NL | FR  AANMELDEN
HOME

JOBS

 

HR Training and development specialist (V/M/X)

Solliciteren tot: 24 oktober 2021

Omgeving

De Nationale Bank van België is de centrale bank van België en is gevestigd in hartje Brussel. Ze voert binnen de economische sector taken van algemeen belang uit. Bij de Nationale Bank van België leggen we onder andere de fundamenten voor de toekomst, waken we mee over de financiële stabiliteit van de Belgische economie en zorgen we mee voor de implementatie van het Europees monetair beleid.

Onze afdeling Training & Development (T&D) heeft als opdracht om het personeel van de Bank te helpen bij hun professionele ontwikkeling, en dit met een dubbel doel:

  • ervoor zorgen dat het lijnmanagement beschikt over medewerkers met het gewenste competentieprofiel,
  • de personeelsleden helpen om professioneel inzetbaar te blijven gedurende hun volledige loopbaan.   

Het T&D team is, in zijn geheel, verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van fysieke en online opleidingen, het beheer van het interne (volledig vernieuwde) opleidingscentrum en het aanbod van e-learnings (die intern of extern ontwikkeld kunnen zijn).

Als HR Training & Development Specialist zal jouw deskundigheid, strategisch en vernieuwend denken en je enthousiasme hierbij een belangrijke rol spelen. Je vervult een expertenfunctie, waarin je veel samenwerkt met interne collega’s en externe partners. In je functie rapporteer je rechtstreeks aan de chef van de afdeling Training & Development.  Binnen onze afdeling bieden we een aangename en dynamische werksfeer met ruimte voor creativiteit en innovatie.

Functie

  • je werkt mee aan de strategische beleidsvorming van Training & Development binnen HR
  • je bent eigenaar van de IT-tools en -platformen die gebruikt worden voor Training & Development; dit betekent dat jij de noden in kaart brengt en actief zoekt naar de meest geschikte oplossingen (incluis qua integratie), dat je een centrale rol speelt bij de implementatie en, tot slot, dat je het team begeleidt en ondersteunt bij het gebruik ervan
  • je bent liaison officer met onze externe partners voor het Learning Management System en voor digitale leeroplossingen
  • je coördineert de opleidingen die het team van account officers in eerste lijn organiseren, met inbegrip van de budgetopvolging
  • je bouwt mee aan vernieuwingen binnen Training & Development, gaande van het conceptuele denkwerk (voor overheidsopdrachten), de compliance met GDPR en ICT Security, de implementatie binnen het team tot en met de continue verbetering achteraf
  • je biedt ondersteuning bij de vertaling van de strategische doelstellingen van de Bank en haar entiteiten naar concrete leeroplossingen en/of leertrajecten
  • je biedt ondersteuning bij de marketing van de activiteiten van Training & Development.

Profiel

  • je beschikt over een masterdiploma en je hebt ervaring en/of een uitgesproken interesse voor Training & Development
  • je bent in staat tot strategisch denken en projectmatige uitvoering
  • je bent digitaal vaardig (MS365,  databeheer m.b.t. opleidingen, externe cloud-platformen, …)
  • je hebt technische ervaring met een Learning Management System of je bent bereid deze ervaring op korte termijn te verwerven
  • je kan een team van operationele medewerkers coördineren
  • je bent flexibel en wendbaar (agile) ten opzichte van wijzigende noden
  • je toont een oplossingsgerichte en creatieve ingesteldheid
  • je kan prioriteiten beheren en je bent stressbestendig
  • je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • je hebt een vloeiende kennis van het Frans en Engels.

Arbeidsvoorwaarden

Om het beste uit onze medewerkers te halen, willen we ze ook het beste geven. We bieden dan ook een aantrekkelijk loon en we streven naar een goede balans tussen werk en privé, met de mogelijkheid om 50% van je werkregime thuis te werken. Daarnaast hebben we moderne, flexibele arbeidsvoorwaarden en talrijke opleidingsmogelijkheden. Meer weten? Ontdek ze hier.

Alleen de kandidaturen die vergezeld gaan van een motivatiebrief, een CV en een kopie van het/de diploma('s) en de bijlagen, komen in aanmerking. Buitenlandse diploma’s zijn enkel geldig in combinatie met een gelijkwaardigheidsattest.

Solliciteer nu

Solliciteren kan via deze link

Epyc groeit. Als kool. Soms nog sneller. We zijn dringend op zoek naar versterking. We zoeken een ervaren operationeel directeur.

Je dagtaak

Je zorgt ervoor dat het productie-apparaat vlot draait. Simpel. 
Goeie e-learning maken is mensenwerk. Om een complex e-learning multimediaproject tot een goed einde te brengen, moeten de neuzen in dezelfde richting staan; iedereen moet over de juiste werkmiddelen, informatie en opleiding beschikken. Als operationeel directeur stuur jij een groep van zo’n 25 gedreven, creatieve medewerkers aan. Je bent een rasechte people manager die aan één blik genoeg heeft om een situatie in te schatten. En je kan de juiste toon aanslaan om mensen in beweging te krijgen.
Je werkt heel nauw samen met onze projectmanagers, zodat je een goed zicht krijgt op de workload op lange termijn en de teams adequaat kunt aansturen.

Je bewaakt de goede werking van de productie niet alleen op menselijk vlak, je waakt ook over onze goed uitgewerkte proceswerking. Je zorgt dat iedereen zich aan de conventies houdt, je zoekt continu naar verbeteringen in het productieproces. Je analyseert de werking, je bedenkt betere manieren om iets te realiseren en je implementeert nieuwe processen en procedures. Dat doe je met één doel voor ogen: leermiddelen ontwikkelen waarvan mensen goesting krijgen op bij te leren en beter te worden. Dat is onze missie.

Je vertaalt de visie en de waarden van Epyc naar interne en externe werking. Je rapporteert rechtstreeks aan het management. 

Wie zijn wij?

Epyc is de grootste onafhankelijke ontwikkelaar van e-learing op maat in België. Epyc is een spin-off van de K.U.Leuven, opgericht in 2001. We ontwikkelen e-learningcursussen, serious games, oefenplatformen en LMS-systemen voor bedrijven als Total, Aquafin, VDAB, Le Forem, Eandis, Electrabel, Federgon, Vlerick Business School, enz.

Ons team telt 25 medewerkers, stuk voor stuk uit het juiste hout gesneden. In Epyc-termen houdt dat in: enthousiaste, leergierige doorzetters, jong van geest, positief ingesteld en met zin voor humor…

Wie ben jij?

We zoeken een doorbijter met zin voor initiatief, met een “Het kan nog nét iets beter”-mentaliteit. Kwaliteit en oog voor detail, zowel voor het eindresultaat dat we aan onze klant opleveren als voor de manier waarop we dat resultaat bereiken.

Onze baseline is “Leren met goesting!” Maar we streven er evenzeer naar dat onze mensen hier “werken met goesting”; onze mensen moeten zich goed in hun vel voelen. En daar is onze operationeel directeur de sleutel van.

We zoeken dus een enthousiaste people manager met ervaring. Een professional met een goeie drive. 

Ons aanbod

  • Je nieuwe habitat:
    • Je komt terecht in een hechte groep van fijne collega’s, die er samen naar streven om de beste toepassingen te maken die er zijn. Dingen waarbij onze klanten hun mond openvalt van verbazing; zo intuïtief, zo eenvoudig en cool, terwijl er onder de motorkap een heel complexe, krachtige machine draait …
    • Het is onze missie om mensen met leuke leerervaringen goesting te doen krijgen om bij te leren en beter te worden. En daar help jij mee voor zorgen.
  • Wat je van ons mag verwachten:
    • Een bijzonder gevarieerde job met veel verantwoordelijkheid, in functie van je kennis en ervaring.
    • Uiteraard een loon in functie daarvan, en de nodige werkmiddelen: laptop, smartphone, flexibele werkuren, … the whole enchillada!
    • Een pingpongtafel en een dartsbord voor een wedstrijdje tijdens de lunchpauze. En lekkere koffie, alle kleurtjes van Nespresso!
    • En het allerbelangrijkste: een bende fijne collega’s, die trots zijn op hun werk, hun team en hun bedrijf.

Hoe solliciteren?

Bel naar Wim, de zaakvoerder, voor een korte kennismaking. Daarna stuur je hem je motivatiebrief en CV. Graag in die volgorde, want we pakken het graag persoonlijk aan, van bij de start. Succes! Tot snel.

Selectiekantoren, recruteringsbureaus en headhunters: gelieve u te onthouden. Bij Epyc doen we onze recruteringen graag zelf.


Wim Govaerts

wim.govaerts@epyc.be

0496 66 44 63

Ben jij een commercieel talent en klaar voor de volgende stap? Wil je vanuit een commerciële rol het verschil maken bij grote, internationale organisaties op het gebied van cultuur, leiderschap en effectiviteit? En ben je naast een kei in het werven van nieuwe klanten ook een betrouwbare adviseur die relaties met bestaande klanten versterkt en uitbouwt? Lees dan verder! Vanwege de groei van onze organisatie zijn we op zoek naar nieuwe client partners (onze benaming voor account managers).

Over FranklinCovey

FranklinCovey is wereldwijd een van de leidende organisaties op het gebied van het ontwikkelen van leiderschap, effectiviteit en uitvoeringskracht. Wij helpen mensen en organisaties resultaten te behalen waarbij een verandering in gedrag nodig is. Elke dag werken wij met veel passie aan onze missie “We enable Greatness in People and Organizations everywhere”. Onze waarden zijn: Vertrouwen, Betekenis en Groei. Voor een organisatie die werkt aan diversiteit en inclusie in organisaties is het dan ook vanzelfsprekend dat FranklinCovey iedereen verwelkomt om te solliciteren. Wij verwelkomen iedereen, ongeacht je leeftijd, achtergrond, gender, van wie je houdt en wat je gelooft, om te solliciteren.

Over de rol van Client Partner bij FranklinCovey

Je versterkt de commerciële slagkracht van de wereldwijde FranklinCovey organisatie in België. De primaire rol van de Client Partner is om nieuwe klanten te werven en samenwerking met bestaande klanten te versterken. De Client Partner onderzoekt de behoefte van de klant en presenteert op basis daarvan FranklinCovey oplossingen aan beslissers. Door training en begeleiding verkrijg je meer kennis en inzicht in de verschillende FranklinCovey programma’s en de wijze waarop we samenwerken met onze klanten.

Belangrijkste verantwoordelijkheden

  • Initiëren van nieuwe business mogelijkheden gericht op middelgrote tot grote (internationale) accounts.
  • Proactief in gesprek gaan met HR, Learning & Development en senior managers om samenwerking te starten en/of te versterken.
  • Verdiepen in en analyseren van de behoefte van de klant. Adviseren, (mede) ontwerpen en implementeren van ontwikkelprogramma’s.
  • Schrijven van voorstellen en afsluiten van contracten op basis van de FranklinCovey richtlijnen.
  • Ontwikkelen van een account strategie om bestaande en nieuwe accounts verder uit te bouwen.
  • Samenwerken met het marketing team, onder andere als het gaat om marketing events.

Wie zoeken we?

We zoeken iemand met minimaal 3 jaar ervaring met consultative selling. Bij voorkeur in een professional services omgeving en ervaring met grote, internationale organisaties. We zoeken iemand die verbaal en schriftelijk ijzersterk is. Zowel in het Nederlands, Frans als in het Engels. Iemand met een succesvol sales track record. We zijn op zoek naar iemand met vaardigheden op het gebied van lead generation, prospecting en het sluiten van business-to-business contracten. Bij voorkeur iemand met Universitair denkniveau. We zoeken iemand die resultaatgericht, gemotiveerd, enthousiast en integer is. En iemand die strakke, professionele en aantrekkelijke presentaties kan geven aan beslissers in grotere organisaties. Daarnaast zoeken we iemand die affiniteit heeft met het FranklinCovey gedachtegoed.

Wat bieden we?

 

  • De mogelijkheid om een belangrijk onderdeel en het visitekaartje te worden van een de meest toonaangevende organisaties ter wereld op het vlak van o.a. leiderschap, effectiviteit en strategie uitvoering.
  • Samenwerken in een team van zeer kundige, inspirerende en gedreven professionals.
  • De beste trainingen ter wereld. Voor jouw persoonlijke effectiviteit en leiderschap.
  • World-class sales methodologie op basis van Helping Clients Succeed®.
  • Autonomie en flexibiliteit om je eigen plan te maken en je tijd flexibel in te delen. Ons Belgisch kantoor is gevestigd in Mechelen, (deels) werken vanuit thuis kan natuurlijk ook.
  • Marktconform salaris, auto en bonusregeling.

En wie ben jij?

Ben jij diegene die we zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en cv voor 28 augustus naar info@franklincovey-benelux.com. Vervolgens hoor je dan snel of we je uitnodigen voor een volgende stap in het selectieproces.

Van technici tot ingenieurs, de technische dienst van Colruyt Group heeft heel wat vakmannen in huis die onze gebouwen, installaties en voertuigen onderhouden. Als Opleider Technische Dienst leer jij onze medewerkers, jobstudenten en stagiaires de (technische) kneepjes van het vak.

Als opleider bij de technische dienst van Colruyt Group geef je les aan medewerkers, jobstudenten en stagiaires. Je maakt hen onder meer wegwijs in de verschillende basis-applicaties en modules die ze nodig hebben om hun taken te kunnen uitvoeren. Bovendien geef je rondleidingen in onze technische ruimtes en verzorg je algemene opleidingen rond veiligheid en kennismaking met T&I. Zo zorg je er mee voor dat elke T&I-medewerker vlot kan meedraaien in zijn dienst.

Dit zijn je kerntaken

  • Je geeft opleidingen die je inhoudelijk volledig hebt voorbereid. Je zorgt ervoor dat elke opleiding in de beste omstandigheden kan plaatsvinden: lokalen voorbereiden, PC’ s in orde zetten, voorzien van nodige documentatie en naslagwerken.  
  • Je houdt de aanwezigheidslijst bij, evalueert de deelnemers en volgt ze op indien nodig.  
  • Je stelt presentaties, naslagwerken en oefenbundels op, je herschrijft en herwerkt ze wanneer nodig. Je bouwt een netwerk op van specialisten bij wie je terecht kan voor vragen omtrent inhoud en oefeningen.  
  • Je denkt actief na over hoe de opleidingen nog beter kunnen en werkt mee aan nieuwe trainingen.  
  • Je hebt regelmatig overleg met collega-opleiders.  
  • Zo nodig neem je bijkomende administratieve taken voor je rekening. 

Je werkt in Halle.

Profiel

  • Kennis en ervaring – Je beheerst MS Office en kan uitstekend overweg met Word en PowerPoint. Je hebt vooral veel goesting om opleidingen te geven en deinst er niet voor terug om met verschillende leervormen (klassikale en digitale) aan de slag te gaan.
  • Passie voor techniek –Je hebt een sterke affiniteit met techniek en informatica en die passie breng je met enthousiasme over op anderen.
  • Communicatief vermogen – Je geeft opleidingen aan techniekers en echte vakmensen. Je spreekt dus hun taal, en deinst er niet voor terug om voor een grote groep te presenteren.
  • Verbindend en positieve houding – Je enthousiasme werkt aanstekelijk, je brengt ‘schwung’ in je opleidingen, je bent sociaal en werkt graag met veel mensen samen.
  • Talenkennis – Je communiceert vlot in het Frans en Nederlands, zowel gesproken als geschreven. Jij zal overwegend de Franstalige opleidingen voor je rekening nemen.

Wij bieden

  • Breed netwerk – Je komt in contact met heel wat medewerkers van verschillende diensten binnen Colruyt Group. Zo krijg je de kans om een breed netwerk uit te bouwen.
  • Veel afwisseling – Elke dag brengt iets nieuws: je geeft opleidingen, werkt aan nieuwe handleidingen, volgt deelnemers op, overlegt met collega’s …
  • Impact– Je zorgt ervoor dat onze techniekers up-to-date blijven.
  • Permanente leermogelijkheden – Je leert veel bij on-the-job en krijgt de kans om opleidingen te volgen, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.
  • Extralegale voordelen – Naast een aantrekkelijk loon krijg je ook heel wat extralegale voordelen zoals een groepsverzekering en maaltijdcheques.

​​Solliciteren via Alison Jouwena

Het opleidingsteam van onze productiesite Fine Food voorziet allerlei soorten trainingen voor medewerkers. Dat is belangrijk, want via opleidingen kunnen medewerkers hun job optimaal uitvoeren. Als medewerker ondersteun je mee het opleidingsteam. Hier moet je zijn voor een job met impact!

Onze productie-afdelingen voor vlees, koffie, wijn, kaas en brood zijn belangrijke pijlers voor Colruyt Group. Het label Fine Food staat symbool voor vakmanschap over al onze winkelformules en departementen heen. Onze medewerkers zijn fier op hun werk en zorgen voortdurend voor een onberispelijke kwaliteit.

Het opleidingsteam is verantwoordelijk voor alle trainingen binnen Colruyt Group Fine Food. Dat gaat van VAKopleidingen (bv. rollend materiaal), over thematische opleidingen zoals HACCP tot systeemopleidingen voor chefs. Het team capteert de noden van de medewerkers, zet ontwikkelingstrajecten op en geeft ook zelf de opleidingen. Ook het onthaal voor nieuwe medewerkers is hun verantwoordelijkheid. 

Wat doe je concreet?

  • Je bent mee verantwoordelijk voor het uitwerken en bijsturen van nieuwe en bestaande opleidingen.
  • Je geeft interne opleidingen zoals HACCP en OEE.
  • Je geeft ondersteuning bij het uitschrijven en up-to-date houden van opleidingstrajecten over de verschillende functies binnen Fine Food Colruyt Group.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve organisatie en coördinatie van de opleidingstrajecten. Je zorgt ervoor dat dit ook altijd gedocumenteerd wordt.

Je werkt in de kantoren van Fine Food in Halle en kan tot 2 dagen per week thuiswerken.

Profiel

  • Kennis en ervaring –Je hebt ervaring met het geven van opleidingen. Een goede kennis van Word en Excel is noodzakelijk. Ervaring in de voedingsproductie is een grote troef. 
  • Zelfstandigheid en initiatief nemen –Je werkt graag autonoom en als je een probleem ziet stel je snel een verbetering of oplossing voor.
  • Organisatie & coördinatie – Je bent een kei in organiseren en ook de administratieve taken die bij je coördinerende rol horen neem je nauwgezet op.
  • Communicatief en enthousiast – Je bent een echte people person die de job met passie en enthousiasme vastpakt. Je begeleidt graag mensen, staat graag voor een groep en hebt een sterk inlevingsvermogen.  
  • Talenkennis –Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans want je geeft opleidingen in beide talen.

Wij bieden

  • Initiatief en eigenheid – Je krijgt de kans om de job op je eigen manier in te vullen en vorm te geven, weliswaar binnen het bestaande kader van onze organisatie.
  • Variatie en contacten – Geen twee dagen zijn hetzelfde. In jouw job kom je in contact met veel mensen.
  • Groeimogelijkheden – Je helpt anderen niet alleen groeien, je kan zelf ook rekenen op een breed aanbod professionele en persoonlijke opleidingen.
  • Aantrekkelijk loonpakket – Boven op een aantrekkelijk loon krijg je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en winstdeelname.

Solliciteren via Margo Maes

 

Stagiair HR Welzijn, Leren & Ontwikkelen

Functie:

  • Als stagiair versterk je de cel Leren & Ontwikkelen waarin je ruimschoots jouw kennis en vaardigheden kan ontwikkelen op vlak van leren & ontwikkelen in organisaties, het gebruik van innovatieve HR-tools (e-opleidingsmodule, e-learning, onboarding app, etc.) en de verdere uitrol van het welzijnsbeleid binnen onze organisatie.
  • Na een opleidingsperiode ondersteun je mee bij de organisatie van leer- & opleidingsmomenten, je staat onder andere in voor de communicatie naar deelnemers, de inschrijvingen, de praktische organisatie vooraf en ter plaatse of online, je verzorgt de evaluaties, etc.
  • Je komt tijdens je stage op dagelijkse basis in contact met HR-domeinen als leiderschap, onboarding van nieuwe medewerkers, vaardigheids- & applicatietraining, e-learning, e-testing, etc.
  • Je ondersteunt de cel Welzijn in de concrete uitwerking en updating van verschillende dossiers i.k.v. veerkracht en welzijn.
  • Bijkomend ondersteun je de overgang naar een nieuwe applicatie voor de registratie en opvolging van leer- & opleidingsmomenten.
  • Tijdens je stage kan je ook een aantal dagen meelopen met verschillende HR collega’s uit verschillende disciplines (Werving & Selectie, HR Service Center,…), zodat je de verschillende HR vakdomeinen leert kennen.
  • Je ontwikkelt samen met een collega nieuwe online training trajecten.

Profiel:

  • Je bent een laatstejaars Master Psychologie (bij voorkeur: arbeids- & organisatiepsychologie) of Pedagodie
  • Je hebt een sterke interesse in ontwikkeling & duurzame inzetbaarheid van medewerkers
  • Je bent leergierig met een communicatieve en servicegerichte persoonlijkheid, zin voor initiatief en efficiëntie; proactief, dynamisch en resultaatgericht.
  • Klantvriendelijkheid is voor jou zeer belangrijk.
  • Bij positieve evaluatie van de stage, bieden wij een vakantiejob aan. Kandidaten moeten zich 1 maand kunnen vrij maken (of juli of augustus).

Aanbod:

  • Een professionele stagebegeleiding door een ervaren begeleider en ‘on the job’-coaching door verschillende vakexperten.
  • Regelmatige gesprekken waarbij we samen de evolutie van je stage opvolgen en waar nodig bijsturen.
  • Je kan accenten leggen in de stage in functie van je eigen interesse.
  • Een uitdagende en complexe ziekenhuisomgeving.
  • Toegang tot een ruim aanbod aan bedrijfsopleidingen, die je zelf bijkomend kan volgen.
  • Het UZ Brussel vormt samen met de Vrije Universiteit Brussel en Erasmushogeschool Brussel de Brussels Health Campus. Onze campus is gelegen tussen afrit 9 van de Brusselse ring en het Laarbeekbos en is ook vlot bereikbaar met het openbaar vervoer of de fiets.

Interesse?

Voor meer informatie kan je terecht op academy@uzbrussel.be.

Opleidingscoördinator

Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van de open kalendertrainingen en bedrijfsinterne opleidingen. Deze opleidingen worden zowel on-site aangeboden in diverse locaties in Vlaanderen en Nederland, alsook online. De coördinatie gebeurt hoofdzakelijk vanuit de hoofdzetel van Allanta in Hasselt. Het opleidingsaanbod wordt met behulp van een ERP systeem gecoördineerd.

De rol van de Opleidingscoördinator bestaat uit volgende onderdelen:

1. Plannen van de open opleidingen: 

Dit houdt o.a. in het opstellen van de opleidingskalender en het tijdig plannen van de praktische regelingen met locaties en eventuele andere faciliteiten. Dit doe je in samenspraak met de diverse domeinverantwoordelijken.

2.Onderhouden van klantencontacten en opvolgen van inschrijvingen:

Het beantwoorden van vragen via website en telefoon over open en bedrijfsinterne opleidingen alsook de dagelijkse opvolging van de planning van opleidingen aan de hand van het beheren van de inschrijvingen, vormen voor jou een vast onderdeel van je dagelijkse activiteiten. Pro-actief handelen en tijdig signaleren indien er wijzigingen zijn in de planningen zie jij eerder als een uitdagende afwisseling.

3. Organiseren van open opleidingen:

Op de dag van de opleiding zorg jij ervoor dat alles tiptop geregeld is door een goede decentrale planning en opvolging van de locatie, faciliteiten en catering. Het ontvangen van de deelnemers in naam van Allanta in locaties in Hasselt en elders in Vlaanderen behoren tot jouw takenpakket indien de trainer een Business Partners van Allanta betreft. Het zorgdragen voor de ontvangst van deelnemers zie jij als een heel belangrijk contactmoment met onze klanten.

4. Faciliteren van opleidingen:

Met het gereedmaken van documentatie en lesmaterialen en het beheer ervan op de centrale server, hou jij alle informtie goed bij. Tijdens de opleiding wil je graag optreden als dagelijkse helpdesk.

5. Communiceren met deelnemers en docenten:

Actief communiceren zit in jouw natuur. Als een spin in het web communiceer jij makkelijk met zowel de interne organisatie rond planning en communicatie, als met de docenten en met klanten.

6. Analyseren van de uitvoering van open opleidingen:

Op basis van de verzamelde evaluatieformulieren ga jij graag aan de slag om te achterhalen waar we als organisatie en als in team in zouden kunnen verbeteren in het kader van de beleving van de klant. Dit doe je aan de hand van het opzetten van trendoverzichten waarover je jouw collega’s tijdens reguliere teamoverlegmomenten informeert.

Profiel

  • klantgericht en oplossingsgericht werken, met een gezonde dosis commerciële ingesteldheid
  • plannen en organiseren van A tot Z, je hebt oog voor detail, je bent administratief sterk
  • zelfstandig werken, maar ook in teamverband functioneer je optimaal
  • proactief en hands-on en je ziet problemen nog voor deze zich kunnen voordoen; brandjes blussen vind je tof, maar voorkomt ze toch liever op voorhand
  • Je houdt van een gevarieerd takenpakket. Je levert daarbij nauwgezet en kwalitatief werk
  • professioneel communiceren en drukt je vlot uit in het Nederlands en in het Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Kennis van andere talen is een extra troef
  • goede kennis van de gebruikelijke softwarepakketten (Word, Excel, PowerPoint). Kennis van AFAS is een pluspunt.
  • bereid om nu en dan werk te verrichten buiten de kantooruren (netwerkactiviteiten, infosessie, ontvangst cursisten, …)
  • rijbewijs B en een eigen auto

Jobgerelateerde competenties

  • ontwerpen van: Opleidingsplan
  • activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • organisatie budgettair, administratief en op logistiek vlak opvolgen
  • opleidingsactiviteiten administratief en financieel opvolgen en controlen
  • activiteiten van het pedagogische team plannen en coördineren (opleiders, gespreksleiders, deskundigen, …)
  • deelnemers pedagogisch en administratief opvolgenHet evaluatierapport opstellen en het aan de financiers, partners, … voorleggen
  • opstellen van standaarden voor: Certificaten
  • het opleidingsaanbod bij (potentiële) deelnemers promotenRelaties met partners ontwikkelen
  • financieringseisen opstellen en contracten opvolgen
  • opstellen van standaarden voor: Competenties
  • het evaluatieproces voor opleidingen ontwerpen en opstarten
  • studies uitvoeren
  • opstellen van standaarden voor: Tewerkstelling (jobs, beroepsprofiel, activiteiten, …)
  • opstellen van standaarden voor: Opleidingen
  • dienst of een organisatie leiden
  • ontwerpen van: Opleidingsprogramma
  • ontwerpen van: Pedagogische instrumenten, standaarden, testen, …
  • een opleidingsorganisatie coördineren en aanpassen aan de pedagogische, sociale, economische, technische, … evoluties
  • de pedagogische middelen en noden van de organisatie bepalenActies voor competentieontwikkeling, werving en opleiding, … opstarten
  • pedagogische, professionele, technische, … informatie en reglementeringen opvolgen en actualiseren
  • ontwerpen van: Opleidingscatalogus
  • de voorraad opvolgen, tekorten vaststellenBestellingen plaatsen
  • kennis delen, verworven kennis evalueren, testen en examens, … verbeteren
  • persoonsgebonden competenties
  • klantgerichtheid
  • leervermogen hebben
  • creatief denken (Inventiviteit)
  • samenwerken als hecht team
  • zin voor nauwkeurigheid hebben
  • zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • resultaatgerichtheid
  • contactvaardig zijn
  • zelfstandig werken
  • plannen (= ordenen)
  • commercieel zijn
  • regels en afspraken nakomen

 

Aanbod

  • Een verantwoordelijke en centrale rol in een kleine organisatie, met ruimte om te leren en je talenten te ontwikkelen in een bruisende office omgeving
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur te Hasselt met langetermijn perspectief, een 40-uren week met 12 compensatiedagen op jaarbasis
  • Een aantrekkelijk en competitief salaris in functie van jouw verantwoordelijkheden aangevuld met extralegale voordelen maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …
  • Een toegewijd team van collega’s om IMPACT te creëren op de kwaliteit intern en bij onze klanten
  • Een boeiende, steeds veranderende wereld in kwaliteit in uiteenlopende sectoren en dus een gevarieerde job met ruimte voor creativiteit, zelfstandigheid en ondernemerschap
  • GSM, laptop.

 

Solliciteer voor de job als opleidingscoördinator

Heb je belangstelling voor deze functie of heb je verdere vragen? Neem dan contact met ilse.gilio@allanta.be op.

Contribute to Orange Belgium’s Human Resources Agile department

Orange is a bold challenger on the Belgian telecom market. We count more than 3.3 million customers and offer mobile, internet & TV solutions and services. We are an innovative company focusing on the quality of the experience that we want to propose to our customers. To carry this out, we are looking for experienced talents.

Do you want to work in an Agile environment? Are you passionate about Human Resources?  Maybe you are the skilled profile we are currently looking for!

Sounds good?

Then you might be glad to know that we are looking for a passionate Learning & Development Business Partner to join our HR Department.

 

Your mission

You provide expertise & implement individual and collective solutions in the area of learning & development: you challenge, develop and implement learning & development processes, solutions and tools in line with the overall HR strategy and the business needs in terms of strategically relevant competencies and areas of expertise.

 

As Learning & Development Business Partner , you:

  • Contribute to the evolution of a company-wide vision and approach on L&D strategy and governance to meet organizational and business specific development needs of competences and areas of expertise.
  • Capture business specific needs and ensure appropriate L&D solutions & learning culture to upskill and reskill individual team members, functional expert groups, people managers and newcomers
    • Needs intake with managers and management teams
    • Solution identification & implementation
    • Provider detection & partner management
    • Pilot & Launch
    • User & quality evaluations
  • Follow-up L&D budget decisions & reportings to improve learning participation & impact of learning investments.
  • Promote existing and new learning solutions to target audiences and their management and optimize end user experience to stimulate learning amongst our team members
  • Support L&D community of BU specific trainers in maximizing digital and social learning solutions:
    • Promote adoption & best practices sharing of digital learning platforms
    • Monitor market evolutions on L&D approaches and technology
    • Suggest, advise and help choose & implement further evolutions and adjustments of L&D related HRIS set-up & data reportings
  • Manage the correct & efficient implementation of the new or updated policies to assure an improved team member experience by:
    • Identifying potential impacts, bottlenecks or opportunities on processes, other policies and practices and tools/systems. Documenting changes in practices or working methods and assuring that HR front office is well informed to respond in an autonomous way to questions from the team members.
    • Managing all the actions to adapt processes, practices and tools. Seeing to it that all potential stakeholders have been informed or trained accordingly so as to keep high customer satisfaction (change management).
  • Project Management :
    • Ensure proper understanding and capturing of business requirements.
    • Define project scope based on analysis of business requirements and in line with HR strategy and have it validated in HR projects platform.
    • Plan, organize and coordinate all aspects of a single HR project.
    • Manage pro-actively the links and impacts to other domains and ensure communication about project status to all stakeholders.
  • Develop, provide and give training on request to increase HR colleagues’ knowledge and/or line managers’ knowledge.

 

Major interactions

Internal interactions: HR Business Partners, people managers & management teams, Business L&D Teams in commercial business lines, subject matter experts in technical departments and enabling functions, training logistics support team in HR Operations, Orange Group and Orange Europe L&D Teams, HRIS/Data team for tooling & reporting matters

External interactions: Learning & Development suppliers, external HR & Learning networks

 

Your specific expertise

  • By preference at least 5 years expertise in the area of L&D, Talent development, Competence management
  • Hands-on experience with digital learning and virtual classroom training

 

Your profile

  • Demonstrable accomplishments in conceptualizing, planning, and executing a broad range of learning events and initiatives
  • Active interest in learning technology evolution
  • Project/Process management  skills
  • Good communication and listening skills
  • Presentation skills
  • Persuasiveness/Ability to convince and influence at different levels of the organization
  • Ability to challenge & change
  • Curiosity and eagerness to learn

 

Discover our offer!

A dynamic working environment which is fully focused on digital transformation: you will work in a department where “agility” is our motto. Not only will your function be key, you will also be part of a professional hotspot with a highly innovative vibe. As a result, you will develop your full potential by working with highly skilled colleagues and through continuous training. Moreover you can look forward to the following compensation and benefits package: a market competitive salary, performance bonus, a company car, 32 days off, meal vouchers, medical insurance, high end smartphone as well as a free tariff plan.

Inspired? Please send us your resume and we will rapidly get back to you to invite you for further interviews.

 

Apply now

FranklinCovey Benelux zoekt Junior Trainer voor het FranklinCovey Trainer Development Programma FranklinCovey biedt jou als trainer (in spé) de kans om in een tweejarig ontwikkelprogramma heel veel te leren.

Niet alleen op professioneel gebied, maar ook op persoonlijk vlak word je uitgedaagd. Je bouwt mee aan het succes van onze klanten en onze eigen organisatie. Als het van beide kanten goed bevalt, en daar gaan we van uit, groei je na 2 jaar verder door in de richting van trainer/consultant. Ook bestaat de mogelijkheid om op termijn door te groeien naar de rol van Client Partner (accountmanager), waarbij je een grote sales verantwoordelijkheid zult dragen.

Over de rol van FranklinCovey Junior Trainer

Als FranklinCovey Junior Trainer ben je verantwoordelijk voor het geven van trainingen aan onze klanten. Tijdens het ontwikkelprogramma ga jij je certificeren om FranklinCovey programma’s aan klanten te kunnen faciliteren. In eerste instantie gaat het om programma’s op het gebied van persoonlijke effectiviteit. Later worden hier ook programma’s op het gebied van leiderschap aan toegevoegd. Je helpt klanten met het ontwikkelen van hun mensen en hun organisatie.

In het ontwikkeltraject ga je je de content van de FranklinCovey programma’s eigen maken en ook de vaardigheden die nodig zijn om die programma’s goed te faciliteren. Het is belangrijk dat je goed kan presenteren en faciliteren op een authentieke manier, ook live online. Live trainingen worden grotendeels gegeven binnen de Benelux, maar soms zul je ook buiten de Benelux reizen.

Je werkt voor de FranklinCovey Benelux-organisatie. Daarnaast werk je intensief samen met de Client Partners die verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van het contact met de klant en het verkopen en coördineren van de opdracht. Ook werk je samen met het Client Service Team dat alle trainingen praktisch ondersteunt. Je werkt meestal met meerdere klanten tegelijk.

Wat is vereist?

  • Een drive om jezelf continu te verbeteren.
  • Sterke presentatie skills, ook live online.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening.
  • Enthousiasme over het Covey gedachtegoed.
  • Professioneel en klantgericht zijn en streven naar hoge kwaliteit.
  • Commerciële kansen zien en pakken.
  • Goede beheersing van de Engelse taal, schriftelijk en mondeling.
  • Je bent ondernemend en kan zelfstandig werken.
  • Je kan goed samenwerken.
  • Academisch werk en denkniveau.

Wat krijg je?

Naast veel unieke mogelijkheden om je te ontwikkelen, krijg je:

  • De gelegenheid om deel te nemen aan vele FranklinCovey programma’s als:
    • The 7 Habits
    • The Speed of Trust
    • Project Management Essentials
    • Presentation Advantage
    • The 7 Habits for Managers
    • The 5 Choices to Extraordinary Productivity
    • Helping Clients Succeed
  • Trainer certificering voor 3 tot 5 verschillende programma’s in de eerste twee jaar.
  • Een interne coach / mentor.
  • De flexibiliteit om een aantal dagen per week bij ons op kantoor in Amersfoort te werken en een aantal dagen per week thuis en bij de klant.
  • Een marktconform salaris.
  • De kans om onderdeel te zijn van een professionele, internationale organisatie met een inspirerend netwerk van gedreven professionals met een missie.

Over FranklinCovey

FranklinCovey is wereldwijd een van de leidende organisaties op het gebied van effectiviteit, uitvoeringskracht en leiderschapsontwikkeling. Wij helpen mensen en organisaties resultaten te behalen waarvoor daadwerkelijke gedragsverandering nodig is. FranklinCovey werkt hierbij vanuit zes specialismen: leiderschap, strategie-uitvoering, productiviteit, vertrouwen, sales performance en customer loyalty.

Onze waarden zijn: Vertrouwen, Betekenis en Groei. Daarnaast ondersteunt FranklinCovey klanten op het thema diversiteit en inclusie en ook wij streven om als organisatie divers en inclusief te zijn. We willen daarom iedereen uitnodigen om te solliciteren, ongeacht je leeftijd, achtergrond, gender, van wie je houdt en wat je gelooft.

Herken jij jezelf in het profiel en krijg je energie van deze vacature? Stuur dan uiterlijk 28 augustus je motivatiebrief en CV naar info@franklincovey-benelux.com. Je hoort uiterlijk 4 september of we je uitnodigen voor een eerste kennismaking. Als de kennismaking van beide kanten bevalt, zullen we je uitnodigen voor het geven van een minitraining tijdens een selectie-middag/avond.

Your story

Can’t wait to make an impact on the world? You’re not alone. Join us in driving progress in the working world and beyond.

Your journey with us

You are part of an enthusiastic Talent Team and contribute to Deloitte’s Simply Irresistible Organisation strategy.

As a Learning & Development Officer, you take ownership of a full range of administrative assignments using your expertise, our procedures and consulting the relevant parties to make decisions.

Your main responsibilities:

  • Provide first line support for Learning & Development employee enquiries. You facilitate their resolution (using expertise and liaising with relevant parties and escalating as appropriate).
  • Provide day-to-day administrative support to the learning team with respect to all learning activities;
  • Organize our training sessions, including manage the planning, facilities and logistics;
  • Manage contacts and interactions with our business, contact external vendors and follow up on registrations/cancellations;
  • Maintain the related intranet pages, manage content on our learning platform and produce reports;
  • Prepare and post communications for several learning activities;
  • Assist the learning team with specific learning projects;
  • Play a pivotal role in our internal Learning Community.

Let’s talk about you

  • Bachelor degree (education, office management, administration, or equivalent) and 2 years of experience working in Learning & Development;
  • Punctual, accurate and methodical;
  • Excellent organizational and time management skills including setting priorities;
  • Adaptable and flexible;
  • Team worker with excellent interpersonal skills and able to work autonomously;
  • Very good communication skills;
  • Problem solving, highly stress resistant and able to efficiently work with urgencies;
  • Strong computer and technology skills (Microsoft Office, mostly Excel & PowerPoint);
  • Eager to learn how to use new (learning) tools, systems and hardware;
  • Languages: fluent in English and Dutch or French speaking.
Our story

Consulting stands for connecting innovation, transformation and leadership. We help our clients imagine, deliver and run their future, use the latest technologies, from strategy development through implementation. Because impact isn’t created alone. Together we can make history, join us!

Who is Deloitte? 

World-leading professional services firm, we offer value added services in audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting and financial advisory. 

4.400 dedicated professionals, active in 11 offices throughout the country, take great pride in supporting our clients with multidisciplinary expertise, industry knowledge, and innovative solutions.  We offer services to a wide variety of clients, from national and international companies, small, fast-growing and large organizations to public institutions and governmental authorities.

Why Deloitte? 

Be the true you! We foster diversity and inclusion and encourage you to bring your authentic self to work. Explore, question and collaborate while building a career that inspires and energies you.  

Never stop growing! Diversity of thought makes us stronger. At Deloitte, we tailor a personalized learning experience, offering you the opportunity to grow at your own pace and achieve maximum impact.  

We practice what we preach! As a Purpose-led organisation, at the heart of everything we do is a set of timeless principles and unifying values.

Life looks different for each of us, so we created a varied benefits package that you can tap into: 

  • My Benefits My Choice, a flexible rewards plan tailored to your lifestyle and priorities
  • Sustainable transport options offered by Mobility@Deloitte 
  • Flexible work arrangements for all and initiatives supported by Parents@Deloitte 
  • Wellbeing tips and activities powered by Energise@Deloitte 
  • Topped off with other health benefits and insurance opportunities

Join us to make an impact together! Apply now!

Bridgestone - Manager Learning Administration & Deployment, EMIA

Type of Contract

  • Permanent
  • Full-ti me

Location

  • Zaventem as preferred location, but all EMIA locations are fine

The Company:

Bridgestone in Europe, Russia, Middle East, India and Africa (BSEMIA), headquartered in Zaventem (Belgium), is a subsidiary of Bridgestone Corporation, a global leader providing sustainable mobility andadvanced solutions. In addition to our premium ti re products, we offer a growing portfolio of ti e-centric and mobility solutions. Together with our partners and guided by "Serving Society with Superior Quality”,that hasbeen our mission since Shojiro Ishibashi founded Bridgestone in 1931, we are working to accelerate sustainable mobility innovations and solutions.Through innovative technology, we are committed to easier, safer, smoother and seamless mobility for our society and customers improving how people move, live, work and play.
Bridgestone also benefi ts from a significant retail network throughout the region – in fact our retail presence in the EMIA region is the largest in the tire industry. Through 17 distinct retail partners, we have around 3,500 outlets across Europe, the Middle East and Africa as well as around 2,500 outlets throughour partner network in India. This network offers a selection of services, concepts and mobility solutions.
At Bridgestone we pride ourselves on the strong relationships we maintain with everyday drivers and this extensive retail network is one of the core reasons why. Bridgestone EMIA In line with the “Bridgestone Essence”, our work environment is based on integrity and teamwork, where everyone can learn from each other and contribute with their own ideas in achieving the coming goals.
We want to hear from people who can take the challenge, unleash their creative potential and contributeto the company success demonstrating ownership, courage and agility. We want you to develop yourskills, expand your knowledge and be proud of your work .

Job Purpose

We are looking for a Manager Learning Administration & Deployment, EMIA reporting directly to the HR Director, Leadership & Organizational Development. This is an EMIA role, based in HQ, in Zaventem.
In this role, you will manage both the system side - as owner of the Learning Management System (SuccessFactors) - and the learning content, to be published and/or organized across the entire organization. Some of your key contacts include our vendors and partners. Internal functional experts, representing various functions, will come to you for guidance and support on how to create and launch programs, learning paths etc relative to their function, such as legal, logistics or sales. Additionally, you will engage with the HR Leadership team in rolling out relevant learning experiences and update them via standard and ad hoc reporting. You will work with people across all regions and levels of the organization as the Learning go-to person.
As you will manage our monthly Pulse survey, you will also collaborate closely with our HR Analytics team and Internal Communications. Finally, you will work closely with the Value Stream Leader who supports learning and our global LMS administrator, who is based in Pune, India, and who reports to you.

Responsibilities

  • Own the SuccessFactors Learning Management System and FlowSparks authoring tool: continuous improvement of the system, system & course content management, access management etc
  • Leadership program management for our core central Leadership development programs
  • Ensure adoption, communication and high standards of quality in our offering
  • Manage the relationships with our learning vendors and manage the invoicing process (in Ariba)
  • Manage the monthly Pulse surveys with the HR Analytics team [culture & employee engagement focus]
  • Active & creative member of the Wellbeing Core Team
  • Manage licenses to our authoring tool
  • Manage translations
  • Invoicing via the Ariba system

Requirements

 

  • Languages skills: fl uent in English, other languages are a plus
  • Experience (years): 5 – 10 years of experience in learning in a corporate environment
  • Technical Knowledge: experience with learning management systems (ideally but not mandatory SuccessFactors)
  • Soft Skils
  • customer focused, great communicator, empathy, drive or results, detail oriented, digital savvy, agility to deal with a continuously evolving environment

Why should you apply?

Bridgestone as a global company drives your career to the next level by off ering you possibiliti es to work inan internati onal setti ng.
You will have the opportunity to experience a dynamic and challenging environment and work on diff erentand innovati ve projects.
We help you to drive your career path onward and upward working in a culture of feedback that recognizesyou and helps your development.
You will have the opportunity to benefi t from our Smart Working (work from home up to 3 days/week)policy to ensure a good work and life balance.

If you can demonstrate the skills we are looking for and would like to make a difference in a Pioneering company dedicated to shaping a sustainable future of real-world mobility solutions, join us at Bridgestone!

Process Next Steps

All applications will be reviewed. Our HR team will contact those applicants who we would like to invite for the next stage of the recruitment process.

Please don’t hesitate and apply at https://careers.bridgestone-emea.com/

SD Worx is a leading European provider of Payroll & HR services with global reach. We have offices in Europe and an office in  Mauritius. Our goal? We bring people solutions to life. So companies of any size can turn Human Resources into a source of value for the business and the people in it. Our people solutions span the entire employee journey, from getting people paid to attracting, rewarding, and developing talent.

SD Worx is looking for a Product Owner Learning Technology for their new digital learning and ecom project. Within this project, the goal is to implement and drive forward a new learning platform and management system as well as develop and maximize the value of the ecommerce portfolio.   

 

Description of the role

The Learning Excellence Centre has the ambition to build the leading digital learning platform for HR & payroll content in Europe. 

As Product Owner you are responsible for the stakeholder management, release and service management of this platform, so that it meets the needs of the customer and are in line with the strategy. 

You strive for user-friendly, sustainable and secure products so that the user experiences what SD Worx stands for in every interaction from the first contact and throughout the entire digital journey. Working with SD Worx products is always 'time well spend' for the user. 

 

Your responsibilities

  • You will manage the roadmap to maintain and grow our learning technology stack in line with the business strategy;
  • You gather, analyse & prioritize the business requirements and translate them in to user stories;
  • You will lead the development and the configuration of the learning technology stack and the specific features of the SD Worx LMS platform;
  • You will guarantee the standardization and scalability;
  • You organize the technical support and end user documentation for the tools in the learning stack;
  • You set-up and maintain integrations with other business processes (invoicing, marketing automation, authentication, corporate data warehouse, …);
  • You make sure the right reports and analytics are available for your business stakeholders to make their decisions;
  • You are responsible for the quality assurance and the compliance of the learning tech stack;
  • You will collaborate with different stakeholders in and outside the Learning Excellence Center to manage dependencies;
  • And with external developers via agile methodologies. 

 

Your profile and added value

  • You have experience in working in an agile environment;
  • Experience in digital product management is a plus;
  • You can translate business needs into clear requirements and objectives ;
  • You have experience and affinity with learning tools (LMS, LCMS, e-learning, webinars, …);
  • You have a good affinity with IT architecture & integration;
  • You have the ability to prioritise, meet deadlines and work under pressure;
  • You you were bitten by user-friendliness and the journey of the user;
  • Experience with user experience design is a plus;
  • Strong in open and effective communication with different profiles (e.g. marketing, sales, management, IT);
  • Dutch native with good knowledge of French & English in speaking & writing.

 

SD Worx offers you, besides a competitive salary and benefits package, the autonomy and flexibility to take ownership of your work.  With the possibilities of flexible working hours, homework, working from other offices,… you can organize your own work.

For us, learning and innovating are like breathing, inspiring us to always go beyond.  We offer multiple trainings, projects… where you will learn from experts or in practice. From the start you will be engaged in your team, where we share knowledge, talents and celebrate our differences.

From many places, we work as one, moving from better to best together.

 

Solliciteren kan hier

Ga jij ook aan de slag bij Carrefour België? Dan word je lid van ons team. Een team dat bestaat uit meer dan 11.000 uitzonderlijke en gemotiveerde medewerkers. Elke dag geven wij het beste van onszelf om onze klanten gelukkig te maken. Dit kan gebeuren vanuit één van onze winkels of vanuit het hoofdkantoor te Evere. 

Carrefour België is één van de meest toonaangevende en innoverende retailers in België. Wij beschikken over meer dan 850 winkels, verdeeld over verschillende winkelconcepten: Carrefour Hypermarkten, Carrefour Market, Carrefour Express en drive.be.

 

Functiebeschrijving

Het beste van onszelf geven, zodat iedereen kan groeien!

Vanuit die missie start alles wat we doen bij Carrefour HR. Bij Carrefour krijgt elke werknemer het ownership om opleidingen zelf in eigen handen te nemen. Daar kom jij bij helpen om de weg te wijzen, om opleidingen te ontwikkelen en uiteraard ook trainingen te geven.

Bezit jij een passie voor leren? Heb jij ook de behoefte om mensen te inspireren en de kracht om mensen te begeleiden in gedragsveranderingen?

Jij doet:

Als management trainer ontwikkel en geef je soft skills trainingen aan medewerkers & leidinggevenden van ons hoofdkantoor en (voornamelijk) leidinggevende profielen van onze winkels.

  • Je stelt je op als een “learning architect” die leertrajecten van A -tot Z trekt in een mix van rollen; designer, producer, product owner, trainer, consultant en project officer.
  • Hierdoor heb jij dus het ganse proces (mee) in handen; vanaf de analyse van een eerste interne klantvraag, via de opmaak van leerdoelstellingen tot uitvoering van leerinterventie(s) en evaluatie. 
  • Je zal meedenken, bouwen, creëren, faciliteren, opvolgen, en rapporteren.
  • Je legt focus op impact (ROI on learning, ROI on performance, concrete learning objectives & expectations management)
  • Je kan fysieke sessies geven binnen Vlaanderen, Brussel en evt. Wallonië
  • Je bent in staat om residentiële sessies te geven (ca. 4 à 5 / jaar)
  • Je kan didactisch materiaal maken voor allerlei soft skills programma’s (standaard of op maat)
  • Naast pure learning werk je mee aan HR-projecten (bijv. change, onboarding, carrière-orientatie, …)

Jij bent:

  • Iemand die energie krijgt om het maximale uit deelnemers te halen; individueel en klassikaal, zowel online als fysiek.
  • Je bezit de know-how om alle soorten interne klanten (executive board tot aanvuller in winkel) te bedienen
  • Je kan meerdere projecten simultaan beheren
  • Je voelt je comfortabel in een snel veranderende retailsector en organisatie-omgeving
  • Je beseft dat Carrefour een grote organisatie is, met alle voor- & nadelen die daaruit voortvloeien, incl. korte, snelle als langere communicatielijnen
  • Je bent digital savvy (mee met huidige tools & software en durft daarmee te experimenteren)
  • Je kent en volgt markttendensen op vlak van leren (bijv. methodologie van breinleren)
  • Je kan dingen visueel attractief voorstellen
  • Je kan uiteraard zowel autonoom als in een bruisend team werken
  • Je kent en beheert jouw eigen energiegevers & -nemers

Jouw profiel

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma in psychologie, pedagogie, human resources of een gelijkwaardige opleiding.
  • Een achtergrond door studie of ervaring in didactiek en/of andragogie is zeker een meerwaarde
  • Je bent perfect Nederlandstalig (mondeling & schriftelijk), zeer goed Franstalig en hebt een gevorderde kennis van het Engels
  • Je hebt een relevante werkervaring van min. 10 jaar
  • Je communiceert klantgericht in meerdere talen en op verschillende niveaus (operationeel in onze winkels tot op directieniveau)
  • Je hebt een vlotte pen en kan wervende teksten/opleidingen/presentaties opmaken

Wij bieden

  • Een contract van onbepaalde duur bij één van de grote spelers van de distributie wereldwijd.
  • Een boeiende voltijdse job in een constant veranderende sector bij een bedrijf vol mogelijkheden. 
  • Een marktconform salaris en uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (bedrijfsvoertuig inbegrepen).

Solliciteren

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Si vous êtes embauché chez Carrefour Belgique, vous deviendrez membre d’une équipe exceptionnelle qui contient environ 11.000 collaborateurs motivés. Chaque jour, que ce soit d’un magasin ou du siège à Evere, nous mettons tout en œuvre pour satisfaire nos clients.

Carrefour Belgique est une société innovante et un des leaders dans le retail. En Belgique, nous disposons de 850 magasins répartis sur des concepts différents : Hypermarchés Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Express et drive.be.

 

DESCRIPTION DE LA FONCTION

  • Co-développe et développe une vision en matière de développement et de training 
  • Analyse et challenge les besoins des clients internes, définit les meilleures approches pour les satisfaire et proposer des solutions concrètes (trajets communs ou individuels).
  • Acquiert l'expertise suffisante pour évaluer, concevoir (différents formats), animer, déléguer des actions de développement et de training en ligne avec la stratégie avec un focus particulier sur le modèle de compétences “Act For Change”
  • Suscite la participation active (ownership)  du ou des collaborateur(s) aux actions de développement et de training.

VOTRE DOMAINE DE RESPONSABILITES:

FORMATIONS

  • Implémente la stratégie au travers des différentes méthodes d’apprentissage (e-learning, webinar, online lab, offline lab)
  • Développe le blended learning et assure une cohérence entre les différents formats proposés 
  • Est garant de l'adéquation des produits de formation mis en œuvre avec les besoins spécifiques des collaborateurs notamment par le biais de projet pilote
  • Prospecte et actualise ses connaissances concernant les prestataires de services externes et internes ainsi que les offres susceptibles de contribuer à l'atteinte des objectifs poursuivis en matière de développement et de training.
  • Favorise la digitalisation, utilise et développe les outils
  • Promeut l'utilisation et utilise les instruments de mesure d'efficacité des actions de formation.

COACHING

  • Gère et développe un plan de développement des compétences cohérent, pertinent et efficace en collaboration avec le collaborateur concerné. 
    • Propose des actions de développement les plus indiquées
    • Garantit la mise à disposition en temps et en heure des actions de développement ou de training convenues.. 
    • Assure le suivi avec le manager et le collaborateur
  • Aide les collaborateurs selon leur besoin dans leur parcours de carrière.
  • Créé des trajets spécifiques de A à Z selon les besoins challengés

GOVERNANCE

  • Maîtrise du budget consacré au développement et au training. 
  • Se concentre sur l'impact (ROI sur l'apprentissage, ROI sur la performance, objectifs d'apprentissage concrets et gestion des attentes).
  • Contribuer à l'effort d'information et de reporting de la hiérarchie concernant les actions de développement et de training entreprises 
  • Respecte les procédures particulières internes
  • Se forme et s’informe continuellement sur les supports disponibles et le développement des  formats, du contenu, des méthodes pédagogiques, de coaching et autres.
  • Contribue et participe activement aux différents projets (RH) en cours et à leur implémentation

COLLABORATION

  • collabore étroitement avec les acteurs suivants :
    • l’ensemble des départements siège & magasins
    • managers, collaborateurs
    • HRBP
    • ...
  • développe son expertise, professionnalisme et l'orientation client
  • aide à optimiser les opérations internes
  • soutient la communication interne
  • est un ambassadeur actif de Carrefour et encourage ses collègues à le devenir davantage

Votre profil

  • Vous êtes titulaire d’un diplôme de Bachelier ou Master en psychologie, pédagogie, ressources humaines ou avez suivi des formations diplômantes équivalentes en coaching, pédagogie.
  • Vous avez une expérience dans le domaine de min. 10 ans.
  • Vous avez une excellente connaissance du néerlandais, tant à l’écrit qu’à l’oral), des très bonnes connaissances  du français et vous possédez des connaissances avancées en anglais
  • Vous êtes fort en communication à tout niveau (du niveau opérationnel magasin au niveau direction) d’une manière orientée client
  • Vous avez une bonne plume ; rédiger des textes, réaliser/créer des formations et des présentations  ne pose aucun problème pour vous

Offre

  • La participation au succès d’un des plus grands distributeurs mondiaux.
  • Un environnement de travail dynamique et très orienté client.
  • Une fonction enrichissante vous permettant d’élargir vos connaissances et compétences par des formations continues.
  • De réelles possibilités d’évolution.
  • Un package salarial attractif, assorti d’un large éventail d’avantages extra-légaux (voiture de fonction incluse).

Postuler

Your challenge

As a Technical Writer, your main focus will be getting customers and colleagues up to speed with our supply chain planning software by writing clear and user-friendly documentation. Having a strong affinity with continuous improvement, you will work in close collaboration with product experts and our software development teams to gather knowledge and information.

You are responsible for:

  • Keeping documentation up to date for colleagues and customers.
  • Continuously learning the new features of our software. Over time, you will become an expert and point of contact within the company.
  • Creating clear, understandable training material for interactive and e-learning courses. Your creativity will make every video, e-learning, and webinar a success.
  • Giving training to customers and colleagues, depending on your interest and qualifications.
  • Sharing best practices with your colleagues and building bridges between different teams to assure knowledge dissemination.
  • Taking ownership of your documentation projects and proactively aligning with the relevant stakeholders.

Your team

In your role as a Technical Writer, you will be the connection between the Training & Documentation team and one or more expert teams. These expert teams specialize in solutions for a specific industry or  business area.  

In addition, you will closely cooperate with our Product Design team. They drive OMP’s product road map based on a strong future vision and deep technological overview. Your combined expertise will inspire both internal and external stakeholders.

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor's or master's degree in languages, supply chain, (computer) science, engineering or similar by experience.
  • An excellent command of English (written and spoken) and experience in writing technical documentation
  • Strong affinity with IT 
  • You are analytical, work very accurately and independently.
  • Excellent communication skills with a good team spirit

Bonus points if you have:

  • Experience within the supply chain planning domain
  • Teaching experience
  • Knowledge of any other language, for example Dutch, German, Spanish, or French

Skills

Soft skills : Communication Teamwork Passionate Connecting with stakeholders

Hard skills : Technical writing skills Teaching Analytical thinking Affinity with IT

Language skill : English required, any other language

Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Depending on your skills and preferences, a Technical Writer role provides you with the opportunity to grow in different directions, either in a product expert role, user engagement, teaching, or a management role.

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Wellbeing: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best

Apply now

 

 

 

 

 

 

Deloitte is a world leading professional services firm, providing accounting and auditing services, management consulting and legal and tax advice. In Belgium we are the largest professional service provider. Our offices offer services to multi-national and large organisations, public institutions and innumerable small, fast-growing companies. Thanks to a strong regional presence and our multi-disciplinary approach, we are ideally placed to meet the requirements of a wide range of public institutions and small and large companies.

Our Consulting practice within Deloitte has a strong reputation and track record as Business Performance Consultants. We are a recognized leader in helping clients solve complex business problems, differentiated by our ability to execute on the advice we provide. Our multi-disciplinary competencies allow us to address CXO issues from every angle.
Join our team of 40 learning professionals!

Are you passionate about learning and looking for a new opportunity to spread your wings? Look no further. You might be the person Deloitte is looking for!

A new era of learning A shift is happening towards dynamic, self-directed, continuous learning

opportunities in the workspace, which has changed the face of ‘Learning & Development’. Our teams support clients by transforming and optimizing their learning organization.

We pursue alignment of the learning strategy to the business strategy and create leading edge learning programs based on continuous learning. To enable a great learning experience, we develop high-end learning solutions supported by state-of-the-art learning technology.

 

You

You are responsible for the instructional design and development of (digital) learning assets. Individually or in team, you analyze the client’s learning needs and design and deliver powerful, engaging and interactive learning solutions.

During the entire process, you take into account the set learning objectives, the target audiences and the client’s technical possibilities. You will advise and support clients to deliver impactful learning solutions aligned with their business needs.

 

Your Profile

Your DNA

  • Passionate for (digital) learning;
  • Experienced in instructional designing and instructional development;
  • Excellent writing skills (knowledge Dutch is required, French / English is an asset);
  • Strong analytical skills;
  • A real storyteller and an excellent communicator. You are able to rationalize complex information to make it understandable for others to work with;
  • A team player who is keen on sharing knowledge and inspiring others in an international company context;
  • Independent but equally loving to work in a highly collaborative team-setting.

Did you tick all the boxes? Great!

 

What can you expect

  • A challenging, innovating environment where personal development and growth are limitless;

  • An attractive and competitive salary with fringe benefits;

  • Working within an entrepreneurial team of pioneers with ambitious growth plans in the coming years.

 

Click here to apply

Zin om mee te schrijven aan het succesverhaal van ALDI? Dat kan als

HR Specialist L&D

Bouw mee aan een bedrijfscultuur waar leren en ontwikkelen alle kansen krijgt.

Jouw taken         

  • Je gaat in samenspraak met de business na wat de leernoden zijn en vertaalt deze in concrete leerplannen
  • Je ontwikkelt en organiseert kwalitatieve opleidingstrajecten en gaat hierbij op zoek naar de meest geschikte partners en leervormen.
  • Je staat in voor de praktische kant van de organisatie: je plant de opleidingen, je verzorgt de bijhorende communicatie en opleidingsevaluaties en neemt de administratie voor jouw rekening via het ALDI Academy platform
  • Je ondersteunt je manager in de uitwerking, implementatie en opvolging van L&D-gerelateerde projecten
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe klanten
  • Je waakt er mee over dat de L&D-processen en procedures nageleefd worden
  • Je geeft af en toe zelf korte presentaties en opleidingen (bvb de onthaaldag voor nieuwe medewerkers)
  • Je denkt mee na over verbetermogelijkheden in de verschillende L&D processen zoals nieuwe leertheorieën en opleidingsvormen

Jouw troeven     

  • Je kijkt uit mee te helpen bouwen aan bedrijfscultuur waar levenslang leren gestimuleerd wordt
  • Je behaalde een bachelordiploma bij voorkeur in de richtingen human resources, communicatie of marketing
  • Je hebt een eerste ervaring binnen L&D
  • Je kan zelfstandig werken, bent proactief en communicatief sterk
  • Je hebt sterk administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i
  • Je bent een enthousiast persoon met wie samenwerken een plezier is
  • Je bent een echte ALDI-ambassadeur en herkent jezelf in onze kernwaarden: verantwoordelijkheid, eenvoud en betrouwbaarheid
  • Een omgeving in verandering motiveert je
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en het Engels, en hebt een goede kennis Frans

Wat wij te bieden hebben

Je krijgt bij ons uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen, een grondige opleiding om een goede start te verzekeren en een uitdagende functie. Maar wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze ALDI-familie.

Met bijzonder hoge anciënniteitscijfers en een heel laag verloop, mogen we gerust zeggen dat het leuk werken is bij ons. Sterke idealen, collega’s die elke dag uniek maken, een dynamische werksfeer en een heel aangename bedrijfscultuur – het zijn slechts enkele van de elementen die ons nét iets meer dan enkel een werkgever maken.

Solliciteren ? 

Geïnteresseerden kunnen solliciteren via Werken bij ALDI - Details vacature

Ervaren projectleider e-learning

 

Epyc groeit. Als kool. Soms nog sneller. We zijn dringend op zoek naar versterking. We zoeken een ervaren projectmanager e-learning.

Je dagtaak

Je leidt een project van begin tot einde, Jij bent hét aanspreekpunt voor alle partijen, de klant, de vakexperts, de leverancier en je projectcollega’s op kantoor.
Je zorgt ervoor dat het Epyc-raderwerk gesmeerd loopt en je grijpt in waar nodig. Vertraging, onvoorziene obstakels, technische complicaties, een afwezige collega, … jij zoekt en vindt meteen de gepaste oplossing. Je reageert meteen, gepast en professioneel. En altijd met een glimlach. Of beter nog: je kijkt zo ver vooruit dat je de problemen gewoon te snel af bent. Je anticipeert dus op vragen van je klant, obstakels en -komt-ie- “uitdagingen” …

En natuurlijk zorg je ervoor dat alles binnen de ingeschatte tijd gebeurt, en dus binnen het vooropgestelde budget. Maar je doet meer dan enkel de planning en het budget in de hand houden: je duikt ook zelf in het project, je beoordeelt, denkt mee concepten uit, je stuurt bij, zodat je zelf 100% achter je projecten staat en wat we opleveren ook altijd die typische Epyc-stempel draagt.

Je bent een echte spelverdeler: je stuurt de projectcollega’s enthousiast aan, je motiveert hen om het allerbeste van zichzelf te geven, en te streven naar een optimaal resultaat.

Je werkt nauw samen met Julie, de teamlead en de andere projectmanagers. Samen zorgen jullie ervoor dat iedereen goesting heeft in onze creatieve leeroplossingen! Want bij ons gebeurt alles met goesting: onze klanten leren met goesting, ze spelen met goesting, en wij werken met goesting!

Ook goesting?!

Wie zijn wij?

Epyc is de grootste onafhankelijke ontwikkelaar van e-learing op maat in België. Epyc is een spin-off van de K.U.Leuven, opgericht in 2001. We ontwikkelen e-learningcursussen, serious games, oefenplatformen en LMS-systemen voor bedrijven als Total, Aquafin, VDAB, Le Forem, Eandis, Electrabel, Federgon, Vlerick Business School, enz

Ons team telt 25 medewerkers, stuk voor stuk uit het juiste hout gesneden. In Epyc-termen houdt dat in: enthousiaste, leergierige doorzetters, jong van geest, positief ingesteld en met zin voor humor …

Welk vlees we in de kuip verwachten

Project management kun je niet echt leren, je hebt dat in het bloed, of je hebt het niet … Uiteraard heb je de nodige geloofsbrieven, certificaten, trainingen en ervaring. Maar we pinnen ons niet vast op één bepaald diploma, … zolang je er maar naar streeft om alles in goede banen te leiden, te zoeken naar betere processen, kortere deadlines, enz.

Uiteraard geeft ervaring in agile, scrum, enz. je een streepje voor. En ervaring in e-Learning, pedagogie en IT zijn goed voor nog een paar extra streepjes …

Maar wat een ab-so-lu-te vereiste is, is dat je enthousiasme uitstraalt, professionalisme en een goeie drive. Jij staat aan het roer van je projecten, jij bepaalt de spelregels, en dat moet er van afspatten!! Een enthousiaste bordercollie, quoi!

Aanbod

Je nieuwe habitat:
  • Je komt terecht in een hechte groep van fijne collega’s, die er samen naar streven om de beste toepassingen te maken die er zijn. Dingen waarbij onze klanten hun mond openvalt van verbazing; zo intuïtief, zo eenvoudig en cool, terwijl er onder de motorkap een heel complexe, krachtige machine draait …
  • Het is onze missie om mensen met leuke leerervaringen goesting te doen krijgen om bij te leren en beter te worden. En daar help jij mee voor zorgen.

Wat jij van ons mag verwachten:

  • Een bijzonder gevarieerde job, die je grotendeels zélf mag invullen, in functie van je kennis en ervaring.
  • Uiteraard een loon in functie daarvan, en de nodige werkmiddelen: laptop, smartphone, auto, … the whole enchillada!
  • En lekkere koffie, alle kleurtjes van Nespresso!
  • En het allerbelangrijkste: een bende fijne collega’s, die trots zijn op hun werk, hun team en hun bedrijf.

Solliciteer nu!

Bel naar Wim, de zaakvoerder, voor een korte kennismaking. Daarna stuur je hem je motivatiebrief en CV. Graag in die volgorde, want we pakken het graag persoonlijk aan, van bij de start. Succes! Tot snel.

Via e-mail: wim.govaerts@epyc.be

Per telefoon: 0496 66 44 63

Wie zijn wij?

De Opleidingscoach is dé leerexpert in Vlaanderen en Nederland en biedt gespecialiseerde en innovatieve kennis, ondersteuning en opleiding aan binnen het ruime learning & development domein. Onze klanten doen beroep op onze ondersteuning bij het opzetten of versterken van hun leer- en ontwikkelingsacties. Dit doen we vanuit een pragmatische en praktijkgerichte aanpak, steeds in partnership met de klant.

Dankzij onze evidence-based expertise maken we impactvol leren mogelijk. De Opleidingscoach heeft een exclusieve samenwerking met Prof. Dr. Filip Dochy rondom het wetenschappelijk onderbouwde HILL-model (High Impact Learning That Lasts). Als HILL ambassador bieden wij een integraal HILL aanbod binnen de bedrijfscontext en het onderwijs.

Om leren en groei mogelijk te maken, is de juiste context en een talentgedreven aanpak nodig. Deze geïntegreerde aanpak bieden we in partnership met onze zusterbedrijven: Great@Work en Het Talentenhuis.

 

Wat zoeken wij?

Om ons team van De Opleidingscoach te versterken, zijn we op zoek naar een L&D-consultant die enerzijds projectmatig kan ingeschakeld worden bij de klant in-house, en anderzijds mee kan werken aan advies- en opleidingstrajecten binnen het brede L&D-domein.

  • Je ontwerpt impactvolle opleidings- en ontwikkelingstrajecten op maat van klanten
  • Je kan een correcte behoefteanalyse uitvoeren door in gesprek te gaan met betrokken partijen: vormingsverantwoordelijken, leidinggevenden, experten,… of door observatie op de werkvloer
  • Op basis van de noden stel je een (hybride) traject samen waarbij je de meest aangewezen didactische aanpak, leervorm en werkvorm uitkiest
  • Je werkt (online) leermateriaal uit of past bestaand materiaal aan
  • Je adviseert klanten op vlak van hun vormingsbeleid, opleidingsplannen en trajecten
  • Je verdiept je in de werking van (nieuwe) leervormen en bestaande softwaresystemen, zodat je klanten hierin kan adviseren en begeleiden.
  • Je hebt passie voor je vak en blijft graag up to date in L&D-thema’s en daaraan gerelateerde topics zodat je klanten en je persoonlijk netwerk proactief kan inspireren. 

 

Wie ben jij?

Learning & development, in de breedste zin van het woord, is je passie! Je hebt bij voorkeur reeds relevante ervaring binnen het L&D domein (bijvoorbeeld als interne L&D professional of als L&D consultant). Je geeft graag advies en het schrikt je niet af om als L&D consultant de nodige workshops te faciliteren en je kennis rond L&D met een groep te delen. 

Je gaat steeds voor de beste oplossing voor de klant en probeert het maximale te bereiken. Dit doe je niet enkel aan de hand van je theoretische kennis, maar je houdt ervan om nieuwsgierig te kijken naar de praktijk en te starten vanuit de realiteit. Je bent een echte ondernemer en vindt het fijn om zelfstandig en projectmatig je eigen L&D projecten op te nemen (al dan niet in samenwerking met je collega L&D consultants). Je bent leergierig en verdiept je graag in nieuwe (L&D) technologie.

Coaching vaardigheden zijn een plus

Je bent flexibel en je houdt van een gevarieerd takenpakket.

Je bent bereid om te reizen binnen Vlaanderen.

Je kan je helemaal vinden in onze visie op leren.

 

Wat bieden wij?

  • Een dynamische en jonge organisatie, met een drive voor ontwikkelen en leren
  • Gevarieerde opdrachten
  • Ervaring binnen L&D
  • Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. We bieden eenGreat@work context, met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een talentgedreven aanpak (via o.a. persoonlijke coaching)
  • Een voltijds bediendencontract van bepaalde duur (6 maanden), met optie op onbepaalde duur
  • Ook freelance L&D experten zijn welkom

 

Praktisch

Stuur je kandidatuur en CV naar info@opleidingscoach.be of leen.lievens@opleidingscoach.be.

We vinden het steeds leuk als je jezelf of je L&D-ambitie op een andere creatieve manier voorstelt. Dit is geen vereiste.

Ben jij de nieuwe franchisenemer Next Learning Valley België?

Next Learning Valley heeft groeiambities en wil inspelen op de toenemende vraag uit het buitenland naar onze producten en diensten. Hiervoor hebben we een groeimodel ontwikkeld op basis van het business model franchising. Voor deze NEW BUSINESS zijn wij op zoek naar gemotiveerde ondernemers / franchisenemers.

 

Onze franchisenemer voldoet aan het volgende profiel:

  • Heeft een groot en relevant netwerk in Learning & Development in België
  • Is ondernemend
  • Heeft volledige focus op de 3 Learning Domains van Next Learning Valley:
    • Social learning
    • Gepersonaliseerd leren
    • Learning analytics
  • Draagt het concept van Next Learning Valley uit (bloggen, kennis delen)
  • Heeft volledige focus op Next Learning Valley, geen nevenactiviteiten
  • Heeft ervaring met innovatieve leertechnologie
  • Heeft ervaring met StreamLXP
  • Heeft ervaring met Learning Locker
  • Heeft consultative (selling) skills
  • Heeft salesvaardigheden (farmer, maar ook hunter)
  • Heeft gevoel voor marketing
  • Is investeringsbereid
  • Is intrinsiek gemotiveerd om zichzelf te ontwikkelen
  • Houdt de trends bij in leren, maar zeker op de 3 leerdomeinen
  • Kan en wil zich conformeren aan centraal afgesproken spelregels
  • Heeft de ambitie om door te groeien naar een bedrijf met meer learning consultants

 

Wat bieden wij? 

Next Learning Valley biedt ondernemers de mogelijkheid om hun eigen bedrijf in digital en continuous learning succesvol en winstgevend te exploiteren. Samenwerking met Next Learning Valley betekent samenwerking op basis van een “total business concept”: een combinatie van vakinhoudelijke samenwerking én op marketinggebied én op (onderdelen van) de bedrijfsvoering en onderliggende bedrijfsprocessen.

  • Helpt je bij de start van je bedrijf. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van jouw bedrijf. Je bent immers zelfstandig ondernemer.
  • Verzorgt een start opleiding.
  • Stelt de werkmethodieken, processen, procedures en formats te beschikking.
  • Begeleidt en adviseert jou op het gebied van marketing en communicatie.
  • Biedt een brandbook, website en andere social media uitingen.
  • Biedt de NLV community ter beschikking aan jouw klanten.
  • Is je inkooppartner op de genoemde leerdomeinen en de daarbij behorende oplossingen.
  • Biedt een flexibele schil van learning experts op de leerdomeinen.

 

Waarom je bij ons wilt werken:

  • Je houdt je bezig met de nieuwste trends in "leren"
  • Je werkt met innovatieve leertechnologie
  • Je hebt een team van experts om je heen
  • Je begeleidt mooie klanten in allerlei branches
  • Je krijgt een podium in de wereld van Learning & Development
  • Veel vrijheid én verantwoordelijkheid
  • Wij luisteren graag naar jou en we waarderen jouw mening en adviezen: denk en doe met ons mee!
  • Werken bij een groeiend bedrijf met veel ambitie
  • Als jij groeit, groeien wij ook. We investeren dus graag in jouw ontwikkeling!

 

Verdienmodel:

Als franchisenemer heb je het volgende verdienmodel:

  • Licentiemodel: verkoop van licenties voor Personalized Learning, Social Learning en Learning Analytics.
  • Consultancymodel: verkoop van advies uren.

Een exploitatie voor jouw bedrijf lichten we graag toe.

 

Solliciteren:

Ben je geïnteresseerd en heb je behoefte aan een gesprek?

 

 

Als learning en development advisor maak je deel uit van de directie Mens en Organisatie. Je fungeert in deze rol als vast aanspreekpunt voor een van de operating units van Colruyt Group. Je leert de operating unit goed kennen, je analyseert waar ze vandaag staan en je weet welke richting ze uit willen. Vanuit die kennis ga je proactief een ontwikkelplan opstellen. Als L&D advisor ben je ook verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van onze cultuur met betrekking tot ‘ontwikkeling’.  Je bezit daarnaast ook de flexibiliteit om in te spelen op onvoorziene leernoden en kan een plan van aanpak maken dat zowel de urgente leer nood als het groter geheel dient. Bij de opmaak van ad hoc oplossingen verlies je nooit het groter geheel uit het oog zodat alle acties bijdragen tot een consistent ontwikkelbeleid. Je volgt ook de ontwikkelinspanningen op en rapporteert er over terug naar de directie van de operating unit en naar de directie Mens en Organisatie.

Je kan terugvallen op een team van collega's binnen Mens en Organisatie die dezelfde rol uitvoeren in de andere operating units en in je eigen operating unit heb je HR collega's met andere specialisaties zoals Personeelsbeleid, rekrutering en selectie, preventie en welzijn.

Samen met hen vorm je een overlegplatform, waardoor je kennis kan delen, ideeën en initiatieven op elkaar kan afstemmen,… 

Profiel
  • je hebt een masterdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring
  • je kan goed luisteren en houdt ervan leidinggevenden (pro-) actief te adviseren en te challengen
  • je werkt graag zelfstandig, maar ook ervarings- en kennisuitwisseling met collega's vind  je belangrijk
  • je bent creatief, ondernemend en resultaatgericht
  • je toont voldoende maturiteit en bent vlot en diplomatisch in de omgang
  • je haalt je energie uit het detecteren en analyseren van groepsdynamische processen en kan hiermee aan de slag gaan
  • je hebt een goed analytisch vermogen en bent in staat om van hieruit concrete actieplannen voor te stellen
  • je voelt je aangesproken door de retailsector
  • je bent bewust bezig met je eigen ontwikkeling en neemt initiatieven om hieraan te werken
  • je bent heel goed tweetalig (N/F) 
Wij bieden
  • een boeiende job met veel afwisseling
  • een stimulerende, flexibele werkomgeving met aangename collega's in een no-nonsensebedrijfscultuur
  • een job met een grote verantwoordelijkheid
  • reële doorgroeimogelijkheden
  • permanente mogelijkheid tot zelfontplooiing en bijscholing
  • een aantrekkelijk loonpakket

Vragen of solliciteren

 

Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be