NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de deal binnenhaalt of verliest. In een goed gesprek toen je immers interesse en luisterbereidheid. Deze opleiding geeft je praktijkgerichte tips om via telefonisch contact je relatie met klanten en leveranciers te versterken. Waardoor je medewerkers aan de telefoon waardevolle visitekaartjes worden voor je bedrijf.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Syntra Bizz

Telefoon
Bel 078 15 40 05 met onze groeten
Adres
Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
Route
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

Syntra Bizz

Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be