirements (specific skills and requirements)

  • Recognized expertise in Learning and Development including managing cross border teams
  • Outside looking mindset: closely following trends and innovations in and outside the financial industry as well as throughout the area of expertise.
  • Affinity with numbers and data and a good understanding on how data analysis and reporting support building better people solutions.
  • Project and/or program management skills that enable translating a vision into a tangible delivery plan that leads to impactful learning  solutions.
  • Strong relationship skills; ability to build rapport with stakeholders from different cultural backgrounds, geographies and at varying levels of seniority.
  • The ability to contribute at a global level while working in virtual teams.
  • Practical experience of building strong relationships with third party vendors in area of expertise.
  • Excellent written and orally communication skills in order to bring a compelling story and engage stakeholders on new or existing people solutions
  • Deep understanding of the HR service delivery model (Ulrich model) and how collaboration across functions is key in delivering value to the business.
  • You will hold a Master’s degree, preferably in learning development.
  • Ideally, you will have had work experience in an international setting with a minimum of 12 years of experience in a Learning & Development role/capacity.

 

Apply for this job

 

 

WERKEN BIJ SIBELGA, DAT BOOST MIJN ENERGIE! 

Onze 1.000 medewerkers zetten zich elke dag in om de energiebevoorrading van de 500.000 Brusselse gezinnen en ondernemingen te garanderen. Op de bouwplaatsen of in onze hoofdzetel in het hartje van de stad verbeteren onze teams de levenskwaliteit van de Brusselaars en vormen ze een drijvende kracht in de energietransitie. 

BIJ WELKE DIENST KOM JE TERECHT?  

De personeelsdienst beheert alles in verband met de arbeidsovereenkomst en haar uitvoering (betaling, vakantiedagen, overuren, bonussen, arbeidsongeschiktheid, enz.). Talent Management is verantwoordelijk voor het aantrekken, ontwikkelen en beheren van talenten binnen Sibelga.  Om het opleidingsaanbod te diversifiëren en zo beter in te spelen op de huidige behoeften van het bedrijf en zijn werknemers, zijn we op zoek naar een Digital Learning Officer. 

JE JOB 

De Digital Learning Officer is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de Digital Learning Strategy van Sibelga.  In deze functie,  

  • Neem je actief deel aan de transformatie van het huidige aanbod naar een blended opleidingsaanbod (digitaal en face-to-face) dat toegankelijk is op laptop, smartphone en tablet. 
  • Bepaal je voor elke nieuwe aanvraag welke onderdelen gedigitaliseerd moeten worden en treed je op als project manager (bepalen van de leerdoelen en kernboodschappen, voorstel van een architectuur en een pedagogisch scenario, bepaling van de werklast, opstelling van het tijdschema, opstelling van de taakopdrachten, coördinatie van de productiefasen, toezicht op de externe leveranciers, tests en uitvoering, opvolging van de kosten). 
  • Begeleid je de verandering en zorg je voor de invoering van nieuwe leermethoden op alle niveaus van het bedrijf door relevante communicatieacties te ontwikkelen.  Je speelt dus een belangrijke rol in de ontwikkeling van de leercultuur. Je ontwikkelt en implementeert de richtsnoeren voor digital learning en ziet toe op hun naleving. Je organiseert de ontwikkeling van de vaardigheden van de interne trainers en van de business voor de creatie van digitale opleidingen en leidt onze leergemeenschap op ons LMS. 
  • Innovatie in digitaal onderwijs is ook een belangrijk aspect van deze functie (monitoring, doorlopende verbetering, toekomstige IT-ontwikkelingen, enz.). 

JOUW PROFIEL 

  • Je hebt een masterdiploma onderwijs, communicatie, digitale marketing of bedrijfswetenschappen, of een gelijkwaardige ervaring.  Je hebt ook minstens 5 jaar gewerkt in de ontwikkeling van digitale opleidingen (digitaal leren, microlearning, mobiel leren, ...). 
  • Je kunt dus aantrekkelijke storyboards maken en beheerst de belangrijkste digitale creatietools (Storyline, Rise, Genially, Flowspark, Ispring, enz.).  
  • Als gepassioneerd pedagoog is de tevredenheid van je interne klanten je eerste prioriteit. 
  • Je bent vertrouwd met de concepten, instrumenten en technieken van project management, communicatie en change management. 
  • Je bent leergierig en helpt je collega's om te leren, ook door zelf opleidingen te geven. 
  • Je bent nieuwsgierig en creatief.  Je durft buiten de lijntjes te kleuren. 
  • Je werkt graag in teamverband, met de business of externe partners en bouwt gemakkelijk een vertrouwensrelatie op. 
  • Je hebt ook een goede beheersing van enkele digitale grafische ontwerptools (Illustrator, Photoshop, Piktochart, ...) en kunt aantrekkelijke visuals maken om de opleidingen in ons LMS of in onze communicatie te promoten. 
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en beheert je prioriteiten doeltreffend. 
  • Als Frans- of Nederlandstalige druk je je ook vlot in de andere landstaal uit. 


ONS AANBOD 

  • Een zinvolle job, ten dienste van de stad en haar inwoners 
  • Een kwaliteitsvolle en lonende opleiding met carrièreperspectieven 
  • Een activiteitensector in constante evolutie 
  • Een dynamische werkomgeving in hartje Brussel waar de veiligheid van iedereen, medewerkers en bewoners, een topprioriteit is 
  • Een goed evenwicht tussen werk en privéleven (mogelijkheid tot telewerken enz.) 
  • Een aantrekkelijk loonpakket met diverse extralegale voordelen (bedrijfswagen en tankkaart, gsm, internetkosten, representatievergoeding, 33 vakantiedagen, maaltijdcheques, verzekeringen zoals gezondheidszorg, hospitalisatie en pensioen, 30% korting op je energiefactuur enz.)   

SOLLICITEREN

Herken jij je in deze functiebeschrijving en heb je zin om je ten dienste te stellen van de Brusselaars? 

Wacht niet langer en solliciteer bij Sibelga!

Je gaat aan de slag in een dynamische onderneming die constant evolueert naar nieuwe technologieën, zich inzet voor het milieu en toeziet op het welzijn van al haar medewerkers. 

Does guiding people from their first interest, during the application process, up until registration for our Doctorate in Business Administration programme sound like music to your ears? Do you have a passion for engaging with people with academic ambitions? Are you interested in maintaining our doctoral community? Let’s talk!
 

DBA COORDINATOR
 

Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe – ranked number one in the Benelux for executive education and 19 in Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and driven DBA coordinator.

 

The job

  • Be responsible for the sales of our DBA programme. Attract potential participants and guide them through their decision-making process up until their registration and enrolment in the programme.
  • Check the eligibility of potential candidates in collaboration with the international office at different universities and follow-up on admission
  • Organize information sessions and webinars to generate new leads and attend other Vlerick (sales) events.
  • Plan and implement marketing actions with the support of our marketing team.
  • Help develop content for and maintain our different communication channels (website, blog, social media, brochures, adds, etc.).
  • Take care of the administration and reporting related to the marketing and sales process.
  • Coordinate during course weeks and other activities and follow-up on our DBA participants during their journey. Reach out regarding their assignments, electives etc.
  • Take a role in the development and maintenance of the Vlerick doctoral community (including DBA participants and PhD students).
  • Assist in the set-up and organisation of an annual activity calendar for the Vlerick research community.
  • Take responsibility for specific communication actions highlighting Vlerick research activities internally and externally.

 

You

  • Have obtained a master’s degree and have a minimum of ca. 3 years of relevant work experience.
  • Have an affinity with and an authentic interest in the academic world.
  • Possess networking and sales skills. You can connect with different stakeholders and are ready to be a credible advisor for (potential) candidates.
  • Have an excellent written & verbal knowledge of English. Knowledge of Dutch is a plus.
  • Like connecting with different stakeholders and building bridges.
  • Have an authentic commercial flair and are result-driven.
  • Have a proactive and entrepreneurial attitude and are a star at communication.
  • Will be located on our beautiful campus in Ghent or Brussels, in combination with your home office.

 

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth.
  • Synergy between research and business practice and the chance to build your network.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, flexible benefits based on your individual needs, etc.
  • The change to have a real impact and to inspire people to live, learn and leap.

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.

 

Take the leap and join us

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation letter on our website. We look forward to hearing from you! Happy to give you more information on the job content: eva.cools@vlerick.com.

 

Apply Now

 

 

 

Do you have a passion for L&D? Are you ready to explore the exciting world of our executive programmes? Would you like to make a difference while working in an open, dynamic and client-centered environment? Let’s talk!
 

LEARNING & DEVELOPMENT CONSULTANT
 

Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe – ranked number one in the Benelux for executive education and 19 in Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and driven L&D consultant to join our Customised Executive Education department, responsible for the design and delivery of a wide portfolio of impactful learning journeys.
 

The job

  • Take the lead in programme and relationship management activities for our Customised Executive Education programmes.
  • Act as a single point of contact for participants, customers, and faculty.
  • Play an important role in representing Vlerick Business School and deliver a high-quality experience to our participants.
  • Travel on a regular basis, mainly in the Benelux.
  • Manage several corporate accounts.
  • Coordinate and facilitate the delivery of programmes – you facilitate the delivery of 40 programme days per year and act as the single point of contact for our participants.
  • Support the development of proposals featuring executive education offerings.
  • Design learning experiences tailored to the needs of our corporate clients.
  • Will preferably work on our Brussels campus.
     

You

  • Have a master’s degree with approximately 2 to 5 years of professional experience in L&D.
  • Are passionate about development and education.
  • Communicate fluently in English. Fluency in Dutch is a plus.
  • Can work in a flexible, organized, and autonomous way.
  • Have excellent writing skills.
  • Are willing to work flexible hours (including evenings).
  • Have a ‘getting things done’ attitude, combined with a mature and customer-oriented mindset.
     

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth.
  • Synergy between research and business practice and the chance to build your network.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, flexible benefits based on your individual needs, etc.
  • The change to have a real impact and to inspire people to live, learn and leap.

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.

 

Take the leap and join us

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation letter via our website. We look forward to hearing from you!

Happy to give you more information on the job content: Alexandre.Segers@vlerick.com

 

Apply Now

 

 

 

Do you have a passion for the technical development of innovative digital learning journeys? Are you driven to build digital learning platforms & guarantee a smooth delivery of digital learning experiences to our clients? Let’s talk!
 

DIGITAL LEARNING BUILDER


Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe – ranked number one in the Benelux for executive education and 19 in Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and tech-savvy Learning Builder to join our Digital Studio team, embedded in the VLIC (Vlerick learning innovation centre).

The learning builder is a key role in the process of turning the initial design, programme blueprint and storyboard into an actual digital portal. In collaboration with different stakeholders across Vlerick, the learning builder will develop & continuously test the learner interface, assemble and/or create learning assets and activities, and ultimately deliver a finished learning solution to the business owner of the project.


The job

  • Build learning platforms/customer interfaces (incl. overall look & feel, platform structure, webpage editing, learning paths…) based on storyboards elaborated by the learning designer and faculty.
  • Support in the development of digital assets (incl. create inhouse videos or follow-up with vendors, create graphical elements, document layout ….).
  • Formulate creative ideas to improve the technical design and development of learning journeys (f2f, online and blended).
  • Create learning activities that enhance the learning process (audio, video, simulations, role plays, job aids, etc.).
  • Be a SPOC for the relevant stakeholders with respect to the set-up and building of the learning platforms and assets.
  • Document, following-up and responding to technical change requests once the learning journey is developed, to guarantee a smooth delivery of the digital learning experience.
     

You

  • Have a Bachelors’ degree, preferably with a graphical design or multimedia orientation.
  • Are an excellent communicator in English, both written & spoken.
  • Possess a talent for organization and working accurately and are stress resistant.
  • Are tech-savvy, looking forward to working digitally and want to monitor the trends in the field of online and hybrid ways of learning & development.
  • Know your way around MS365 programmes and graphical design programmes. 
  • Have a working knowledge of HTML
  • Can work independently and take initiative for making improvements.
  • Are a pro-active and open-minded team player.
  • Want to work on our beautiful campus in Ghent, Brussels or Leuven, in combination with your home office.

 

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth.
  • Synergy between research and business practice and the chance to build your network.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, flexible benefits based on your individual needs, etc.
  • The change to have a real impact and to inspire people to live, learn and leap.

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.
 

Take the leap and join us

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation on our website www.vlerick.com/jobs. We look forward to hearing from you!

Happy to give you more information on the job content: Vincent.bague@vlerick.com.

 

Apply Now

 

 

 

 

 

Your story

Can’t wait to make an impact on the world? You’re not alone. Join us in driving progress in the working world and beyond.

 

Your journey with us

As a Learning & Development Consultant you will work on different assignments at various clients to support them in a diverse set of L&D and Talent challenges. To name a few, projects may be about running the daily L&D operations & administration, playing a role as L&D partner, helping to set-up a new competency framework, setting up leadership or development journeys or implementing a Learning Management System. Depending on your seniority and maturity level the projects you will be staffed at, will differ in scope and complexity.

 

Let’s talk about you

  • You have built up a strong interest & knowledge for your profession during your Bachelor or Master in Educational Sciences, Human Resources, Economics or Psychology or any other HR related field;
  • You have at least 2-6 years of relevant professional experience in Learning & People Development;
  • You have knowledge of the most common used learning methodologies, tools and Learning Management Systems; 
  • A changing & dynamic context gets you energized;
  • You have a flexible and customer friendly personality, you are able to work in a team, build relationships and gain credibility at every level of the organization;
  • You are able to express yourself fluently in Dutch, French and English.
 
Our story
 
  • Human Resources Outsourcing (HRO) or "You have the job, we have the professionals!" Within HRO we assist our clients in a spectrum of HR solutions, including business partnering, recruitment, payroll, compensation & benefits, talent management, HR project assistance and more, on a temporary basis to supplying fully outsourced HR departments on long-term contracts. We flexibly anticipate the needs of our clients which include both larger and smaller companies, as well as public and non-for-profit organizations.
  • Who is Deloitte? World-leading professional services firm, we offer value added services in audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting and financial advisory. +5000 dedicated professionals, active in +10 offices throughout the country, take great pride in supporting our clients with multidisciplinary expertise, industry knowledge, and innovative solutions.  We offer services to a wide variety of clients, from national and international companies, small, fast-growing and large organizations to public institutions and governmental authorities.

 

Why Deloitte?

  • Be the true you! We foster diversity and inclusion and encourage you to bring your authentic self to work. Explore, question and collaborate while building a career that inspires and energises you.  
  • Never stop growing! Diversity of thought makes us stronger. At Deloitte, we tailor a personalized learning experience, offering you the opportunity to grow at your own pace and achieve maximum impact.  
  • We practice what we preach! As a Purpose-led organisation, at the heart of everything we do is a set of timeless principles and unifying values.
  • Life looks different for each of us, so we created a varied benefits package that you can tap into: 
    • My Benefits My Choice, a flexible rewards plan tailored to your lifestyle and priorities
    • Sustainable transport options offered by Mobility@Deloitte 
    • Flexible work arrangements for all and initiatives supported by Parents@Deloitte 
    • Wellbeing tips and activities powered by Energise@Deloitte 
    • Topped off with other health benefits and insurance opportunities

 

Join us to make an impact together!

Apply now!

 

 

 

 

Voor Colruyt Group, dat meer dan 30.000 medewerkers telt, is een sterk en mensgericht HR-beleid heel belangrijk. Als Stafmedewerker HR  help jij expertise rond diverse Human Resources domeinen uit te bouwen en te ondersteunen met de nodige methodieken en tooling. 

Als stafmedewerker heb je een plek in het Competence Center Co-Worker dat vanuit heel de groep (België, Luxemburg, Frankrijk en India) het aanspreekpunt is voor beleidswerk, begeleiding en advies rond HR-domeinen zoals onder andere rekrutering en selectie en leiderschap. Je ondersteunt directies, HR-Business partners, medewerkers en leidinggevenden in diverse onderwerpen en bouwt een uitgebreide kennis op over deze topics. Het is jouw taak om de capabilities mee uit te bouwen voor Colruyt Group. Een mooie job voor wie houdt van samenwerken, netwerken, het uitdragen van vakmanschap en het concretiseren in processen en acties.

 

Je takenpakket in een notendop:

  • Via je sterk interne netwerk hou je constant vinger aan de pols. Je ziet wat er leeft en kent de noden binnen de verschillende operating units rond jouw toegewezen HR-domein. Concreet zal je focus liggen op het thema Leiderschap of Rekrutering en Selectie.
  • Je verwerft een doorgedreven expertise in je vakgebied, je capteert externe trends en zorgt voor een wetenschappelijke onderbouw van je advies. Je onderhoudt je externe netwerk.
  • Je verwerft inzicht in de cultuur en strategische principes van Colruyt Group, zodat je in lijn werkt met de strategische richting en cultuur van onze groep.
  • Je zorgt voor heldere en gevalideerde werkkaders die als leidraad dienen voor het ontwerpen van processen en methodieken en, bij uitbreiding, het toepassen ervan in de praktijk.
  • Je definieert de nodige skills voor medewerkers die in hun job aan de slag gaan met de processen uit jouw vakgebied en voorziet de nodige opleidingen.
  • Je toetst werkprocessen en methodieken regelmatig af aan de praktijk, zodat je ze kan verankeren én optimaliseren. Je ziet toe op de implementatie en het gebruik ervan.
  • Je werkt in deze rol nauw samen met de collega’s van de andere domeinen en met HR-specialisten die dagelijks services leveren binnen je vakgebied en uiteraard ook met je interne klanten: leidinggevende en medewerkers in de hele Colruyt Group (België, Frankrijk, India). Reken dus op een hele leerrijke job, inhoudelijk en in de samenwerking met een heel netwerk van collega’s.

Je werkt in Halle en kan tot twee dagen per week telewerken

Profiel

  • Kennis en ervaring – Je hebt een masterdiploma op zak of hebt een gelijkwaardige ervaring. Daarnaast bezit je minimum 3-5 jaar relevante ervaring. Verder heb je vooral zin om je snel in te werken in een veranderende omgeving en wil je graag blijven leren.
  • Strategisch en analytisch – Je kan op strategisch niveau denken en concrete plannen maken. Je kan makkelijk hoofd- van bijzaak onderscheiden en weet de juiste accenten te leggen.
  • Netwerker en empathie – Je bouwt vlot contact op met anderen en bent empathisch ingesteld. Je haalt voldoening uit het verbinden van mensen en helpt hen groeien.
  • Proactief en autonoom werken – Je wacht niet tot medewerkers jou vinden voor advies, maar gaat zelf op zoek naar de plaatsen waar jouw expertise nodig is.
  • Talenkennis – Je beheerst het Nederlands goed en je hebt daarnaast ook een goede kennis van het Frans en/of Engels.

Wij bieden

  • Pionierswerk – Je bouwt mee een nieuw expertisecentrum uit en helpt om een value netwerk in Colruyt Group uit te bouwen.
  • Variatie en verantwoordelijkheid – Je werkt in een dynamische omgeving. Geen twee dagen zijn hetzelfde en je geeft mee richting aan hoe we bepaalde HR-domeinen in Colruyt Group invullen.
  • Echte groeimogelijkheden – Je ontwikkelt je expertise niet alleen in je dagelijkse job, je kan bij Colruyt Group ook rekenen op een breed aanbod professionele en persoonlijke opleidingen.
  • Aantrekkelijk loonpakket – Boven op een aantrekkelijk loon krijg je extralegale voordelen zoals een groepsverzekering, maaltijdcheques en winstdeelname.

 

Meer info over deze vacature

 

 

 

Het opleidingsteam van onze productiesite Fine Food voorziet allerlei soorten trainingen voor medewerkers. Dat is belangrijk, want via opleidingen kunnen medewerkers hun job optimaal uitvoeren. Als medewerker ondersteun je mee het opleidingsteam. Hier moet je zijn voor een job met impact!

Onze productie-afdelingen voor vlees, koffie, wijn, kaas en brood zijn belangrijke pijlers voor Colruyt Group. Het label Fine Food staat symbool voor vakmanschap over al onze winkelformules en departementen heen. Onze medewerkers zijn fier op hun werk en zorgen voortdurend voor een onberispelijke kwaliteit.

Het opleidingsteam is verantwoordelijk voor alle trainingen binnen Colruyt Group Fine Food. Dat gaat van VAKopleidingen (bv. rollend materiaal), over thematische opleidingen zoals HACCP tot systeemopleidingen voor chefs. Het team capteert de noden van de medewerkers, zet ontwikkelingstrajecten op en geeft ook zelf de opleidingen. Ook het onthaal voor nieuwe medewerkers is hun verantwoordelijkheid. 

 

Wat doe je concreet?

  • Je bent mee verantwoordelijk voor het uitwerken en bijsturen van nieuwe en bestaande opleidingen.
  • Je geeft interne opleidingen zoals HACCP en OEE.
  • Je geeft ondersteuning bij het uitschrijven en up-to-date houden van opleidingstrajecten over de verschillende functies binnen Fine Food Colruyt Group.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve organisatie en coördinatie van de opleidingstrajecten. Je zorgt ervoor dat dit ook altijd gedocumenteerd wordt.

Je werkt in de kantoren van Fine Food in Halle en kan tot 2 dagen per week thuiswerken.

 

Profiel

  • Kennis en ervaring - Je hebt ervaring met het geven van opleidingen. Een goede kennis van Word en Excel is noodzakelijk. Ervaring in de voedingsproductie is een grote troef. 
  • Zelfstandigheid en initiatief nemen - Je werkt graag autonoom en als je een probleem ziet stel je snel een verbetering of oplossing voor.
  • Organisatie & coördinatie - Je bent een kei in organiseren en ook de administratieve taken die bij je coördinerende rol horen neem je nauwgezet op.
  • Communicatief en enthousiast - Je bent een echte people person die de job met passie en enthousiasme vastpakt. Je begeleidt graag mensen, staat graag voor een groep en hebt een sterk inlevingsvermogen.  
  • Talenkennis - Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans want je geeft opleidingen in beide talen.

Wij bieden

  • Initiatief en eigenheid - Je krijgt de kans om de job op je eigen manier in te vullen en vorm te geven, weliswaar binnen het bestaande kader van onze organisatie.
  • Variatie en contacten - Geen twee dagen zijn hetzelfde. In jouw job kom je in contact met veel mensen.
  • Groeimogelijkheden - Je helpt anderen niet alleen groeien, je kan zelf ook rekenen op een breed aanbod professionele en persoonlijke opleidingen.
  • Aantrekkelijk loonpakket - Boven op een aantrekkelijk loon krijg je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en winstdeelname.

 

Meer info over deze vacature

 

 

 

 

Your challenge

As a Learning & Development Administrator, you organize training sessions for our customers, alliance partners, and colleagues globally. You acquire a thorough knowledge of the training offer for all these potential trainees and you coordinate and maintain the training offer with all stakeholders.

 

You’re responsible for:

  • Maintaining the training schedule and training material updates in our internal learning management system (LMS).
  • Coordinating with OMP teachers, project managers, and (day-to-day) coaches for the organization of customer and standard training.
  • Supporting our coaches when creating a training plan for new hires.
  • Processing customer inquiries and training subscriptions.
  • Organizing and following up on our certification program
  • Following up on training feedback and evaluations with trainers and participants.

 

Your team

As our new Learning & Development Administrator, you’ll be part of the Training & Documentation team, which, in turn, fits into the bigger picture of the Product Design team. Product Design drives our product road map, based on a strong future vision and deep technologic overview. The team makes the blueprints for our solution’s functionality and shares OMP’s vision and expertise with customers and colleagues alike.

 

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor’s degree or equivalent from experience.
  • An administrative background with experience in scheduling and managing multiple calendars and projects.
  • Strong communication skills and fluency in English (both written and spoken).
  • Experience working with different stakeholders and all levels of management.
  • An affinity for working with software packages such as LMS.
  • An eager-to-learn attitude and drive to get things done.
  • A friendly team player.

Soft skills :Communication Teamwork Problem-solving Ownership

Hard skills : Project management Stakeholder management Administration

Language skills : English required, Dutch is a plus

 
Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Many of our team members who start as Learning & Development Administrators grow into roles in project management, teaching, people management, or technical writing of documentation

 

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best

 

Bedrijf

AZ Nikolaas en AZ Lokeren staan samen voor :

  • 3000 medewerkers
  • 300 artsen
  • op 6 verschillende locaties in Sint-Niklaas, Temse, Hamme, Beveren, Sint-Gillis-Waas en Lokeren
  • 1150 bedden voor klassieke en daghospitalisatie.

We behaalden recent het internationaal erkende NIAZ- kwaliteitslabel en slaagden met grootste onderscheiding. Wij bieden op deskundige wijze specialistische gezondheidszorg en dringende medische hulpverlening aan gehospitaliseerde en ambulante patiënten.

Werken bij AZ Nikolaas en AZ Lokeren betekent ...

TOP job :

  • Met doorgroeimogelijkheden
  • In een innovatieve werkomgeving
  • Met een goede ligging voor een optimale work-life balance

TOP collega’s :

  • Professioneel en gepassioneerd
  • Van wie je veel leert en met wie je vlot samenwerkt
  • In een sfeer van warmte, vertrouwen en vriendschap

TOP ziekenhuis :

  • Toekomstgericht, stimulerend en voortdurend in beweging
  • Kwaliteitsvolle zorg op mensenmaat
  • Open en eerlijk, vol respect voor het leven

Of bekijk onze rekruteringsfilm want beelden zeggen soms meer dan woorden : 

https://vimeo.com/327306661

Functiebeschrijving

  • Je maakt deel uit van de cel vorming waarin je samenwerkt met 2 collega’s. De vormingscel staat in voor het vormingsbeleid binnen AZ Nikolaas en AZ Lokeren en het administratieve beheer van vorming en opleiding.
  • Je staat in voor het uitwerken van een organisatiebreed VTO-beleid voor zowel AZ Nikolaas als AZ Lokeren.
  • Je leidt de stuurgroep vorming waar het beleid uitgewerkt wordt in overleg met andere departementen.
  • Je zet vormingstrajecten op (bv. rond leiderschap, traject voor zorgkundigen, …) op basis van input uit diverse hr-processen.
  • Je organiseert interne opleidingen (vorming zorgkundigen, intervisie, …) en onderhoudt hierbij contacten met interne en externe trainers.
  • Je rolt mee het luik opleidingen uit binnen het hr-pakket.
  • Je analyseert opleidingsvragen (organisatiebreed of dienstspecifiek) en zet deze om naar concrete leertrajecten.
  • In dialoog met leidinggevenden en medewerkers geef je opleidingsplannen vorm.
  • Je zet in op diverse methodieken van leren, je staat o.a. ook mee in voor het ontwikkelen van e-learnings.
  • Daarnaast sta je mee in voor het competentiemanagementbeleid, in samenwerking met de hr-partners.

Profiel

  • Je bent bachelor in een menswetenschappelijke richting (bv. maatschappelijk werk, optie personeelswerk of arbeidspsychologie).
  • Je hebt min. 2 jaar relevante ervaring als hr-medewerker, bij voorkeur binnen het domein van training en opleiding. Je hebt interesse in andere hr-domeinen zoals competentiemanagement, talentmanagement, …
  • Je beschikt over goede analytische vaardigheden en bent in staat om nieuwe concepten uit te werken.
  • Je bent resultaatgericht, gedreven en in staat om jouw enthousiasme op anderen over te brengen.
  • Je hebt een klantgerichte houding en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Wij bieden

  • Een langdurig vervangingscontract  (vermoedelijk tot eind oktober 2022) met een jobtime van 80%.
  • Een fijn team van enthousiaste collega's die jou met open armen ontvangen.
  • Deskundige ondersteuning door jouw verantwoordelijke, collega's en ons team 'Begeleiding nieuwe medewerkers'.
  • Opleidingskansen om je talenten verder aan te scherpen en hierdoor professioneel en persoonlijk te groeien. Naast on-the-job-opleiding krijg je de mogelijkheid om zowel interne als externe opleidingen te volgen.
  • Bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie.
  • Gratis hospitalisatieverzekering voor vaste contracten, maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis treinabonnement, en nog een ruime waaier aan andere personeelsvoordelen (bedrijfsrestaurant, kortingen bij plaatselijke handelszaken, vakantieopvang voor kinderen van medewerkers,...)

Neem zeker een kijkje op http://www.aznikolaas.be/voordelen voor meer informatie over al onze troeven.

De verloning is volgens looncategorie looncategorie 16 en 14 (IFIC-barema) (hybride functie).

Contact

Ben jij een teamplayer met een hart voor al onze patiënten en wil je deel uitmaken van ons TOP-team? Stuur ons dan vandaag nog jouw gegevens en motivatiebrief elektronisch door via deze jobsite. Je ontvangt van ons meteen een bevestigingsmail. Voor bijkomende informatie over de functie kan je terecht bij Nancy Gruwez – Diensthoofd Personeel & Organisatie, op het nummer 03/760.22.22.

Heb je nog vragen? Dan kan je altijd terecht bij de dienst Personeel & Organisatie, Valérie Vermeersch op 03 760 78 86.

We zijn benieuwd naar jouw kandidatuur en streven ernaar om alle kandidaturen zo snel mogelijk te beantwoorden. De selectieprocedure bestaat in eerste instantie uit een CV-screening en/of telefonische screening. Na positieve evaluatie volgt een kennismakingsgesprek, vragenlijst(en), en eventueel een tweede gespreksronde. Je zit hierbij rond de tafel met je toekomstige leidinggevende en een medewerker van P&O.

 

Learning & Development Officer
 
Antwerp, Antwerpen, Belgium - Full Time Permanent 
 
At Learning & Development, we empower KN employees to drive their development so they can be successful in their job and career. We are looking for a driven, positive-minded, and well-organized colleague to join the L&D team for Belgium and Luxembourg. He/she will assure a strong and accessible offer of training and development opportunities.
 
Your Role
 
You will be responsible for identifying training needs, organizing a wide offer of trainings (online, live, blended) and learning paths, reporting and organizing grant refunds. Based on your talents and ambitions, we will involve you in managing development projects and in facilitating workshops. Your organizational skills will be key in managing the diversity of tasks.
 
Your Responsibilities
 
  • Assure newcomers have proper onboarding;
  • Identify development needs for KN BeLux (training or other) based on development plans or individual/team or department requests;
  • Organize trainings in-company or externally (identify provider, negotiate offers, schedule trainings, manage waiting lists, collect attendance lists, and register in learning system);
  • Manage internal learning platform (create learning paths and events) and BeLux L&D community;
  • Make reportings working with different databases;
  • Support performance management and development process;
  • Manage grant files – create and update database of trainings, collect attendance lists & certificates, calculate & monitor refund amounts, fulfill and submit an application to a government organization;
  • Support in delivering workshops;
  • Support in managing projects linked to Learning & Development. 
 
Your Skills and Experiences
 
  • Junior with a strong interest in Learning & development; 
  • Good knowledge of the English language, and one or more other languages (Dutch/German/French) ;
  • Bachelor or Master Degree is a prerequisite;
  • Experienced user of MS Office (especially Excel)
  • Integer since you will be working with HR data;
  • Strong organizational & time management skills, and eye for detail (specifically related to grants management and reporting);
  •  Enjoys managing administration in an efficient and structured way;
  • Interested in working with groups (give training, facilitating meeting or workshop);
  • Project management skills;
  • Driver’s license. You are based in Belgium or Luxembourg and are willing to occasionally travel to the different BeLux sites.
 
About Kuehne+Nagel
 
With over 74000 employees at some 1,300 locations in over 100 countries, the Kuehne+Nagel Group is one of the world’s leading logistics companies.
 
As an employer, Kuehne+Nagel stands for equal opportunity and we are committed to diversity in our teams with regard to people with disabilities. We believe that you can make a valuable contribution to Kuehne+Nagel and look forward to receiving your application.
 
Contact
 
joana.dias@kuehne-nagel.com
 
 
 
 

Epyc groeit. Als kool. Soms nog sneller. We zijn dringend op zoek naar versterking. We zoeken een ervaren operationeel directeur.

Je dagtaak

Je zorgt ervoor dat het productie-apparaat vlot draait. Simpel. 
Goeie e-learning maken is mensenwerk. Om een complex e-learning multimediaproject tot een goed einde te brengen, moeten de neuzen in dezelfde richting staan; iedereen moet over de juiste werkmiddelen, informatie en opleiding beschikken. Als operationeel directeur stuur jij een groep van zo’n 25 gedreven, creatieve medewerkers aan. Je bent een rasechte people manager die aan één blik genoeg heeft om een situatie in te schatten. En je kan de juiste toon aanslaan om mensen in beweging te krijgen.
Je werkt heel nauw samen met onze projectmanagers, zodat je een goed zicht krijgt op de workload op lange termijn en de teams adequaat kunt aansturen.

Je bewaakt de goede werking van de productie niet alleen op menselijk vlak, je waakt ook over onze goed uitgewerkte proceswerking. Je zorgt dat iedereen zich aan de conventies houdt, je zoekt continu naar verbeteringen in het productieproces. Je analyseert de werking, je bedenkt betere manieren om iets te realiseren en je implementeert nieuwe processen en procedures. Dat doe je met één doel voor ogen: leermiddelen ontwikkelen waarvan mensen goesting krijgen op bij te leren en beter te worden. Dat is onze missie.

Je vertaalt de visie en de waarden van Epyc naar interne en externe werking. Je rapporteert rechtstreeks aan het management. 

Wie zijn wij?

Epyc is de grootste onafhankelijke ontwikkelaar van e-learing op maat in België. Epyc is een spin-off van de K.U.Leuven, opgericht in 2001. We ontwikkelen e-learningcursussen, serious games, oefenplatformen en LMS-systemen voor bedrijven als Total, Aquafin, VDAB, Le Forem, Eandis, Electrabel, Federgon, Vlerick Business School, enz.

Ons team telt 25 medewerkers, stuk voor stuk uit het juiste hout gesneden. In Epyc-termen houdt dat in: enthousiaste, leergierige doorzetters, jong van geest, positief ingesteld en met zin voor humor…

Wie ben jij?

We zoeken een doorbijter met zin voor initiatief, met een “Het kan nog nét iets beter”-mentaliteit. Kwaliteit en oog voor detail, zowel voor het eindresultaat dat we aan onze klant opleveren als voor de manier waarop we dat resultaat bereiken.

Onze baseline is “Leren met goesting!” Maar we streven er evenzeer naar dat onze mensen hier “werken met goesting”; onze mensen moeten zich goed in hun vel voelen. En daar is onze operationeel directeur de sleutel van.

We zoeken dus een enthousiaste people manager met ervaring. Een professional met een goeie drive. 

Ons aanbod

  • Je nieuwe habitat:
    • Je komt terecht in een hechte groep van fijne collega’s, die er samen naar streven om de beste toepassingen te maken die er zijn. Dingen waarbij onze klanten hun mond openvalt van verbazing; zo intuïtief, zo eenvoudig en cool, terwijl er onder de motorkap een heel complexe, krachtige machine draait …
    • Het is onze missie om mensen met leuke leerervaringen goesting te doen krijgen om bij te leren en beter te worden. En daar help jij mee voor zorgen.
  • Wat je van ons mag verwachten:
    • Een bijzonder gevarieerde job met veel verantwoordelijkheid, in functie van je kennis en ervaring.
    • Uiteraard een loon in functie daarvan, en de nodige werkmiddelen: laptop, smartphone, flexibele werkuren, … the whole enchillada!
    • Een pingpongtafel en een dartsbord voor een wedstrijdje tijdens de lunchpauze. En lekkere koffie, alle kleurtjes van Nespresso!
    • En het allerbelangrijkste: een bende fijne collega’s, die trots zijn op hun werk, hun team en hun bedrijf.

Hoe solliciteren?

Bel naar Wim, de zaakvoerder, voor een korte kennismaking. Daarna stuur je hem je motivatiebrief en CV. Graag in die volgorde, want we pakken het graag persoonlijk aan, van bij de start. Succes! Tot snel.

Selectiekantoren, recruteringsbureaus en headhunters: gelieve u te onthouden. Bij Epyc doen we onze recruteringen graag zelf.


Wim Govaerts

wim.govaerts@epyc.be

0496 66 44 63

Ben jij een commercieel talent en klaar voor de volgende stap? Wil je vanuit een commerciële rol het verschil maken bij grote, internationale organisaties op het gebied van cultuur, leiderschap en effectiviteit? En ben je naast een kei in het werven van nieuwe klanten ook een betrouwbare adviseur die relaties met bestaande klanten versterkt en uitbouwt? Lees dan verder! Vanwege de groei van onze organisatie zijn we op zoek naar nieuwe client partners (onze benaming voor account managers).

 

Over FranklinCovey

FranklinCovey is wereldwijd een van de leidende organisaties op het gebied van het ontwikkelen van leiderschap, effectiviteit en uitvoeringskracht. Wij helpen mensen en organisaties resultaten te behalen waarbij een verandering in gedrag nodig is. Elke dag werken wij met veel passie aan onze missie “We enable Greatness in People and Organizations everywhere”. Onze waarden zijn: Vertrouwen, Betekenis en Groei. Voor een organisatie die werkt aan diversiteit en inclusie in organisaties is het dan ook vanzelfsprekend dat FranklinCovey iedereen verwelkomt om te solliciteren. Wij verwelkomen iedereen, ongeacht je leeftijd, achtergrond, gender, van wie je houdt en wat je gelooft, om te solliciteren.

 

Over de rol van Client Partner bij FranklinCovey

Je versterkt de commerciële slagkracht van de wereldwijde FranklinCovey organisatie in België. De primaire rol van de Client Partner is om nieuwe klanten te werven en samenwerking met bestaande klanten te versterken. De Client Partner onderzoekt de behoefte van de klant en presenteert op basis daarvan FranklinCovey oplossingen aan beslissers. Door training en begeleiding verkrijg je meer kennis en inzicht in de verschillende FranklinCovey programma’s en de wijze waarop we samenwerken met onze klanten.

 

Belangrijkste verantwoordelijkheden

  • Initiëren van nieuwe business mogelijkheden gericht op middelgrote tot grote (internationale) accounts.
  • Proactief in gesprek gaan met HR, Learning & Development en senior managers om samenwerking te starten en/of te versterken.
  • Verdiepen in en analyseren van de behoefte van de klant. Adviseren, (mede) ontwerpen en implementeren van ontwikkelprogramma’s.
  • Schrijven van voorstellen en afsluiten van contracten op basis van de FranklinCovey richtlijnen.
  • Ontwikkelen van een account strategie om bestaande en nieuwe accounts verder uit te bouwen.
  • Samenwerken met het marketing team, onder andere als het gaat om marketing events.

 

Wie zoeken we?

We zoeken iemand met minimaal 3 jaar ervaring met consultative selling. Bij voorkeur in een professional services omgeving en ervaring met grote, internationale organisaties. We zoeken iemand die verbaal en schriftelijk ijzersterk is. Zowel in het Nederlands, Frans als in het Engels. Iemand met een succesvol sales track record. We zijn op zoek naar iemand met vaardigheden op het gebied van lead generation, prospecting en het sluiten van business-to-business contracten. Bij voorkeur iemand met Universitair denkniveau. We zoeken iemand die resultaatgericht, gemotiveerd, enthousiast en integer is. En iemand die strakke, professionele en aantrekkelijke presentaties kan geven aan beslissers in grotere organisaties. Daarnaast zoeken we iemand die affiniteit heeft met het FranklinCovey gedachtegoed.

 

Wat bieden we?

  • De mogelijkheid om een belangrijk onderdeel en het visitekaartje te worden van een de meest toonaangevende organisaties ter wereld op het vlak van o.a. leiderschap, effectiviteit en strategie uitvoering.
  • Samenwerken in een team van zeer kundige, inspirerende en gedreven professionals.
  • De beste trainingen ter wereld. Voor jouw persoonlijke effectiviteit en leiderschap.
  • World-class sales methodologie op basis van Helping Clients Succeed®.
  • Autonomie en flexibiliteit om je eigen plan te maken en je tijd flexibel in te delen. Ons Belgisch kantoor is gevestigd in Mechelen, (deels) werken vanuit thuis kan natuurlijk ook.
  • Marktconform salaris, auto en bonusregeling.

 

En wie ben jij?

Ben jij diegene die we zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en cv  naar info@franklincovey-benelux.com. Vervolgens hoor je dan snel of we je uitnodigen voor een volgende stap in het selectieproces.

Meer info over deze vacature

 

 

Your challenge

As a Technical Writer, your main focus will be getting customers and colleagues up to speed with our supply chain planning software by writing clear and user-friendly documentation. Having a strong affinity with continuous improvement, you will work in close collaboration with product experts and our software development teams to gather knowledge and information.

You are responsible for:

  • Keeping documentation up to date for colleagues and customers.
  • Continuously learning the new features of our software. Over time, you will become an expert and point of contact within the company.
  • Creating clear, understandable training material for interactive and e-learning courses. Your creativity will make every video, e-learning, and webinar a success.
  • Giving training to customers and colleagues, depending on your interest and qualifications.
  • Sharing best practices with your colleagues and building bridges between different teams to assure knowledge dissemination.
  • Taking ownership of your documentation projects and proactively aligning with the relevant stakeholders.

Your team

In your role as a Technical Writer, you will be the connection between the Training & Documentation team and one or more expert teams. These expert teams specialize in solutions for a specific industry or  business area.  

In addition, you will closely cooperate with our Product Design team. They drive OMP’s product road map based on a strong future vision and deep technological overview. Your combined expertise will inspire both internal and external stakeholders.

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor's or master's degree in languages, supply chain, (computer) science, engineering or similar by experience.
  • An excellent command of English (written and spoken) and experience in writing technical documentation
  • Strong affinity with IT 
  • You are analytical, work very accurately and independently.
  • Excellent communication skills with a good team spirit

Bonus points if you have:

  • Experience within the supply chain planning domain
  • Teaching experience
  • Knowledge of any other language, for example Dutch, German, Spanish, or French

Skills

Soft skills : Communication Teamwork Passionate Connecting with stakeholders

Hard skills : Technical writing skills Teaching Analytical thinking Affinity with IT

Language skills : English required, any other language

Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Depending on your skills and preferences, a Technical Writer role provides you with the opportunity to grow in different directions, either in a product expert role, user engagement, teaching, or a management role.

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Wellbeing: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best

Apply now

 

 

 

 

 

 

Wie zijn wij?

De Opleidingscoach is dé leerexpert in Vlaanderen en Nederland en biedt gespecialiseerde en innovatieve kennis, ondersteuning en opleiding aan binnen het ruime learning & development domein. Onze klanten doen beroep op onze ondersteuning bij het opzetten of versterken van hun leer- en ontwikkelingsacties. Dit doen we vanuit een pragmatische en praktijkgerichte aanpak, steeds in partnership met de klant.

Dankzij onze evidence-based expertise maken we impactvol leren mogelijk. De Opleidingscoach heeft een exclusieve samenwerking met Prof. Dr. Filip Dochy rondom het wetenschappelijk onderbouwde HILL-model (High Impact Learning That Lasts). Als HILL ambassador bieden wij een integraal HILL aanbod binnen de bedrijfscontext en het onderwijs.

Om leren en groei mogelijk te maken, is de juiste context en een talentgedreven aanpak nodig. Deze geïntegreerde aanpak bieden we in partnership met onze zusterbedrijven: Great@Work en Het Talentenhuis.

 

Wat zoeken wij?

Om ons team van De Opleidingscoach te versterken, zijn we op zoek naar een L&D-consultant die enerzijds projectmatig kan ingeschakeld worden bij de klant in-house, en anderzijds mee kan werken aan advies- en opleidingstrajecten binnen het brede L&D-domein.

  • Je ontwerpt impactvolle opleidings- en ontwikkelingstrajecten op maat van klanten
  • Je kan een correcte behoefteanalyse uitvoeren door in gesprek te gaan met betrokken partijen: vormingsverantwoordelijken, leidinggevenden, experten,… of door observatie op de werkvloer
  • Op basis van de noden stel je een (hybride) traject samen waarbij je de meest aangewezen didactische aanpak, leervorm en werkvorm uitkiest
  • Je werkt (online) leermateriaal uit of past bestaand materiaal aan
  • Je adviseert klanten op vlak van hun vormingsbeleid, opleidingsplannen en trajecten
  • Je verdiept je in de werking van (nieuwe) leervormen en bestaande softwaresystemen, zodat je klanten hierin kan adviseren en begeleiden.
  • Je hebt passie voor je vak en blijft graag up to date in L&D-thema’s en daaraan gerelateerde topics zodat je klanten en je persoonlijk netwerk proactief kan inspireren. 

 

Wie ben jij?

Learning & development, in de breedste zin van het woord, is je passie! Je hebt bij voorkeur reeds relevante ervaring binnen het L&D domein (bijvoorbeeld als interne L&D professional of als L&D consultant). Je geeft graag advies en het schrikt je niet af om als L&D consultant de nodige workshops te faciliteren en je kennis rond L&D met een groep te delen. 

Je gaat steeds voor de beste oplossing voor de klant en probeert het maximale te bereiken. Dit doe je niet enkel aan de hand van je theoretische kennis, maar je houdt ervan om nieuwsgierig te kijken naar de praktijk en te starten vanuit de realiteit. Je bent een echte ondernemer en vindt het fijn om zelfstandig en projectmatig je eigen L&D projecten op te nemen (al dan niet in samenwerking met je collega L&D consultants). Je bent leergierig en verdiept je graag in nieuwe (L&D) technologie.

Coaching vaardigheden zijn een plus

Je bent flexibel en je houdt van een gevarieerd takenpakket.

Je bent bereid om te reizen binnen Vlaanderen.

Je kan je helemaal vinden in onze visie op leren.

 

Wat bieden wij?

  • Een dynamische en jonge organisatie, met een drive voor ontwikkelen en leren
  • Gevarieerde opdrachten
  • Ervaring binnen L&D
  • Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. We bieden eenGreat@work context, met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een talentgedreven aanpak (via o.a. persoonlijke coaching)
  • Een voltijds bediendencontract van bepaalde duur (6 maanden), met optie op onbepaalde duur
  • Ook freelance L&D experten zijn welkom

 

Praktisch

Stuur je kandidatuur en CV naar info@opleidingscoach.be..

We vinden het steeds leuk als je jezelf of je L&D-ambitie op een andere creatieve manier voorstelt. Dit is geen vereiste.

Ben jij de nieuwe franchisenemer Next Learning Valley België?

Next Learning Valley heeft groeiambities en wil inspelen op de toenemende vraag uit het buitenland naar onze producten en diensten. Hiervoor hebben we een groeimodel ontwikkeld op basis van het business model franchising. Voor deze NEW BUSINESS zijn wij op zoek naar gemotiveerde ondernemers / franchisenemers.

 

Onze franchisenemer voldoet aan het volgende profiel:

  • Heeft een groot en relevant netwerk in Learning & Development in België
  • Is ondernemend
  • Heeft volledige focus op de 3 Learning Domains van Next Learning Valley:
    • Social learning
    • Gepersonaliseerd leren
    • Learning analytics
  • Draagt het concept van Next Learning Valley uit (bloggen, kennis delen)
  • Heeft volledige focus op Next Learning Valley, geen nevenactiviteiten
  • Heeft ervaring met innovatieve leertechnologie
  • Heeft ervaring met StreamLXP
  • Heeft ervaring met Learning Locker
  • Heeft consultative (selling) skills
  • Heeft salesvaardigheden (farmer, maar ook hunter)
  • Heeft gevoel voor marketing
  • Is investeringsbereid
  • Is intrinsiek gemotiveerd om zichzelf te ontwikkelen
  • Houdt de trends bij in leren, maar zeker op de 3 leerdomeinen
  • Kan en wil zich conformeren aan centraal afgesproken spelregels
  • Heeft de ambitie om door te groeien naar een bedrijf met meer learning consultants

 

Wat bieden wij? 

Next Learning Valley biedt ondernemers de mogelijkheid om hun eigen bedrijf in digital en continuous learning succesvol en winstgevend te exploiteren. Samenwerking met Next Learning Valley betekent samenwerking op basis van een “total business concept”: een combinatie van vakinhoudelijke samenwerking én op marketinggebied én op (onderdelen van) de bedrijfsvoering en onderliggende bedrijfsprocessen.

  • Helpt je bij de start van je bedrijf. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van jouw bedrijf. Je bent immers zelfstandig ondernemer.
  • Verzorgt een start opleiding.
  • Stelt de werkmethodieken, processen, procedures en formats te beschikking.
  • Begeleidt en adviseert jou op het gebied van marketing en communicatie.
  • Biedt een brandbook, website en andere social media uitingen.
  • Biedt de NLV community ter beschikking aan jouw klanten.
  • Is je inkooppartner op de genoemde leerdomeinen en de daarbij behorende oplossingen.
  • Biedt een flexibele schil van learning experts op de leerdomeinen.

 

Waarom je bij ons wilt werken:

  • Je houdt je bezig met de nieuwste trends in "leren"
  • Je werkt met innovatieve leertechnologie
  • Je hebt een team van experts om je heen
  • Je begeleidt mooie klanten in allerlei branches
  • Je krijgt een podium in de wereld van Learning & Development
  • Veel vrijheid én verantwoordelijkheid
  • Wij luisteren graag naar jou en we waarderen jouw mening en adviezen: denk en doe met ons mee!
  • Werken bij een groeiend bedrijf met veel ambitie
  • Als jij groeit, groeien wij ook. We investeren dus graag in jouw ontwikkeling!

 

Verdienmodel:

Als franchisenemer heb je het volgende verdienmodel:

  • Licentiemodel: verkoop van licenties voor Personalized Learning, Social Learning en Learning Analytics.
  • Consultancymodel: verkoop van advies uren.

Een exploitatie voor jouw bedrijf lichten we graag toe.

 

Solliciteren:

Ben je geïnteresseerd en heb je behoefte aan een gesprek?

 

 

Als learning en development advisor maak je deel uit van de directie Mens en Organisatie. Je fungeert in deze rol als vast aanspreekpunt voor een van de operating units van Colruyt Group. Je leert de operating unit goed kennen, je analyseert waar ze vandaag staan en je weet welke richting ze uit willen. Vanuit die kennis ga je proactief een ontwikkelplan opstellen. Als L&D advisor ben je ook verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze cultuur met betrekking tot ‘ontwikkeling’.  Je bezit daarnaast ook de flexibiliteit om in te spelen op onvoorziene leernoden en kan een plan van aanpak maken dat zowel de urgente leer nood als het groter geheel dient. Bij de opmaak van ad hoc oplossingen verlies je nooit het groter geheel uit het oog zodat alle acties bijdragen tot een consistent ontwikkelbeleid. Je volgt ook de ontwikkelinspanningen op en rapporteert er over terug naar de directie van de operating unit en naar de directie Mens en Organisatie.

Je kan terugvallen op een team van collega's binnen Mens en Organisatie die dezelfde rol uitvoeren in de andere operating units en in je eigen operating unit heb je HR collega's met andere specialisaties zoals Personeelsbeleid, rekrutering en selectie, preventie en welzijn.

Samen met hen vorm je een overlegplatform, waardoor je kennis kan delen, ideeën en initiatieven op elkaar kan afstemmen,… 

Profiel
  • je hebt een masterdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • je kan goed luisteren en houdt ervan leidinggevenden (pro-) actief te adviseren en te challengen
  • je werkt graag zelfstandig, maar ook ervarings- en kennisuitwisseling met collega's vind  je belangrijk
  • je bent creatief, ondernemend en resultaatgericht
  • je toont voldoende maturiteit en bent vlot en diplomatisch in de omgang
  • je haalt je energie uit het detecteren en analyseren van groepsdynamische processen en kan hiermee aan de slag gaan
  • je hebt een goed analytisch vermogen en bent in staat om van hieruit concrete actieplannen voor te stellen
  • je voelt je aangesproken door de retailsector
  • je bent bewust bezig met je eigen ontwikkeling en neemt initiatieven om hieraan te werken
  • je bent heel goed tweetalig (N/F) 
Wij bieden
  • een boeiende job met veel afwisseling
  • een stimulerende, flexibele werkomgeving met aangename collega's in een no-nonsensebedrijfscultuur
  • een job met een grote verantwoordelijkheid
  • reële doorgroeimogelijkheden
  • permanente mogelijkheid tot zelfontplooiing en bijscholing
  • een aantrekkelijk loonpakket

Vragen of solliciteren

 

Events & Inspiration

do 24/02 + 03/03: TOP100 Tools for Learning

17/03/22: L&D Awards

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be