NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de deal binnenhaalt of verliest. In een goed gesprek toen je immers interesse en luisterbereidheid. Deze opleiding geeft je praktijkgerichte tips om via telefonisch contact je relatie met klanten en leveranciers te versterken. Waardoor je medewerkers aan de telefoon waardevolle visitekaartjes worden voor je bedrijf.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

Syntra Bizz

Téléphone
078 15 40 05
Localité
Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
Route
Aller aux directions
Site Web
Activités

Données du cours

Syntra Bizz

Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be