NL | FR  AANMELDEN
HOME

JOBS

 

Bij Belfius plaatsen we Cultuur en Leiderschap centraal in onze Strategie 2030. Om het team Culture, Leadership & Talent Development te versterken, zijn we op zoek naar een gepassioneerde Learning Coordinator die zich wil inzetten voor de ontwikkeling van talenten en actief wil bijdragen aan de culturele transformatie van Belfius.

De job in een notendop

  • Je speelt een sleutelrol in de implementatie van de People & Culture Strategie 2030 en draagt actief bij aan de verankering van onze culturele transformatie.
  • Je identificeert de ontwikkelingsbehoeften van medewerkers en bouwt, dankzij je expertise in Learning en Talent Management, (mee) aan innovatieve ontwikkelingspaden die afgestemd zijn op de transformatie-uitdagingen van Belfius en gericht zijn op het versterken van leiderschapscompetenties op alle niveaus van de organisatie.
  • Je volgt de L&D-trends (Leiderschap en soft skills) en integreert de meest impactvolle praktijken om het leren in een voortdurend veranderende omgeving te versterken.
  • Je beheert je projecten zelfstandig: van het definiëren van de roadmap tot het beheren van het budget, inclusief de afstemming met stakeholders.
  • Je meet en verbetert de impact van ontwikkelingsinitiatieven om duurzaam leren te garanderen dat afgestemd is op de bedrijfsuitdagingen.

Jij hoeft geen witte raaf te zijn

  • Je hebt meerdere jaren ervaring in L&D, als Learning architect, facilitator of L&D business partner, met een sterke expertise in leiderschapsontwikkeling en soft skills.
  • Je hebt bewezen ervaring in change of transformatieprojecten en weet leerinterventies te koppelen aan strategische bedrijfsuitdagingen
  • Je combineert didactische sterkte met projectmanagement: je bouwt leertrajecten op maat uit, weet roadmaps en budgetten te beheren en stakeholders te aligneren.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, in het Frans en in het Nederlands.
  • Je durft de status quo uit te dagen, nieuwe ideeën voor te stellen en de lijnen te verleggen met durf, authenticiteit en collectief bewustzijn.
  • Je beweegt je vlot tussen verschillende contexten: je weet je boodschap af te stemmen op zowel senior management als operationele leidinggevenden.

Belfius koestert zijn talenten

Behalve de kans om elke dag te shinen, bieden wij jou een fulltime contract van onbepaalde duur met:

  • Een mooi loon aangevuld met een innovatief aanbod om een persoonlijk budget samen te stellen dat je kan besteden volgens je voorkeuren (bv. wagen, fiets, pc, smartphone, tablet, huisvesting onder bepaalde voorwaarden) en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, personeelsvoordeel op eigen producten en diensten, en een hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Mogelijkheden te over om je te ontwikkelen door een brede waaier aan opleidingen en carrièrekansen in de hele Belfius-groep.
  • Een goede werk-privé balans dankzij flexibele uren, de combinatie kantoor- en thuiswerk en een aantrekkelijk aantal vakantiedagen.
  • Een moderne werkplek in het hart van Brussel met een coole fitness, een lekker gezond restaurant en gezellige ontmoetingsruimtes, dit alles op wandelafstand van de winkelstraat, het treinstation Brussel-Noord en de metrohalte Rogier.

Nieuwsgierig?

Solliciteer!

 

 

 

Bedrijf

Wil je elke dag mensen verder helpen met oog op kwaliteit? Heb je een bepaalde affiniteit met de bancaire sector? Dan is 24+ de ideale werkgever voor jou.

24+ is het Customer Care Center van KBC te Berchem (Antwerpen). Als joint venture van KBC en VAB is het onze missie om klanten op een enthousiaste en kwaliteitsvolle manier verder te helpen bij elk contact. Dit is wat we onze  plusfactor noemen! We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten: we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live. 

Wie ben je?

  • Je beschikt over een bachelor-of masterdiploma in combinatie met minstens 5 jaar professionele ervaring in L&D.
  • Je hebt leidinggevende ervaring.
  • Je weet wat een customer care center nodig heeft en welke evoluties zich manifesteren.
  • Je bent zowel strategisch als pragmatisch sterk. Je weet van aanpakken, durft te springen, maar houdt ook het algemeen doel voor ogen.
  • Je hebt ervaring met verschillende leermethodes en hebt een passie voor mensen.
  • Je bent analytisch sterk: je kan prestatie- en leerdata interpreteren om gerichte acties te ontwikkelen.
  • Je durft out-of-the-box denken en bent creatief.
  • Je bent enthousiasmerend, betrokken en inspirerend naar je team toe en bij uitbreiding naar de hele organisatie.
  • Je bent contactvaardig: je legt gemakkelijk contacten, bouwt vertrouwen op, toont oprechte interesse en denkt mee.
  • Je kan flexibel inspelen op veranderende omstandigheden, waarbij je de kwaliteitslat van L&D hoog blijft leggen.
  • Je kan helder en to-the-point communiceren, zowel schriftelijk als mondeling. Je past je aan je publiek aan en bent in staat om op alle niveaus binnen en buiten de organisatie met een professioneel elan het woord te voeren.
  • Je kunt samenwerken over teams en functies heen, bijvoorbeeld met IT voor ondersteunende tools, met HR voor bvb. onboarding, loopbaanpaden, ... .

Wat zit er in voor jou? 

  • Een functie bij een vooruitstrevende werkgever met sterke, menselijke waarden.
  • Een groep met een toffe sfeer waar initiatief wordt geapprecieerd.
  • Een zeer aangename werkplek, zowel qua omgeving als sfeer.
  • Een cultuur waar we écht belang hechten aan work-life balance.
  • Een voltijdse job met marktconform loon en extralegale voordelen (firmawagen, maaltijdcheques, aantrekkelijke groepsverzekering, etc.).
  • Interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen (een cafetariaplan, fietslease, ...).
  • Een bedrijf waar thuiswerk tot de mogelijkheden behoort: 24+ zal zelf voorzien in je thuiswerkplek (extra beeldscherm, bureaustoel, ...).
  • 29 vakantiedagen én de mogelijkheid om bijkomende vakantiedagen aan te kopen via het cafetariaplan.
  • Diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Een werkgever die bewust kiest voor kwaliteit boven kwantiteit, zodat jij kwaliteit kan leveren waar je écht achter kan staan.
     

Wat meer over je takenpakket: 

  • Je bouwt verder aan het strategisch L&D-plan dat aansluit bij de bedrijfsdoelstellingen.
  • Je motiveert en coacht het team opleiders.
  • Je zet actief in op een vooruitstrevend beleid binnen L&D en zorgt hiermee dat 24+ als bedrijf nu én in de toekomst sterk en wendbaar blijft.
  • Je ondersteunt de operationele werking en de groei van 24-plussers. Je identificeert de leerbehoeften op basis van feedback, data en verwachte evoluties. Je analyseert deze behoeften en maakt de vertaalslag naar jouw domein. Je ontwikkelt samen met je team leertrajecten, specifieke trainingsprogramma's, e-learnings etc. en volgt de kwaliteit, efficiëntie en effectiviteit hiervan nauwgezet op.
  • Je bent intern en extern het aanspreekpunt voor alle vraagstukken omtrent ontwikkeling, training en opleiding. Je denkt mee, toetst af met interne stakeholders, geeft advies en beslist weloverwogen.
  • Je behandelt zowel ad hoc vragen als de lange termijn vraagstukken.
  • Je zorgt er samen met je team voor dat iedereen die bij 24+ ingezet wordt als opleider of coach, op een didactisch correcte manier en vanuit een passie voor het vak de collega's laat groeien.
  • Dankzij je kritische blik ontwikkel, evalueer en optimaliseer je voortdurend de bestaande processen en leervormen. Je verzamelt, analyseert en integreert kwantitatieve en kwalitatieve informatie m.b.t. opleidingen en trainingen.
  • Je bent betrokken in bedrijfswijde projecten en zal binnen je domein ook zelf verantwoordelijk zijn voor het trekken van projecten (bvb: re- en upskilling, AI, leiderschap, interne groeitrajecten, e-learnings, gamification, tooling,...).
  • Je volgt de trends op, verspreidt relevante informatie onder de collega's en vergroot zo de interne expertise.
  • Je bent een netwerker en bent in staat om connecties binnen KBC uit te bouwen. Je bent proactief en alert voor bewegingen binnen KBC.
  • Je rapporteert aan de HR-manager.

Solliciteren ...

... kan via de jobsite van 24+

 

 

 

Are you passionate about driving growth through Learning & Development? Do you thrive on creating connections and opening new doors? Join our vibrant team at ATOLO and help shape our success story by expanding our client base with innovative training projects across Belgium in languages, communication, people & culture, and leadership. Our unique trademark? Communication skills are the common thread in all our training programs!

Who you Are:

  • Enthusiastic about Learning & Development, particularly the impact of communication skills on business enhancement.
  • Results-oriented with a knack for making an impact.
  • A persuasive communicator who believes in the product and and adeptly knows how to go after clients.
  • "Familiarity" with our (professional training) market is a plus.
  • Fluent in Dutch and French, and proficient in English.

Your Role:

  • Identify and engage new prospects.
  • Become our 'Client Acquisition Specialist' - relentlessly pursue and captivate new clients.
  • Capitalize on business opportunities, to drive business growth.
  • Understand market dynamics and leverage trends strategically.
  • Nurture long-term client relationships.
  • Design tailored training programs that efficiently meet client objectives.
  • Collaborate with clients on innovative training project.
  • Thrive on networking and driving marketing initiatives.

Why Choose Us?

  • Join a dynamic core team of 15 motivated members and 50 expert coaches who value inspiration and collaboration.
  • Embrace diversity in a supportive environment that encourages personal growth.
  • Enjoy autonomy to contribute creatively; your ideas matter!
  • Competitive compensation and flexible work arrangements, including remote options and opportunities for client visits.

Where You'll Thrive:

  • Training and development define ATOLO's DNA. As a leading training company, we support organizations in creating thriving workplaces. Since 2012, we have been known for our in-depth language and communication training and impactful solutions in People & Culture and Leadership.
  • With offices in Brussels, our approach is results- and people-oriented.
  • Our motto: "Great things happen when people communicate well."

Why This Role is Unique: Imagine being the catalyst that sparks transformation within organizations. Your work will not just be about closing deals; it will be about forging lasting partnerships and seeing the tangible impact of your efforts on client success. At ATOLO, every day is an opportunity to inspire, innovate, and influence positive change through communication and development.

Interested? Send your CV and motivation to Mieke Van Oost, Managing Director, at mieke@atolo.eu The position is either 80% or full-time, and you will primarily work from our Brussels-based offices. We look forward to meeting you!

 

 

 

 

Your challenge

As a Project and Process Manager for Training Services you manage projects that improve the way we offer our trainings to internal and external target audiences. You take ownership of the training processes, working together with your Training Services colleagues and different stakeholders across the company to deliver the required trainings.

You are responsible for:

  • Managing projects that improve our offering, such as enabling the more frequent training upgrades that are required in a continuous development environment or using AI to accelerate the creation of e-learnings.
  • Taking the lead to analyze our approach, supported by different SMEs.
  • Planning and managing the project team’s activities, timeline, budget, and resources for the entire project’s lifecycle.
  • Reporting on project progress and status to all relevant stakeholders.
  • Defining mitigation plans and managing issues and risks.
  • Taking a leading role when training related processes need to be reviewed after they have been triggered by the context or a training services project. As an example, our new OMP Certification program has triggered a review of our training processes.
  • Documenting training related process changes.
  • Informing stakeholders about process changes.
  • Making sure that all the different processes are aligned.

 

Your team

As a Project and Process Manager – Training Services, you’ll join the Training Services team, as part of our Learning Services organization. The team creates and develops trainings and improves training processes and offering. The team is also responsible for all training coordination and administration.

 

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

Essential talents and qualifications:

  • A Master’s in IT or Engineering.
  • 8 + years of experience in project management, preferably in an IT environment or working on software projects.
  • Experience in project management in an international company with more than 500 employees.
  • Strong analytical skills.
  • The ability to work in a structured manner. You have an eye for detail without losing sight of the bigger picture.
  • Strong coaching and leadership skills, which allow you to inspire and drive performance in a diverse team and working environment.
  • Effective communication skills that enable you to share information concisely and clearly.
  • A passion for improving learning in an organization.

Bonus points if you have:

  • A certification in project management, such as Prince 2 or PMI.
  • A background in supply chain.
  • Experience in projects that improve learning.
  • Business process management expertise.

Soft skills

  • Coaching Leadership Team player Networking Pragmatic

Hard skills

  • Project management Process analysis and improvement Eye for detail

Language skills

  • Required: English
  • A plus: Dutch

 

Your future

We find the perfect intersection of your talents and our evolving needs. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

 

Our offer

We offer you more than just a job. Our culture and benefits inspire you to become the best version of yourself.

  • Continuous learning: Access customized training, coaching programs, and on-the-job development opportunities.
  • Flexibility: Flex your schedule with working from home, adaptable hours, and the autonomy to shape your routine.
  • Collaborative culture: Cross-team collaboration and creative challenges so you can share knowledge, celebrate wins, and grow together.
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits.
  • Well-being: Thrive in a workplace that supports your physical and mental health by promoting a wide range of facilities and activities like birthday events, sports sessions, in-house coaches, and healthy meal options.
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Innovation: Fuel innovation through collaboration, experimentation, and out-of-the-box thinking.

 

Apply now

 

 

 

 

Word jij onze nieuwe collega? Bij Meat&More gaan we samen voor zorgeloze maaltijden, elke dag opnieuw. En we zijn goed bezig: met meer dan 180 winkelpunten van Buurtslagers of Bon’Ap en meer dan 1.500 medewerkers zijn we één van de grootste voedingsbedrijven in Vlaanderen.

We zijn er 100% van overtuigd dat een goeie job gelukkig maakt. Daarom vind je bij ons alleen gevarieerde, zelfstandige jobs met veel menselijk contact en verantwoordelijkheid. Die persoonlijke aanpak trekken we ook door in onze coaching. We begeleiden je graag in je carrière. Want een job op maat, dat smaakt!

De job van een trainer

Als mensgerichte organisatie die inzet op coaching en ontwikkeling hebben we sinds enkele jaren een eigen Academy. Deze afdeling biedt zowel interne als externe opleiding aan om medewerkers te laten groeien binnen Meat&More. Om deze groeiende afdeling verder te ondersteunen zijn we op zoek naar een interne trainer met volgend takenpakket:

  • Je geeft trainingen op maat van diverse doelgroepen (winkelmedewerkers, productiemedewerkers, bedienden ondersteunende diensten) om een zo groot mogelijke verankering van de gegeven materie te bekomen.
  • Je bent attent voor trainingsmogelijkheden (vooral gericht op soft skills en interpersoonlijke vaardigheden) en werkt dit uit tot een kwalitatieve training met prikkelend didactisch materiaal.
  • Je bewaakt de huidige opleidingsflow en stuurt het opleidingsaanbod op regelmatige basis bij in functie van actuele behoeftes.
  • Je ondersteunt de collega’s in de zoektocht naar externe opleidingen, je verwerkt administratief de aanvragen (al dan niet via een sectorfonds) en voorziet in een correcte communicatie naar alle betrokkenen.

​Hierin herken je jezelf

  • Je redeneert op masterniveau kan terugvallen op een eerste relevante ervaring als trainer.
  • Idealiter heb je kennis van diverse leervormen en -technieken en beschik je over didactische vaardigheden om trainingen zelf uit te werken. Ook ervaring met het werken met opleidingscentra vormt een troef.
  • Je bent communicatief sterk en slaagt er vlot in anderen te enthousiasmeren. Je weet de aandacht van een groep te trekken én te behouden door een vlotte en heldere vertelstijl.
  • Je bent een teamspeler die zijn steentje bijdraagt in de Academy-equipe.
  • Je maakt een zelfstandige indruk en neemt initiatief om zaken gedaan te krijgen.
  • Je staat open voor de inbreng van de medewerkers & leidinggevenden, denkt mee en adviseert naar de trainingsmogelijkheden.
  • Je komt nauwkeurig en planmatig over om de administratieve workload snel en efficiënt te verwerken. Je voorziet in een goede opvolging van de gestelde vragen.

Een trainer mag hierop rekenen

  • Een boeiende en gevarieerde job bij een groeiend familiebedrijf van Belgische oorsprong.
  • Groeimogelijkheden en interne opleidingen.
  • Een mooi loonpakket met wagen dat past bij jouw werkervaring en kennis. We verkiezen voor deze functie een vaste medewerker en dus geen freelancers.
  • Een flexibele job, inclusief thuiswerk, die je goed kan combineren met je privéleven.
  • Werken in een filevrije omgeving.

Werken als trainer?

Solliciteer nu via de website van Meat&More

 

 

 

 

Bouw aan je eigen melkweg bij  een toonaangevende zuivelcoöperatie – Opleidingscoördinator gezocht! Wat als je kon zeggen “de mozzarella op jouw pizza, die heb ik gemaakt!”, of “De kaas op jouw boterham daar heb ik aan bijgedragen”.

Milcobel is een referentie op de internationale zuivelmarkt. We staan voor kwaliteit, veiligheid en klantgerichtheid. Tevreden klanten in meer dan 100 landen, die heb je niet zomaar… Van Europa over Afrika tot Azië genieten consumenten van onze voedzame zuivelproducten. Hiervoor zetten zich dagelijks 1000 enthousiaste Milcostars voor in. We zijn niet zomaar een bedrijf, we zijn een coöperatie en dat is een stevig en duurzaam engagement naar zowel onze coöperanten als naar de samenleving.

Deze vacature situeert zich binnen Milcobel Premium Ingredients (MPI). Dit is onze business unit die zuivelingrediënten produceert en internationaal verkoopt aan andere voedingsbedrijven. We maken ingrediëntenkaas zoals mozzarella en cheddar, melkpoeder en verder horen ook boter, room en wei ook tot het gamma. Dit alles wordt geproduceerd in onze sites gelegen in Langemark of Kallo. Verder wordt ons kaas geraspt door onze afdeling Kaasbrik, in Halen.

 

Hoe ziet jouw job eruit als Opleidingscoördinator?

Pak je de zaken graag zelfstandig aan en haal je energie uit variatie en diverse contacten binnen je job?

Ben je op zoek naar een uitdagende rol waarbij je echt mee vorm kan geven aan onze opleidingsplannen?

Als Opleidingscoördinator ben jij de spil voor het opzetten en voorzien van opleidingen.

 

Jouw verantwoordelijkheden hierbij zijn:

  • Jij staat in voor de coördinatie van onze opleidingen van A-Z, dit voor zowel arbeiders als bedienden
  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van een competentiematrix en houdt een overzicht bij van de trainingen
  • Je bent nauw betrokken bij de onboarding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze de nodige opleidingen kunnen volgen
  • Je staat nauw in contact met het talent team en diensthoofden van onze verschillende afdelingen om je job tot een goed einde te kunnen brengen

 

Als Milcostar mag je rekenen op

 

  • Aantrekkelijk verloningspakket: In lijn met jouw ervaring en kennis bieden we een competitief en volledig verloningspakket. We lichten dit graag verder toe tijdens onze verdere ontmoetingen.
  • Persoonlijke en professionele groei: We investeren in jouw ontwikkeling en bieden mogelijkheden om te leren en te groeien.
  • Betekenisvol werk: Je bouwt mee aan onze coöperatie en werkt zo mee aan een duurzame toekomst voor onze melkveehouders, over impact gesproken!
  • Goede werk-privé balans:  Je kunt rekenen op 32 vakantiedagen per jaar en een thuiswerkbeleid dat zorgt voor flexibiliteit. Er is geen collectieve sluiting waardoor jij flexibel jouw verlof kan opnemen.
  • Duurzaamheid: Duurzaam ondernemen zit ingebakken in onze cultuur en onze purpose is "duurzaam ondernemen in harmonie met de samenleving".
  • Hecht team: Last but not least, je maakt deel uit van een hecht team van collega’s, die er elke dag samen opnieuw met veel passie en ondernemerszin voor gaan want, “samen”... zit ingebakken in ons coöperatief-DNA.

 

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden
  • Je neemt graag initiatief en weet met een natuurlijke flair medewerkers te motiveren
  • Je kan bij voorkeur terugvallen op relevante werkervaring

 

Benieuwd naar meer?


Maakt dit je enthousiast? Laat dan voor je horen, we laten je graag verder kennis maken met ons Milcobel universum.

Kijk op de website van Milcobel voor meer info.

 

 

Over de functie

Als freelance strategisch L&D-begeleider bij Obelisk werk je samen met bedrijven die hun leer- en ontwikkelbeleid willen versterken of herdenken. Je begeleidt hen in het scherpstellen van hun L&D-visie, vertrekkend vanuit de bredere bedrijfsstrategie. Die vertaling gebeurt in co-creatie: je faciliteert diepgaande gesprekken met L&D-managers, HR-verantwoordelijken en managementteams.

Je ondersteunt klanten bij onder andere:

  • het formuleren van een toekomstgerichte en contextgedreven L&D-visie
  • het afstemmen van die visie op andere HR-domeinen en bedrijfsdoelstellingen
  • het uittekenen van een werkbare structuur: teamrollen, processen, KPI’s, samenwerkingsvormen, ...
  • het vertalen van de visie naar concrete projecten, programma’s of een vernieuwde leer- en ontwikkelwerking
  • We zoeken iemand die evidencebased werkt, die luistert en uitdaagt, en die zowel organisaties begeleidt met een economische als mensgerichte bril. Je weet hoe leerbeleid een hefboom kan zijn voor duurzame groei, zowel in grote bedrijven als in snel evoluerende kmo’s.

Jouw profiel

  • je hebt minstens 10 jaar ervaring in L&D, waarvan een substantieel deel op strategisch of beleidsmatig niveau
  • je hebt ervaring met het begeleiden van verandering, visieontwikkeling en teamdynamieken
  • je bent een sterke facilitator die mensen in beweging krijgt
  • je kan organisatiecontexten snel doorgronden en schakelt vlot tussen operationele, tactische en strategische niveaus
  • je werkt onderbouwd en met kennis van actuele inzichten rond leren en ontwikkelen
  • je communiceert helder, ook in complexe contexten
  • je spreekt en schrijft vlot Nederlands; kennis van Frans en/of Engels is een meerwaarde (sommige trajecten zijn tweetalig)

Wat bieden wij?

  • opdrachten bij boeiende klanten met stevige groeiplannen
  • ruimte voor inhoudelijke verdieping en eigen inbreng
  • samenwerking in een netwerk van experten met klankbordmomenten, intervisies en opleidingen
  • een warme samenwerking met het Obelisk-team: professioneel, mensgericht en ambitieus
  • freelance samenwerking met marktconforme tarieven, afgestemd op je ervaring

Interesse?

Stuur je cv of LinkedIn-profiel en een korte motivatie naar info@obelisk.be, ter attentie van Helen Goovaerts. Heb je een case of traject dat je graag toelicht? Dat horen we graag.

Misschien tot snel!

Meer informatie over wie we zijn en waar we voor staan vind je op www.obelisk.be

 

 

Je functie

Wil jij meebouwen aan een sterke leercultuur en een toekomstgericht loopbaanbeleid? Heb je zin om je schouders te zetten onder competentie- en talentontwikkeling en  leiderschap? Dan is deze rol als L&D Expert jou op het lijf geschreven.

Wat wordt jouw opdracht? Als L&D Expert werk je mee aan de ontwikkeling van een sterke leercultuur binnen onze organisatie.

  • Je vertaalt het leer- en ontwikkelingsbeleid naar concrete oplossingen, tools, processen en procedures.
  • Projectwerking vormt de kern van je functie: je neemt het voortouw of werkt actief mee aan strategische projecten rond leiderschap, feedbackcultuur en consentbesluitvorming.
  • Je bouwt mee aan een toekomstgericht competentie- en loopbaanbeleid, en helpt competenties structureel verankeren in processen zoals onboarding, opleiding en interne mobiliteit.
  • Je werkt het leer- en opleidingsaanbod inhoudelijk en didactisch verder uit. Daarbij breng je het aanbod naar een next level: via innovatieve leervormen, digitale tools, blended trajecten en leeroplossingen op maat.
  • Je volgt de kwaliteit, impact en effectiviteit van leerinitiatieven actief op.
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor leervragen van medewerkers en leidinggevenden. Je analyseert hun noden en vertaalt die naar gericht en werkbaar leeradvies.

Je profiel

  • Je hebt een heldere visie op leren, ontwikkelen, loopbaanbeleid en leiderschap, en weet die te vertalen naar concrete acties, tools en trajecten.
  • Thema’s zoals competentieontwikkeling, talentmanagement en feedbackcultuur zijn jou niet vreemd.
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken en neemt daarin eigenaarschap en verantwoordelijkheid.
  • Je denkt procesmatig, werkt doelgericht en gestructureerd en schakelt vlot tussen beleid en praktijk.
  • Je bent communicatief sterk: je stemt af, luistert, overtuigt en brengt mensen in beweging.
  • Je werkt verbindend, betrekt de juiste mensen op het juiste moment en zet actief in op samenwerking en co-creatie.
  • Zelf een opleiding of leerinterventie begeleiden schrikt je niet af.

Je werkomgeving

  • Je maakt deel uit van het HR-team van de landsbond van Solidaris, met standplaats in hartje Brussel.
  • Je werkt in een organisatie waar overleg, samenwerking en participatie centraal staan.
  • Je neemt actief deel aan diverse werkgroepen over de regio’s heen, waar je samen met collega’s uit de verschillende provincies bouwt aan een gedeeld beleid, concrete processen en bruikbare tools.
  • Je werkt nauw samen met interne en externe trainers én met leidinggevenden, die een belangrijke doelgroep vormen binnen jouw leer- en ontwikkelopdracht.

Ons aanbod

  • Een contract voor onbepaalde duur.
  • Loon volgens onze ziekenfondsbarema’s, altijd stipt uitbetaald. We bieden een bruto maandloon tussen 3.424,33 euro en 5.830,10 euro, afhankelijk van jouw relevante ervaring.
  • Je werkt voltijds: 36 uur per week met een vrije namiddag. Je geniet van een mooie balans tussen werk en privéleven dankzij glijdende werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk. Een contract van 80% of 90% is bespreekbaar.
  • Interessante verlofregeling met 20 dagen wettelijk verlof, 6 ADV dagen 2 extra feestdagen en 3 extralegale verlofdagen die nog verder toenemen met jouw anciënniteit tot een maximum van 14.
  • Waardevol werk waarmee je een verschil maakt voor anderen.
  • Extra voordelen: maaltijdcheques van 8€, eindejaarspremie, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer), fietsvergoeding, fietsleasing, Benefits@Work, Employee Assistance Program, cadeaucheques, gratis griepvaccinatie, gedeeltelijke terugbetaling syndicale premie, enz.
  • Opleiding: Je krijgt eerst een grondige inwerkperiode met opleiding, zodat je sterk staat in je job. Daarna kan je je hele carrière blijven bijleren en groeien in onze organisatie.
  • Een goede werksfeer met fijne collega’s en plek waar je helemaal jezelf kan zijn. We omarmen diversiteit.

Selectieprocedure

Je kan solliciteren tot en met 7 september. Op basis van je motivatiebrief en CV gebeurt een eerste selectie. Het verdere verloop van de procedure bestaat uit 2 ronden. De eerste ronde vindt plaats op 16 en 17 september en bestaat uit een kennismakingsgesprek en psychotechnische testen. De tweede ronde bestaat uit een jurygesprek met een thuisopdracht.

Interesse?

Solliciteren doe je door onderaan je gegevens achter te laten. Voeg zeker ook je cv en motivatiebrief toe. Lukt het opladen van cv en motivatiebrief niet? Mail beide documenten naar rekrutering.selectie@solidaris.be

Voor bijkomende inlichtingen over de functie contacteer je Sigrid Van den Berghe, L&D manager sigrid.vandenberghe@solidaris.be

 

 

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Als L&D Analist ben jij dé schakel tussen HR, de business en het systeem. Je zorgt ervoor dat ons Learning Management Systeem (LMS) optimaal functioneert en dat alle opleidingen en certificeringen correct geregistreerd zijn. Je ondersteunt key users, bouwt opleidingsmatrixen en werkt actief mee aan optimalisatieprojecten.

Je bent niet alleen technisch bezig, maar ook inhoudelijk betrokken bij het opleidingsaanbod. Je onderhoudt contact met trainers, deelnemers, managers en externe partners. Samen met de afdeling Safety, Health & Environment zorg je voor een veilige en toekomstgerichte leeromgeving.

Wat wordt jouw grootste uitdaging?

De komende jaren zetten we vol in op het structureren van (opleidings)data. Jij zorgt ervoor dat dit efficiënt en toekomstbestendig wordt ingericht in onze systemen. Je bent analytisch sterk, werkt gestructureerd en laat je niet uit het veld slaan door verandering.

Hoe maak je het verschil?

  • Je beschikt over een HBO/ bachelorsdiploma met minstens 3 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt relevante ervaring in LMS systemen.
  • Je toont ambitie en je neemt het initiatief.
  • Je bent een enthousiaste doorzetter die graag samenwerkt.

Wat bieden wij jou?

  • Een boeiende en veelzijdige job met verantwoordelijkheid die gepast wordt vergoed.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen; wij investeren graag in onze collega’s.
  • Elke dag een goed gevoel omdat je bijdraagt aan een duurzame toekomst.
  • Goede balans tussen werk en privé.
  • Deels thuiswerken is mogelijk.

 

Waar kom je te werken?

Indaver is een internationale afvalverwerker en -beheerder in de chemie die inzet op een duurzame circulaire toekomst.

Je komt terecht in een team van enthousiaste collega’s die belang hechten aan een open communicatie, eigen verantwoordelijkheid en een informele werksfeer. Je komt te werken op onze site Singelberg of in Nieuwdorp. 

Solliciteren

Meer info op de website van Indaver

 

 

Bij Unilin zijn we ongelooflijk enthousiast over nieuw talent. Elk jaar verwelkomen we heel wat Young Graduates die goesting hebben om erin te vliegen. Want tijdens de Young Graduate Journey ben je de entrepreneur van je eigen talent, je zit achter het stuur van jouw eigen loopbaan. Binnen een bepaald domein, stippelen we samen jouw traject uit.

Voor ons Talent Development Team zijn we op zoek naar een Young Graduate Talent Development Partner.

Ons Talent Development team – onderdeel van een gepassioneerd Talent Management team – ondersteunt en adviseert de organisatie op vlak van Learning & Development. Begin 2023 openden we met trots ons gloednieuwe opleidingscentrum: The Dive. Meer dan een gebouw, is The Dive een visie. Het ontleent zijn naam aan het duiken in nieuwe informatie, ontdekken en persoonlijke groeien. 
We zoeken een enthousiaste starter die onze L&D-organisatie mee naar het volgende niveau tilt. Geen klassieke L&D-rol, maar een unieke kans om impact te maken via technologie, data, innovatie en slimme processen. 


Wat ga jij doen? 

Je krijgt ownership over drie boeiende domeinen: 

 

  1. Learning tools & systems
  • Jij wordt hét aanspreekpunt voor ons SAP SuccessFactors LMS.Je ondersteunt collega’s bij het gebruik van het platform, beantwoordt technische vragen en vertaalt feedback naar verbeteringen.
  • Je volgt nieuwe releases op, stemt af met onze US-collega’s en zorgt voor een vlotte uitrol in alle landen.
  • Je analyseert bestaande processen en zoekt naar slimme, digitale oplossingen die de leerervaring van onze medewerkers versterken.
  • Je denkt actief mee over hoe AI onze leerprocessen kan transformeren.
  1. Budget, data & reporting
  • Je haalt inzichten uit data zoals trainingsregistraties, feedbackgesprekken en engagement surveys.
  • Je vertaalt deze inzichten naar concrete acties en strategische aanbevelingen.
  • Je werkt met bestaande dashboards in Power BI en helpt de organisatie om deze beter te benutten.
  1. E-learning
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze e-learning tool FLOWSPARKS.
  • Je ondersteunt collega's bij het maken van digitale leercontent en biedt "content creation as a service" aan.
  • Je zorgt voor een naadloze integratie van e-learning in ons LMS en ondersteunt bij de verspreiding en opvolging ervan

Je krijgt de kans om te experimenteren, te leren en écht impact te maken. Je volgt trends in Learning & Development op de voet en onderzoekt hoe we die kunnen vertalen naar meerwaarde voor onze organisatie. Afhankelijk van jouw interesses kan je ook meewerken aan projecten zoals het opzetten van learning journeys of communicatiecampagnes rond leren.

 

Wie ben je?

  • Je volgt momenteel een masteropleiding en je studeert af in juni/september 2025; of je hebt een eerste werkervaring achter de rug.
  • Je hebt een passie voor leren, technologie, en data.
  • Je bent een doener mét visie op de lange termijn.
  • Je bent ‘system savvy’ en hebt een sterke interesse in digitale leeroplossingen, je volgt de nieuwste trends op en houdt ervan om innovatief bezig te zijn.
  • Je bent analytisch sterk en denkt in oplossingen.
  • Je beschikt over een gezonde dosis kritische zin, ondernemingszin, flexibiliteit en oplossingsgerichtheid.
  • Je komt met ideeën en bent proactief.
  • Je hebt veel positieve energie en brengt humor. Wij werken hard én lachen graag.
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels. Frans is een extra troef.
  • Ervaring met LMS, PowerBI of e-learning tools is mooi meegenomen, maar geen must.

Ben je ambitieus, resultaatgericht en ga je altijd tot het uiterste? Ben je één en al passie en entrepreneurship? Wil je je talent verder ontplooien? Kortom, ben je klaar om jouw Journey te starten? Solliciteer dan nu voor onze Young Graduate Journey!

 

Wat mag je verwachten?

  • Een eerste gevarieerde en uitdagende positie met impact. Jouw stem wordt gehoord.
  • Wij investeren in jouw ontwikkeling en geloven in levenslang leren. In ons state-of-the-art opleidingsgebouw The Dive vind je ongetwijfeld opleidingen die jou verder doen groeien.
  • Een competitief loon inclusief bedrijfswagen.
  • Een werkgever met een duidelijke duurzaamheidsstrategie (voor onze planeet, klanten en medewerkers).
  • Een uitgebreid verlofstelsel en flexibel uurrooster met mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Mogelijkheid tot fietsleasing.
  • Tal van mogelijkheden om jouw loopbaan verder uit te bouwen.
  • Ons uniek Unilin DNA.
  • Op verschillende locaties hebben we een bedrijfsrestaurant met een divers aanbod.
  • Geniet van mooie kortingen op onze producten.
  • Mogelijkheid tot kinderopvang tijdens verschillende schoolvakanties.
  • Geniet van kortingen bij verschillende partners via ons benefits@work platform.
  • Je vindt ons regelmatig op sportieve evenementen. Samen met je gezin kan je gratis deelnemen.
  • Kortom, je komt terecht bij een Top Employer! 

 

Wie zijn we?

Unilin is internationaal een referentie voor interieurdesign en bouwoplossingen met een sterke focus op duurzaamheid en innovatie. Met onze vloeren, panelen, isolatiematerialen en technologieën zijn we te vinden in de huizen en werkplekken van miljoenen mensen en openbare ruimtes over heel de wereld. Onze merken Quick-step, Pergo, Moduleo doen vast een belletje rinkelen. Wereldwijd zetten zo’n 8.300 medewerkers zich elke dag in om grenzen te verleggen en te innoveren. Meer weten over ons verhaal? Neem dan zeker een kijkje op onze website.

 

Solliciteren

 

Eneco Belgium levert elektriciteit uit 100% hernieuwbare bronnen. Wat ons drijft? Een grote maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijkheid. We willen een inspiratiebron zijn voor anderen door te laten zien dat een snelle transitie van fossiele naar duurzame energie technisch mogelijk en rendabel is. Eneco is succesvol omdat we innoveren en investeren. In technologie, maar zeker ook in mensen. Bij Eneco zien we wie je bent, wat je wil en wat je kan.

 

Wat ga je doen

  • Je creëert, beheert en optimaliseert leermaterialen gericht op het verbeteren van verkooptechnieken, merktoepassingen en klantgerichte communicatie voor de Value Stream Acquisitie. Hierbij draag je zorg voor de consistentie in brand en tone of voice in alle trainingen en materiaal. Je werkt zowel aan: nieuwe klanten werven als bestaande klanten behouden.
  • Je analyseert de leerbehoeften van het salesteam aan de hand van data-analyse en je gebruikt AI om relevante en effectieve leercontent te ontwikkelen. Dit omvat e-learning modules, interactieve workshops, video’s en draaiboeken voor specifieke situaties. Je past de leermethoden regelmatig aan om deze af te stemmen op veranderende behoeften binnen het team.
  • Je ondersteunt het salesteam bij het optimaliseren en aanpassen van salesprocessen en zorgt ervoor dat deze aansluiten bij de verwachtingen van klanten en merkstrategieën. Je vertaalt commerciële beslissingen naar heldere leertrajecten en implementeert deze in de saleskanalen.
  • Daarnaast onderhoud je een gestructureerde samenwerking met Partner accountmanagers, chapters en value streams om te actualiseren en effectiviteit te waarborgen. Je zorgt ervoor dat alle trainingen en communicatie consistent zijn met de klantbeleving en bedrijfsdoelen.
  • Tot slot werk je actief mee aan de digitalisering en automatisering van de leermethodes in salesprocessen. Je helpt de kwaliteit van bestaande en nieuwe klanten te verbeteren door middel van gestructureerde kennisbankbijdragen.

 

Gaat dit over jou?

  • Je hebt minimaal een Bachelor werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met ervaring in leerontwikkeling of trainingsprogramma’s.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het opzetten van leertrajecten en het beheren van leermaterialen, bij voorkeur binnen een salesomgeving.
  • Je zet alles op alles om leermaterialen te creëren die bijdragen aan het behalen van verkoopdoelstellingen en klantgericht werken, en ziet verbeterpunten in trainingen als kansen om groei en effectiviteit te stimuleren.
  • Je schakelt moeiteloos tussen verschillende teams, gesprekspartners en afdelingen (zoals Marketing en Sales) en weet informatie helder over te brengen in alle soorten leermaterialen, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een betrouwbare sparringpartner en ondersteunt proactief de ontwikkeling en performance van je collega’s door leeroplossingen te bieden die impact maken.
  • Jij bent een motivator en inspireert teams met jouw enthousiasme, creativiteit en can-do mentaliteit, waarbij je samenwerking en resultaatgerichtheid centraal stelt.
  • Je beheerst het Nederlands perfect en je hebt een goede kennis van het Frans, zowel gesproken als geschreven, om effectief te kunnen communiceren met teams en partners.

 

Hoe kan jouw dag eruit zien

Je begint de dag met een kopje thee of koffie, terwijl je de leerbehoeften van het sales team doorneemt. Met behulp van data-analyse en AI zie je snel welk leermateriaal nodig is om het team te ondersteunen in verkooptechnieken, productkennis en klantgericht werken. Deze inzichten geven je energie en inspiratie om de dag goed te starten.

Na het checken van je mails werk je aan een presentatie voor de teammeeting. Hierin bespreek je niet alleen de sales- en retentieprestaties, maar bied je ook een training aan over de nieuwste tone of voice strategieën en de toepassing van merkwaarden in klantcommunicatie. Je werkt creatief aan nieuwe leermaterialen, zoals interactieve e-learningmodules en inspirerende video's, om de inhoud fris en effectief te houden.

Tijdens de gezamenlijke lunch met collega’s uit verschillende teams, hoor je ideeën en feedback die je later verwerkt in jouw leertrajecten. In de middag heb je een overleg met de Marketing-afdeling over de impact van hun nieuwe campagne op de salesstrategie. Je zorgt ervoor dat deze informatie meteen vertaald wordt naar bruikbare leerstof voor het salesteam, zodat zij klanten beter kunnen overtuigen en ondersteunen.

Daarna volg je een meeting met collega’s van de Value Stream Acquisitie. Dit is jouw moment om de voortgang van projecten te bespreken en relevante marktinzichten mee te nemen die zij nodig hebben. Op basis van analyses actualiseer je bestaande leermaterialen en zorg je voor consistentie in alle communicatie en trainingen.

Voordat de werkdag eindigt, werk je actief aan een update voor de kennisbank. Je voegt gestructureerde en toegankelijke content toe die helpt bij het verbeteren van klantrelaties en het behalen van verkoopdoelen. Tot slot bespreek je toekomstige campagnes met een Sales Partner, waarbij je jouw expertise inzet om de workshop voor het salesteam helder en doelgericht neer te zetten.

En zo sluit je de dag af, vervuld van creativiteit, strategie en samenwerking! Tijd om samen met enkele collega’s naar een ontspannen activiteit te gaan, zoals een sportieve sessie op het padelveld in de buurt.

 

Solliciteren

 

Jouw organisatie kan élke job in L&D kosteloos posten als 1 persoon binnen de organisatie lid is van www.stimulearning.be. Is niemand dat, dan kan je meteen een lidmaatschap aankopen voor deze toekomstige collega en zo de vacature ook kosteloos posten. In élk ander geval betaal je € 100 voor het posten van een vacature.

Stuur jouw info naar info@bedrijfsopleidingen.be

+++++++++++++++

Votre organisation peut publier gratuitement n'importe quelle offre d'emploi dans le domaine de la L&D si vous êtes membre de www.stimulearning.be. C'est bien sûr une excellente chose si vous achetez immédiatement une adhésion pour votre futur collègue et que vous publiez l'offre d'emploi gratuitement. Dans tous les autres cas, vous payez 100 euros pour publier un poste vacant.

Envoyez vos informations à info@formations-entreprises.be.

 

 

 

 

 

We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software and services.
Do you enjoy thinking along with subject matter experts to create the best possible training? Do you enjoy sharing your Instructional design expertise? Do you like to use your creative side for the creation of e-learning?
If your answer is yes, you’ll love the job of Instructional Designer.

 

Your Challenge

As a Instructional designer, you will collaborate with experts, trainers and other stakeholders within the company to create effective, efficient and engaging learning experiences. This by taking the lead in the creation process as well as taking part in the creation and development of training material (e.g.  support the recording of training videos, give advice on formats, creating e-learnings in an authoring tool)

You are responsible for:

  • Conducting a needs analysis to identify learning objectives and target audience characteristics within for a specific training request.  
  • Gathering information and insights from experts, trainers and other stakeholders to support the development of a training.
  • The creation of effective, engaging and efficient learning experiences using instructional design principles, learning theories and OMP guidelines.
  • Giving advice and support for the creation of assessments
  • Taking the lead from start to finish in multiple training creation or conversion tracks with the focus on e-learning.

 

Your team

As our new Instructional Designer, you’ll be part of the Training Services team which, in turn, fits into the bigger picture of the Learning Services team.

 

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • We are looking for someone who meets the following qualifications:
  • A degree in educational sciences, pedagogy or a related field.
  • Minimum 2 years of experience in Instructional design, curriculum development or a related role where you collaborated with multiple parties and alignment was key.
  • Strong understanding of instructional design principles, learning theories and adult learning principles.
  • Creative thinking and problem solving-abilities.
  • Strong project management skills.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Fluency in English (both written and spoken).
  • A strong affinity for IT as most of the trainings in our offer are quite technical.
  • Have the ability to acquire technical and supply chain knowledge in a rather limited timeframe. This is a requirement to lead the entire process as well as have detailed discussions about the content.
  • A team player who is also able to work accurately and autonomously.

Bonus points if you have:

  • Experience with e-learning tools (Articulate Storyline) and learning management systems.
  • Expert level knowledge of PowerPoint.

Soft skills

  • Problem solving 
  • Communication 
  • Ownership

Hard Skills

  • Project management 
  • Instructional design

Language skills

  • Required: English
  • A plus: Any other language
 
Your future

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.
Many of our team members who start as Instructional designers grow into the role of knowledge experts or technical trainers.

 

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best

 

Apply

Website OMP

 

 

 

Who are we looking for?

As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.

 

What does the job entail?

As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of

  • defining the scope,
  • setting requirements,
  • evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
  • making suitable solution suggestions to ensure an optimal fit for their business.

In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long term.

As a business consultant, you perform various roles:

  • You operate as a point of contact for the customer.
  • You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves supervising the technical configurations in collaboration with our partners, follow-up on tasks and planning and high level succession of budget.
  • You support and conduct workshops and demos for customers.
  • You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.


What strengths do you have?

You …

  • have a passion for learning… without that, there is no fit!
  • bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
  • are a true team player who has no problem working autonomously.
  • display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
  • have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
  • showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
  • approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude and are always ready to learn.
  • are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).
  • We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.

 

What do we offer?

A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.

  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
  • A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organises different activities which will definitely increase your level of FOMO.
  • Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports activities, etc.).

 

Interested?

In onze L&D Solutions afdeling maak je deel uit van een team van “Portfolio owner” die verantwoordelijk zijn voor het coherent en accuraat beheer van een specifieke portfolio aan klassikale en online opleidingen voor klanten van Cevora (bedienden van het PC 200 en werkzoekenden). Deze rol heeft een focus op het monitoren van het succes en de relevantie van het aanbod op basis van duidelijke doelstellingen.   

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn onder meer:

  • Het beheren van een portfolio van online en klassikale opleidingen voor bedienden binnen het PC 200 en voor werkzoekenden.
  • Het bewaken van het opleidingsaanbod binnen een portfolio: een aanbod dat voldoet aan de behoeften van de klanten in overeenstemming met de Cevora doelstellingen.
  • Het meten en monitoren van het succes van georganiseerde opleidingen met behulp van kwalitatieve en kwantitatieve gegevens in overeenstemming met de door Cevora gedefinieerde kwaliteitscriteria.
  • Het ondernemen van actie tot continuous improvement zodat de producten en services impactvol en accuraat blijven, dit in nauwe samenwerking met Learning Design- team.
  • Samenwerken met onze learning designers om nieuwe producten te creëren.
  • Het beheren van projecten om de impact van ons aanbod te evalueren. 
  • Door maandelijkse clustermeetings nauw samenwerken met de collega’s van Learning Delivery, Marketing en Customer Relations.
  • Het bewaken en opvolgen van het budget van een specifieke opleidingsportfolio.
  • Het beheersen van de functionaliteiten van ons LMS.
  • Op de hoogte blijven van nieuwe trends in opleidingen (arbeidsmarkt, thema's, format, pedagogie, enz.)

Herken jij jezelf in dit profiel?

  • Je hebt minstens een bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt tussen 1 en 3 jaar ervaring in Learning & Development in een opleidingsorganisatie of HR-afdeling.
  • Je bent vertrouwd met opleidingstechniek en aanverwante concepten (doelstellingen, scripting, andragogie, enz.) en met moderne tools voor contentcreatie/beheer (opnamestudio, AI, 360Learning (LMS), genially, enz.).
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans.
  • Je kan effectief communiceren met je contacten en bent in staat om een netwerk te ontwikkelen en te onderhouden.
  • Je bent autonoom, nieuwsgierig en georganiseerd. Je toont initiatief en bent tegelijk oplossings- en resultaatgericht.
  • Je ziet elke doelstelling als een uitdaging om onze kwaliteit te verbeteren en een kans om te leren.
  • Je bent een teamspeler.

Over ons

  • Onze werkwereld is constant in beweging. Opleidingen zijn cruciaal om wendbaar te blijven in die snel veranderende omgeving. Want wie leert, die groeit. Als mens en als professional. Als werkgever, medewerker of werkzoekende.
  • Samen zijn we benieuwd naar wat morgen brengt. En bereiden we ons voor.
  • Ons motto? Samen leren en groeien.
  • Cevora is een diverse plek. Wij letten niet op leeftijd, gender, origine, seksuele geaardheid, geloof of handicap. We kiezen de beste persoon voor de job.

Wil je je horizon verruimen?

  • Stuur je cv en motivatiebrief naar job@cevora.be.
  • Licht in je motivatiebrief je ervaring en skills toe en vertel hoe je ons kan helpen. Onze belofte? Je krijgt altijd een antwoord.
  • Vragen over deze vacature? Check de website van Cevora of mail naar job@cevora.be.

 

Intro

Bedrijfseerstehulp, dat is eerste hulp op maat van de bedrijfswereld. Eerstehulpverleners kunnen een slachtoffer met lichte letsels onmiddellijk verzorgen op de werkvloer. In een ernstige ongevalsituatie kunnen ze het slachtoffer trachten te stabiliseren tot gespecialiseerde hulpverleners ter plaatse komen. Werknemers met eerstehulpkennis hebben ook oog voor preventie en veiligheid. Daarom zijn goed opgeleide eerstehulpverleners onmisbaar in elk bedrijf. Rode Kruis-Vlaanderen biedt een brede waaier aan eerstehulpopleidingen voor bedrijven (Bedrijfsopleidingen).

Functiebeschrijving

  • Je geeft de lessen bedrijfseerstehulp in diverse bedrijven en organisaties.
  • Je geeft training in de Regio Brussel. 
  • Als lesgever leer je de cursisten de technieken van eerste hulp en heb je daarbij oog voor de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en attitudes.
  • Je bereidt de opleidingen voor in functie van de verwachtingen van de klanten en kiest de aangewezen didactische werkvorm.
  • Tijdens de lessen maak je gebruik van de materialen van Rode Kruis-Vlaanderen (laptop, beamer, reanimatiepoppen en oefenAED’s).
  • Je houdt je aan de eerstehulprichtlijnen van Rode Kruis-Vlaanderen.
  • Tot slot volg je de administratieve taken op (aanwezigheidslijsten, evaluatiedocumenten, …).

Jouw profiel

  • Je hebt een medisch/paramedisch diploma met een aanvullend pedagogisch diploma en/of ervaring of je beschikt over een pedagogisch diploma, met voldoende relevante ervaring en/of aantoonbare kennis van het thema Eerste Hulp.
  • Je hebt reeds op regelmatige basis opleidingen en/of uiteenzettingen gegeven aan groepen van een tiental personen en bent bijgevolg vertrouwd met een diversiteit aan didactische werkvormen.
  • Aantoonbare kennis met het thema eerste hulp (EHBO) is vereist, kennis van dringende geneeskundige hulpverlening strekt tot aanbeveling.
  • EHBO-cursussen in het Engels kunnen geven is een pluspunt. 
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt goede rijvaardigheden. 
  • Bereid zijn om sporadisch in het weekend en ’s avonds les te geven vormt een extra troef.  

Ons aanbod

  • Als gepassioneerd trainer sta je in voor de bedrijfsopleidingen.
  • Je verkrijgt een marktconforme brutoverloning aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie, fietslease…
  • Je verkrijgt een gevarieerde functie met grote zelfstandigheid.
  • Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.
  • We stellen onze lespakketten en didactisch materiaal ter beschikking bij het geven van opleiding aan bedrijven
  • Een 4/5e of voltijdse tewerkstelling.

Meer info

 

Jouw organisatie kan élke job in L&D kosteloos posten als je lid bent van www.stimulearning.be. Heel leuk is natuurlijk dat je meteen een lidmaatschap aankoopt voor je toekomstige collega en zo de vacature ook kosteloos post. In élk ander geval betaal je € 100 voor het posten van een vacature. Stuur jouw info naar info@bedrijfsopleidingen.be.

Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be