NL | FR  AANMELDEN
HOME

JOBS

 

Als Training & Knowledge manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingsprogramma’s voor het verkooppersoneel en de omkadering op het terrein alsook voor de implementatie van nieuwe didactische leermethodes.

Daarvoor word je belast met:

  • het uitbouwen en implementeren van een meerjarenplan voor opleidingen, zowel voor het verkooppersoneel als voor de
  • omkadering op het terrein, dat kennis van de producten en de reglementering met de verkooptechnieken en de
  • commerciële relaties combineert;
  • het ontwikkelen van tools gebaseerd op de nieuwe technologieën (e-learning, rollenspellen,...);
  • het optimaliseren van de opleidingsmodules en het bepalen van leerobjectieven;
  • het sturen van het team van opleiders en het evalueren van de efficiëntie van de opleidingen en de gebruikte methodes;
  • het sturen van de coaches op het terrein en het ontwikkelen van hun competenties.
  • Om dit te bereiken, bestudeer je de evoluties gelinkt aan de opleidingen.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de 'Sales stimulation manager'.

Jouw profiel...

Je beantwoordt aan het profiel zoals hieronder beschreven en hebt minstens een master (bij voorkeur in een pedagogisch domein) of hebt een gelijkwaardige ervaring in opleiding.

Indien je jouw diploma in het buitenland hebt behaald, dien je in het bezit te zijn van een gelijkwaardigheidsattest afgeleverd door de Vlaamse Overheid (NARIV-Vlaanderen) om deel te kunnen nemen aan de selectie.

Het spreekt voor zich dat je voor deze functie ook over een aantal basisvaardigheden moet beschikken.

Volgende competenties willen we er specifiek uitlichten:

Technische competenties

  • Je hebt een ervaring in commercieel management en/of en coaching.
  • Je kan een groot volume aan gegevens verwerken.
  • Je beheerst de presentatietechnieken en kan inspirerende scripts uitwerken.
  • Informaticakennis: zeer goede kennis van Microsoft Office (Excel, Power Point, Word, Outlook,...).
  • Je beheerst perfect je moedertaal en hebt een goede kennis van het Frans.
  • Kennis van online learning systemen is een pluspunt.

Gedragscompetenties

  • Je bent klantgericht.
  • Je stelt ambitieuze doelen op en neemt de nodige initiatieven om die te bereiken.
  • Je bent creatief en oplossingsgericht.
  • Je kan medewerkers bijsturen en een teamspirit opbouwen.
  • Je kan autonoom werken en je stelt spontaan verbeteringsideeën voor.

Wij bieden je...

  • Een interessante job met heel wat uitdagingen en de mogelijkheid om initiatief te nemen binnen een jong en zeer
  • gemotiveerd team.
  • Een opleiding en een permanente begeleiding.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, een marktconform loon alsook een treinabonnement voor het hele Belgische
  • net en andere voordelen.

 

Solliciteren kan via deze link

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Talent & Organisation Manager Retail ontwikkel je een visie en strategie en zet je die om in concrete operationele plannen. Zo geef je mee vorm aan een bedrijfscultuur waarin medewerkers vaardigheden en attitudes ontwikkelen die bijdragen aan de strategische behoeften van de business. Zin om een doorslaggevende rol te spelen voor Talent & Organisation binnen Delhaize? Lees dan zeker deze vacature verder.

Als Talent & Organisation Manager werk je aan veranderingstrajecten inzake Learning & Development (L&D). Je volgt alle projectfasen op en waakt erover dat deze vlekkeloos verlopen. Je leidt een dynamisch team waarmee je samen voor veranderingen zorgt met het oog op Organisational Effectiveness & Design. Met jouw innovatieve aanpak ontwikkel je een leer- en performancecultuur om de teams van Retail op één lijn te brengen wat betreft bedrijfskritieke strategieën en initiatieven.

JE PROFIEL

In de voortdurend evoluerende wereld van retail zet jij innovatieve concepten om naar concrete, gestructureerde plannen, die je dan duidelijk communiceert in het Nederlands, Frans en Engels. Je hebt een masterdiploma, minstens 8 jaar ervaring in een functie binnen soft HR en ook ervaring met People Management. Ervaring in een retailomgeving is een troef, net als kennis van Microsoft Office en digital learning.

ONS AANBOD

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

SOLLICITEREN

Je kan solliciteren via deze link

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

Als Learning and Development Project Manager, beheer je en coördineert projecten in het kader van Talent management, Learning en organisatieontwikkeling, om onze medewerkers en onze organisatie in staat te stellen zich optimaal en continu te ontwikkelen alsook de betrokkenheid en prestaties te stimuleren.

  • Na analyse van de korte en lange-termijn noden van van de interne klant, ontwikkel je team-specifieke projecten of initiatieven in overleg met diverse stakeholders vanuit de business en HR, en in samenwerking met de content experts.
  • Je stelt een duidelijke projectaanpak op en implementeert deze. Je bewaakt, stuurt en coördineert de voortgang met collega’s en de betrokken interne klant.
  • Je verzamelt, analyseert en interpreteert relevante gegevens om te verzekeren dat we tot de best mogelijke leer-resultaten komen.
  • Je volgt de trends en tendenzen in de markt (zowel Retail als Talent Management.) met oog op continue ontwikkeling en innovatie zowel op vlak van specifieke leerinterventies als van de processen voor opvolging en ontwikkeling van talent en performance.
  • Je neemt deel en draagt bij aan de Talent & Organisation strategie en de aanpak en deelt best practices en kennis met collega’s binnen het Talent & Organization team.

JE PROFIEL

  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt 5 tot 8 jaar ervaring bij voorkeur in L&D, projectmanagement en verandermanagement. Je hebt kennis en/of affiniteit met retail, logistiek of supply chain.
  • Je bent zeer goed georganiseerd en beschikt over het vermogen om projectteams te managen en te motiveren.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook goed uitdrukken in het Frans en Engels
  • Je hebt goede schriftelijke en mondelinge communicatie– en luistervaardigheden.
  • Je hebt goede analytische vaardigheden en bent resultaatgericht.

ONS AANBOD

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijkloon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, gsm plus abonnement, nettovergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groeps- en hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s.
Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

DE SOLLICITATIEPROCEDURE

Solliciteren voor deze functie kan via deze link

JOBOMSCHRIJVING

Als partner voor onze business willen we, vertrekkende vanuit de strategische noden van onze organisatie, nieuwe leertechnologieën introduceren die ons zullen helpen de prestaties van onze talenten sterk te verbeteren.

Als HR zijn we ervan overtuigd dat het engagement en commitment van onze talenten verhogen, een topprioriteit is! Er zijn verschillende facetten waar we willen op inzetten doch door in onze opleidingsaanpak een combinatie te maken tussen klassieke én nieuwe manieren van leren, door te kiezen voor kwaliteit én kwantiteit, zijn we er zeker van te kunnen scoren.

Kennis delen gebeurt vandaag de dag door iedereen, altijd en overal, dus via e-learning, snel leren, micro-leren, sociaal leren, .. bouwen we  een leer community op!

Blended learning, de mix van traditionele trainingsmethoden en digitale innovatie brengt eveneens een meerwaarde voor onze talenten door het invoeren van (individuele) trainingspaden.

Learning & Development van onze talenten werd ondergebracht in de PSA University (Campus Antwerp). We willen hierbij (haven-gerelateerde) training en ontwikkeling van de hoogste kwaliteit en effectiviteit bieden door nauwe samenwerking met onze partners, onze in-house kennis, de nieuwste technologieën en onze pool van zeer toegewijde, gedreven en ervaren trainers.

Als Learning Technology Specialist ontwikkel en optimaliseer je mee het digitaal leren in onze organisatie voor onze diverse doelgroepen (bedienden, technici en havenarbeiders- talenten) en geeft je aldus mee vorm aan het opzetten van de PSA University. Je krijgt een doorgedreven opleiding in alle deelfacetten binnen onze Training & Development area.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent betrokken bij het uitwerken en organiseren van opleidingen, rekening houdend met je inzichten rond leerprocessen en didactiek, waarbij je leerinhouden bepaalt en inzet op diverse leervormen;
  • Door je kennis en ervaring met het gebruik van leertechnologie ben je dé gesprekspartner bij uitstek voor het ontwerpen, realiseren en implementeren van opleidingsprogramma’s en - pakketten waarbij gebruik gemaakt wordt van leertechnologie;
  • Je bent dan ook vlot in het vertalen van content in de diverse leervormen, zoals eLearning, App’s, authoringtools …;
  • Je bent in staat om de ICT vereisten die eigen zijn aan deze leerapplicaties in te schatten en hierover in overleg te gaan met de ICT ontwikkelaars en systeem- en netwerkbeheerders;
  • Je bent dan ook volledig vertrouwd met de laatste ontwikkelingen op L&D gebied, meer specifiek rond het gebruik van nieuwe technologieën in het development vlak, toekomstige learning tools & platformen,…;
  • Je bent gepassioneerd door digitalisering en het future proof maken van onze workforce;
  • Bovenal ben je service gericht en kijk je ernaar uit om de customer service verder te helpen ondersteunen.

In deze rol zal je rechtstreeks rapporteren aan de Manager Training & Staff Communication.

PROFIEL

  • Bachelor of master diploma;
  • 3-5 jaar ervaring in het toepassen van learning technologie, bij voorkeur in een multinationale werkomgeving;
  • Zeer sterke affiniteit met IT toepassingen;
  • Basiskennis van pedagogie is een voordeel;
  • Goede kennis Nederlands en Engels;
  • Resultaatsgericht;
  • Sterk organisatievermogen;
  • Proactief/zelfstarter, zelf zaken oppikken en initiëren zonder expliciete opdracht;
  • Service - minded;
  • Sterk in verbale en schriftelijke communicatie;
  • Comfortabel met multi-tasking en projectmatig werken.

WE OFFER

  • Een aantrekkelijk salaris pakket met leuke voordelen;
  • Een informeel stabiele internationale werkomgeving;
  • Een bedrijf met een hart voor het sociaal maatschappelijke;
  • Een rol met impact en visibiliteit;
  • Een kans om een pioneer te zijn binnen een innovatieve setting.

SOLLICITEREN

About the role

CrossKnowledge is looking for a Learning Technologies Consultant who will be a part of our Client Success Team and will work closely with the Sales and Presales Teams to generate business growth and ensure our clients satisfaction. As a Learning Technologies Consultant, you will be in charge of translating the clients needs into a sustainable and impactful learning solution with a focus on User Experience. This position can be based in Brussels, Suresnes, London, Zurich or Copenhagen.

In collaboration with the Project Manager, your main challenges will be to:

  • Analyze client’s learning architecture and advise on how to best configure and deploy the CrossKnowledge products to meet our client’s needs;
  • Manage the configuration of client projects as a work stream in accordance with agreed terms of time, cost, and quality;
  • Prioritize and escalate on critical cases;
  • Ensure that clients are empowered to become autonomous in administrating their own CrossKnowledge learning solutions with guiding the client’s administrators to appropriate use of CK Academy and provide extra consultancy where required;
  • Contribute to the improvement of CrossKnowledge Products by communicating use cases to the Product Development & Technology teams;
  • Contribute to Key Account Review meetings of your assigned clients in order to understand key business priorities. Indeed, a good knowledge of the business context will help you to prioritize your actions and adapt your communication internally and externally.

This job is meant for you if you are passionate about digital learning and its impact on people’s lives and you want to be part of developing and implementing innovative learning solutions for our clients!

What you’ll need to succeed?

  • Bachelors or master’s in educational sciences or in an IT/Technical area;
  • You have at least 3 years of experience in administration of SaaS solutions or in a comparable Technology Consulting role;
  • Understanding how adults learn is not a secret for you as you are aware of the latest trends in digital learning;
  • You are passionate about digital learning and eager to expand your knowledge with a leading eLearning organization;
  • You have a strong experience with LMS and/or authoring tools and are comfortable with Office 365 suite;
  • You can create good interpersonal relationships as your role will require you to partner effectively both internally and externally. Curious and enthusiastic, you have a good ability to work with an international team and build a positive team spirit;
  • You have excellent verbal and written communication skills;
  • Fluency in French and English is essential and Dutch is a plus.

 

With us, you can look forward to a highly competitive benefits package. Ready to open up a whole new future?  

Apply

Als Specialist Learning & Training ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van opleidingen en de implementatie van vernieuwde didactische werkvormen en technologieën binnen het domein van opleiding.

Analyse van de opleidings- en ontwikkelingsnoden.

  • Je behandelt de vraag naar opleidingen van interne medewerkers en voert hiervoor een grondige behoefte-analyse uit.
  • Je werkt samen met de verantwoordelijke opleiders aan een oplossingsgericht algemeen voorstel; in lijn met de strategie van de directie.
  • Je beraadslaagt met je interne klant en formuleert een definitieve oplossing.

Uitstippelen van het leer- en ontwikkelingstraject.

  • Je werkt in samenspraak met je (interne) klanten en collega’s opleidingstrajecten uit (definitie van de leerdoelen, methode, enz.). Je stelt occasioneel offertes en/of bestekken op voor interne en externe opleidingen.
  • Je kiest een opleidingsinstantie of een opleider.
  • Je organiseert en participeert in werkgroepen met interne en externe actoren om de methodologie en de inhoud van opleidingen te bepalen. Je trekt hiervoor het terrein op.
  • Je volgt samen met de gekozen opleidingsinstantie de opleidingsinhoud, leermethode en planning op.

Projectplanning en –coördinatie.

  • Je stelt de planning op voor de ontwikkeling van een nieuw leertraject en zorgt voor de nodige coördinatie en opvolging.
  • Je stemt met de interne en externe partijen in kwestie de verantwoordelijkheden, planning, projectcommunicatie, evaluaties en deliverables af.
  • Je bewaakt continu de kwaliteit van de opleidingen en stuurt bij waar nodig.

Je blijft up to date over markttendenzen.

  • Je volgt de trends op binnen jouw domein (vb. inzake technologie, organisatie en uitvoering van de taken). Je volgt ook de evoluties binnen de technologie in verband met opleiding.

 Jouw profiel...

  • Je beschikt minimum over een masterdiploma bij voorkeur in een pedagogisch domein of gelijkwaardig naar opleiding.
  • Je hebt een eerste ervaring achter de rug en een sterke interesse in het opmaken van leermiddelen, zowel inhoudelijk als technologisch, en voornamelijk in het gebruik van nieuwe leer- en communicatiemiddelen
  • Je beheerst de MS office tools uitstekend.
  • Je hebt een ervaring met e-learning software en Learning Management System - software.
  • Je kent de moderne communicatietechnieken en sociale media.
  • Je hebt een goede kennis van de tweede landstaal (B2 Europees kader voor taalkennis).
  • Je beschikt over een analytische geest en een luisterend oor.
  • Je bent dynamisch en gemotiveerd.

 Wij bieden je...

  • Een gepassioneerde job vol uitdagingen waar u zich volledig in kan vastbijten.
  • Een aangename werkomgeving met vrijheid voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Marktconforme verloning.
  • Bijkomende voordelen: groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, gratis reizen met de trein, maaltijdcheques, …

 Welke stappen doorloop je?

  • We doen een eerste screening op basis van je CV en motivatiebrief.
  • Indien je weerhouden wordt, nodigen we je uit voor geschiktheidstesten (niet-eliminerend) en een selectiegesprek. Ter voorbereiding van dit gesprek zal gevraagd worden een online persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen.
  • Tijdens het gesprek peilen we naar je motivatie en interesse evenals je kennis en competenties met betrekking tot de functie.

Deze procedure kan eventueel onderbroken of aangepast worden omwille van gegronde redenen.

Ben je geïnteresseerd?

Schrijf je in op onze website www.nmbs.be/jobs.

Talent & Learning Impact Generator

 

Your role & work environment

ING is, as the first universal direct bank, a strong player on the Dutch and the Belgian market. The bank provides its customers with a wide range of financial products and services via the distribution channel of their choice (click and face). Customers of ING are as well retail and private banking clients, as well as small, medium and large enterprises.

ING is a top employer and would like to stay one. Human Resources play a key role in that ambition. Only with HR experts we will succeed in building an organization where employees can excel and  optimally develop themselves. Through its HR-teams, ING is an organization with a focus on human capital, attracting new and experienced professionals.

You will be part of the High Impact Team of market leaders, covering The Netherlands, Belgium and Luxemburg. Our High Impact team constitutes our change management capacity for crucial HR impact. You will work closely together with our data management team, our centres of excellence and our HR Business Partners. Frequent travelling to the Netherlands will be required.  

As the Impact Generator for talent & learning projects, you will play a key role in ensuring change initiatives meet objectives on time and on budget by increasing employee adoption and usage. You will focus on the people side of change – including changes to business processes, systems and technology, job roles and organization structures. The primary responsibility will be creating and implementing change management strategies and plans that maximize employee adoption and usage and minimize resistance. You will work to drive faster adoption, higher ultimate utilization and greater proficiency of the changes that impact client employees to increase benefit realization, value creating, ROI and the achievement of results and outcomes. You will have to work through many others in an assigned organization to succeed.

 

Your key responsibilities

  • Apply a structured methodology and lead change management activities
  • Assess the change impact
  • Complete change management assessments
  • Create change management strategy
  • Identify and manage anticipated resistance
  • Identify, analyze and prepare risk mitigation tactics
  • Lead, consult and coach project teams
  • Create actionable deliverables for the five change management levers: communication plan, sponsor roadmap, coaching plan, training plan, resistance management plan.
  • Support communication efforts
  • Support training efforts
  • Coordinate efforts of other specialists
  • Integrate change management activities into project plans
  • Evaluate and ensure user readiness
  • Manage stakeholders
  • Track and report issues
  • Define and measure success metrics and monitor change progress
  • For multiple change initiatives, mange the change portfolio and change load.

 

We look for

A colleague with a talent for taking it on and making it happen, enthusiasm for helping others to be successful and a knack for always being a step ahead. In other words, you strive to bring fresh ideas to life and embrace challenges in a fast changing and complex environment. You are a naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems.

As a Talent & Learning impact generator you will also need:

  • A solid understanding of how people go through a change and the change process; experience with Prosci - ADKAR Model.
  • Experience and knowledge of change management principles, methodologies and tools
  • Exceptional communication skills – both written and verbal
  • Excellent active listening skills
  • Ability to clearly articulate messages to a variety of audiences
  • Ability to establish and maintain strong relationships
  • Ability to influence others and move toward a common vision or goal
  • Flexible and adaptable; able to work in ambiguous situations
  • Resilient and tenacious with a propensity to persevere
  • Forward-looking with a holistic approach
  • Organized with a natural inclination for planning strategy and tactics
  • Problem solving and root cause identification skills
  • Able to work effectively at all levels in an organization
  • Must be a team player and able to work collaboratively with and through others
  • Acute business acumen and understanding of organizational issues and challenges
  • Familiarity with project management approaches, tools and phases of the project lifecycle.
  • Experience with large-scale organizational change efforts

 

We offer you  

A clear purpose, a unique offer and a range of flexible compensation and other benefits:

  • Personal growth & challenging work with endless opportunities to realise your ambitions
  • An informal, dynamic environment with innovative colleagues supporting your endeavours
  • A progressive and agile way of working, where new ideas are valued ahead of convention

Furthermore, within the Human Resources department, you can count on a range of opportunities to invest in your personal and professional growth.

 

We redefine banking. What about you?

There has never been a more interesting time to work at ING. We’re on a journey that’s centred around our customers, powered by technology and driven by smart, determined people. Our customers feel our people are empowering them to stay a step ahead in life and in business. We’re proud of that!

 

Solliciteren

 

 

Junior Talent Development Officer - Carrefour Belgium (Hoofdzetel/Evere)

 

Jobbeschrijving
  • De Talent Development Officer creëert carrièrepaden en bijhorende opleidings- enontwikkelingstrajecten voor specifiek gedefinieerde doelgroepen. De opzet en uitrol van Talent Reviews binnen de Talent Cycle is het instrument bij uitstekom dit op een strategische, systematische en kwalitatieve wijze te doen.
  • De Talent Development Officer initieert en werkt mee aan Talent projecten (zoals het Young Graduate Programma) en kan hiervoor interne & externe stakeholders overtuigen en begeleiden, resources vinden en vrijmaken en de verdere projectopvolging realiseren.
  • De Talent Development Officer draagt actief bij aan het succes van Talent Development door de ondersteuning van onze klanten en onze eigen interne Training Specialists op het vlak van: initiatie van nieuwe digitale tools, coördinatie van opleidingssessies, administratieve ondersteuning en post-event opvolging.
  • De Talent Development Officer neemt voor SAP Success Factors de ‘global’ rol op voor de module ‘Learning’ en is verantwoordelijk voor de transversale kwaliteitsbewaking van de inhoud en structuur van deze module over de verschillende opleidingsdepartementen (Talent Development, Metier opleidingen, Kassa & systemen, Legal,).
  • De Talent Development Officer volgt systematisch de pedagogische kwaliteit op van de opleidingstrajecten in de module en initieert verbeteringen.
Jouw taken:
  • Coördinatie van de Talent Reviews (in de Talent Cycle) en het garanderen van de kwalitatieve uitkomt en de implementatie van de ontwikkelingsacties.
  • Creatie en uitrol van specifieke carrièrepaden en bijhorende opleidingstrajecten voor specifieke doelgroepen (Young Graduates, high potentials en/of high performers, Young Talents). Dit in samenwerking met de Talent Officer.
  • Opzet en opvolging van een kwaliteitskader voor de digitale items in SAP Success Factors voor alle opleidingsdepartementen.
  • Opzet en opvolging van een gealigneerde en efficiënte structuur voor de digitale items in SAP Success Factors tussen de verschillende opleidingsdepartementen
  • Initiatie van en vorming in nieuwe digitale opleidingsmiddelen – complementair met SAP Success Factors – voor de verschillende opleidingsdepartementen
  • Opstellen van de ransversale training- en/of stageprogramma’s naargelang het profiel van de deelnemer in SAP Success Factors. De profielanalyse - in samenwerking met rekrutering, HRBP, metiervorming en businessverantwoordelijke(n) – wordt o.m.gebaseerd op gegevens uit (rekruterings) assessments, data uit ‘Performance & Goals’, continue feedback-cyclus.
Competenties
  • Min. Bachelor diploma (bij voorkeur in een pedagogische of menswetenschappelijke richting).
  • Zeer goed tweetalig NL en FR. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Eerste ervaring met SAP Success Factors, een ander Learning Management System en/of integrale HR software.
  • Pedagogisch bekwaam zijn in het opzetten van carrièrepaden en opleidingstrajecten.
  • Een eerste werkervaring bij één van de grootste Retailers in de voedingssector.
Jobaanbieding
  • Een dynamische en klantgerichte werkomgeving.
  • Een boeiende voltijdse job waarin je je vaardigheden en kennis door middel van voortdurende vormingen kan ontwikkelen en verruimen.
  • Reële doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (bedrijfswagen inbegrepen)

Solliciteren

 

FLOWSPARKS®, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning.

Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS® een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht.

De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden.

FLOWSPARKS® is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen het bank- en verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met meer dan 55 medewerkers verspreid over ons Belgisch en Nederlands filiaal zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor de Belgische markt zoeken we een

Franstalige digitaal leren Coach-Docent

FLOWSPARKS® & e-Learning Services

FLOWSPARKS® kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Geloof jij ook in jouw ‘Coaching-kwaliteiten’ en het potentieel van onze innovatieve oplossingen? Dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team…

Als FLOWSPARKS® Coach ben je een gepassioneerd lesgever die zich kan inleven in de leefwereld van de cursisten. Je geeft praktijkgericht en gestructureerd les met veel tips & tricks.

Als FLOWSPARKS® Coach begeleid je de cursisten en neem je hen op sleeptouw tijdens een boeiend en leerrijk blended e-Learningtraject.

Als FLOWSPARKS® Coach ben je in staat inhoudelijk sterke gesprekken met je cursisten te voeren en blijf je na afloop van een leertraject je klant-cursisten monitoren opdat ze met al hun bijkomende vragen bij jou terecht zouden kunnen.

Je draagt je kennis, kunde en ervaring zodanig over dat je
de cursisten weet te motiveren en te enthousiasmeren.

Weet deze job description jou als geen ander te triggeren?
Dan maken we graag tijd voor een boeiende babbel zodat jij ons beter leert kennen en wij jou!

Competenties

  • Je hebt een visie op hoe digitaal leren een toegevoegde waarde kan zijn in het huidige opleidingsaanbod en kwam bijgevolg al in aanraking met e-Learning.
  • Je hebt aantoonbaar relevante ervaring in Franse lesopdrachten waardoor je over sterke communicatieve vaardigheden in beide landstalen beschikt.
  • Je spreekt en schrijft bijgevolg foutloos Frans en Nederlands. Een uitmuntende kennis van Engels en/of Duits is een extra troef.
  • Je kan jezelf niet enkel perfect als FLOWSPARKS® Coach positioneren, maar je kan evengoed pitchen dankzij jouw commerciële flair/talent.

Profiel

  • Je bent een motivator en fungeert als een vlot toegankelijk aanspreekpunt.
  • Je hebt kennis van didactische aspecten en implementeert onderwijsvernieuwing in de coaching-activiteiten waarin je betrokken bent (zowel individueel als in team).
  • Je kan proactief werken en naast je doorgedreven kennis van coaching-technieken beschik je over een commercieel inzicht en een gezonde dosis assertiviteit.
  • Je hebt zin voor orde en structuur en oog voor detail.
  • Je kan perfect zelfstandig werken onder ‘hoge’ druk.
  • Je denkt probleemoplossend. En dat mag bij voorkeur ‘out of the box’ zijn.
  • Je weet jezelf en onze organisatie professioneel te presenteren.
  • Je kent de trends en volgt de veranderingen van het nieuwe/levenslange leren binnen de sector op de voet.
  • Je bent een teamspeler die voortdurend op zoek is naar vernieuwing binnen ‘onderwijs verzorgen’ en die zich niet zomaar uit zijn lood laat slaan.
  • Je hebt een creatieve geest met duidelijk inventieve ideeën.

Aanbod

  • Een doorgedreven en doelgerichte opleiding.
  • Een sterke ondersteuning door een gemotiveerd FLOWSPARKS® team, dat je dagelijks met raad en daad zal bijstaan om je succesvol te maken in je job.
  • Een uitgebreid salarisplan.

Solliciteren

Learning & Development Officer | TriFinance

TriFinance is a company based on one primary purpose, the growth of people. We develop people by our projects, mentoring, social events and with our learning and development (L&D) program. The L&D team within TriFinance is responsible for the delivery of future-proof L&D solutions to
our employees. All of this within a company where people are put first and where the focus is on growth.

As L&D Officer you are responsible for:

  • · the operational support and the follow up of existing training and projects
  • · keeping the overview of the daily L&D operations
  • · translating learning needs into concrete learning solutions based on our current trainingcatalogue
  • · reviewing the operations on a regular basis and timely addressing bottlenecks
  • · participating in evaluations of our L&D offering and work together with the team to improve the learning experience
  • · supporting our L&D Lead in the delivery of different L&D improvement programs e.g. the implementation of a new LMS
  • · coordinating the logistics of our training programs and several onboarding events e.g. traineeship

Your profile
What are we looking for?

  • · You are fluent in Dutch and English
  • · You have a bachelor’s degree (or equivalent work experience) and 2-4 years of relevant experience
  • · You have strong affinity with Learning & Development
  • · You are an organisational, communicative and administrative talent, who doesn’t lose sight on its goal in complex circumstances
  • · You work accurately and have an eye for details
  • · You learn fast and pick up tasks quickly
  • · You get energised by providing excellent service to your internal customers
  • · You are flexible and willing to occasionally travel to our other offices in Brussels and Ghent

What do we offer?
A competitive gross salary package with following extra-legal advantages:

  • · Net allowance
  • · Meal vouchers
  • · Group insurance
  • · Hospitalisation insurance
  • · Pension plan
  • · Mobile phone subscription
  • · Flexible reward system adjusted to your own needs
  • · Flexible working hours

Solliciteer via deze link

 

Op de hoofdzetel in Merelbeke zorgen een paar honderd collega’s ervoor dat de winkels zich kunnen concentreren op hun klanten. Je vindt er geen verkopers maar inkopers, geen kassiers maar boekhouders, en geen winkelmanagers maar IT-managers.
Nog een verschil als je werkt voor de ondersteunende diensten? Het verse fruit is er niet te koop, het ligt gewoon gratis op je te wachten!
Wij zoeken een:
 
L&D PROCESS & SYSTEM COÖRDINATOR 
 
Onze HR-afdeling is volop in beweging om een Great Place To Work te worden. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven nieuwe collega die de schouders wenst te zetten onder onze HR-strategie, waarin opleiding, ontwikkeling en groei van onze medewerkers belangrijke pijlers zijn binnen de HR strategie. Eén van jouw uitdagingen is  om de module Learning binnen SAP Succesfactors uit te rollen in samenwerking met de collega’s van de HRIS cel. 
 
voor de afdeling Learning en Talent Development in Merelbeke.
 
COÖRDINATIE TALENT MANAGEMENT CYCLUS EN ROLL OUT LEARNING SYSTEM
  • Je coördineert, beheert en professionaliseert onze jaarlijkse talent management cyclus. Je staat in voor het up-to-date houden van het proces en bent de contactpersoon voor vragen op verschillende niveaus binnen onze organisatie. 
  • Je coördineert en beheert de onboardings- en opleidingstrajecten via een L.M.S. Ook hier ben je verantwoordelijk voor het proces en ben je SPOC.
  • Je bent de nationale key-user voor SAP Succesfactors Talent Management en Learning. Je zorgt voor het correct en consistent gebruik. Je geeft training aan de regionale key-users en ondersteunt waar nodig.
  • Je staat in voor periodieke rapporteringen en analyses op basis van beide systemen.
  • Je collega’s van de HRIS cel zullen instaan voor de implementatie van het volledige learning systeem. Jij levert hieraan een actieve bijdrage vanuit je inhoudelijke alsook procesmatige expertise.
  • Je stemt regelmatig af met je internationale collega’s. 
PROCESMATIG,  RESULTAATGERICHT EN INTEGER
 
  • Je behaalde een bachelor -of masterdiploma. 
  • Je hebt een eerste ervaring in talent en performance management en affiniteit met HR IT systemen. Kennis van SAP SuccessFactors is een plus. 
  • Je kijkt kritisch naar processen en je bent analytisch ingesteld. 
  • Je werkt graag projectmatig, bent actiegericht en behaalt de vooropgestelde doelstellingen en deadlines. 
  • Je hecht veel belang aan integriteit en discretie. 
  • Je beschikt over voldoende kennis Frans en Engels.
  • Je bouwt vlot professionele relaties uit met je internationale en regionale collega’s. 
 
BOUW VERDER MEE AAN ONZE LEERCULTUUR BIJ EEN TOP EMPLOYER BINNEN RETAIL
  • De kans  om terecht te komen binnen een organisatie waarin we echt de stap willen zetten naar future proof leren & ontwikkelen (o.a. blended learning, gamification, micro-learning). 
  • De kans om bij te dragen aan ons HR-doel: een Great Place To Work worden.  
  • Een cruciale ondersteunende rol  op zowel nationaal als regionaal niveau.
  • Een omgeving die medewerkers laat groeien tot de strafste versie van zichzelf.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een bedrijfswagen, maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een bedrijfsrestaurant waar je lekker en gezond luncht.
 
SOLLICITEER NU OP INTERNEJOBSBIJLIDL.BE  

FLOWSPARKS®, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning. Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS® een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht. De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden. FLOWSPARKS® is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie,…).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen het bank- en verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met twee vestigingen (België en Nederland) en meer dan 55 medewerkers zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor de Belgische markt zoeken we een

Account Manager

FLOWSPARKS® & e-Learning Services

FLOWSPARKS® kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Gelooft jij ook in jouw ‘Solution Selling Skills’ en het potentieel van onze innovatieve oplossingen?, dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team.

Als Account Manager FLOWSPARKS® & e-Learning Services word je – na een interne opleiding en inwerkperiode – verantwoordelijk voor een aantal bestaande accounts. Daarenboven benader je potentiële klanten via geslaagde belacties. Je brengt de noden van de klant in kaart en overtuigt hen van de voordelen van de e-Learningoplossingen van UNI-Learning.

Competenties

  • Je weet jezelf en onze organisatie professioneel te presenteren.
  • Je bent een strateeg en kan perfect met klanten en prospecten meedenken, dat zowel op korte, middellange of lange termijn.
  • Je kan goed luisteren en bent in staat om de juiste vragen te stellen zodat je makkelijk de behoefte van de prospecten kan definiëren.
  • Je komt stimulerend en motiverend over als je onze oplossingen voorstelt.
  • Je beschikt idealiter over een bestaand netwerk aan prospecten met wie je reeds een vertrouwensrelatie hebt opgebouwd.
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Duits. Naast een grondige kennis van het Engels, is een goede kennis van het Frans een extra troef.

Profiel

  • Je mag jong zijn, maar je bent een commercieel talent met een Bachelor- of Master-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring. Kennis van en ervaring met verkoop van diensten is een pluspunt.
  • Behalve een gedreven en enthousiaste houding, ben je een harde werker die steeds voor het resultaat gaat.
  • Volgende kenmerken typeren jou:
    • Geen 9-to-5 mentaliteit.
    • Een sympathieke persoon die graag mensen overtuigt.
    • Zelfstandig extern kunnen handelen en intern kunnen overleggen.
    • Creatief om nieuwe business te vinden.

Aanbod

  • Een doorgedreven en doelgerichte opleiding.
  • Een sterke ondersteuning door een zeer bedreven en ervaren Sales Manager, die je dagelijks met raad en daad zal bijstaan om je targets te behalen en je succesvol te maken in je job.
  • Een uitgebreid salarisplan.
  • Een dynamisch en gedreven team dat onze business echt in de markt wil zetten om zo het imago en de naamsbekendheid van UNI-Learning als marktleider te vergroten. Alsook de kans om samen met de collega’s creatieve commerciële initiatieven op touw te zetten om zo de klantenportefeuille verder uit te bouwen.

Interesse?

Solliciteer via jobs@uni-learning.com

FLOWSPARKS, de parel onder de e-Learningoplossingen, werd ontwikkeld door UNI-Learning.

Gegroeid vanuit een klassieke e-Learningaanpak, is FLOWSPARKS een antwoord op de grootste uitdaging van deze tijd, nl. de snelle kennisoverdracht.

De digitalisering dwingt bedrijven om steeds meer en sneller informatie te verwerken binnen de onderneming. Een efficiënt kennismanagement is essentieel om de voorsprong in de markt te behouden.

FLOWSPARKS is zo gebouwd dat klanten zelfstandig didactisch onderbouwde content – via afgebakende pedagogische templates – kunnen aanmaken, aanpassen en communiceren. De online software-oplossing kan in alle afdelingen van een bedrijf ingezet worden (Sales & Marketing, Safety, Compliance, Productie).

Door het groeiende succes en de toenemende vraag van onze klanten, die onder meer actief zijn binnen de bank- en het verzekeringswezen, de farmaceutische sector, de chemie-, olie- en gasindustrie, retail, de luchtvaartnijverheid, … hebben we versterking voor ons team nodig.

Met meer dan 55 medewerkers verspreid over ons Belgisch en Nederlands filiaal zijn we één van de marktleiders in Europa. Voor ons hoofdkantoor te Gent zoeken we een

Instructional Designer
FLOWSPARKS & e-Learning Services

 

FLOWSPARKS kent een snelle groei omdat veel gerenommeerde Belgische en buitenlandse bedrijven in ons topproduct geloven. Geloof jij ook in jouw persoonlijke en organisatieontwikkelingskills, hou je van uitdagingen en ben je vooral een conceptueel denker?, dan ben je bij UNI-Learning aan het goeie adres. En wie weet, vormen we binnenkort een winning team…

Functieomschrijving

Als Instructional Designer – met een pedagogische achtergrond – speel je met het analyseren van informatie. Je weet alles keurig te bundelen zodat het uittekenen van een leertraject vlekkeloos verloopt. Je coördineert de input van de SME’s en controleert nauwgezet elke fase.

Competenties

  • Je hebt een uitmuntende kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels (zowel gesproken als geschreven).
  • Je bent communicatief sterk en in staat om in teamverband goed samen te werken met o.a. grafisch vormgevers, accountmanagers en inhoudelijke experten.
  • Je kennis van Microsoft Office-tools Word, PowerPoint en Outlook is meer dan gefundeerd.
    Nice to have: ervaring met Storyline en Adobe Captivate.
  • Je werkt planmatig, geconcentreerd en ordelijk waarbij je het bronmateriaal en de expertinstructies vertaalt naar een verhelderende verhaallijn (het script) en een vakkundige visualisatie (het storyboard).
  • Je technische approach zet onze designers op het juiste pad.
  • Je grafische kunde piekt in een e-Learningoplossing die doet wat ze moet.
  • Je bewaakt zorgvuldig de gemaakte afspraken en deadlines.
  • Je staat garant voor een robuuste rapportering en blinkt uit in constructieve coördinatie.
  • Je bent leergierig naar de nieuwste evoluties op het gebied van AR/VR, …

Profiel

  • Je beschikt over een master- of bachelorsdiploma in de pedagogische wetenschappen of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring als leerkracht, coach/trainer, instructional designer of architect is een toegevoegde waarde.

Aanbod

  • Je krijgt een snel evoluerende en uitdagende job met veel afwisseling.
  • Je wordt tewerkgesteld in een toffe omgeving met korte communicatielijnen en een hands-on mentaliteit.
  • Je maakt deel uit van een internationale succesvolle organisatie.
  • Je ontvangt een marktconform salarispakket in functie van je ervaring.

Interesse?

We geloven sterk dat ons bedrijf groeit als onze mensen groeien. En daar draait jouw functie helemaal om. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de expertise rondom leerinitiatieven en stuurt onze trainers aan. Een unieke job met veel impact die helemaal over mensen gaat!

In deze functie ben je nauw betrokken bij alle ontwikkel- en groei-initiatieven die Colruyt Group aanbiedt aan zijn medewerkers. Daarom bestaat je job ook uit twee grote pijlers.

Teammanager Training & Development

Enerzijds stuur je het center of excellence rond training aan. Je versterkt de expertise rondom een kwalitatief leeraanbod van zo’n 200 learning professionals, die dagelijks werken aan een ruim en up-to-date aanbod van ontwikkelinitiatieven. Anderzijds stuur je als teammanager de interne trainers van Colruyt Group Academy aan.

Wat doe je concreet?

Als verantwoordelijke center of excellence:

  • Je bouwt een netwerk van learning professionals uit.
  • Je zorgt voor het ontwikkelen en uitdragen van methodieken en tools.
  • Je zet de lijnen uit voor strategische keuzes rond het ontwikkelen en opleveren van ontwikkelinitiatieven.
  • Je ontwikkelt en bestendigt de samenwerkingsdynamiek tussen vakgebieden en operating units.
  • Je adviseert het management in de opbouw van een roadmap voor het verhogen van het vakmanschap van onze medewerkers.
  • Je denkt en werkt actief mee aan de uitbouw van het domein Co-worker.
     

Als teammanager interne trainers Colruyt Group Academy:

  • Je coacht en stuurt een team van zeven interne trainers aan.
  • Je bent klankbord voor de trainers over opleidingsmateriaal en didactisch advies.
  • Je geeft didactisch advies buiten je team over ontwikkelingsinitiatieven.
  • Je hebt de verantwoordelijkheid over een vlotte serviceverlening naar de partners toe.
  • Je denkt en bouwt actief mee aan de uitbouw van Colruyt Group Academy.
     

Kortom, deze job is een mooie uitdaging met veel impact. Je helpt onze bijna 30.000 medewerkers elke dag groeien en bouwt zo mee aan onze familie van bedrijven.

Je werkt in Halle en kan 1 à 2 dagen per week naar onze regionale kantoren gaan in Deinze, Mechelen, Merelbeke, Haaltert of Haasrode.

Profiel

 

  • Kennis en ervaring - Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring, en concrete ervaring met opleidingen en ontwikkeling. Daarnaast heb je ervaring opgebouwd in het geven van trainingen, binnen grote bedrijven of via een rol als consultant. Je kent de opleidingswereld, en volgt trends en evoluties op de voet.
  • Motiveren – Je haalt energie uit het sterker maken van organisaties, teams en collega’s op vlak van ontwikkelinitiatieven.
  • Oplossingsgericht – Je slaagt er als groeiexpert ook in de materie met de nodige pragmatiek te benaderen en efficiënte oplossingen te vinden.
  • Netwerken – Je bouwt vlot duurzame relaties op met anderen en kan een groot netwerk onderhouden.
  • Talenkennis – Je beheerst het Nederlands zeer goed, maar hebt ook een stevige basis in het Frans en Engels. Je zal namelijk ook contact hebben met de teams in Frankrijk en India.


Wij bieden

 

  • Een unieke kans – Je helpt mee aan de verdere uitbouw van Colruyt Group Academy, een baanbrekend, leerrijk en tof project binnen Colruyt Group.
  • Impact en verantwoordelijkheid – Door jouw netwerkcapaciteiten en strategische input, geef je learning professionals het enthousiasme, en de tools en middelen om alle medewerkers te laten groeien. 
  • Blijven leren en ontwikkelen – Colruyt Group investeert met interne en externe opleidingen in de professionele en persoonlijke ontwikkeling van al zijn mensen.
  • Stimulerende werkomgeving – Ook al zijn we bij Colruyt Group met bijna 30.000, zijn we toch geen nummers. Jij krijgt hier de ruimte om te zijn wie je bent, en de vrijheid om initiatief te nemen.
  • Aantrekkelijk loonpakket – Boven op een aantrekkelijk loon krijg je extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques en winstdeelname.

Vragen of solliciteren

 

Als learning en development advisor maak je deel uit van de directie Mens en Organisatie. Je fungeert in deze rol als vast aanspreekpunt voor een van de operating units van Colruyt Group. Je leert de operating unit goed kennen, je analyseert waar ze vandaag staan en je weet welke richting ze uit willen. Vanuit die kennis ga je proactief een ontwikkelplan opstellen. Als L&D advisor ben je ook verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze cultuur met betrekking tot ‘ontwikkeling’.  Je bezit daarnaast ook de flexibiliteit om in te spelen op onvoorziene leernoden en kan een plan van aanpak maken dat zowel de urgente leer nood als het groter geheel dient. Bij de opmaak van ad hoc oplossingen verlies je nooit het groter geheel uit het oog zodat alle acties bijdragen tot een consistent ontwikkelbeleid. Je volgt ook de ontwikkelinspanningen op en rapporteert er over terug naar de directie van de operating unit en naar de directie Mens en Organisatie.

Je kan terugvallen op een team van collega's binnen Mens en Organisatie die dezelfde rol uitvoeren in de andere operating units en in je eigen operating unit heb je HR collega's met andere specialisaties zoals Personeelsbeleid, rekrutering en selectie, preventie en welzijn.

Samen met hen vorm je een overlegplatform, waardoor je kennis kan delen, ideeën en initiatieven op elkaar kan afstemmen,… 

Profiel
  • je hebt een masterdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • je kan goed luisteren en houdt ervan leidinggevenden (pro-) actief te adviseren en te challengen
  • je werkt graag zelfstandig, maar ook ervarings- en kennisuitwisseling met collega's vind  je belangrijk
  • je bent creatief, ondernemend en resultaatgericht
  • je toont voldoende maturiteit en bent vlot en diplomatisch in de omgang
  • je haalt je energie uit het detecteren en analyseren van groepsdynamische processen en kan hiermee aan de slag gaan
  • je hebt een goed analytisch vermogen en bent in staat om van hieruit concrete actieplannen voor te stellen
  • je voelt je aangesproken door de retailsector
  • je bent bewust bezig met je eigen ontwikkeling en neemt initiatieven om hieraan te werken
  • je bent heel goed tweetalig (N/F) 
Wij bieden
  • een boeiende job met veel afwisseling
  • een stimulerende, flexibele werkomgeving met aangename collega's in een no-nonsensebedrijfscultuur
  • een job met een grote verantwoordelijkheid
  • reële doorgroeimogelijkheden
  • permanente mogelijkheid tot zelfontplooiing en bijscholing
  • een aantrekkelijk loonpakket

Vragen of solliciteren

 

Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

15/03: L&D Versus Corona

28/05: Take the L&D Challenge

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be