NL | FR  LOGIN
HOME

JOBS

 
Bedrijf
 
24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep. 
Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC: we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live. 
In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC. Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen! 
 
Ga zeker eens een kijkje nemen op onze website,  Instagram- en Facebook-pagina om de sfeer op te snuiven
 
Om de groei van ons bedrijf mee te ondersteunen, zijn we op zoek naar een opleider
 
 
Functie
  • Als opleider ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingen en tools en voor het up-to-date houden van de kennis  en verdere ontplooiing van de medewerkers. Je zorgt ervoor dat de hiervoor gebruikte opleidingen en tools helpen om dit te bereiken. 
  • Je ondersteunt binnen onze operationele teams de collega’s die zelf opleiding geven. Zo geef je hen inzicht in lesmethodes en didactische hulpmiddelen zodat zij met vertrouwen en met de nodige bagage opleiding kunnen geven. Je houdt de vinger aan de pols en bent klankbord waar nodig. 
  • Je neemt een rol op in de groeitrajecten van onze medewerker en kan vanuit opleiding de lead nemen in andere interne projecten. Aan de hand van het opleidingsplan worden de opleidingen in overleg met de teammanagers tijdig ingepland. 
  • Je kan verschillende leermethodes toepassen zoals: webinars initiëren, workshops begeleiden, klassikaal lesgeven, praktijkonderricht, e-learnings, en blended learning. Ook hybride leren schrikt je niet af. 
  • Je detecteert individuele en algemene opleidingsnoden van medewerkers binnen het brede domein van persoonlijke ontwikkeling en je vertaalt deze noden in opleidingen, themaweken, etc. 
  • Naast het begeleiden van medewerkers, draag je bij tot de ontwikkeling en het onderhoud van kennistools die de medewerkers gebruiken voor hun dagelijkse activiteiten en verzorg je vaardigheidstrainingen voor het hele bedrijf. 
  • D.m.v. samenwerking met leidinggevenden en staf, neem je initiatieven ter verbetering van de operaties.
  • Je neemt de lead in het ontwikkelen van nieuwe opleidingen en werkt deze samen met collega’s verder uit.
Profiel
  • Een eerste ervaring als opleider, is een must.
  • Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden zijn noodzakelijk
  • Je bent leergierig en gedreven om je kennis over te dragen naar je collega’s en dit doe je op een enthousiasmerende, betrokken en inspirerende manier.
  • Je voelt aan wat er leeft binnen een groep en speelt hier op in.
  • Je werkt graag samen, maar kan zelfstandig en met zin voor initiatief je job invullen.
  • Je durft out-of-the-box denken en hebt geen schrik om verbeterinitiatieven voor te stellen.
  • Je oefent een signaalfunctie uit naar onze leidinggevenden toe.
  • Tweetaligheid NL/FR is een extra troef.
  • Je bent flexibel en stressbestendig en hebt geen probleem met multitasken
  • Deadlines schrikken je niet af.
  • Je stelt je werkdomein steeds kritisch in vraag. Daarom zoek je naar alternatieve insteken en volg je nieuwe tendensen op.
  • Je beschikt over een ruime algemene PC-kennis, werkt vlot in MS-Office en hebt gedegen ervaring met het internetgebeuren. Je bent op de hoogte van de nieuwste technologische evoluties.
 
Arbeidsregime
 
Contract van onbepaalde duur.
In principe van maandag tot vrijdag van 09.00u tot 17.15u, waarbij de nodige flexibiliteit naar bijv. avondopleidingen toe evenwel gevraagd kan worden. 
 
 
Aanbod
  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
  • Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
  • Binnen 24+ staat kwaliteit boven kwantiteit, waardoor we ons kunnen onderscheiden binnen de sector van customer care centers.
 
 
Solliciteren?
 
Verstuur zo snel mogelijk je CV en motivatiebrief naar JoinUs@24plus.be
 
 

HR Officer Learning & Development


Over  Veolia Belux 

Veolia Belux, een dochteronderneming van de Veolia Groep, biedt haar publieke en privé-klanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. Veolia Belux helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro.

Functieomschrijving

Wij zijn dringend op zoek naar een enthousiaste HR Officer Learning & Development ter uitbreiding van ons collegiaal L&D team.

Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit :

  • Je wordt administrator van ons Learning Management Systeem (LMS). Dit wil zeggen dat je bereid bent om expert te worden hierin.  
  • Je wordt gebrieft door de HR Business Partners over nieuwe opleidingsprojecten en gaat zelfstandig verder: deelnemers uitnodigen, zalen boeken, aanwezigheidslijsten, evaluaties opvragen, … 
  •  Na de opleiding zorg je ervoor dat je de opleiding kan afsluiten in LMS en je de juiste documenten hebt voor subsidieaanvragen van jouw dossiers.
  • Samen met je collega’s HR Officer beheer je de Veolia Academie mailbox : Je  beantwoordt zo veel mogelijk opleidingsaanvragen of stuurt deze door aan de juiste collega waar nodig.
  • Je werkt mee aan de rapporteringen: maandelijkse rapporten van de verplichte training voor de business, rapporten op vraag, jaarlijkse rapporten, ...
  • Je helpt je collega’s mee voor rapporteringen aan de FOD Mobiliteit.
  • Wanneer je ingewerkt bent, organiseer je zelfstandig jaarlijks verplichte wettelijke opleidingen of terugkomende opleidingen uit onze opleidingskalender.
  • Je neemt met plezier contact op met interne of externe contacten op verschillende niveaus.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan onze HR Business Partners en HR Manager.
  • Je rapporteert aan de HR manager.

Functie-eisen

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt ervaring met Learning Management Systemen (Cornerstone). Of kan dit snel onder de knie krijgen.
  • Je durft initiatieven nemen, kan zelfstandig functioneren en je komt organisatorisch sterk uit de hoek.
  • Je werkt graag nauwkeurig.
  • In onverwachte situaties reageer je snel en creatief en stel je je flexibel op.
  • Je kan in een breed takenpakket de nodige prioriteiten stellen tussen de vele verantwoordelijkheden en behoudt een helicopterview van je projecten.
  • Je hebt geen probleem met ad-hoc taken, je bent proactief en stressbestendig.
  • Je hebt een sterk coördinatievermogen en houdt van werken met veel interne en externe contacten op verschillende niveaus.
  • Je werkt graag autonoom maar bent ook een teamplayer, je helpt je collega’s graag als dat nodig is.
  • Je bent sterk in basissoftware zoals MS Office of Google en werkt graag met digitale tools.
  • Om deze rol goed uit te voeren, gaat de voorkeur uit naar iemand met een uitgebreide werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels.

 

Aanvullende informatie

Wij bieden een uitdagende en afwisselende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is. Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met mooie extralegale voordelen, een cafetariaplan en veel vakantiedagen.

As an inclusive company, Veolia is committed to diversity and gives equal consideration to all applications, without discrimination.

 

Solliciteren

Dit kan via de website van Veolia

 

 

Voornaamste missie

Het omzetten van enerzijds de opleidingsnoden uit ons dealernetwerk en anderzijds de verwachtingen van de merken naar een opleidingsaanbod waarmee zichtbare impact gecreëerd wordt in ons dealernetwerk.

 

Verantwoordelijkheden

Als Training Manager zijn jouw verantwoordelijkheden

Opleidingen in het kader van de lancering van nieuwe producten en diensten:

  • End-to-end verantwoordelijkheid in het voorbereiden, implementeren en opvolgen van de opleidingen, binnen het respectievelijke merk en merk overkoepelende functies, in samenwerking met de event-cordinator en de internationale betrokken partijen.
  • Zorgen voor de opleiding van de betrokken trainers, aanpassen van de opleidingsinhoud en methodiek van de fabriek aan de lokale behoeften en de coördinatie van de verschillende modules. De Training Manager staat in voor de certificatie van de trainers volgens de standaarden van het merk.
  • Deelnemen aan de Train the Trainer (internationale) opleidingen georganiseerd door de merken teneinde in de opleidingen te kunnen voorzien.
  • Ambassadeur zijn voor d’Ieteren op de nationale- en internationale events gerelateerd aan product- en dienstlanceringen.
  • Verantwoordelijk voor een goede opvolging van de hem/haar toegewezen projecten in het kader van D’Ieteren Academy.
  • Opmaken van budgetplan/jaarlijks budgetteren van de opleidingen en de proactieve opvolging van de budgetten teneinde kosten-effectief te werken.
  • Evaluatie van de verschillende opleidingen en continue verbeteringsvoorstellen formuleren in overleg met de fabriek.
  • Direct contact met het D’Ieteren Netwerk (LMA’s) om hun behoeftes te aligneren met ons aanbod.

Verplichte opleidingstrajecten voor de verschillende functies per merk:

  • Het implementeren, aanpassen en het actief opvolgen van de opleidingstrajecten van de verschillende functies teneinde te voldoen aan de vereisten van de respectievelijke merken.
  • Onderhandelen met de internationale partners van de fabriek om maximaal leerrendement te garanderen binnen de verschillende leertrajecten.
  • Continue opvolging van de standaarden van de respectievelijke merken voor opleidingen en coachings binnen de respectievelijke merken. De Training Manager verzekert de standaarden, rapporteert de stand van zaken betreffende de kwaliteitsindexen opgelegd door de merken en verdedigt waar nodig de belangen van zowel de importeur als het merk.
  • Verantwoordelijk voor voldoende frequentie in ons aanbod van de verschillende opleidingen binnen het traject voor nieuwe medewerkers.
  • Opvolgen van de ISO-normen met betrekking de opleidingen, assessments en coachings opgelegd door de merken.
  • Het organiseren, beheren en opvolgen van de certificaties inherent aan de opleidingstrajecten volgens de normen van het merk.
  • Het up-to-date houden van de content en data in het LMS-systeem.
  • Deelnemen aan het jaarlijkse internationaal training management conference binnen de merken teneinde het opleidingsaanbod te kunnen garanderen.
  • Jaarlijks budgetteren van de opleidingen en de proactieve opvolging van de budgetten om kosteneffectief te werken.
  • Ambassadeur zijn voor D’Ieteren binnen het dealernetwerk en de fabriek.

 

Profiel

Als Training Manager heb je:

  • Een affiniteit met continue ontwikkeling en verbetering
  • Sterke didactische vaardigheden en het geven van opleidingen schrikt u niet af
  • Een ervaring binnen een dealer of nauw samengewerkt te hebben met het dealernetwerk is een pluspunt
  • U bent tweetalig Nederlands/Frans en drukt u vlot uit in het Engels. Noties in Duits is een pluspunt.

En ben je ook:

  • U bent analytisch en assertief om bepaalde zaken in vraag te stellen
  • U bent communicatief en hebt ervaring met het beheer van diverse complexe projecten
  • U bent van nature uit proactief.

 

Solliciteren

Dit kan via de website van D'Ieteren Automotive

 

 

 

 

 

De functie in het kort

Als jij graag werkt aan de professionele en persoonlijke groei van (nieuwe) medewerkers, dan is dit je kans om dit in een unieke context te doen.

Vanaf 2024 neemt Vlaanderen deel aan het EU-Voorzitterschap en hiervoor stomen we heel wat profielen klaar. Jij krijgt als specialist digitaal leren hierbij een essentiële rol; je wakkert de leercultuur binnen het project van het EU-voorzitterschap aan en geeft die ook vorm.

Met andere woorden: kies voor een unieke uitdaging waarin je collega’s elke dag ziet groeien!

Meer concreet kan deze job bij jou passen als je graag met veel verschillende collega’s samenwerkt. In deze job neem jij voor het digitaal ontwikkelluik van dit vormingsprogramma een verbindende rol op in de samenwerking met de projectgroep van het EU-Voorzitterschap, de interne en externe experten EU en het team Leren en Ontwikkelen van het Agentschap Overheidspersoneel (AgO).

Je helpt mee aan het ontwikkelen van digitale opleidingen voor het EU-voorzitterschap en bekijkt samen met de partners welke leervormen ideaal zijn voor elk doel. Daarnaast kan je goed overweg met digitale tools en spreekt het je aan om zelf aan de slag te gaan met het maken van een digitaal leerobject zoals een filmpje, quiz, podcast, E-learning, …

Jij krijgt in deze job de mogelijkheid om een klimaat te scheppen waarin mensen gemotiveerd blijven om met veel goesting te leren. Kortom: een mooie job met een enorm positieve impact.

 

Wie zoeken we?

Je kunt deelnemen aan de selectieprocedure als je op de uiterste inschrijvingsdatum voldoet aan onderstaande voorwaarden:

  • Je hebt een bachelordiploma of een ander diploma of getuigschrift dat toegang geeft tot niveau B binnen de Vlaamse overheid of je bent reeds contractueel tewerkgesteld in niveau B bij de diensten van de Vlaamse overheid.
  • Je hebt een eerste functierelevante ervaring in de vormgeving van leermateriaal en de begeleiding in een traject met oog voor stakeholdermanagement (ook onbetaalde stages worden hiervoor in rekening genomen).

Voor extra informatie over de deelnemingsvoorwaarden kun je contact opnemen met de selectieverantwoordelijke tiffani.jeurissen@vlaanderen.be en 0476 60 92 63

 

Wat bieden we?

  • Je krijgt een contract van bepaalde duur (anderhalf jaar) in de graad van deskundige (Rang B1) met bijhorende salarisschaal B111. Op https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen/salarissimulator((opent in nieuw venster)) kan je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
  • We bieden je, naast een maatschappelijk relevante job en een aantrekkelijk salaris, ook maaltijdcheques. Je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en/of fiets en je hospitalisatieverzekering worden vergoed door je werkgever.
  • Je werkdruk kan hoog zijn, maar er worden ernstige inspanningen geleverd om het werk zo optimaal mogelijk te combineren met je privésituatie. Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen Kerstmis en Nieuwjaar.
  • Tijdens de schoolvakanties kun je voor kinderen tussen 3 en 14 jaar gebruikmaken van opvang in de hoofdkantoren (Brussel, Antwerpen, Hasselt, Leuven, Gent en Brugge).
     

De werkplek

Agentschap Overheidspersoneel, Havenlaan 88, Brussel 1000 BEL

 

Hoe solliciteren?

Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Wacht niet langer en stel je vandaag nog kandidaat!

Meer info op de site van de Vlamse Overheid.

 

 

Croyez-vous au développement durable et en la circularité, et êtes-vous, en tant que Learning & Development Specialist, passionné par la formation des employés et le développement des organisations?  Vous souhaitez contribuer à la construction d’une offre L&D de pointe pour les 7000 collaborateurs du leader européen du recyclage ? Alors nous avons une poste stimulant pour vous!
 
Spécialiste de l’apprentissage et du développement 
32 à 40 heures, lieu flexible : plusieurs sites belges et Eindhoven (NL)
 
Dans ce rôle polyvalent, vous participez activement à l’élaboration de toutes les formations obligatoires et souhaitées pour l’évolution des employés. En concertation avec les services Achat/les marchés publics, les partenaires et la direction hiérarchique, vous sélectionnez les prestataires de formation et concluez des accords sur les formations à dispenser (contenu, conception et méthodes de travail, prix, processus, fréquence, localisation, etc.).
 
 
Wat wordt jouw team?
In deze rol rapporteer je direct aan de Group Manager van het HR Center of Excellence Learning en Development en Organisation Development, dat onder andere verantwoordelijk is voor de Renewi Academy, ons intern opleidingsplatform. Samen met een internationaal team van 6 collega’s werk je aan het bouwen en optimaliseren van de manier waarop we L&D organiseren in ons bedrijf met vier divisies in 8 landen.
 
Voor deze functie zoeken we een collega die zich gaat focussen op onze organisatieonderdelen in België (Nederlands- en Franstalig). 
 
 
Wat ga je o.a. doen?
  • Je bent het eerste aanspreekpunt vanuit Learning & Development voor onze interne klanten in de divisies en draagt proactief bij aan de ontwikkeling van het opleidingsbeleid voor Renewi, met als primaire focus onze Belgische locaties en divisies.
  • Je bent verantwoordelijk voor een deel van de portfolio van opleidingen waaronder leiderschaps ontwikkeling maar ook vaktechnische competenties (oa Chauffeurs inzake Code 95 en diverse veiligheidsopleidingen). Voor onze operations based en office based collega’s.
  • Je vertaalt hiervoor de trends op het vakgebied. Je ontwikkelt en introduceert (nieuwe) programma’s, opleidingstechnologieën en interventies, en selecteert hierbij de juiste aanbieders, in samenspraak met de belanghebbenden. Hierbij heb je oog en aandacht voor de karakteristieken van de doelgroep en leercultuur.
  • Je geeft incidenteel ook zelf trainingen of workshops, en ondersteunt interne experts bij het opstellen en ontwikkelen van workshops en E-learnings.
  • Je vertaalt dit in heldere procedures die je kunt borgen in onze systemen. Je bewaakt de totale kwaliteit van de geleverde opleidings- en ontwikkelingsproducten. Je beheert het proces van communicatie van aanbod tot en met de rapportering uit ons intern opleidingsplatform. Je waarborgt de wettelijke processen inzake opleidingsrapporteringen en PC gebonden opleidingssubsidies.
 
Wie ben jij?
Voor het versterken van ons team zoeken we een enthousiaste collega met een aantal jaren werkervaring in het L&D vakgebied. Belangrijk is dat je een beeld hebt van ‘what good looks like in L&D’. En dat je de passie hebt om samen met ons de organisatie hiervoor te enthousiasmeren, en de stamina om het resultaat te realiseren. Je bent open minded, initiatiefrijk, analytisch sterk en gericht op samen werken aan continue verbeteren.
  • Je hebt een afgeronde Bachelor opleiding in een HR geralateerde contex.
  • Je hebt ten minste 3 tot 5 jaar relevante werkervaring in het L&D vakgebied.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het ontwerpen en begeleiden van interne leertrajecten, gericht op business skills, technical skills en/of leiderschaps ontwikkeling. 
  • Je hebt ervaring in het werken met een opleidingsplatform (bv Talentsoft of Workday), en met authoring tools voor E-learning (bv Iseazy, Easygenerator of Articulate) en kan goed werken met MS Office.
  • Je houdt van werken in een dynamische, veranderende matrix-organisatie. 
  • Je hebt er geen moeite mee om de status quo ter discussie te stellen en verbetering te initiëren.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Zowel mondeling als schriftelijk in het Frans, Nederlands, Engels.
  • Je bent bereid tot reizen in België (sporadisch in Nederland en het VK), je bent in het bezit van rijbewijs.
 
Hoe maken wij jou blij?
Een boeiende functie binnen een gedreven en professioneel team met ruimte voor initiatief. In onze organisatie heerst een ongedwongen werksfeer waar belang wordt gehecht aan open communicatie, enthousiasme, humor, professionalisme en inzet.
Je ontvangt een aantrekkelijk en marktconform salarispakket aangevuld met een aantal extralegale voordelen zoals een netto vergoeding, maaltijdcheques, een firmawagen met tankkaart, verzekeringen pakket, 41 dagen verlof, etc.
Renewi is ervan overtuigd dat mensen het verschil maken en heeft deze overtuiging ook diep verankerd in zijn gehele bedrijfsvoering
 
 
Wie zijn wij?
Bij Renewi is het ons doel om de wereld te beschermen door gebruikte materialen een nieuw leven te geven. Om dit te bereiken moeten we actie ondernemen om onze economie meer circulair te maken. De zorg voor het milieu zit in onze genen. Als toonaangevend milieubedrijf leveren wij een belangrijke bijdrage aan het milieu. Door innovatie en ondernemerschap voeren wij afvalbeheer, afvalverwerking en afvalmanagement op een milieuverantwoorde en duurzame wijze uit.
 
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is dan ook geen nieuw onderwerp voor Renewi, wij zijn er al jarenlang mee bezig. Wij zijn van mening dat succesvol ondernemen met respect naar de maatschappij tot betere resultaten leidt voor onze eigen organisatie, onze klanten en zeker niet onbelangrijk, de samenleving in zijn totaliteit. Renewi maakt een betere wereld tastbaar met activiteiten op het gebied van afvalinzameling, recycling en het leveren van secundaire grondstoffen. Daarmee leveren wij een concrete bijdrage aan het oplossen van grondstoffen schaarste en het realiseren van klimaatdoelstellingen, en vormen we een verbindende schakel in een circulaire economie, waarin afval niet meer bestaat.
 
 
Heb jij zin om deze mooie uitdaging aan te gaan?
 
Neem voor meer informatie contact op met Sanja Lageweg, Talent Acquisition Specialist via sanja.lageweg@renewi.com. Ben je zo enthousiast dat je direct wilt solliciteren? Reageer dan door je CV en motivatie te uploaden via onderstaande de solliciteerbutton. We kijken uit naar je sollicitatie!
 
 

This is what you tell people at parties 🙋‍♀️

“I work at one of the fastest-growing tech companies in Europe. With GoodHabitz and our customers, I’m on a mission to get all the employees of our customers excited about learning. We already offer the very best learning solution for employees, teams and managers that want to make a real difference in their organisations and establish an actual learning environment. I’m part of a young and ambitious team that fulfils a central role within GoodHabitz. We’re continually working to surprise our customers and their employees with results that help GoodHabitz to keep growing.”

“As a Customer Success Manager (Coach), I help Small Enterprise customers to motivate/activate their employees to make actual and structural use of our online training courses. I work to boost the usage of our online courses by helping our customers to integrate GoodHabitz within their company culture, L&D strategy and internal marketing plan. I support my clients to effectively implement GoodHabitz within the organisation by sharing best practices from our customer base, suggesting internal marketing campaigns, multichannel events and communication. I’m part of an amazing team who support me with guidance, processes and best practices but I’m highly independent and proactive in managing my customers to achieve our company objectives.”

This is what you’ll be doing 🔨

You will be responsible for a group of customers and will be the initial point of contact for our internal contact persons. At the start you will help customers with the implementation phase. You will ensure that as many participants as possible get access to the online training courses, through driving communication campaigns together with the customer. Afterwards, you will meet virtually once every three months. You will monitor the usage of the online training courses and discuss the results with your contact person. In consultation with the customer, you will initiate and organise activities within their organisation, as well as virtual inspiration sessions. These have the aim to make as many people as possible interested in GoodHabitz' ideas and to encourage the usage of the online training courses within the organisation.

Requirements

We are looking for an inspiring Customer Success Manager - “Coach”. This is a very independent job that suits an all-around talent with a unique blend of account management, internal communication and people engagement skills. Of course, you must love the L&D field!
 

  • You are perfect for this job because
  • You have a first years of work experience in internal communication, Human Resources Consulting and people engagement, or in the L&D field.
  • You are an inspiring individual with an affinity with commerce, IT and our vision on online training courses.
  • You have experience in customer success.
  • You have a fair dose of empathy which enables you to interact at different levels and be a serious, but pleasant discussion partner for everyone.
  • You have an excellent command of Dutch, English and French.
  • Are you not fluent in French? No problem, we will make sure that you will improve yourself in no time with training and courses!
  • You are able to work independently and maintain maximum concentration.
  • You are customer-oriented, solution-oriented and able to cope with stress.
  • You are comfortable in doing virtual meetings and give presentations or inspiration sessions online for (large) groups of people.
     

Benefits
 

  • BenefitsOur offer 💰
  • A full-time contract of 40 hours per week
  • A competitive salary and expense allowance for transport / travel
  • A young and dynamic team made by passionate employees
  • A wonderful and innovative working environment in Antwerpen
  • Company MacBook, iPad and iPhone
  • Apply today! 🚀If you’ve been reading all of the above with an ever-growing smile on your face, then we’re ready to meet you! Please send your cover letter and CV in English to katrien.beeckaert@goodhabitz.com

“As a Customer Success Manager (Coach), I help customers to motivate/activate their employees to make actual and structural use of our online training courses. I work to boost the usage of our online courses by helping our customers to integrate GoodHabitz within their company culture, L&D strategy and internal marketing plan. I support my clients to effectively implement GoodHabitz within the organisation by sharing best practices from our extensive European customer base, suggesting internal marketing campaigns, multichannel events and communication. I’m part of an amazing international team who supports me with guidance, processes and best practices but I’m highly independent and proactive in managing my customers to achieve our company objectives.”

This is what you'll be doing

You will be responsible for a group of customers and will be the initial point of contact for our internal contact persons. At the start of a programme, you will help customers with the implementation phase. You will ensure that as many participants as possible get access to the online training courses, through driving communication campaigns together with the customer. Afterwards, you will visit the customers once every three months. You will monitor the usage of the online training courses and discuss the results with your contact person. In consultation with the customer, you will initiate and organise activities within their organisation, as well as train-the-trainer sessions (WorkOuts). These have the aim to make as many people as possible interested in GoodHabitz' ideas and to encourage the usage of the online training courses within the organisation. You will be involved in ongoing sales initiatives as well as opening new accounts, supporting the team with closing new opportunities.

We are looking for an experienced but, above all, inspiring Customer Success Manager - “Coach”. This is a very independent job that suits an all-around talent with a unique blend of account management, marketing and people engagement skills. Of course, you must love the L&D field!

Requirements

You are perfect for this job if:
 

  • You have at least 5 years of work experience in marketing, account management and people engagement, or in the L&D field.
  • You are an inspiring individual with an affinity with commerce, IT and our vision on online training courses.
  • You have a fair dose of empathy which enables you to interact at different levels and be a serious, but pleasant discussion partner for everyone.
  • You have an excellent command of English, Dutch and/or beginner French.
  • Are you not fluent in French? No problem, we will make sure that you will improve yourself in no time with training and courses!
  • You are able to work independently and maintain maximum concentration.
  • You are customer-oriented, solution-oriented, able to cope with stress and get a kick out of presenting in front of large groups of people.
     

Benefits

What do we have to offer?
 

  • A full-time contract of 40 hours per week
  • A competitive salary and expense allowance for transport / travel
  • A young and dynamic team made by passionate employees.
  • A wonderful working environment
  • Company MacBook, iPad, iPhone and Company car
     

This is what you tell people at parties!

“I work at one of the fastest-growing tech companies in Europe. With GoodHabitz and our 2,000+ customers, I’m on a mission to get all the employees of our customers excited about learning. We already offer the very best learning solution for employees, teams and managers that want to make a real difference in their organisations and establish an actual learning environment. I’m part of a young and ambitious team that fulfils a central role within GoodHabitz. We’re continually working to surprise our customers and their employees with results that help GoodHabitz to keep growing.”

Apply today!

If you’ve been reading all of the above with an ever-growing smile on your face, then we’re ready to meet you! Please send your cover letter and CV to katrien.beeckaert@goodhabitz.com and convince us.

 

 

Functieomschrijving

Blink jij uit in het ontwerpen van doortastende ontwikkelingsprogramma’s? En wil je anderzijds jouw expertise aanwenden om continu bij te dragen aan initiatieven waarin het talent van iedere medewerker vanaf de eerste werkdag kan schitteren? Weet jij anderen te inspireren met jouw visie op onboarding en development? En heb je zin om mee je je schouders te zetten onder de ambitie om Pfizer Puurs te laten groeien tot de meest aantrekkelijke, diverse en inclusieve werkgever? Dan ben jij de M/V/X die wij zoeken!

  • Jij bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke vormgeving van het onboardingsprogramma.

  • Zowel de pre-boarding, de onboarding gedurende het eerste werkjaar, de postboarding en de reboarding vorm jij om tot een aantrekkelijk doortastend programma.

  • Doordat je een sterke nodenanalyse kan maken en op de hoogte bent van verschillende didactische werkvormen is het aanbod innovatief, effectief, gedifferentieerd en afgestemd op de leer- en organisatienoden.

  • Je creëert een veilige leeromgeving zodat collega’s zich kunnen ontwikkelen, hun job vol vertrouwen en veilig kunnen uitvoeren. Om dit te realiseren werk je nauw samen met de core business, de trainers, de centrale en decentrale trainingsorganisatie en het administratief team.

  • Om goed te weten wat de noden zijn, ben je een sterke netwerker, als leerontwerper ben je ook een sterke communicator en inspirator.  

  • Innovatie schrikt je niet af, integendeel: je vertaalt nieuwe inzichten en didactische principes door en creëert leertrajecten die jouw interne stakeholders omschrijven als 'het neusje van de zalm'.

 

Afdeling

Je bent werkzaam in de Technical Learning afdeling binnen Operational Excellence en rapporteert aan de Technical Learning Program Lead.

 

Bedrijfscultuur

Je komt terecht in een sterk lerende cultuur waarin ownership en teamwerk belangrijk zijn. Leren van elkaar en samenwerken om tot het beste resultaat te komen kenmerkt onze afdeling. Dankzij gepaste leeroplossingen zorgen we ervoor dat collega’s hun job met zelfvertrouwen uitvoeren in een steeds dynamische veranderende omgeving.

 

Functieprofiel

Must

  • Master opleiding in pedagogische wetenschappen of in een wetenschappelijke discipline:  industrieel ingenieur, burgerlijk ingenieur, bio ingenieur, (industrie)apotheker

  • Ervaring in opzetten van training programma’s van grote doelgroepen (bepalen van inhoud, ontwikkelen van materiaal of geven van trainen)

  • Leernoden in kaart kunnen brengen en geschikte oplossingen uitwerken

  • Sterk stakeholder management

  • Excellent project management

  • Goede beheersing van het Nederlands

  • Sterke interpersoonlijke & communicatieve vaardigheden

  • Teamplayer

Nice to have

  • Ervaring in een vergelijkbare functie

  • Ervaring in een GMP omgeving

  • Ervaring met change management

  • Kennis van Adult Learning

  • Kennis van e-learning ontwikkeling

 

Aanbod

 

  • Contract van onbepaalde duur

  • Andere voordelen: hospitalisatie-en groepsverzekering, bedrijfsrestaurant, fietsplan, eco- cheques, meer dan gemiddeld aantal verlofdagen, goede worklife balance.

  • Grootste productie-en verpakkingssite van Europe binnen het Pfizer netwerk

  • Snel veranderende & hoogtechnologische omgeving

 

Solliciteren

 

Do you love customers? Does working with and for people give you energy? Are you looking for a job in a dynamic, international and customer-oriented environment? Are you hands-on and tech-savvy? Let’s talk! 

 

PROGRAMME COORDINATOR 

 

Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe – ranked number one in the Benelux for executive education and 16 in Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and driven Programme Coordinator for our Customized Executive Education team, responsible for the B2B sales, design & delivery of tailor-made programmes.

 

The job

  • Take care of the delivery of both on campus and online Customised Executive Education programmes.
  • Provide an authentic, warm and customer centric service.
  • Be the central host for our participants and making sure they have a great Vlerick learning experience; professionally welcoming, supporting & guiding them during their entire journey and adding an occasional energy boost to keep them going.
  • Be the SPOC towards different internal stakeholders such as operations, catering, faculty, and administrative support. You are a star at solving problems with a smile.
  • Get involved in the delivery of programmes on our 3 campuses (Ghent-Brussels-Leuven) & 3rd party locations in Belgium, online and occasionally in the international delivery of programmes.

 

You

  • Have minimally a bachelor degree.
  • Are very fluent in English and Dutch. This role requires a (near)-native level of both languages.
  • Want to become an expert facilitator that knows how to catch people’s attention and inspire them. Public speaking, both on- and offline is something you really enjoy doing.
  • Have a customer-oriented, hands-on & problem-solving attitude.
  • Can work independently and have a focus on continuous improvement.
  • Embrace the use of video conferencing tools (such as Zoom and Microsoft Teams) and stay up to date of latest evolutions and updates that these solutions offer.
  • Don’t mind flexible working hours. Joining participants during evening and occasional weekend activities is something you look forward to.

 

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth, incl. a training budget & a LinkedIn Learning account.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, a flexible benefits system, etc.
  • Meal vouchers, a hospitalization insurance, a group insurance and a mobility budget are also part of your package.
  • Last but not least, you’ll have a real impact and inspire people to live, learn and leap!

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.

 

Take the leap and join us

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation letter on our website. We look forward to hearing from you! Happy to give you more information on the job content: rein.robberecht@vlerick.com or caroline.vandevoghel@vlerick.com. More info on the application process: jobs@vlerick.com.

Lien Van de Velde

Talent Acquisition & Development specialist

+32 487 10 88 04

 

Apply

 

 

 

 

Training coordinator

 

 

Imec Academy is hiring! Use your administrative superpowers and be part of the story to make our talents at imec grow and be the best version of themselves!


What you will do


You will be part of the team that develops the talent development and learning strategy, to enable our talent to be the best they can be. You provide organizational support to the team in all domains of our activities. This includes:

Ensuring smooth on-site training events, enabling impactful learning experiences.

  • Scheduling courses and events, and follow-up of registrations in our LMS (Cornerstone On Demand)
  • Managing certifications for compliance and safety training in our LMS.
  • Acting as the SPOC for practical support to both internal/external facilitators and internal/external participants.
  • Preparing event and training logistics (rooms and online/on-site learning material).
  • Collecting learner related data and follow-up of our learning KPIs.
  • Following up on training evaluations and actively supporting training development.  
  • Writing internal communications and updating our website.
  • Implementing process improvements in the domain of Learning & Development.
     

What we do for you

As the trusted R&D partner of companies, start-ups and academia, research and innovation are in imec’s DNA. We combine leadership in chip technology with expertise in a broad range of applications to lay the foundation of smarter cities, cleaner energy and improved and preventive healthcare. With your talent, passion and expertise, you’ll be part of a team that makes the impossible possible. At imec, we shape the technology that will determine the society of tomorrow. 

  • When you join imec, you can expect:
  • A multicultural company, with abundant opportunities to contribute and have a positive impact.
  • A committed and inclusive employer (http://www.imec-int.com/en/careers#diversity).
  • A flexible, open and informal work environment combined with a strong drive for excellence.
  • An opportunity to contribute to solutions with large societal challenges.
  • We are embarking a journey to transform our learning approach. Together with the HR community, we will explore the need of building skills taxonomies, VR and AR programs, and experiment with cohort-based learning and learning in the flow of work. Hence, multiple opportunities to learn, explore innovative learning solutions and tools.
  • A highly skilled HR team and a strong partnership between HR and our business units.
  • Appreciation for your energy and commitment by means of an attractive and market appropriate salary with many fringe benefits. 

 

Who you are

  • You have a bachelor’s degree and relevant experience in a role with a strong organizational and administrative focus, ideally in the domain of Learning & Development.
  • You work independently, efficiently and accurately.
  • You like to tackle many different challenges on the practical, organizational and technical front.
  • You are tech savvy and know how to arrange the practical meeting set-up for different types of computers (VGA, HDMI, audio,...).
  • We would really welcome some knowledge of/interest in programming (HTML and CSS), InDesign and Photoshop. 
  • You are familiar working with CSOD (Cornerstone On Demand), SAP SF, Workday or any other LMS.
  • You interact fluently and professionally with internal and external customers and trainers. 
  • Your English is proficient, your Dutch good (or you are willing to learn).

 

More

 

 

Learning and Development Lead

 

Over Vynova Group

Vynova is een toonaangevende Europese producent van chlooralkali-producten en PVC. Met productievestigingen in vijf landen en meer dan 1.250 toegewijde medewerkers, halen we een jaaromzet van 830 miljoen euro. Hoewel we een jong bedrijf zijn, kunnen we voortbouwen op tientallen jaren ervaring als onderdeel van grote internationale chemiegroepen. Bij Vynova streven we naar een respectvolle, aangename werkomgeving en staan we voor een cultuur van continue verbetering en persoonlijke ontwikkeling.

 

Functie

Als Learning & Development Lead zorg je voor een overkoepelend beleid op vlak van Learning & Development initiatieven. Je optimaliseert deze verder, deelt en rolt ze uit om de competenties en inzetbaarheid van alle medewerkers op de Tessenderlo-site te garanderen en te vergroten.

Taken:

  • Je faciliteert, coördineert en werkt nauw samen met de leidinggevenden van de verschillende afdelingen, instructeurs en HR Business Partners. Je fungeert als coach en advisor voor medewerkers die leertheorieën en -processen in de praktijk moeten omzetten;
  • Je helpt afdelingen op weg om Learning & Development beter te gaan organiseren binnen elke afdeling (door het gebruik van werkvormen, opzetten van peter/meterschap,…);
  • Je maakt deel uit van en je volgt strategische projecten op om tijdig en efficiënt Learning & Development mee te integreren in het projectplan (bv. nieuwe opstart nieuwe installatie – je focust hierbij op het klaarstomen van medewerkers voor deze nieuwe processen/taken);
  • Je rolt actieplannen uit rond Learning & Development (LMS tool, professionaliseren en didactisch ondersteunen van instructeurs,…) in lijn met de strategische doelstellingen van de site;
  • Je bent het centraal aanspreekpunt voor leidinggevenden, instructeurs, trainers en HR m.b.t. leren & ontwikkeling;
  • Je geeft opleiding aan leidinggevenden, trainers en instructeurs rond didactische vaardigheden;
  • Je werkt een strategie uit rond leren en ontwikkelen in samenspraak met het Site Management Team. Je implementeert dit opleidingsbeleid en je zet initiatieven op met oog op de verdere uitbouw van een leercultuur;
  • Je faciliteert de samenwerking tussen de verschillende afdelingen m.b.t. Learning & Development, je onderhoudt en zet een ‘lerend’ netwerk op waarin L&D initiatieven en ervaringen kunnen gedeeld worden;
  • Je blijft in contact met externe aanbieders van trainingen om een trainingsportfolio voor Vynova uit te werken en een stabiele lange termijn relatie op te bouwen;
  • Je blijft op de hoogte van de nieuwe trends en technologieën (bv. digitalisering) op het gebied van leren en ontwikkeling;
  • Je rapporteert aan de Site Manager.

 

Profiel

  • Je beschikt over een Masterdiploma in Pedagogische Wetenschappen (bij voorkeur onderwijs- en opleidingskunde);
  • Je beschikt over 3 tot 5 jaar ervaring, idealiter in een productieomgeving;
  • Je bent expert in Learning & Development en hebt idealiter affiniteit met techniek/productie;
  • Je hebt een strategische focus en ervaring in het uitwerken van een opleidingsbeleid, maar kan ook pragmatisch werken;
  • Je bent sterk analytisch en organisatorisch ingesteld en hebt sterke project skills;
  • Je bent gericht op samenwerking en weet medewerkers te coachen en ontwikkelen;
  • Je hebt affiniteit met didactiek, leertools (LMS) en met het ontwikkelen van leeractiviteiten ( training, intervisie, coaching, ….);
  • Je bent veiligheidsbewust en draagt een sterke veiligheidshouding uit.

 

Wij bieden

  • Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

 

Contact

Heb je interesse in deze functie? Aarzel niet en solliciteer via www.vynova-group.com

Indien je nog vragen hebt, kan je contact opnemen met Liesbeth Ponet op +32(0)13 610 260 of via liesbeth.ponet@vynova-group.com

 

 

HR Business Partner Learning & Development

 

Over Veolia Belux 

Veolia Belux, een dochteronderneming van de Veolia Groep, biedt haar publieke en privé-klanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. Veolia Belux helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro.

 

Functieomschrijving

Als lid van ons Learning & Development Team ben je verantwoordelijk voor het verder uitwerken van ontwikkelingsinitiatieven en de uitrol van nieuwe opleidingstrajecten voor onze medewerkers.  Op basis van de behoeften van de business ga je individuele en collectieve programma’s opbouwen die de verdere ontwikkeling van onze medewerkers ondersteunen.

 

Jouw taken

  • Je analyseert aanvragen van management, teams en individuele medewerkers. In dit kader begeleid je soms zelf leerinitiatieven (vb coaching, workshops) of ga je samen op zoek naar een goede methodiek of externe partner.
  • Je neemt initiatieven om een leercultuur in de organisatie mee vorm te geven.
  • Je brengt als leeradviseur meerwaarde vanuit ontwikkelen en leren, zowel op individueel als gemeenschappelijk niveau.
  • Via je netwerk van HR en andere collega’s blijf je op de hoogte van de ontwikkelingsbehoeften van medewerkers en maak je op basis hiervan een aantrekkelijk leeraanbod.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en implementatie van nieuwe leertrajecten, bv. opleidingen voor chauffeurs, contactcenter medewerkers, omgaan met gevaarlijk afval, …) en werkt zo mee aan de verder ontwikkeling van de Veolia Academy.
  • Je creëert samen met collega’s inspirerende seminaries en opleidingsevents voor kaderleden.
  • Je ontwikkelt de samenwerking met externe partners door een netwerk op te bouwen van coaches dat ons kan ondersteunen.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een universitair diploma of 5-8 jaar ervaring als HR Generalist of L&D Specialist.
  • Je bent sterk vertrouwd met leerprincipes zoals participatief werken en ervaringsgericht leren, alsook met leer- en ontwikkelingsinitiatieven.
  • Je hebt ook al ervaring met Learning Management Systemen. Kennis van Cornerstone is een grote troef.
  • Je bent mobiel om op de verschillende Veoliasites te werken over heel België, je uitvalsbasis zal Brussel zijn.
  • Je bent een uitstekende teamplayer.  Je neemt graag initiatieven om nieuwe processen te implementeren.  Je pakt de zaken actief aan.
  • Je bent vlot tweetalig Frans – Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels
  • Je beheerst de Microsoft Office tools en de Google tools
     

Ons voorstel

  • Wij bieden een uitdagende en afwisselende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is.
  • De kans om je eigen functie vorm te geven en met het team het learning & development beleid uit te werken.
  • De mogelijkheid om mee te bouwen aan een leer-en ontwikkelingscultuur. Werken in een omgeving die “medewerkers ontwikkelen” als één van de belangrijkste management principes naar voor schuift.
  • Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen, inclusief een bedrijfswagen.

 

Meer info 

 

 

Trainee Digitale Leeroplossingen


TinQwise is geëvolueerd van een zuiver maatwerk bedrijf, naar een specialist in het aanbieden van creatieve leeroplossingen op basis van een solide, in-huis ontwikkeld Learning Experience Platform (Saas-oplossing), naast andere tools waar onze klanten graag mee werken. In onze groei zijn we continu op zoek naar gedreven jonge mensen die onze oplossingen en services naar een steeds hoger niveau kunnen tillen. En daar hoor jij als ‘Trainee Digitale Leeroplossingen’ ook bij!

 

Wat houdt deze functie juist in?

Wat doe je dan precies als Trainee Digitale Leeroplossingen? Je werkt steeds in teamverband met projectleiders, leerspecialisten, implementatiespecialisten, creatieven en customer succes managers om impactvolle leeroplossingen voor de klanten en prospecten uit te denken en vorm te geven. Je kan overal in de customer journey ingezet worden: van nieuwe marktsegmenten helpen onderzoeken, over coole leerconcepten uitdenken naar het in detail uitwerken van leermodules tot het ondersteunen van klanten bij en na de implementatie. Zo kan je van project tot project een andere rol invullen en groei je razendsnel uit tot een breed gevormde consultant in digitale leeroplossingen.

En oh ja, waarom we dit een ‘trainee’ functie noemen? Welnu, om jou als young potential alle ruimte en kansen te geven om te groeien en te ontdekken. Om je de mogelijkheid te geven doorheen ons bedrijf te roteren in verschillende rollen. Zo kan je na een jaartje gericht mee kiezen hoe je je carrière binnen TinQwise verder vormgeeft, in de diepte of in de breedte.

 

Wat heb je te bieden?

Jouw IQ …

  • je bent recent afgestudeerd in een richting die bij onze kernactiviteiten aansluit, bijvoorbeeld
    • Opleidings- en onderwijswetenschappen, Onderwijskunde, Psychologie, …
    • Productontwikkeling, industriële vormgeving, service design...
    • Taal- en letterkunde, toegepaste taalkunde, ...
    • Communicatiewetenschappen, meertalige professionele communicatie, cross-media management …
    • Human Resources Management, Sociaal Economische Wetenschappen, bedrijfsmanagement …
    • Webdesign, UX/UI Design, gamification, toegepaste informatica …
  • je hebt affiniteit met leren of wie weet zelfs met instructional design
  • je bent in staat om projectmatig te werken en deadlines te halen
  • je hebt een analytische geest en een scherp oog voor detail
  • je neust graag rond in allerhande software en apps, ‘digitaal’ is jouw tweede natuur.

Jouw EQ…

  • je neemt graag initiatief en bent flexibel
  • je vindt het geweldig om samen met een projectteam nieuwe dingen te ontwikkelen
  • je wil graag complexe zaken vertalen naar heldere boodschappen, intern en naar je klanten toe
  • je leert graag bij van collega’s vakspecialisten.
  • je houdt ervan je mouwen op te stropen en gas te geven

Wat bieden we jou ?

  • een voltijds contract – van onbepaalde duur - met een volwaardig loonpakket (dus geen onbetaalde stage!)
  • een mooi persoonlijk opleidingsbudget van 1000€ per jaar
  • een toffe, relaxte werkomgeving met heerlijke koffie en een dakterras met uitzicht op het MAS.
  • flexibiliteit in werkuren en werkplek, afwisselend op kantoor en thuis werken is ons nieuwe normaal.
  • een hoop leuke uitjes en teambuilding activiteiten
  • onbeperkte doorgroeimogelijkheden, in de breedte of in de diepte, binnen België of op groepsniveau.

 

Sprong wagen?

Interesse? Stuur zo snel mogelijk een e-mail met motivatie plus je CV naar kristin.aerts@tinqwise.com.

Met grote nieuwsgierigheid kijken wij uit naar jouw inspirerende sollicitatie-aanpak!

Kan je al niet wachten om ons beter te leren kennen? Volg ons dan zeker op LinkedIn om op de hoogte te blijven van al onze ontwikkelingen!

 

 

Content Creator Digitale Leeroplossingen

 

Heb jij een passie en talent voor content creëren? Ben jij slim én sociaal? Wil jij buiten de marketing- of communicatiesector aan de slag? Knikte je al drie keer ja? Dan is dit dé vacature voor jou; je wordt de nieuwe Content Creator Digitale Leeroplossingen bij TinQwise België!

TinQwise, dat is synoniem voor innovatie in leren. We ontwikkelen creatieve leeroplossingen, blended of digitaal, op basis van een solide, in-huis ontwikkeld Learning Experience Platform (Saas-oplossing), naast andere tools waar onze klanten graag mee werken. En daar hebben we een extra paar handen (of 1 vlotte pen) bij nodig!

 

Over de functie

Hoe jouw dagen als kersverse Content Creator Digitale Leeroplossingen eruit zien? Samen met onze projectleiders, leer- en implementatiespecialisten, creatieven en customer succes managers, ga jij impactvolle leeroplossingen voor klanten en prospecten uitdenken en vormgeven.

Met onze contentcreatie maken wij het verschil voor mensen die leren in een professionele context. Geen vluchtige reclameboodschappen of soccialmediaposts dus, maar inhoud die bijblijft en mensen doet groeien in hun job.

Jij weet als geen ander woord en beeld bij elkaar te brengen om krachtige en boeiende leercontent te ontwikkelen over de meest diverse onderwerpen. De ene keer smijt je je op eerder factuele leerinhoud (zoals productkennis, verkoopstechnieken, duurzaamheid, …). De andere keer werk je meer op soft skill onderwerpen (zoals diversiteit, onboarding van nieuwe medewerkers, communicatievaardigheden, …). Ook de klanten waarvoor je werkt zijn heel divers. Van scale-ups tot corporates. Van retailers, banken, telecom tot industrie, ngo’s en overheidsbedrijven.

Samen met je team ben je van bij het begin betrokken bij het uitdenken en ontwerpen van toffe leerconcepten en leer’brands’. Die trek je vervolgens volledig door in je tone-of-voice en look&feel van de leermodules. Je maakt vooral digitale content, dus bondig en catchy schrijven en creëren voor het scherm is helemaal je ding en je hebt een goede ‘feel’ bij het werken in content management systemen.

 

Wat heb je te bieden?

Jouw IQ …

  • Nederlands is je moedertaal, maar je hebt bij voorkeur ook een professioneel niveau in het Engels of het Frans.
  • Je hebt al (werk)ervaring als copywriter, content creator, redacteur, journalist, leerkracht, …
  • je bent allicht afgestudeerd in een richting die bij onze kernactiviteiten aansluit, bijvoorbeeld
    • communicatiewetenschappen, meertalige professionele communicatie, cross-media management …
    • alle taalgerelateerde opleidingen, zoals taal- en letterkunde, toegepaste taalkunde, vertaler, journalistiek …
  • je hebt affiniteit met leren of wie weet zelfs met instructional design
  • je bent in staat om projectmatig te werken en deadlines te halen
  • je hebt een analytische geest en een scherp oog voor detail
  • je neust graag rond in allerhande software en apps, ‘digitaal’ is jouw tweede natuur.
  • je hebt bij voorkeur al ervaring met het werken in content management systemen/ website beheer.

Jouw EQ…

  • je neemt graag initiatief en bent flexibel
  • je vindt het geweldig om samen met een projectteam nieuwe dingen te ontwikkelen
  • je wil graag complexe zaken vertalen naar heldere boodschappen, intern en naar je klanten toe
  • je leert graag bij van collega’s vakspecialisten.
  • je houdt ervan je mouwen op te stropen en gas te geven

Wat bieden we jou ?

  • een voltijds of 4/5de contract van onbepaalde duur
  • een marktconform salaris, afgestemd op jouw ervaring
  • een mooi persoonlijk opleidingsbudget van 1000€ per jaar
  • een toffe, relaxte werkomgeving met heerlijke koffie en een dakterras met uitzicht op het MAS.
  • flexibiliteit in werkuren en werkplek, afwisselend op kantoor en thuis werken is ons nieuwe normaal.
  • een hoop leuke uitjes en teambuilding activiteiten
  • onbeperkte doorgroeimogelijkheden, in de breedte of in de diepte, binnen België of op groepsniveau.

 

Sprong wagen?

Interesse? Stuur zo snel mogelijk een e-mail met motivatie plus je CV naar kristin.aerts@tinqwise.com.

Met grote nieuwsgierigheid kijken wij uit naar jouw inspirerende sollicitatie-aanpak!

Kan je al niet wachten om ons beter te leren kennen? Volg ons dan zeker op LinkedIn om op de hoogte te blijven van al onze ontwikkelingen!

 

 

 

Will you help us change the world?

Fluxys is een volledig onafhankelijke gasinfrastructuurgroep met 1.200 personeelsleden actief in gasvervoer en -opslag en terminalling van vloeibaar aardgas. Als purpose-gedreven bedrijf draagt Fluxys samen met zijn stakeholders bij tot een betere wereld door een stralende energietoekomst te bouwen. Met de unieke voordelen van gasinfrastructuur en zijn commerciële en technische expertise engageert Fluxys zich ertoe om waterstof, biomethaan of andere koolstofneutrale energiedragers van de toekomst te vervoeren.

Voor onze maatschappelijke zetel in Brussel(zie plan) zijn we op zoek naar een Learning & Development Manager (m/v/x).

 

Jouw job

  • Je stemt de L&D-strategie af op de ondernemingsdoelstellingen en je verankert een leercultuur in de organisatie
  • Je staat in voor de oprichting en coördinatie van interne werkgroepen om het L&D-plan vorm te geven
  • Je neemt proactief contact op met de business, cursisten, interne trainers en externe dienstverleners om hulpmiddelen en software te zoeken en te gebruiken ter ondersteuning van de L&D-activiteiten
  • Je maakt gebruik van gegevens en analyses om de activiteiten op te volgen en te verbeteren en om “best practices” uit te wisselen
  • Je stelt leertrajecten op maat op in overeenstemming met ons competentiemodel en biedt ze aan
  • Je staat in voor de dagelijkse organisatie en coördinatie van relevante evenementen samen met een team van 3 medewerkers

 

Je profiel

Als purpose-gedreven bedrijf zijn wendbaarheid en een open geest essentiële waarden voor ons. Je bent alert en nieuwsgierig? Je pakt je projecten op innovatieve wijze aan? Dan moeten we zeker praten!

Om te slagen in deze job, heb je:

  • Minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Een master in een relevante studierichting
  • Bij voorkeur bewezen ervaring met de invoering van digitaal leren in een organisatie
  • Uitstekende taalvaardigheid: je bent tweetalig (NL/FR) en hebt een goede kennis van het Engels
  • Een resultaat- en oplossingsgerichte ingesteldheid
  • Sterke organisatorische en analytische vaardigheden en ervaring met projectbeheer
  • Uitmuntende vaardigheden op het vlak van presenteren, communiceren en netwerken

 

Waarom solliciteren

  • Innoveer en draag bij tot een koolstofneutrale wereld
  • Bouw je carrière verder uit binnen een internationale groep in volle expansie
  • Neem deel aan ambitieuze en stimulerende projecten die je intellect zullen uitdagen

Maar verder ook…

  • Gezond evenwicht tussen werk en privé
  • Competitief salaris
  • Opleidings- en ontwikkelingskansen

 

Klaar om deze uitdaging aan te gaan?

 

 

 

ERVAREN PROJECTMANAGER E-LEARNING

 

Epyc groeit. We hebben daarom nood aan versterking en zoeken een ervaren projectmanager e-learning.

 

WIE WIJ ZIJN

Epyc is de grootste onafhankelijke speler in België op het vlak van e-learning op maat. Sinds het ontstaan van Epyc als spin-off van de K.U.Leuven in 2001, maken we e -learningcursussen, serious games, oefenplatformen en LMS-systemen voor bedrijven als Total, Aquafin, VDAB, Le Forem, Eandis, Electrabel, Federgon, en vele anderen.

Ons team telt 25 medewerkers, stuk voor stuk uit het juiste hout gesneden. In Epyc-termen houdt dat in: enthousiaste, leergierige doorzetters, jong van geest, positief ingesteld en met zin voor humor …

 

JOUW ROL

Je leidt een project van begin tot einde en bent daarbij hét aanspreekpunt voor alle betrokken partijen: de klant, de vakexperts, de leverancier(s) en je projectcollega’s op kantoor.

Je zorgt ervoor dat het Epyc-raderwerk gesmeerd loopt en je grijpt in waar nodig. Vertraging, onvoorziene obstakels, technische complicaties, een afwezige collega, … Jij zoekt en vindt meteen de gepaste oplossing en communiceert daar duidelijk over met de collega's zodat iedereen vlotjes op de hoogte blijft van de wendingen binnen het project. Of beter nog: je kijkt zo ver vooruit dat je de problemen gewoon te snel af bent. Je anticipeert dus op vragen van je klant, obstakels en -komt-ie- “uitdagingen".

Verder ben je een echte spelverdeler: je stuurt de projectcollega's aan, motiveert hen om het allerbeste van zichzelf te geven en te streven naar een optimaal resultaat. Natuurlijk zorg je ervoor dat alles binnen de ingeschatte tijd en het vooropgestelde budget gebeurt. Maar je doet meer dan enkel de planning en het budget in de hand houden: je duikt waar mogelijk ook zelf in het project, je beoordeelt, denkt mee concepten uit, je stuurt bij, zodat je zelf 100% achter je projecten staat en wat we opleveren ook altijd die typische Epyc-stempel draagt.

Uiteraard werk je nauw samen met de andere projectmanagers en je teamlead om de project management expertise naar een hoger niveau te tillen. Samen zorgen jullie ervoor dat iedereen goesting heeft in onze creatieve leeroplossingen! Want bij ons gebeurt alles met goesting: onze klanten leren met goesting, en wij werken met goesting!

 

WAT WIJ VERWACHTEN

Goesting gekregen? Als projectmanager ben je een duizendpoot en krijg je energie van verschillende balletjes tegelijk in de lucht te houden. Je deinst niet terug voor obstakels op je projectpad en bezit de nodige change management capaciteiten om onze klantentevredenheid hoog te houden.  

Project management zit in je bloed. Uiteraard heb je de nodige geloofsbrieven, trainingen en ervaring. Maar we pinnen ons niet vast op één bepaald diploma of certificaat. Belangrijker is dat je er altijd naar streeft om alles in goede banen te leiden, te zoeken naar oplossingen en tevreden klanten te hebben.

Kennis en ervaring in agile, scrum, PMI of Prince 2 geeft je een streepje voor. Ervaring in e-Learning, pedagogie en IT zijn goed voor nog een paar extra streepjes. Maar wat een ab-so-lu-te vereiste is, is dat je enthousiasme uitstraalt, professionalisme en een goeie drive. Jij staat aan het roer van je projecten, jij bepaalt de spelregels, en dat moet er van afspatten!

 

JE NIEUWE HABITAT

Je komt terecht in een hechte groep van fijne en zorgzame collega’s, die er samen naar streven om de beste leeroplossingen te maken die er zijn. Dingen die de mond van onze klanten doen openvallen van verbazing; zo intuïtief, zo eenvoudig en cool, zo innovatief, terwijl er onder de motorkap een heel complexe, krachtige machine draait.

Het is onze missie om mensen met leuke leerervaringen goesting te doen krijgen om bij te leren en beter te worden. En daar help jij mee voor zorgen.

 

WAT JIJ VAN ONS MAG VERWACHTEN

Een bijzonder gevarieerde en uitdagende job, die je grotendeels zélf mag invullen, op basis van je kennis en ervaring.

Uiteraard een loon in functie daarvan, en de nodige werkmiddelen: laptop, smartphone, auto,… Verder ook lekkere koffie, ruimte voor ontspanning, grote flexibiliteit in waar en wanneer je werkt… the whole enchillada!

En het allerbelangrijkste: een bende fijne collega’s, die trots zijn op hun werk, hun team en hun bedrijf Epyc.

 

HOE SOLLICITEREN

Bel of email naar Julie, onze Teamlead Projectmanagement, voor een eerste kennismaking. Daarna stuur je haar je motivatiebrief en CV. Graag in die volgorde, want we pakken het persoonlijk aan, van bij de start. Succes! Tot snel.

Deze vacature is niet beschikbaar voor selectiekantoren, rekruteringsbureaus en headhunters.

Julie Rogiest: - 0486/92 74 28 - julie.rogiest@epyc.be

 

 

Trainer Digital Learning Expert

 

Wij zijn

De gelukkigen die de kans krijgen om met nieuwe en bestaande Telenetters aan de slag gaan. We werken samen met hen aan hun ontwikkeling. Dat doen we vanuit de rotsvaste overtuiging dat opleiden veel meer is dan kennis overbrengen.

 Bij Telenet geloven we dat leren groeien is en dat je dit doet door te ontdekken en te ervaren.

We hebben een echte passie voor wat we doen. We aanvaarden dat we veel te leren hebben. En dat we dus zelf constant blijven leren.

Zo bouwen we een rijkdom aan expertise op die we op heel wat verschillende manieren kunnen inzetten. Dat is onze bijdrage aan het succes van onze deelnemers, het team & Telenet.

 

Jij bent

Een expert in het werken met zowel groepen als individuen rond hun ontwikkeling. Dankzij je ervaring heb je inzicht in hoe mensen leren, welke factoren daarvoor cruciaal zijn en wat jouw impact daarop is. Je begrijpt als geen ander dat het tijdens de sessies echt niet om jou gaat, maar om de trainees die je tijdens de sessies omringen.

Leergierig zijn betekent voor jou dat je voorbereid aan tafel komt, zonder te geloven dat je alles weet. Je beschikt over heel wat vakkennis en wordt daardoor aanvaard als autoriteit in het vakgebied dat je behandelt.

Het zou helemaal fantastisch zijn als je al wat ervaring hebt als  trainer of facilitator en coach maar dat wij ook jouw expertise rond digitaal leren kunnen verzilveren in ons team.

Je dagen als senior trainer zijn goed gevuld!  

Je ontwerpt training sessies, workshops voor leidinggevenden en hun teams, je voorziet de omkadering errond, begeleidt het borgingsproces en staat paraat voor bijkomende ondersteuning.

Dit is een ongelooflijk coole job omdat je de kans krijgt met je passie aan de slag te gaan. Het is nooit saai, altijd uitdagend en je werkt met anderen aan iets wat voor hen erg belangrijk is. Je bouwt dankzij deze rol bovendien je eigen expertise nog verder uit.

Als kers op de taart heb je de mogelijkheid om een onuitwisbare indruk te maken door anderen te inspireren. Herinner jij je nog die ene leraar of trainer die je altijd zal bijblijven? Die je de tijd kon doen vergeten en je wist te ondersteunen in jouw groei?

Dat kan jij zijn voor je collega’s.

 

Nog even kort samenvatten naar welk profiel we op zoek zijn:

  • Je hebt in een eerder ervaring theoretische/praktische vakkennis opgebouwd die je in deze functie ten volle kan gebruiken
  • Min 3-5 jaar ervaring als trainer/facilitator
  • Ervaring met leiding geven en het ontwikkelen van mensen is een pluspunt
  • Je bent leergierig en hebt een intrinsieke interesse voor communicatie zowel in classroom als digitaal.
  • Je bent creatief en bent een kei in ‘out of the box’ te denken

 

Tot snel?

 

We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software.

Are you a natural people connecter? Good with language? And do you enjoy transforming technical information into understandable content?

Join our fun and dynamic team of documentation pioneers! Read on to learn more.

Your challenge

As a Technical Writer, your main focus will be getting customers and colleagues up to speed with our supply chain planning software by writing clear and user-friendly documentation. Having a strong affinity with continuous improvement, you will work in close collaboration with product experts and our software development teams to gather knowledge and information.

You are responsible for:

  • Keeping documentation up to date for colleagues and customers.
  • Continuously learning the new features of our software. Over time, you will become an expert and point of contact within the company.
  • Creating clear, understandable training material for interactive and e-learning courses. Your creativity will make every video, e-learning, and webinar a success.
  • Giving training to customers and colleagues, depending on your interest and qualifications.
  • Sharing best practices with your colleagues and building bridges between different teams to assure knowledge dissemination.
  • Taking ownership of your documentation projects and proactively aligning with the relevant stakeholders.

Your team

In your role as a Technical Writer, you will be the connection between the Training & Documentation team and one or more expert teams. These expert teams specialize in solutions for a specific industry or  business area.  

In addition, you will closely cooperate with our Product Design team. They drive OMP’s product road map based on a strong future vision and deep technological overview. Your combined expertise will inspire both internal and external stakeholders.

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor's or master's degree in languages, supply chain, (computer) science, engineering or similar by experience.
  • An excellent command of English (written and spoken) and experience in writing technical documentation
  • Strong affinity with IT 
  • You are analytical, work very accurately and independently.
  • Excellent communication skills with a good team spirit

 Bonus points if you have:

  • Experience within the supply chain planning domain
  • Teaching experience
  • Knowledge of any other language, for example Dutch, German, Spanish, or French

Soft skills

  • Communication Teamwork Passionate Connecting with stakeholders

Hard skills

  • Technical writing skills Teaching Analytical thinking Affinity with IT

Language skills

  • Required: English
  • A plus: Any other language

Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Depending on your skills and preferences, a Technical Writer role provides you with the opportunity to grow in different directions, either in a product expert role, user engagement, teaching, or a management role.

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best


Our company

We are OMP, a leading game changer in supply chain planning solutions. The world’s largest companies count on our smart software and services to optimize their supply chains.

Are you ready to join a team of 900 passionate, creative team players of over 40 nationalities? We work as one team from our head office in Belgium and regional offices in Brazil, China, France, Germany, India, the Netherlands, Spain, Ukraine, and the US.

We care for our people. True to our innovative spirit, we believe in growing talent and in boosting expertise. Our happy customers include Bridgestone, Johnson & Johnson, PepsiCo, Procter & Gamble, and Shell.

Want to learn more? Visit  careers.omp.com/our-company.

Apply now

 

Who are we?

At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions. In other words: we create the New World of Learning.

We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.

Who are we looking for?

We already have 3 internal teams, but we plan the upscale and want to expand with another team. This team will be dedicated to a specific client and will solely be responsible for e-learning development for that client. We are looking for 4-5 people who want to be part of this team. All these people will be hired at the same time and will start working on the same date.

We are looking for people who are interested in/have experience with e-learning development. You need to be able to:

  • critically review content (delivered to you by the client),
  • discuss this content with the client (host and attend meetings)
  • create a story (copywriting skills)
  • develop it in Articulate Storyline according to a predefined Storyline template, while respecting the customer’s guidelines on UX, branding, writing, lay-out, etc.
  • develop additional graphic elements (optional)
  • You will only work with Articulate Storyline 360.

You will work in close collaboration with your internal project team and your client project team.

Which assets do you have?

 

  • You are fluent in Dutch
  • You are diplomatic and patient
  • You’re good at remembering rules and sticking to the agreements
  • You’re a quick learner, able to adapt to new topics
  • You are critical and result-oriented
  • You have strong analytical skills and an eye for detail
  • You are able to devise and write cool and didactically strong stories
  • You work purposefully and adapt your way of working (didactical approach, writing style, etc.) to the end-user
  • You have a creative, open and flexible mindset
  • You have graphic design insight (e.g. colour usage, object positioning & alignment, page lay-out, selecting relevant visuals which fit the general style of the content, etc.)
  • You are able to turn complex information into clear visuals OR (if you do not have graphic design skills yourself) describe how you would visualize certain information
  • You have a ‘can do’ mentality and strong sense of responsibility
  • You are able to meet deadlines
  • You are willing to travel to and work from the customer’s work location from time to time (mostly in Brussels)
  • You are able to deal with feedback – and act accordingly
  • You are recognized as an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
  • You are a team player, but you are able to work in an autonomous way as well
  • You enjoy learning and improving
  • An interest in (and/or experience with) face-to-face or online training (e.g. about Instructional Design or the tools we use) is another plus
  • Studies related to educational sciences, psychology, learning management, … or a first experience in Instructional Design would definitely be a major asset

What do we offer?

  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes
  • Coaching, training and guidance from day one
  • Competitive salary package with company car, fleet card, insurance, …
  • Possibility to work from home
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)

More information?

See website

 

Who are we?

At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions. In other words: we create the New World of Learning.

We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.

Who are we looking for?

To reinforce our agile team responsible for the design, development and roll-out of digital training courses, we are currently looking for an Instructional Designer, who is  able to convert the input from our customers into attractive and effective digital training courses. You will use authoring tools (like Articulate 360, Adobe Captivate,…) to create well-designed, didactically strong and user-friendly learning content.

You will get the chance to work with the latest technologies and get adequate space and resources to develop yourself so that your job remains challenging.

Which assets do you have?

  • You are fluent in at least Dutch and English – French is a big plus
  • You have strong analytical skills and an eye for detail
  • You are able to devise and write cool and didactically strong stories
  • You work purposefully and adapt your way of working (didactical approach, writing style, etcetera) to the end-user
  • You have a creative, open and flexible mindset
  • You have graphic design talent (experience working with Adobe Illustrator and/or Photoshop is a big plus)
  • You have a ‘can do’ and initiator approach
  • You are able to meet deadlines
  • You are willing to travel to the customer’s work location from time to time
  • You are able to deal with feedback – and act accordingly
  • You are recognized as an assertive and fluent communicator, feeling at ease in various situations, also when speaking in front of an audience
  • You are a team player, but you are able to work in an autonomous way as well
  • You enjoy learning and improving
  • An interest in (and/or experience with) face-to-face or online training (e.g. about Instructional Design or the tools we use) is another plus
  • Studies related to educational sciences, psychology, learning management, … or a first experience in Instructional Design would definitely be a major asset

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes
  • A flexible workspace and self-directed career approach
  • Coaching, training and guidance from day one
  • Access to the newest technologies such as VR, AR, robotics, AI …
  • Competitive salary package with company car, fleet card, insurance, …
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, sports, etc.)
     

More information?

See website

 

Ben jij een commercieel talent en klaar voor de volgende stap? Wil je vanuit een commerciële rol het verschil maken bij grote, internationale organisaties op het gebied van cultuur, leiderschap en effectiviteit? En ben je naast een kei in het werven van nieuwe klanten ook een betrouwbare adviseur die relaties met bestaande klanten versterkt en uitbouwt? Lees dan verder! Vanwege de groei van onze organisatie zijn we op zoek naar nieuwe client partners (onze benaming voor account managers).

 

Over FranklinCovey

FranklinCovey is wereldwijd een van de leidende organisaties op het gebied van het ontwikkelen van leiderschap, effectiviteit en uitvoeringskracht. Wij helpen mensen en organisaties resultaten te behalen waarbij een verandering in gedrag nodig is. Elke dag werken wij met veel passie aan onze missie “We enable Greatness in People and Organizations everywhere”. Onze waarden zijn: Vertrouwen, Betekenis en Groei. Voor een organisatie die werkt aan diversiteit en inclusie in organisaties is het dan ook vanzelfsprekend dat FranklinCovey iedereen verwelkomt om te solliciteren. Wij verwelkomen iedereen, ongeacht je leeftijd, achtergrond, gender, van wie je houdt en wat je gelooft, om te solliciteren.

 

Over de rol van Client Partner bij FranklinCovey

Je versterkt de commerciële slagkracht van de wereldwijde FranklinCovey organisatie in België. De primaire rol van de Client Partner is om nieuwe klanten te werven en samenwerking met bestaande klanten te versterken. De Client Partner onderzoekt de behoefte van de klant en presenteert op basis daarvan FranklinCovey oplossingen aan beslissers. Door training en begeleiding verkrijg je meer kennis en inzicht in de verschillende FranklinCovey programma’s en de wijze waarop we samenwerken met onze klanten.

 

Belangrijkste verantwoordelijkheden

  • Initiëren van nieuwe business mogelijkheden gericht op middelgrote tot grote (internationale) accounts.
  • Proactief in gesprek gaan met HR, Learning & Development en senior managers om samenwerking te starten en/of te versterken.
  • Verdiepen in en analyseren van de behoefte van de klant. Adviseren, (mede) ontwerpen en implementeren van ontwikkelprogramma’s.
  • Schrijven van voorstellen en afsluiten van contracten op basis van de FranklinCovey richtlijnen.
  • Ontwikkelen van een account strategie om bestaande en nieuwe accounts verder uit te bouwen.
  • Samenwerken met het marketing team, onder andere als het gaat om marketing events.

 

Wie zoeken we?

We zoeken iemand met minimaal 3 jaar ervaring met consultative selling. Bij voorkeur in een professional services omgeving en ervaring met grote, internationale organisaties. We zoeken iemand die verbaal en schriftelijk ijzersterk is. Zowel in het Nederlands, Frans als in het Engels. Iemand met een succesvol sales track record. We zijn op zoek naar iemand met vaardigheden op het gebied van lead generation, prospecting en het sluiten van business-to-business contracten. Bij voorkeur iemand met Universitair denkniveau. We zoeken iemand die resultaatgericht, gemotiveerd, enthousiast en integer is. En iemand die strakke, professionele en aantrekkelijke presentaties kan geven aan beslissers in grotere organisaties. Daarnaast zoeken we iemand die affiniteit heeft met het FranklinCovey gedachtegoed.

 

Wat bieden we?

  • De mogelijkheid om een belangrijk onderdeel en het visitekaartje te worden van een de meest toonaangevende organisaties ter wereld op het vlak van o.a. leiderschap, effectiviteit en strategie uitvoering.
  • Samenwerken in een team van zeer kundige, inspirerende en gedreven professionals.
  • De beste trainingen ter wereld. Voor jouw persoonlijke effectiviteit en leiderschap.
  • World-class sales methodologie op basis van Helping Clients Succeed®.
  • Autonomie en flexibiliteit om je eigen plan te maken en je tijd flexibel in te delen. Ons Belgisch kantoor is gevestigd in Mechelen, (deels) werken vanuit thuis kan natuurlijk ook.
  • Marktconform salaris, auto en bonusregeling.

 

En wie ben jij?

Ben jij diegene die we zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en cv  naar info@franklincovey-benelux.com. Vervolgens hoor je dan snel of we je uitnodigen voor een volgende stap in het selectieproces.

Meer info over deze vacature

 

 

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be