NL | FR  LOGIN
HOME

JOBS

 

Functieomschrijving

D-teach online training staat voor sterke en creatieve leeroplossingen op maat, en om deze uit te denken en uit te werken zijn we op zoek naar jou: een gepassioneerde e-learning wizard met een ruime technisch-didactische bagage die je inzet om klanten (bedrijven, organisaties en academische instellingen) te ondersteunen bij de digitale transformatie van offline naar online en blended leren. Je bent geïnteresseerd in het brede plaatje en all-round inzetbaar. Je hebt ervaring met het aanmaken van storyboards en het uitschrijven van effectieve en interactieve e-learning scripts. Daarnaast heb je ook kaas gegeten van de technisch-grafische ontwikkeling van e-learning modules in diverse auteurstools zoals bijvoorbeeld Articulate 360 of Flowsparks. Helemaal enthousiast worden we als je ervaring hebt met klantenwerk en open staat voor het bijstaan van klanten met advies, feedback en opleiding op het vlak van online en blended leren. Affiniteit met projectmanagement is een leuke extra troef.

Je bent bereid je bij te scholen en te werken volgens de visie en didactische principes van d-teach (cfr. https://www.d-teachtraining.com). Eenmaal opgenomen in het (leuke!) team, word je ingeschakeld volgens jouw passies en expertise. Je staat er niet alleen voor en krijgt ruimte om te groeien en te bloeien. We zijn op zoek naar een vaste collega, maar het aantal uren is bespreekbaar (halftijds – voltijds). Wij zijn een 100% online organisatie, je werkt dus standaard vanuit je eigen werkomgeving, en staat ervoor open om (L&D) events bij te wonen op locatie. Je bent flexibel, analytisch en probleemoplossend en kan werken tegen een deadline. Je gaat graag zelfstandig aan de slag, maar je kan ook constructief online samenwerken met collega's. Je staat open voor de mening van anderen en voor feedback.

 

Profiel

Je hebt een bachelor of masterdiploma op zak en kan relevante en recente ervaring met digitale transformatieprojecten voorleggen binnen de L&D wereld, zowel op macro-, meso- als microniveau. Je beschikt over de nodige didactische, technische en grafische vaardigheden om e-learning storyboards en scripts te schrijven en online leerervaringen uit te werken. Je bent sterk klantgericht en kan vlot communiceren. Je werkt als vanuit je eigen omgeving en bent bereid een aantal keren per jaar deel te nemen aan (L&D) events en teambijeenkomsten. D-teach online training werkt 100% online, waardoor fysieke grenzen niet bestaan. Je hebt dan ook een internationale mindset. Je staat ervoor open om continu bij te leren en de missie & visie van d-teach verder uit te dragen.

Het profiel van onze droomcollega:

  • Je hebt een uitmuntende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels (zowel gesproken als geschreven). Kennis van het Frans is interessant.
  • Je hebt ervaring met de bedrijfswereld of L&D teams.
  • Je hebt een goede kennis van de e-learning markt en kan klanten adviseren bij digitale transformaties.
  • Je hebt (online) didactische en technische skills. Voeling met grafisch design is mooi meegenomen.
  • Je hebt een vlotte pen voor het uitschrijven van storyboards en scripts.
  • Ervaring met authoring tools (Articulate 360 of Flowsparks) en digitale platformen is een plus.
  • Ervaring als (online) trainer is een plus.
  • Je bent analytisch en kan gemakkelijk hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden.
  • Je durft uit jouw comfortzone stappen en projecten rond diverse thema’s aanpakken.
  • Je bent communicatief sterk en in staat om in teamverband goed samen te werken met o.a. project managers, inhoudelijke experten, etc.
  • Je bent klantgericht en – vriendelijk.
  • Je bent en blijft leergierig en hebt interesse in (e-learning) innovatie.
  • Je kennis van Microsoft Office-tools zoals Word, PowerPoint en Outlook is meer dan gefundeerd.
  • Je werkt planmatig, geconcentreerd en ordelijk.
  • Je bent stipt en respecteert gemaakte afspraken en deadlines.

Jobgerelateerde competenties

  • Seminaries, vakforums, bedrijfsbezoeken, … organiseren
  • Het evaluatieproces voor opleidingen ontwerpen en opstarten
  • Studies uitvoeren
  • De noden van een organisatie inventariseren
  • Een opleidingsaanbod of adviesaanbod aan de opdrachtgever of financier voorstellen
  • Opleidingsinstrumenten, testen, opleidingsprogramma’s, -modules, -plannen, … ontwerpen en bijsturen 
  • Het verloop van het opleidingsplan en van de overeengekomen professionaliseringsacties controleren
  • Samen met de klant de uitvoeringsvoorwaarden van een prestatie bepalen
  • Leiden van: Opleidingen
  • Leiden van: Themaworkshops
  • Een organisatie adviseren en ondersteunen bij de uitwerking en financiering van haar opleidingsplan

Persoonsgebonden competenties

  • Digitaal denken
  • Resultaatgerichtheid
  • Diversiteit
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Creativiteit
  • Zelfstandigheid
  • Verantwoordelijkheid
  • Kritisch denken
  • Plannen en organiseren
  • Communiceren
  • Analyseren
  • Klantgerichtheid

 

Aanbod

  • Je bent actief in een jonge, dynamische en warme organisatie die bedrijven wil ondersteunen bij de digitale transformatie van offline naar effectief en interactief online en blended leren.
  • Het d-team bestaat uit gepassioneerde (e-)learning experten, designers en ontwikkelaars die uiterst betrokken zijn bij hun projecten en uitkijken naar jouw komst.
  • Thuiswerk o.b.v. een vast contract. De omvang, halftijds/voltijds, is bespreekbaar.
  • Een loon op basis van de loonbarema's van de Vlaamse overheid rekening houdend met jouw opleiding en anciënniteitn

 

Plaats tewerkstelling

 

Waar en hoe solliciteren?

Stuur je CV met motivatiebrief en portfolio met voorbeelden en/of referentieprojecten door naar Mevr. Lieselot Declercq via training@d-teach.com voor 14/01/2024. We ontvangen hierbij ook graag een kort filmpje waarin je jezelf voorstelt.

 

TRAINING COÖRDINATOR | STABROEK

 

BEDRIJFSVOORSTELLING

Met 60 jaar ervaring en state-of-the art machines verwelkomen we je graag in ons gepassioneerde en toegankelijke familiebedrijf. Binnen België opereren we in drie divisies: (i) Aertssen Infra, (ii) Aertssen Kranen en (iii) Aertssen Transport & Logistics en staan we dagelijks garant voor de uitvoering van een breed scala aan diverse projecten. Daarnaast hebben we de afgelopen 15 jaar naam gemaakt als een betrouwbare speler in het Midden-Oosten, waar we onze operaties aansturen vanuit ons gloednieuwe kantoor in Abu Dhabi. Onze hoogtechnologische machinevloot en tweeduizend gespecialiseerde medewerkers stellen ons in staat om voortdurend een strategisch klantgerichte service te bieden. Onze medewerkers, die zijn voor ons van onschatbare waarde. Het is immers de synergie tussen de gepassioneerde mensen van het A-team en onze machines die ons in staat stelt om elke dag opnieuw uit te blinken in alles wat we doen.

 

WAT ZAL JE DOEN?

  • Als coördinator binnen Learning & Development ben je onderdeel van ons Aertssen Training Center dat op groepsniveau opleidingen voor een zeer divers doelpubliek organiseert en ontwikkelt. (Infra, Kranen, Transport & Logistiek, Services & Group),
  • Je organiseert interne en externe opleidingen van A tot Z samen met de business of onze interne instructeurs (opmaak planning, subsidieaanvragen, zalen boeken, broodjes bestellen, opvolgen facturatie,…)
  • Je ontwikkelt, samen met de business of met externe partijen, nieuwe opleidingen of opleidingsopdrachten op maat van Aertssen.
  • Je staat mee in voor het onthaal van onze nieuwe medewerkers en de organisatie van bijhorende opleidingen. Je kan daarnaast dit proces mee verder vormgeven.
  • Je werkt mee aan diverse learning & development projecten zoals persoonlijke leerpaden, e-learning, …
  • Je werkt nauw samen met de Business en met je HR-collega’s.
  • Je stelt de leerdoelen op voor verschillende ontwikkelingsplannen om daarna het juiste opleidingsaanbod zowel intern als extern hier tegenover te plaatsen.

 

WIE ZOEKEN WE?

  • Je bent in bezit van een bachelor in een relevante richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minstens 5 jaar werkervaring in een gelijkaardige functie. Idealiter binnen Learning & Development.
  • Je beschikt over een passie voor Learning & Development en wil je hier full time op toeleggen en je expertise hier de komende jaren in uitbreiden!
  • Je bent resultaat gedreven en communicatief sterk. Plannen en organiseren is je 2de natuur.
  • Je spreekt vlot Nederlands en goed Frans en Engels.
  • Je bent nauwkeurig, flexibel, ruimdenkend en creatief.
  • Je hebt kennis van de office toepassingen en je leert vlot nieuwe IT tools aan.

 

ONS AANBOD

Bij Aertssen kom je terecht in een familiebedrijf met een collegiale sfeer.

Het competitief salaris wordt aangevuld met:

  • Een bedrijfswagen
  • GSM met abonnement
  • Groeps - en hospitalisatieverzekering
  • Onkostenvergoeding
  • 12 ADV dagen
  • Maaltijdcheques
  • Eindejaarspremie en vakantiegeld
  • Fietsleaseplan
  • Kortingen via Benefits at work.

Als familiebedrijf organiseren we verschillende activiteiten zoals een Sinterklaasfeest,Teambuilding,Nieuwjaarsfeest, Sportactiviteiten,…

 

SOLLICITEREN

Ga naar de website van Aertssen en spreek Ann Verschooten aan

 

 

Functie inhoud

  • Je verwerkt de binnengekomen opleidingsaanvragen en zoekt mee naar de best mogelijke oplossing voor zowel de medewerker als de organisatie in samenwerking met de learning specialists van ons team. Hierbij ben je steeds op zoek naar mogelijks interessante leerprogramma’s om aan ons huidig aanbod toe te voegen.
  • Je werkt mee aan de inhoudelijke uitbouw van ons aanbod & gaat hiermee ook in overleg met interne en externe partners.
  • Als learning and development advisor ben je verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning gerelateerd aan het luik Learning & Development. Je zorgt ervoor dat de opleidingen die door onze medewerkers worden gegeven goed georganiseerd worden en correct worden opgevolgd ( reserveren van ruimtes, materialen, trainers,  opvolgen inschrijvingen,…)
  • Je staat in voor het beheer, onderhoud en up to date houden van onze opleidingscatalogus zodat elke medewerker steeds een correct beeld heeft van de opleidingen die wij ter beschikking stellen.
  • Je bent verantwoordelijk voor ons Learning Management Systeem waarbij je in overleg gaat met de business om duidelijk de noden te begrijpen en deze om te zetten in aanpassingen in ons systeem. Je neemt initiatief om tot een nog efficienter en gebruiksvriendelijker systeem te komen. Je bent eerste aanspreekpunt van andere learning admin in de business en zorgt dat ook zij op de hoogte zijn van systeemwijzigingen
  • Je neemt de administratieve lead voor een aantal processen gelinkt aan learning: rapportering, subsidie dossiers … )
  • Je neemt actief deel aan onze projecten en rapporteert over de vooruitgang hiervan (vb: e-learning)
  • Je bent oprecht geïnteresseerd in alles wat betreft L&D en neemt hiervoor de nodige initiatieven om op de hoogte te blijven van nieuwe evoluties en ontwikkelingen

Profiel

  • Bachelorniveau of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt kennis van de courante softwarepakketten en hebt interesse in IT-systemen
  • Je bent klantgericht ingesteld.
  • Sterk talent voor organiseren,  plannen & time-management.
  • Vlotte kennis van het Nederlands en Engels.

Aanbod

  • Een boeiende functie binnen een internationaal bedrijf met een familiaal karakter waar mensen centraal staan.
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team, waar initiatief en ondernemerschap gewaardeerd worden.
  • Je komt terecht in een innovatieve, vooruitstrevende en technische omgeving.
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden, o.a door permanente begeleiding en professionele (interne/externe) opleidingen.
  • Een flexibele arbeidsregeling met aandacht voor een goed evenwicht tussen werk en privé.
  • Een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen

Solliciteren

 

Daarom kies je voor AG

Een werkplek waar je zelf het heft in handen mag nemen. Waar je de beste versie van jezelf kán en mág zijn. Waar je gestimuleerd wordt om te groeien. En waar je collega’s samen met jou hun schouders zetten onder de toekomst. Jij bent een durver die de klant écht centraal zet? Tot binnenkort dan, bij AG.

 

Dit is jouw topjob

AG heeft een duidelijke ambitie: een Great Place to Grow for all zijn voor al onze medewerkers. En dat is waar het Learning & Development team (L&D) dagelijks aan voortbouwt! Samen met (en voor) de business worden er voortdurend ontwikkelingstrajecten op vlak van professional skills, leadership & change uitgewerkt. Met een nagelnieuw hoogtechnologisch learning center – de AG Campus - staan de persoonlijke ontwikkeling, groei en evolutie van de AG medewerkers bovendien meer dan ooit centraal.

Om onze ambities en groei waar te maken, zijn we op zoek naar een L&D instructional designer.

 

  • Je bent mede een drijvende kracht achter de verdere vormgeving van onze ‘Great Place to Grow for all’-ambitie. Dit vertaalt zich in concrete projecten en acties voor managers en medewerkers rond heel wat thema’s waaronder sustainability, new ways of workingnen leadership development.
  • Je hebt een focus op alles wat met digital learning & instructional design te maken heeft. Je werkt impactvolle blended and digital opleidingsprogramma’s uit volgens het ADDIE-model voor onze business lines en departementen binnen AG.
  • Jij ademt learning en improving. Je onderhoudt actieve contacten met onze externe technologie partners. Daarnaast hou je ook de vinger aan de pols op vlak van het L&D-landschap en bouwt verder aan een relevant netwerk.
  • Je volgt actief de nieuwe tendenzen in learning technology (tools, platformen, etc) op en inspireert anderen. Je test nieuwe tools uit via het test&learn principe.
  • Je hebt sterke analytische skills en een oog voor het technologische eco-systeem. Continue de systemen en koppelingen evalueren en bijschakelen waar nodig in functie van kwalitatieve learning analytics is hoe je daarvoor zorgt.
  • Je deelt jouw visie en inzichten proactief met je collega’s.


Dit ben jij helemaal

 

  • Je hebt een passie voor mensen, persoonlijke groei en ontwikkeling. Je bent nieuwsgierig naar de wereld rondom jou, maar nog net iets meer naar de mens achter de medewerker.
  • Je bent een snelle leerder en kan vlot met verschillende authoring tools overweg.
  • Interesse in (en/of ervaring met) face-to-face of online training (over instructional design of de tools die we gebruiken) is een plus.
  • Je stelt gerichte vragen, komt met een eigen frisse kijk op de zaken en je speelt actief in op de noden van verschillende stakeholders.
  • Een projectmatige aanpak ligt jou wel, van analyse tot delivery. Je weet hierbij ook perfect collega’s te inspireren en hen mee te nemen in je didactisch verhaal.
  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands/Frans) en je hebt een goede kennis van het Engels.
  • Teams, OneNote, maar ook Excel en PowerPoint kennen maar weinig geheimen voor jou en ook nieuwe software ontdek je graag. Kennis van Cornerstone, Assessment Q, Flowsparks en Articulate zijn een plus.
  • Je bent een teamplayer en je zorgt er mee voor dat het Learning & Development team tot nog meer synergiën komt en uitstekende resultaten blijft neerzetten.
  • Je hebt een universitair of bachelor diploma op zak in de richting psychologie, onderwijswetenschappen, pedagogie of technologie.


Dit wil je toch niet missen?

  • Een topjob bij de marktleider in de verzekeringssector. We streven er voortdurend naar om onze klanten nog beter te ondersteunen. En daarvoor rekenen we op jou.
  • Een enthousiast en dynamisch team dat een dikke 10 krijgt voor sfeer en gezelligheid.
  • De kans om jezelf voortdurend te ontwikkelen, met een brede waaier aan opleidingen. Ideaal om al de vaardigheden te leren die jou kunnen helpen om je carrière verder uit te bouwen.
  • Een moderne werkomgeving in alle betekenissen: fysiek, digitaal én organisatorisch. Met o.a. flexibele werkuren en de mogelijkheid om tot 3 dagen per week van thuis uit te werken.
  • Meer dan een job: we bieden je een hele carrière. Wil je na verloop van tijd van iets anders proeven? We begeleiden je en stimuleren je om al je talenten helemaal te benutten.
  • Good vibes, daar gaan we voor. Met een uitgebreid welzijnsprogramma vol sportieve activiteiten en inspirerende workshops. Zo haal je meer uit je werk en je leven.
  • Een plek zijn waar iedereen zich welkom voelt en gelijke kansen krijgt. Waar je toekomst niet bepaald wordt door je afkomst, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur of beperking, maar door je talent en je competenties.
  • Natuurlijk tellen de centen ook mee. Daarom krijg je een aantrekkelijk loonpakket. En omdat niemand beter weet dan jij wat je nodig hebt, kan je een deel van dat pakket zelf samenstellen.

 

Durf te springen

Helemaal verkocht? Surf naar de jobsite van AG om vandaag nog te solliciteren. 

Heb je bepaalde ondersteuning nodig voor of tijdens het selectieproces, dan helpen we jou graag.

 

 

DE JOB

Je staat in voor de consolidatie, de coördinatie, de opvolging en de evaluatie van projecten en activiteiten over de Human en Non-technical competenties.  Je implementeert een opleidings- en ontwikkelingsbeleid in lijn met de organisatiestrategie.
Meer bepaald zijn je taken:

  • Je zorgt ervoor dat de Learning & Development Specialists hun taken bepaald in de doelstellingen van de entiteit en in lijn met de strategie van Infrabel goed kunnen uitvoeren.
  • Je begeleidt, motiveert en evalueert je medewerkers om hun autonomie te verhogen en hun prestatie te verbeteren.
  • Je consolideert de verschillende aanvragen van de business, bepaalt de prioriteiten ervan en wijst de resources toe om een passend opleidingsaanbod te ontwikkelen. 
  • Op basis van de behoefteanalyse uitgevoerd door de Learning & Development Specialists ga je op een onderbouwde wijze voorstellen doen zodanig dat je management prioriteiten kan bepalen voor de komende periode.
  • Je onderhandelt met en overtuigt interne stakeholders om gepaste leermethodieken toe te passen om aldus de samenwerking te faciliteren en ondersteunen.
  • Je valideert de vaktechnische input voor de raamcontracten met als doel een kostenefficiënte en optimale dienstverlening te bekomen bij de leveranciers.
  • Je bewaakt het globale werkingsbudget van het team en garandeert dat de investeringen in lijn liggen van de vooropgestelde doelen.
  • Je promoot actief de Infrabel leadership cultuur bij medewerkers/medewerksters en management.
  • Je blijft voortdurend op de hoogte van ontwikkelingen binnen je domein en gaat constant op zoek om je kennis uit te breiden.

Dit is een functie van niveau rang 3+ en een klasse 5 volgens het New Reward Plan (NRP).
 

 

JOUW PROFIEL

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma.
  • Je hebt minstens 5 jaar relevante ervaring.
  • Je bent ervaren in projectmanagement.
  • Je weet wat change management inhoudt en hebt een zekere praktische ervaring hierin.
  • Je kent de basistechnieken in verband met leidinggeven. 
  • Ervaring in leidinggeven aan een team is een troef. 
  • Basiskennis over de Wetgeving inzake overheidsopdrachten is een pluspunt.
  • Je beheerst perfect één van beide landstalen en bent vlot in de andere landstaal.

Reglementaire toegangsvoorwaarden voor interne kandidaten: vanaf rang 3.

Infrabel wil de maatschappelijke diversiteit weerspiegeld zien in haar medewerkers. Jouw talenten en enthousiasme, daar draait het om, niet om je geslacht, leeftijd, origine of beperking.

 

ONS AANBOD

  • Een boeiende en afwisselende job.
  • Bij een stabiel bedrijf dat bijdraagt aan een duurzame mobiliteit voor de samenleving.
  • Talrijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden: jij bent ondernemer van je eigen carrière.
  • Veel flexibiliteit, zodat je zelf de balans tussen werk en privé kan bepalen (3d/week telewerk mogelijk).
  • Een aantrekkelijk loonpakket met verschillende aanvullende voordelen.
  • Gratis reizen met de trein.

 

DE WERKOMGEVING

Infrabel bouwt, onderhoudt en vernieuwt de spoorweginfrastructuur in België. Met zo’n 10.000 medewerkers werken we aan een betrouwbaar en modern spoorwegnet: om de mobiliteitsbehoeften van onze samenleving mee te ontwikkelen en bij te dragen aan een duurzame samenleving.

Bij Infrabel zijn we trots op ons Top Employer certificaat! Het is het resultaat van onze talrijke projecten op vlak van veiligheid en welzijn van onze collega's, maar ook voor ons ambitieus diversiteits- en inclusiebeleid. Telewerken, persoonlijke ontwikkeling, ergonomie, motivatie van het personeel en stressbeheer zijn maar enkele voorbeelden van de thema's waar we dagelijks aan werken.

 

WELKE STAPPEN DOORLOOP JE?

Solliciteer online > Wij nemen contact met je op > Selectiegesprek(ken) > Assessment > (Medisch onderzoek >) Welkom bij Infrabel!

Heb je een beperking en kunnen redelijke aanpassingen je een vlotte sollicitatie ervaring garanderen? Laat het ons dan weten.
 

 

VRAGEN OVER DEZE VACATURE?

David Stuvers, Talent Acquisition Specialist | Tel: 02 432 52 09 | E-mail: david.stuvers@infrabel.be

 

 

Our solutions are a key part of most industries - electronics, medical research, renewable energy, food production, infrastructure and many more. Working with us means working with the latest technologies and groundbreaking, sustainable innovations.

 

Join us on our journey for a better tomorrow.

Are you passionate about how people learn?

Do you hold strong believe that technology will enable exciting changes in learning? 

In this new digital era, do you want to make a difference to develop people to learn in the most effective way?

We are looking for a passionate person who can contribute to make the Airtec division a competence center of compressed air and services. Your mission is to successfully transform our learning in the digital evolution strategy to shorten the time to competence, within our high tech environment.

 

What will you do?

  • You will develop and realize a competence development strategy, create the road map of the development programs to meet the short - and long-term company demands of competence and skills, and contribute for building the talent pipeline of the Airtec Division.

  • You will continue to nurture #neverstoplearning culture and encourage leaders to promote lifelong relevance approach.

  • You will increase visibility and accessibility of the development opportunities towards the different functions and job levels within the Airtec organization.

  • You will create a well-balanced training curriculum, applying the best learning techniques, tools and systems.

  • You will develop the competence matrix on hard- & soft skills for the roles within the divisional structure.

  • You will define the efficient assessment tools and implement those into our people management processes.

  • Together with VP HR and other business leaders you will contribute for further development of cross divisional training programs.

  • You will improve the learning data analytics and propose new indicators for a better-informed decision on competence development and related investments,

  • You will manage our LMS (Learning management system) as one stop-shop for learning by all employees.

In this position, you will report to VP Competence Development from the  Airtec Division and work in close collaboration with Human Resources and our business leaders

 

Why this is for you?

You are passionate about challenging traditional mindsets within the learning environment, able to ideate, innovate

 

Realize your passion!

You are a natural resourceful collaborator. We believe you have managed cross-functional business processes, you have the ability to work successfully in a matrixed environment. Experience in change management projects will be a plus.

You are coming from learning & development community, where IT is critical to the success of the role. 5+ years within the field of Competence Development related working experience in R&D and/or production environment is a must.

Preferably focused on modern digital learning platforms and applications, content creation and platform operation. Understanding of key global trends in Digital Learning practices, methods and technologies.

You have excellent communication skills in English.

You will ideally have a university degree with a solid technical and pedagogical background.  

 

Apply

Website Atlas Copco

 

 

 

LEARNING DEVELOPER | BRUGGE

De groep Syntra West is een dienstverlenende organisatie gespecialiseerd in leren, opleiden en ontwikkelen. We hebben een unieke positionering in Vlaanderen en zijn van verschillende markten thuis. Binnen onze groep hebben wij 5 merken: Syntra West, SBM, Escala, Portilog en Portiskills. De groep bestaat uit een equipe van een 200-tal medewerkers en doet systematisch beroep op een 3000 docenten en experten die ons ruim aanbod aan opleidingen realiseren voor meer dan 55 000 cursisten per jaar.

Uw functie

Heb je een passie voor leren?
Is projectmatig werken in functie van deadlines helemaal jouw ding?
Ben je van nature creatief en goed in vormgeving?


Als Learning developer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en beheren van e-learningtrajecten en leermaterialen die voldoen aan de specifieke leerbehoeften van onze organisatie. Je zult nauw samenwerken met interne belanghebbenden, instructeurs en contentleveranciers om innovatieve en effectieve leerervaringen te creëren. Deze rol combineert expertise in leertechnologieën, instructieontwerp en projectmanagement.

Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het ontwikkelen van educatieve, adviserende en coachingsprogramma's voor individuen, organisaties, bedrijven en hun werknemers. In wezen ben je het hart van ons productontwikkelingsproces, waarbij je jouw expertise deelt als zakelijke partner van onze ontwikkelingseenheden. Je collega's vertrouwen op jouw input en begeleiding bij het formuleren van leerdoelen, het selecteren van geschikte leervormen en het creëren van innovatieve, hoogwaardige trainingsaanbiedingen.

Als een digitale leervorm aansluit bij het concept van een nieuw ontwikkeld product, sta jij vooraan om dit te vertalen naar digitale trainingsprogramma's. Met behulp van je grafische ontwerpvaardigheden creëer je visueel aantrekkelijke en sterke online trainingen. Je maakt gebruik van tools zoals Articulate 360 en onze leerplatforms, waaronder Moodle, Totara en Teams. Als superuser van deze tools ben je ook verantwoordelijk voor het functionele beheer en bied je ondersteuning aan medewerkers en instructeurs bij het gebruik ervan.

Je dompelt je actief onder in de wereld van digitaal leren, zoekt inspiratie en identificeert mogelijkheden om voortdurend nieuwe functies en verbeteringen te introduceren.

Deze functie omvat een diverse reeks taken, die je zowel samenwerkend als zelfstandig zult aanpakken. Je behoudt het overzicht, stelt effectief prioriteiten en benadert je werk consequent met een klantgerichte mindset.
 

Uw profiel

Wie ben je?

  • Je bent bedreven in het snel aanpassen aan nieuwe software.
  • Je bezit actieve luistervaardigheden, waardoor je de kern van educatieve behoeften kunt herkennen.
  • Je bent servicegericht en communiceert open en moeiteloos.
  • Je bent resultaatgericht en georganiseerd, met een proactieve en zelfstandige aanpak.
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en hecht waarde aan kwaliteit.
  • Je bent creatief en hebt aandacht voor grafische vormgeving.

Je beschikt over:

  • Een professioneel bachelordiploma.
  • Ervaring met een auteurstool en/of een Learning Management System (LMS).
  • Bekendheid met Articulate en/of Moodle is een voordeel.

Je kan je identificeren met onze bedrijfswaarden: samenwerken, ondernemingszin. resultaatgerichtheid, innovatie/creativiteit en klantgerichtheid.

Ons aanbod

Bij de groep Syntra West kom je terecht in een moderne en professionele werkomgeving. Je staat aan het stuur van je eigen mooie loopbaan bij ons, waar er ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Door middel van een gefaseerd leertraject, interne training en coaching leer je alle facetten kennen van de job.

We verlonen en belonen! Een aantrekkelijke brutoverloning aangevuld met leuke extra’s. Zo geniet je van heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€7,95), ecocheques, een fietsvergoeding, een abonnement openbaar vervoer, hospitalisatie- en groepsverzekering. Via ons cafetariaplan kan je een deel van je loon flexibiliseren en personaliseren. Je krijgt tevens toegang tot een waaier aan boeiende opleidingen waarmee je je eigen skills kan aanscherpen en verder ontwikkelen. Reken op flexibele werktijden waarbij je de mogelijkheid krijgt tot 2 dagen telewerk. Daarnaast geniet je van 35 verlofdagen, deels collectief op te nemen, deels vrij te kiezen. Een goede werk-privébalans is belangrijk.

Plaats van tewerkstelling: Innovatie- en kenniscentrum Porta Magna, Spoorwegstraat 48, Brugge. Met regelmatige verplaatsingen naar onze opleidingslocaties in West- en Oost-Vlaanderen en Antwerpen Contracttype: onbepaalde duur

Interesse?

Zin om ons team te versterken? Bezorg je motivatie en CV aan HR@syntrawest.be met vermelding "sollicitatie Learning developer | Brugge".

 

 

Het Learning & Development Airpower team is op zoek naar een gemotiveerde HR administrator die:

  • Voldoening haalt uit administratieve taken en het opbouwen van interne en externe relaties.
  • Staat te springen om het Learning & Development team te ondersteunen aangaande planning, registratie, facturatie en het coördineren van onze trainingen.  
  • Samen met je collega’s een sterk/hecht team wil vormen om zo de vooropgestelde doelstellingen tot een goed einde te brengen.

Spreken bovenvermelde punten je al aan? Lees dan zeker verder!

Er heerst een informele sfeer. Je komt terecht in een jong en gedreven team dat elkaar succes gunt, nauw samenwerkt en er alles aan doet om samen doelen te bereiken. Open communicatie staat hierbij centraal. 

Job omschrijving

  • Je hebt een duurzaam contact met externe en interne stakeholders;
  • Je bent aanspreekpunt voor de deelnemers voor, tijdens en na hun opleiding;
  • Je organiseert ad hoc trainingen en taaltrainingen op vraag van de business;
  • Je ondersteunt administratief alle development programma’s, open kalender en ad hoc trainingen (facturatie, hotelreservaties, catering, transport, ondersteuning subsidie dossiers,...);
  • Je registreert consistent alle trainingsactiviteiten in ons Learning Management Systeem (LMS) en ondersteunt onze divisionele opleidingscoördinatoren;
  • Je zet ons trainingsaanbod in de kijker en draagt bij aan de communicatie over al onze L&D activiteiten (nieuwsbrieven, Sharepoint,…);
  • Je zorgt voor een kwalitatieve opvolging (enquêtes/NPS) en evaluatie van elke training zodat we ons aanbod verder kunnen ontwikkelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor ons trainingcenter, meeting room management en trainingsmateriaal.

Profiel

  • Je bent een geboren teamspeler.
  • Structuur, nauwkeurigheid en efficiëntie zijn eigenschappen die jou omschrijven.
  • Je bent leergierig en veranderingen schrikken jou niet af.
  • Je bent een administratieve duizendpoot met een goede kennis Office 365.
  • Je bent enthousiast, vlot en kan je goed uitdrukken in het Nederlands en het Engels.

Solliciteren

Kijk op de website van Atlas Copco

 

 

 

Job description

Onze onderneming zoekt ter ondersteuning van haar activiteiten een Learning & Development Officer die inspeelt op de huidige en toekomstige noden van ons bedrijf. Contact met business managers en verandering staan hierbij centraal.

  • Je rapporteert aan de HR Manager. Je ondersteunt het HR beleid voor arbeiders en bedienden, dit betekent pro-actief acties ondernemen in de verschillende HR domeinen.
  • Je zorgt ervoor dat Van Hool de nodige competenties bezit op korte termijn, maar ook anticipeert op lange termijn behoeften. Je neemt hierin een proactieve rol.
  • Beantwoorden van alle opleidingsvragen van de businessmanagers en businesspartners om trainingsbehoeften te inventariseren en te vertalen naar concrete opleidingsinitiatieven voor de werknemers, dit zowel voor bedienden als voor arbeiders. • Verantwoordelijk voor de opmaak van het jaarlijkse opleidingsplan afgestemd op de noden van de organisatie en het bedrijf.
  • Je werkt mee aan de implementatie van Learning & Development strategieën en projecten.
  • Je adviseert, organiseert en coördineert bij de opzet van opleidingen met lesgevers vanuit de eigen organisatie, of werkt opleidingsprogramma 's verder uit in samenspraak met externe partners.
  • De volgende opleidingsdomeinen zijn pertinent aanwezig:
    • Productie gerichte technische trainingen gekoppeld aan voertuigentechnologie van autobussen & -cars of industriële voertuigen zoals opleggers en citernen.
    • Opleidingen over machines, installaties en/of werkmethoden en veiligheidsopleidingen.
  • Je begeleidt bij de analyse van personeelsontwikkelingsbehoeften, naar aanleiding van de jaarlijkse evaluatie van werknemers, en maakt de vertaalslag naar training en development.
  • Je zorgt voor het vormgeven, organiseren en begeleiden van talent development programma's en trainingen inzake performance management, competentiemanagement en rond soft skills zoals coaching, communicatie en leidinggeven.
  • Je zoekt oplossingen voor knelpuntberoepen door het ad hoc organiseren van scholingsprogramma's met externe partners voor bijvoorbeeld lassers, CNC-machinebedienaars, heftruckbestuurders, chauffeurs en CAD-ontwerpers.
  • Je monitort de opleidingsinitiatieven van start tot finish met inbegrip van alle administratieve en operationele werkzaamheden. Dit behelst integrale procesbegeleiding zoals: deelnemers uitnodigen, agenderen, onthaal, faciliteren (eigen bedrijfs-leslokalen), registratie in het HRIS platform en evaluatieopvolging.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aanvraag en opvolging van de sectorale opleidingssubsidiëringen voor werknemers tewerkgesteld in de sector metaal en technologie (PC 111 & PC 209) en verzorgt de administratieve verwerking ervan. •
  • Je volgt nauwgezet de opleidingsbudgetten op bij de uitwerking van de opleidingscatalogus.

Job requirements

  • Je hebt een master- of bachelor diploma en reeds enkele jaren ervaring binnen Learning & Development, bij voorkeur in een industriële omgeving.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office toepassingen.
  • Je communiceert vlot in het Engels en het Frans.
  • Je hebt een spontane persoonlijkheid en je kan vlot een netwerk uitbouwen, zowel intern als extern.
  • Je hebt veel goesting om de trainingsmogelijkheden binnen het bedrijf meer op de kaart te zetten.
  • Je hebt geen podiumvrees. Je zal namelijk frequent een groep toespreken.
  • Je bent ondernemend, kritisch en hands-on.
  • Administratie schrikt je niet af en je zoekt actief naar manieren om processen beter en efficiënter te laten verlopen. •
  • Je bent stressbestendig en respecteert deadlines. •
  • Je bent dynamisch en werkt pro-actief.
  • Competentieprofiel
    • Klantenservice, Plannen en organiseren, Communicatievaardig, Verantwoordelijkheidszin, Resultaatgerichtheid
    • Analyse gericht, Kritisch denken, Zelfstandig kunnen werken, Samenwerken
    • Zin voor flexibiliteit
    •  

Compensation benefits

  • Werken in een omgeving waarin respect, ondernemerschap, klantgerichtheid en werkplezier centraal staan.
  • Deel uitmaken van een professioneel HR team.
  • Een vlot bereikbaar hoofdkantoor van een internationaal, hoogtechnologisch bedrijf met de hoofdzetel in België.
  • Uitdagende projecten met veel autonomie.
  • Een marktconform salaris gebaseerd op je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.

 

Organisatie

Van Hool is lokaal verankerd, maar met internationale faam. Het is een grote speler in niche segmenten in regio’s met winstpotentieel en dit wereldwijd: VS, Macedonië, Scandinavië, etc. Van Hool levert pionierswerk inzake nieuwe techologieën en de hoofdzetel in Koningshooikt is het kenniscentrum voor engineering en prototypes. De waarden: transparantie, familiaal, integriteit, kwaliteit en expertise, klantgericht, flexibel, integrator en vooral… onze mensen maken het verschil. Internationaliseren en automatiseren om te groeien is ons motto.

 

Zin om hier deel van uit te maken?

Check de jobsite van Vanhool

 

 

 

Hou je van een combi van hard HR en soft HR? Wil je strategisch nadenken combineren met operationele activiteiten? Ben jij op zoek naar een functie waar jij echt het verschil kan maken? Dan ben jij de HR Business Partner die wij zoeken. Je komt terecht bij 5 leuke collega’s (HRBP, Payroll Officer, Recruiter, HR Assistant en HR Director). Samen gaan we voor een te gekke teamspirit waarbij we een open en directe communicatiestijl hanteren doorspekt met een vleugje humor.

Wat ga je bij ons doen?

Je bent verantwoordelijk voor de “employee life cycle” van onze werknemers van Sales, Marketing en Professional. Samen met de HR Director en je collega HRBP stippel je de strategie uit en bouw je mee aan een cultuurverandering. 

  • Beheren van de succession planning en het performance management.
  • Selectiegesprekken voeren samen met de hiring managers (de preselectie wordt door de recruiter gedaan).
  • Ervoor zorgen dat de leerpaden (L&D) van de medewerkers worden opgemaakt en opgevolgd.
  • Regelmatig zelf trainingen geven (in NL en FR) over soft skills, bedrijfscultuur, eveluatiegesprekken afnemen, ...
  • Resultaten van onze Empoyee Engagement Survey analyseren en actieplannen opzetten.
  • Meewerken aan of coördineren van HR-gerelateerde projecten (sociale verkiezingen, cultural change, employer branding, preboarding/onboarding,...)

Waarom je voor Miele moet kiezen:

Bij Miele zetten we in op talent, groei en duurzaamheid. Wij bouwen aan een diverse en inclusieve werkomgeving waar iedereen gelijke kansen krijgt en de beste versie van zichzelf kan zijn. Werken vanuit je talent maakt je gelukkig en geeft je energie en goesting om het verschil te maken. Samen werken we aan innovatieve oplossingen die niet alleen bijdragen tot het succes van het bedrijf maar ook een impact hebben op de samenleving.

Daarom bieden wij jou:

  • Bediendecontract van onbepaalde duur.
  • Uiteraard krijg je een loon, dit vullen we aan met leuke extra’s: verzekeringen, maaltijdcheques, bonussen, ecocheques, kortingen op bedrijfsproducten,…
  • Bedrijfswagen, laadkaart, laptop en Iphone.
  • 6 Inhaalrustdagen en 3 extra dagen verlof bovenop het wettelijke verlof van 20 dagen.
  • Een flexibel uurrooster gecombineerd met thuiswerk zodat je een goede balans kunt vinden tussen je werk en je vrije tijd.
  • Een moderne werkomgeving en de nodige tools om optimaal te kunnen werken.
  • Een sterk merk en een stabiel familiebedrijf dat klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt.
  • De mogelijk om op termijn door te groeien naar HR Director.

De HR Business Partner die wij zoeken:

  • Heeft minstens 10 jaar werkervaring waarvan reeds 5 jaar als HRBP.
  • Bezit een Bachelor of Master diploma in een relevante richting.
  • Is vlot drietalig NL/FR/ENG en kan ook in deze talen opledingen geven. 
  • Heeft naast een brede HR-kennis (Soft & Hard) ook kennis van L&D.
  • Kan een Profit & Loss overzicht lezen en interpreteren.
  • Is assertief, mondig en durft presenteren in leadership meetings.

Interesse?

Wil jij mee op zoektocht naar “Immer Besser” en wil je jouw carrière verder uitbouwen? Solliciteer dan nu via de jobsite van MieleWij kijken er alvast naar uit jou te ontmoeten.

 

 

Je verantwoordelijkheden

Is het opleiden van werknemers jouw passie? Solliciteer dan naar de functie van Learning Specialist en help je collega's ontwikkelen! 

Als Learning Specialist creëer je een leercultuur binnen Delhaize om ervoor te zorgen dat medewerkers de nodige vaardigheden ontwikkelen om onze strategie te realiseren. Je helpt Delhaize om future-proof te worden!
 
Concreet beheer je projecten met betrekking tot nieuwe of verbeterde L&D leermiddelen en -processen om ervoor te zorgen dat onze leeuwen zich ontwikkelen en presteren. Je bent verantwoordelijk voor de aanpak en planning tot en met de implementatiefase. Je werkt nauw samen met je verschillende interne en externe stakeholders (L&D Manager, HRBP's, leveranciers, etc.). Je volgt de lopende projecten op om ervoor te zorgen dat ze op tijd, binnen het budget en volgens de vastgestelde doelstellingen worden voltooid. Je signaleert eventuele tekortkomingen en stelt alternatieven voor.   

  • Input geven en bijdragen aan het uitwerken van het jaarlijks opleidingsplan door de Learning Manager.
  • Up-to-date houden en bijsturen van bestaande opleidingsprogramma’s teneinde het opleidingsaanbod continu te aligneren met de associate development strategie en strategische prioriteiten van Delhaize en een maximale tevredenheid van de interne klanten te garanderen.
  • Ontwikkelen van een visie op en realiseren van voortdurende verbetering van interne trainingsprocessen.
  • Ontwikkelen van een visie op de implementatie van (digitale) tools en leerinfrastructuur en het opvolgen van de implementatie.
  • Opbouwen van strategische samenwerkingsverbanden met externe organisaties, leveranciers, consultants en academische instellingen om L&D-programma's te verbeteren.
  • Interne contactpersoon voor FlowSparks, zorgen voor effectief gebruik van het platform.
  • Opmaak en up-to-date houden van de opleidingscatalogus voor de toegewezen scope, ism de Project manager.

 

Je profiel

  • Sterke expertise op het gebied van instructieontwerp en leermethodologieën.
  • Bewezen ervaring in het ontwikkelen en verbeteren van trainingsprocessen en -programma's.
  • Kennis van digitale tools en implementatie van leerinfrastructuur.
  • Uitstekende samenwerkingsvaardigheden.
  • Analytische vaardigheden om de effectiviteit van trainingsprogramma's te beoordelen en te evalueren.
  • Bekendheid met FlowSparks of vergelijkbare leerplatforms.
  • NL met een goede kennis van FR en ENG.

 

Ons aanbod

  • Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. 
  • Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tank- of laadkaart binnen het federaal mobiliteitsbudget, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groepsverzekering en facultatieve hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! 
  • Telewerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld. 
  • En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. 
  • Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.


Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize! 

 

Sollicitatieprocedure

Kijk hiervoor op de jobsite van Delhaize

 

 

Wie zijn wij?

Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.

We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.


Wie zoeken we?

We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.

Je moet in staat zijn om:

  • Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
  • Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
  • Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
  • Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
  • Optioneel: aanvullende grafische elementen ontwikkelen

Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.

Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.

Welke vaardigheden moet je hebben?

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je bent diplomatiek en geduldig.
  • Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
  • Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
  • Je bent kritisch en resultaatgericht.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
  • Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
  • Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
  • Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
  • Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
  • Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
  • Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kunt deadlines halen.
  • Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
  • Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
  • Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
  • Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
  • Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.


Wat bieden we?

  • Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
  • Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
  • Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
  • Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).


Meer info? Bekijk de website: www.thelearninghub.be 

HR Business Partner Learning & Development

 

Over Veolia Belux 

Veolia Belux, een dochteronderneming van de Veolia Groep, biedt haar publieke en privé-klanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. Veolia Belux helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro.

 

Functieomschrijving

Als lid van ons Learning & Development Team ben je verantwoordelijk voor het verder uitwerken van ontwikkelingsinitiatieven en de uitrol van nieuwe opleidingstrajecten voor onze medewerkers.  Op basis van de behoeften van de business ga je individuele en collectieve programma’s opbouwen die de verdere ontwikkeling van onze medewerkers ondersteunen.

 

Jouw taken

  • Je analyseert aanvragen van management, teams en individuele medewerkers. In dit kader begeleid je soms zelf leerinitiatieven (vb coaching, workshops) of ga je samen op zoek naar een goede methodiek of externe partner.
  • Je neemt initiatieven om een leercultuur in de organisatie mee vorm te geven.
  • Je brengt als leeradviseur meerwaarde vanuit ontwikkelen en leren, zowel op individueel als gemeenschappelijk niveau.
  • Via je netwerk van HR en andere collega’s blijf je op de hoogte van de ontwikkelingsbehoeften van medewerkers en maak je op basis hiervan een aantrekkelijk leeraanbod.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en implementatie van nieuwe leertrajecten, bv. opleidingen voor chauffeurs, contactcenter medewerkers, omgaan met gevaarlijk afval, …) en werkt zo mee aan de verder ontwikkeling van de Veolia Academy.
  • Je creëert samen met collega’s inspirerende seminaries en opleidingsevents voor kaderleden.
  • Je ontwikkelt de samenwerking met externe partners door een netwerk op te bouwen van coaches dat ons kan ondersteunen.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een universitair diploma of 5-8 jaar ervaring als HR Generalist of L&D Specialist.
  • Je bent sterk vertrouwd met leerprincipes zoals participatief werken en ervaringsgericht leren, alsook met leer- en ontwikkelingsinitiatieven.
  • Je hebt ook al ervaring met Learning Management Systemen. Kennis van Cornerstone is een grote troef.
  • Je bent mobiel om op de verschillende Veoliasites te werken over heel België, je uitvalsbasis zal Brussel zijn.
  • Je bent een uitstekende teamplayer.  Je neemt graag initiatieven om nieuwe processen te implementeren.  Je pakt de zaken actief aan.
  • Je bent vlot tweetalig Frans – Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels
  • Je beheerst de Microsoft Office tools en de Google tools
     

Ons voorstel

  • Wij bieden een uitdagende en afwisselende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is.
  • De kans om je eigen functie vorm te geven en met het team het learning & development beleid uit te werken.
  • De mogelijkheid om mee te bouwen aan een leer-en ontwikkelingscultuur. Werken in een omgeving die “medewerkers ontwikkelen” als één van de belangrijkste management principes naar voor schuift.
  • Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen, inclusief een bedrijfswagen.

 

Meer info 

 

 

Events & Inspiration

10/01/24: Demo ROEM

24+25/01/24: Proeverijen, L&D Festival

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be