NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantenservice voor technische medewerkers

Technische medewerkers met een hoge emotionele intelligentie zijn goud waard! En elke klant gedraagt zich anders. Dankzij deze training weten technische medewerkers zich aan te passen aan de individuele klant. Hij weet snel vertrouwen te winnen en het ook te behouden. En weet om te gaan met kritiek en moeilijke situaties.
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
Je hebt klantencontact en je geeft technische assistentie. Dit kan als medewerker zijn aan de telefoon, via chat, mail of face to face. Door deze training ga je veel emotioneel intelligenter omgaan met klanten.
Buts
Na deze opleiding klantenservice voor technische medewerkers:
Voel je dat je een top training hebt meegemaakt. Je ziet veel meer mogelijkheden in het contact met klanten.
Weet je snel vertrouwen te winnen en snel in te spelen op elk individu.
Word je je bewuster van het effect van het soort vragen dat je stelt.
Heb je inzicht in de verschillende niveaus van service.
Laat je een professionelere indruk na bij je klant...

Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
6/09/2024
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
8
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Klantenservice voor technische medewerkers


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be