Ben jij gepassioneerd over de persoonlijke groei van medewerkers? Wil jij een sleutelrol spelen in de evolutie naar een lerende organisatie? Ben je trots om bij te dragen aan de implementatie en het beheer van ons LMS-systeem? Dan bezit je het VPK-DNA dat wij zoeken.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van leer- en ontwikkelingsstrategieën die aansluiten bij VPK doelstellingen.
Je maakt de jaaractieplannen rond Learning & Development op, in samenwerking met de lokale HR Business Partner en volgt deze op.
Je evalueert de effectiviteit van de leerprogramma’s en doet aanbevelingen voor verbetering.
Je werkt mee aan de ontwikkeling van functiegerichte opleidingsplannen en nieuw opleidingsmateriaal binnen de verschillende business units.
Je organiseert en faciliteert trainingssessies, workshops, groepsopleidingen etc.
Je bent de key user van ons LMS-Systeem (Cornerstone) en verzorgt het uploaden van content, het monitoren van gebruikersactiviteiten en bent het aanspreekpunt voor de eindgebruiker.
Je werkt een beleid uit omtrent de samenwerking met scholen, zoals het opzetten van stageplannen en beheren van de Young Graduate programma’s.
Je beheert de competentieprofielen en begeleidt managers in de opvolging van hun personeel.
Je implementeert succession planning processen in samenwerking met de HR BP’s, zodat kritieke functies tijdig worden ingevuld.
Je organiseert en levert alle opleidingsrapporteringen.
Je bent het aanspreekpunt voor de verschillende subsidiedossiers in het kader van opleiding en opleidingsplannen.
Je geeft leiding aan een team van 3 L&D Officers.
Je bent blijft op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van L&D en past deze ook toe binnen de organisatie.
Wie ben je?
Je behaalde minimum een bachelor diploma in HR, Bedrijfskunde, Onderwijskunde of een vergelijkbaar vakgebied.
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende of senior L&D rol, bij voorkeur in een productie omgeving.
Je hebt ervaring met de implementatie en beheer van een LMS-systeem.
MS office, eLearning systemen, digitale leertools hebben voor jou geen geheimen.
Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt.
Je ben communicatief, sterk georganiseerd en toont de nodige proactiviteit.
Je bent analytisch en hebt ervaring met het beheren van data en rapportage.
Wat bieden wij?
Een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen een innovatief financieel sterk familiebedrijf.
Je komt terecht in een tof HR team, waarvan 3 L&D collega’s
Een aantrekkelijk loon en met een breed pakket aan extralegale voordelen: wagen en tankkaart, onkostenvergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8 etc.
Fietslease via VPK + Fietsvergoeding voor al je fietskilometers van- en naar het werk;
Iedereen die met de fiets komt krijgt van ons een fietshelm.
Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor te Oudegem, en bent flexibel om vanuit onze andere Belgische sites te werken.
Wie zijn wij?
Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door een unieke set van 4 sterke waarden: Ownership, Trust, Care & Beyond. Ze bepalen ons morele kompas en geven vorm aan onze dagelijkse activiteiten. We streven naar een open, veilige en inclusieve werkomgeving. Daarom is iedereen welkom
VPK Group produceert kartonnen verpakkingen en papier op basis van gerecycleerde vezels. Deze duurzame verpakkingen worden ontwikkeld op maat van de klant. Zo streven wij een optimale logistiek na voor onze klanten.
We zijn een op en top Belgisch familiebedrijf met 7000 werknemers gespreid over 70 vestigingen in 21 landen in Europa.
Bij VPK Group zetten we ons in voor een inclusief rekruteringsbeleid. We waarderen diversiteit en moedigen iedereen aan om te solliciteren, ongeacht achtergrond, geslacht, leeftijd, geaardheid, religie, nationaliteit of fysieke mogelijkheden. Onze organisatie streeft naar een werkplek waar iedereen zich welkom, gerespecteerd en gewaardeerd voelt. We kijken uit naar jouw unieke talent en bijdrage aan ons team.
Klaar om een verschil te maken?
Ben jij klaar om je kwaliteiten in te zetten voor de ontwikkeling van onze medewerkers en de groei van VPK? Solliciteer dan nu en maak deel uit van een organisatie die gelooft in jouw potentieel!
Zin in een stevige uitdaging van 7 à 8 maanden in Learning & Design én team management?
Lionel Meinertzhagen zoekt een freelance of tijdelijke collega om projecten en innovatieve leerproducten in goede banen te leiden — van het eerste storyboard tot de finale uitrol. En ja, je steekt natuurlijk zelf ook je handen uit de mouwen!
Wat je mag verwachten? Je zorgt voor:
de coördinatie van het Designers-team en het Innovatieteam
de opvolging van de ontwikkeling van leerproducten en projecten
de afstemming met andere teams
heldere rapportering over de voortgang
de verbetering en vernieuwing van opleidingen
de implementatie van de AI-tijdslijn (formele en informele leertrajecten)
het beheren van competentie-uitrol in ons LMS
het opstarten en aanwakkeren van innovatieprojecten (denk aan mobile learning, internationalisering,...)
En nog iets: het team is écht gezellig!
Iets voor jou? Laat snel van je horen bij Lionel. Of ken je iemand? Feel free om dit bericht door te sturen.
Hybride werken met 2 à 3 dagen per week op kantoor
Talenkennis: FR & NL
DE JOB
Binnen de dienst Human Resources is Infrabel Academy verantwoordelijk voor de opleiding en permanente ontwikkeling van alle medewerkers. De academie ontwikkelt, organiseert en beheert opleidingen en technische en niet-technische ontwikkelingstrajecten. Kwaliteit en efficiëntie staan daarbij centraal. Ter versterking van ons Academy Support-team zijn we momenteel op zoek naar een Facility Officer met de volgende verantwoordelijkheden:
Organiseren en monitoren van het dagelijks beheer van de faciliteit die onder je verantwoordelijkheid valt, erop toezien dat er oplossingen worden gevonden voor technische problemen teneinde ervoor te zorgen dat de faciliteit te allen tijde beschikbaar en operationeel is en beantwoordt aan de behoeften van de gebruikers.
Optreden als contactpersoon voor de lokale autoriteiten.
Toezicht houden op en uitvoeren van alle onderhouds- en vernieuwingswerken aan de faciliteit die onder je verantwoordelijkheid valt teneinde de hinder voor de gebruikers tot een minimum te beperken.
Coördineren van de leveringen van verbruiksgoederen, beheren van voorraden en contact opnemen met entiteiten of leveranciers in geval van problemen of tekorten, alsook, indien nodig, ondersteuning bieden aan de medewerker die verantwoordelijk is voor logistiek.
Leiding geven aan de externe schoonmaakdienst, toezicht houden op de kwaliteit van het onthaal en de beveiliging (door externe partners) en zorgen dat de reglementering binnen de faciliteit wordt nageleefd teneinde bij te dragen aan de kwaliteit van de gebruikerservaring.
Op eigen initiatief verbeteringen in de organisatie van de faciliteit voorstellen of ontwikkelen teneinde het dagelijks werk zo goed mogelijk te organiseren volgens de principes van de geldende processen en normen.
Nemen van de nodige initiatieven en organiseren van het werk in overeenstemming met de geldende normen, erop toezien dat deze correct worden toegepast en bijsturen waar nodig teneinde de uitvoering van activiteiten te optimaliseren, in overeenstemming met de kwaliteitseisen van de organisatie.
Optreden als brandpreventieleider voor de faciliteit die onder je verantwoordelijkheid valt, teneinde de brandveiligheid van de site te garanderen.
In het kader van de organisatie van interne of externe evenementen, risicoanalyses starten onder toezicht van de verantwoordelijke preventieadviseur en ondersteuning bieden bij de voorbereiding, opvolging en het opnieuw op zijn plaats zetten teneinde de gebruikers een veilige en goede dienstverlening te bieden.
JOUW PROFIEL
Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
Je hebt een goede kennis van het Frans.
Je hebt ervaring met het opstarten en beheren van projecten, het vaststellen van deadlines en rapporten en het valideren van projectstudies.
Een basiskennis van ISO-certificaten met betrekking tot veiligheid, kwaliteit en milieu (ISO 55000, ISO 9001, ISO 14001) is een pluspunt.
Je bent in staat om informatie uit te wisselen en efficiënt samen te werken met medewerkers van andere entiteiten, bezoekers, (inter)nationale leveranciers en de autoriteiten.
Je hebt een klantgerichte aanpak, streeft ernaar de klant altijd een zo goed mogelijke dienstverlening te bieden voor een optimale gebruikerservaring.
Je bent resultaatgericht en streeft ernaar om doelstellingen te halen of om nog verder te gaan dan deze doelstellingen.
Je hebt het vermogen om een weloverwogen mening te ontwikkelen en beslissingen te nemen waarbij je je ook bewust bent van de gevolgen ervan.
Je bent bereid om je kennis en expertise met anderen te delen en zo bij te dragen aan een voortdurend lerende omgeving.
Je hebt uitstekende vaardigheden op het gebied van planning en organisatie, waardoor je verschillende taken en projecten tegelijkertijd en efficiënt kunt beheren.
Infrabel wil de maatschappelijke diversiteit weerspiegeld zien in haar medewerkers. Jouw talenten en enthousiasme, daar draait het om, niet om je geslacht, leeftijd, origine of beperking.
ONS AANBOD
Een boeiende en afwisselende job
Bij een stabiel bedrijf dat bijdraagt aan een duurzame mobiliteit voor de samenleving
Talrijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden: jij bent ondernemer van je eigen carrière
Veel flexibiliteit, zodat je zelf de balans tussen werk en privé kan bepalen
Een aantrekkelijk loonpakket met verschillende aanvullende voordelen
Gratis reizen met de trein
DE WERKOMGEVING
Infrabel bouwt, onderhoudt en vernieuwt de spoorweginfrastructuur in België. Samen met 10.000 collega's willen we innoveren en impact maken op een zorgzame, betrouwbare, positieve en moedige manier. Deze kernwaarden vormen de basis van onze bedrijfscultuur en geven richting aan alles wat we doen. Met een focus op data, digitalisatie en sterke partnerships bouwen we nu al aan duurzame en veilige mobiliteit, voor nu en in de toekomst.
Bij Infrabel zijn we trots op ons Top Employer certificaat! Het is het resultaat van onze talrijke projecten op vlak van veiligheid en welzijn van onze collega's, maar ook voor ons ambitieus diversiteits- en inclusiebeleid. Telewerken, persoonlijke ontwikkeling, ergonomie, motivatie van het personeel en stressbeheer zijn maar enkele voorbeelden van de thema's waar we dagelijks aan werken.WELKE STAPPEN DOORLOOP JE?
Samen met je collega Learning consultants, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze (franstalige) klanten: luisteren, doorvragen en begrijpen wat er écht nodig is. Je begeleidt je klanten van A tot Z, samen met je (L&D) collega’s: een ervaren ploeg van (interne & freelance) trainer-consultants & een groep gedreven Learning consultants. Je adviseert je klanten in hun leerbeleid, zet samen leerinterventies en -trajecten op en zorgt voor een feilloze project opvolging. Dat kan gaan van bestaande classroom trainingen tot het puzzelen met bouwstenen voor complexe en blended trajecten op maat. Jij weet als geen ander wat de klant nodig heeft, wat werkt en wat niet en je bouwt zo verder aan een relatie en samenwerking die verder gaat dan één project. Je bent niet alleen een inhoudelijk klankbord, maar ook het organisatorisch brein achter de leertrajecten die je begeleidt. Je houdt overzicht, stemt af met klanten en collega’s, en zorgt ervoor dat elk project vlot en professioneel verloopt – van eerste vraag tot succesvolle implementatie.
Daarnaast ga je ook zelf aan de slag in andere projecten:
30% van je tijd besteed je aan het faciliteren van opleidingen, geven van trainingen, teamcoachings of het designen van maattrajecten – afhankelijk van je expertise en voorkeuren.
10% van je tijd werk je aan interne projecten die bij jou passen: productontwikkeling, interne processen, … Wat jij graag toevoegt en wij nodig hebben, maken we graag concreet samen met jou.
Wie ben jij?
We zijn op zoek naar een collega die:
Tweetalig is (Nederlands en Frans), zodat je in dialoog kan gaan met klanten in heel België.
Ervaring heeft in L&D, en voeling heeft met hoe mensen en organisaties leren.
Denkt als een consultant: je kan doorvragen, noden scherpstellen, klanten challengen en tegelijk vertrouwen geven.
Voeling heft met HR en leiderschap– of het nu vanuit ervaring is, of vanuit sterke interesse.
Sterk is in opvolging en projectmanagement– je houdt overzicht, bewaakt deadlines en durft knopen doorhakken.
Zich thuis voelt in een snelle, flexibele omgeving waar prioriteiten verschuiven en je veel autonomie krijgt.
Wat bieden wij?
Bij The Tipping Point kom je terecht in een organisatie waar vertrouwen, eigenaarschap en plezier centraal staan.
We bieden jou:
Een competitief salarispakket
Bedrijfswagen, Macbook en iPhone
32 dagen verlof
Eco- en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering
Een inspirerende werkplek in het hart van Mechelen
Veel autonomie en uitgebreide thuiswerkmogelijkheden
Collega’s die even graag koffie drinken als goede gesprekken voeren
Jouw organisatie kan élke job in L&D kosteloos posten als 1 persoon binnen de organisatie lid is van www.stimulearning.be. Is niemand dat, dan kan je meteen een lidmaatschap aankopen voor deze toekomstige collega en zo de vacature ook kosteloos posten. In élk ander geval betaal je € 100 voor het posten van een vacature.
Votre organisation peut publier gratuitement n'importe quelle offre d'emploi dans le domaine de la L&D si vous êtes membre de www.stimulearning.be. C'est bien sûr une excellente chose si vous achetez immédiatement une adhésion pour votre futur collègue et que vous publiez l'offre d'emploi gratuitement. Dans tous les autres cas, vous payez 100 euros pour publier un poste vacant.
We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software and services. Do you enjoy thinking along with subject matter experts to create the best possible training? Do you enjoy sharing your Instructional design expertise? Do you like to use your creative side for the creation of e-learning? If your answer is yes, you’ll love the job of Instructional Designer.
Your Challenge
As a Instructional designer, you will collaborate with experts, trainers and other stakeholders within the company to create effective, efficient and engaging learning experiences. This by taking the lead in the creation process as well as taking part in the creation and development of training material (e.g. support the recording of training videos, give advice on formats, creating e-learnings in an authoring tool)
You are responsible for:
Conducting a needs analysis to identify learning objectives and target audience characteristics within for a specific training request.
Gathering information and insights from experts, trainers and other stakeholders to support the development of a training.
The creation of effective, engaging and efficient learning experiences using instructional design principles, learning theories and OMP guidelines.
Giving advice and support for the creation of assessments
Taking the lead from start to finish in multiple training creation or conversion tracks with the focus on e-learning.
Your team
As our new Instructional Designer, you’ll be part of the Training Services team which, in turn, fits into the bigger picture of the Learning Servicesteam.
Your profile
We are looking for someone who meets the following qualifications:
We are looking for someone who meets the following qualifications:
A degree in educational sciences, pedagogy or a related field.
Minimum 2 years of experience in Instructional design, curriculum development or a related role where you collaborated with multiple parties and alignment was key.
Strong understanding of instructional design principles, learning theories and adult learning principles.
Creative thinking and problem solving-abilities.
Strong project management skills.
Excellent written and verbal communication skills.
Fluency in English (both written and spoken).
A strong affinity for IT as most of the trainings in our offer are quite technical.
Have the ability to acquire technical and supply chain knowledge in a rather limited timeframe. This is a requirement to lead the entire process as well as have detailed discussions about the content.
A team player who is also able to work accurately and autonomously.
Bonus points if you have:
Experience with e-learning tools (Articulate Storyline) and learning management systems.
Expert level knowledge of PowerPoint.
Soft skills
Problem solving
Communication
Ownership
Hard Skills
Project management
Instructional design
Language skills
Required: English
A plus: Any other language
Your future
At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions. Many of our team members who start as Instructional designers grow into the role of knowledge experts or technical trainers.
Our offer
At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.
International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best
As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.
What does the job entail?
As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
defining the scope,
setting requirements,
evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
making suitable solution suggestions to ensure an optimal fit for their business.
In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long term.
As a business consultant, you perform various roles:
You operate as a point of contact for the customer.
You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves supervising the technical configurations in collaboration with our partners, follow-up on tasks and planning and high level succession of budget.
You support and conduct workshops and demos for customers.
You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.
What strengths do you have?
You …
have a passion for learning… without that, there is no fit!
bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
are a true team player who has no problem working autonomously.
display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude and are always ready to learn.
are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).
We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.
What do we offer?
A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organises different activities which will definitely increase your level of FOMO.
Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports activities, etc.).
In onze L&D Solutions afdeling maak je deel uit van een team van “Portfolio owner” die verantwoordelijk zijn voor het coherent en accuraat beheer van een specifieke portfolio aan klassikale en online opleidingen voor klanten van Cevora (bedienden van het PC 200 en werkzoekenden). Deze rol heeft een focus op het monitoren van het succes en de relevantie van het aanbod op basis van duidelijke doelstellingen.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder meer:
Het beheren van een portfolio van online en klassikale opleidingen voor bedienden binnen het PC 200 en voor werkzoekenden.
Het bewaken van het opleidingsaanbod binnen een portfolio: een aanbod dat voldoet aan de behoeften van de klanten in overeenstemming met de Cevora doelstellingen.
Het meten en monitoren van het succes van georganiseerde opleidingen met behulp van kwalitatieve en kwantitatieve gegevens in overeenstemming met de door Cevora gedefinieerde kwaliteitscriteria.
Het ondernemen van actie tot continuous improvement zodat de producten en services impactvol en accuraat blijven, dit in nauwe samenwerking met Learning Design- team.
Samenwerken met onze learning designers om nieuwe producten te creëren.
Het beheren van projecten om de impact van ons aanbod te evalueren.
Door maandelijkse clustermeetings nauw samenwerken met de collega’s van Learning Delivery, Marketing en Customer Relations.
Het bewaken en opvolgen van het budget van een specifieke opleidingsportfolio.
Het beheersen van de functionaliteiten van ons LMS.
Op de hoogte blijven van nieuwe trends in opleidingen (arbeidsmarkt, thema's, format, pedagogie, enz.)
Herken jij jezelf in dit profiel?
Je hebt minstens een bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring).
Je hebt tussen 1 en 3 jaar ervaring in Learning & Development in een opleidingsorganisatie of HR-afdeling.
Je bent vertrouwd met opleidingstechniek en aanverwante concepten (doelstellingen, scripting, andragogie, enz.) en met moderne tools voor contentcreatie/beheer (opnamestudio, AI, 360Learning (LMS), genially, enz.).
Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans.
Je kan effectief communiceren met je contacten en bent in staat om een netwerk te ontwikkelen en te onderhouden.
Je bent autonoom, nieuwsgierig en georganiseerd. Je toont initiatief en bent tegelijk oplossings- en resultaatgericht.
Je ziet elke doelstelling als een uitdaging om onze kwaliteit te verbeteren en een kans om te leren.
Je bent een teamspeler.
Over ons
Onze werkwereld is constant in beweging. Opleidingen zijn cruciaal om wendbaar te blijven in die snel veranderende omgeving. Want wie leert, die groeit. Als mens en als professional. Als werkgever, medewerker of werkzoekende.
Samen zijn we benieuwd naar wat morgen brengt. En bereiden we ons voor.
Ons motto? Samen leren en groeien.
Cevora is een diverse plek. Wij letten niet op leeftijd, gender, origine, seksuele geaardheid, geloof of handicap. We kiezen de beste persoon voor de job.
Je treedt op als intern specialist mbt talentontwikkeling en leren en ontwikkelt trajecten om de TVH-strategie te ondersteunen.
Je analyseert de bestaande ontwikkelingsnoden en behoeftes in de business en zoekt proactief mee naar mogelijke oplossingen en acties.
Je kent de opleidingsmarkt zeer goed en je bouwt een efficiënte samenwerking uit met externe partners.
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en de evaluatie van ontwikkelingstrajecten van onze medewerkers. Hiervoor werk je nauw samen met afdelingsverantwoordelijken en met de HR Business Partners.
Je werkt nauw samen met de Talent development Advisor die instaat voor het organisatorische en administratieve luik.
Je hebt kennis van verschillende digitale tools en kan deze inzetten om een zo efficiënt mogelijke leerervaring te creëren.
Je neemt deel aan HR-projecten die gelinkt zijn aan talentontwikkeling.
Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen op het gebied van learning en development.
Jouw profiel
Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige rol.
Je hebt ervaring in het ontwikkelen en faciliteren van leertrajecten, zowel klassikaal als digitaal.
Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden om met verschillende business stakeholders leeroplossingen uit te denken.
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
Je hebt ervaring met een LMS systeem.
Dit is werken bij TVH
Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. maaltijdcheques en verzekeringen.
Flexibele werktijden, thuiswerk en aandacht voor een goede work-life balance.
20 betaalde vakantiedagen, met daarbovenop 12 ADV-dagen.
Een goed bereikbare, filevrije werkomgeving.
Een warme, open werksfeer waar mensen centraal staan.
Een aanstekelijke ‘We Are One’-mentaliteit.
Aandacht voor je fysieke en mentale gezondheid.
Middagpauzes en sportfaciliteiten in TVH Park, de groenzone van TVH.
Gezonde warme maaltijden en gratis fruit.
Toegang tot LinkedIn Learning en andere trainingen.
Leuke afterworks en andere gezellige events (bv. TVH Kaffee).
Mensen liggen ons nauw aan het hart
TVH is een wereldwijd bedrijf met een familiale sfeer, waar mensen centraal staan. We hechten waarde aan duidelijkheid, wederzijds respect, vriendelijkheid en open communicatie. Onze mensen zijn nuchter, gemakkelijk om mee om te gaan en mee samen te werken. We verwelkomen diversiteit en juichen nieuwe ideeën toe.
Over TVH
TVH is een gespecialiseerde leverancier van hoogwaardige onderdelen en accessoires voor material handling, industriële voertuigen en bouw- en landbouwmachines. Werken bij TVH is kiezen voor een bedrijf dat uitblinkt als internationale marktleider en bekend staat om zijn onstuitbare drang naar innovatie.
Bedrijfseerstehulp, dat is eerste hulp op maat van de bedrijfswereld. Eerstehulpverleners kunnen een slachtoffer met lichte letsels onmiddellijk verzorgen op de werkvloer. In een ernstige ongevalsituatie kunnen ze het slachtoffer trachten te stabiliseren tot gespecialiseerde hulpverleners ter plaatse komen. Werknemers met eerstehulpkennis hebben ook oog voor preventie en veiligheid. Daarom zijn goed opgeleide eerstehulpverleners onmisbaar in elk bedrijf. Rode Kruis-Vlaanderen biedt een brede waaier aan eerstehulpopleidingen voor bedrijven (Bedrijfsopleidingen).
Functiebeschrijving
Je geeft de lessen bedrijfseerstehulp in diverse bedrijven en organisaties.
Je geeft training in de Regio Brussel.
Als lesgever leer je de cursisten de technieken van eerste hulp en heb je daarbij oog voor de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en attitudes.
Je bereidt de opleidingen voor in functie van de verwachtingen van de klanten en kiest de aangewezen didactische werkvorm.
Tijdens de lessen maak je gebruik van de materialen van Rode Kruis-Vlaanderen (laptop, beamer, reanimatiepoppen en oefenAED’s).
Je houdt je aan de eerstehulprichtlijnen van Rode Kruis-Vlaanderen.
Tot slot volg je de administratieve taken op (aanwezigheidslijsten, evaluatiedocumenten, …).
Jouw profiel
Je hebt een medisch/paramedisch diploma met een aanvullend pedagogisch diploma en/of ervaring of je beschikt over een pedagogisch diploma, met voldoende relevante ervaring en/of aantoonbare kennis van het thema Eerste Hulp.
Je hebt reeds op regelmatige basis opleidingen en/of uiteenzettingen gegeven aan groepen van een tiental personen en bent bijgevolg vertrouwd met een diversiteit aan didactische werkvormen.
Aantoonbare kennis met het thema eerste hulp (EHBO) is vereist, kennis van dringende geneeskundige hulpverlening strekt tot aanbeveling.
EHBO-cursussen in het Engels kunnen geven is een pluspunt.
Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt goede rijvaardigheden.
Bereid zijn om sporadisch in het weekend en ’s avonds les te geven vormt een extra troef.
Ons aanbod
Als gepassioneerd trainer sta je in voor de bedrijfsopleidingen.
Je verkrijgt een marktconforme brutoverloning aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie, fietslease…
Je verkrijgt een gevarieerde functie met grote zelfstandigheid.
Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.
We stellen onze lespakketten en didactisch materiaal ter beschikking bij het geven van opleiding aan bedrijven
Jouw organisatie kan élke job in L&D kosteloos posten als je lid bent van www.stimulearning.be. Heel leuk is natuurlijk dat je meteen een lidmaatschap aankoopt voor je toekomstige collega en zo de vacature ook kosteloos post. In élk ander geval betaal je € 100 voor het posten van een vacature. Stuur jouw info naar info@bedrijfsopleidingen.be.