NL | FR  AANMELDEN
HOME

JOBS

 

Functie

Als Coördinator Vergader-, Opleidings- & Congrescentrum sta je in voor de coördinatie en het dagelijks beheer van het vergader-, opleidings- en congrescentrum in het Landmarkgebouw van UZ Brussel. Je maakt deel van het UZ Brussel Academy team.

De UZ Brussel Academy staat naast het dagelijks beheer van het vergader-, opleidings- en congrescentrum ook in voor de ziekenhuisbrede leer-, ontwikkel- & opleidingsinitiatieven.

Als Coördinator ben je het aanspreekpunt voor alle interne en externe gebruikers en sta je in voor het goede verloop van de dagelijkse werking, het genereren van inkomsten, de continuïteit van de dienstverlening naar onze interne en externe klanten en het voorzien en organiseren van de nodige organisatorische, praktische en logistieke ondersteuning.

 

Dagelijks beheer van het centrum

  • Je beheert en kent de aanvragen en de planning van de activiteiten in het centrum op korte en lange termijn.
  • Je coördineert de catering- en materiaalaanvragen, de openingsuren en zaalopstellingen voor vergaderingen, opleidingen en events.
  • Coördinatie, opvolging en escalatie van de afhandeling van praktische, technische en logistieke vragen en problemen (bv. problemen met technische en/of ICT-infrastructuur, schoonmaak en onderhoud van het centrum, catering, signalisatie, toegangscontrole, enz.).
  • Je doet een dagelijkse rondgang in het centrum en voorziet een vriendelijk onthaal of fysieke aanwezigheid in functie van praktische/logistieke vragen of problemen of kwaliteitscontrole. Waar nodig neem/organiseer je proactieve of correctieve acties.
  • Je organiseert de permanentie en continuïteit in de dienstverlening bij eigen afwezigheid door organiseren van interne of externe ondersteuning.
  • Je brieft en adviseert interne en externe event planners over de werking en mogelijkheden van het gebruik van het centrum en maakt duidelijke afspraken over verwachtingen, rollen en verantwoordelijkheden.
  • Je stuurt rechtstreeks of onrechtstreeks (gelegenheid)teams aan die instaan voor de operationele ondersteuning/uitvoering van activiteiten (zoals bv. hostessen, studenten, vrijwilligers, logistieke of supportmedewerkers, medewerkers bediening, etc.). Op termijn & bij succesvolle uitbreiding van de activiteiten behoort de aansturing van een vast team van medewerkers tot de mogelijkheden.

 

Uitbouw van de werking, beleid & procesoptimalisaties

  • Je schrijft en denkt mee aan het beleid rond het intern en extern ter beschikking stellen van de capaciteit van het centrum (intern reservatie- & no show-beleid, externe commercialisering, optimalisatie van de bezetting, implementatie van nieuwe technologie & toepassingen, enz.).
  • Je gaat op zoek naar praktische en logistieke oplossingen voor vragen in verband met de praktische organisatie van grote interne vergaderingen, opleidingen, workshops, briefings, enz. Vanuit jouw dagelijkse ervaring in de werking van het centrum adviseer je voor de bijsturing van het beleid, de optimalisatie van de processen, werking, uitrusting en infrastructuur.
  • Je legt contacten met andere ziekenhuisdiensten en externe (campus)partners (VUB, Erasmushogeschool, …) en maakt afspraken op korte en lange termijn in verband met het gebruik van (externe) zalen en vergaderruimtes.
  • Je zoekt actief naar innovatieve oplossingen voor het verder uitbreiden van de vergader-, opleidings- en congrescapaciteit van het ziekenhuis.

 

Financieel beheer en rapportering

  • Je bent verantwoordelijk voor het generen van inkomstenstromen uit verhuur van de zalen en de organisatie van activiteiten. Je denkt mee een commercieel model uit en stuurt dit bij om de inkomstenstromen te optimaliseren. Je zorgt vanuit deze insteek voor goede service naar en uitstekende contacten met jouw interne en externe klanten.
  • Je staat in voor de marktverkenning en het inkopen van externe dienstverlening alsook het bestellen van materiaal en bewaakt daarbij een gezond beheer van de uitgaven.
  • Samen met financiële dienst sta je in voor een correcte en overzichtelijke registratie en opvolging van bestellingen en facturatie ervan.
  • Je zorgt voor een jaarlijks beleidsplan en activiteitenrapport.
  • Je rapporteert op regelmatige basis over inkomsten, uitgaven, bezetting, kwaliteit, tevredenheid en andere relevante parameters.
  • Je rapporteert aan de Manager UZ Brussel Academy.

 

Organisatie en ondersteuning van activiteiten

  • Je ondersteunt bij verschillende grotere en kleine events (zoals bv. organisatie van studiedagen, onboarding van nieuwe medewerkers, recepties, vieringen, netwerkmomenten …) en werkt waar nodig constructief samen met interne en externe event planners of organisatoren van de events.
  • Je organiseert ook zelf sporadisch interne activiteiten gericht op leren, kennisdeling en networking. Zoals bijvoorbeeld: key notes, multidisciplinair overleg, kennisdelingssessies, etc.
  • Jouw belangrijkste interne klanten zijn de medische en verpleegkundige diensten, je collega’s van de cel Leren & Ontwikkelen, de dienst Marketing en Communicatie (Marcom) en onze directie.

 

Coördinatie van de interne samenwerking met andere ondersteunende diensten

Je werkt samen met :

  • Jouw directe Academy collega’s m.b.t. continuïteit van de dienstverlening naar onze interne en externe klanten.
  • Employee Corner m.b.t. ontvangen van de aanvragen voor reservatie en de opvang van eerstelijnsvragen.
  • Facilitaire dienst m.b.t. schoonmaak, bewaking, catering en het beleid rond vergaderzalen ziekenhuisbreed.
  • Marketing & Communicatie m.b.t. organisatie en coördinatie van corporate events.
  • Logistieke dienst m.b.t. zaalopstellingen en levering van materiaal.
  • Patiëntenadministratie en secretariaten m.b.t. ontvangst van externe bezoekers.
  • Technische Dienst & ICT m.b.t. uitrusting, infrastructuur, software en hardware.
  • Financiële dienst m.b.t. aankoop, facturatie, etc.

 

Systeem- & materiaalbeheer

  • Je beheert en onderhoudt het reservatiesysteem & extern boekingssysteem van het centrum, zorgt voor een goede kwalitatieve werking (parametrisatie, opvolging & rapportering) en doet voorstellen naar toekomstige optimalisaties.
  • Je staat in voor het materiaalbeheer van het centrum (aankoop, stockage, onderhoud, enz.) van meubilair tot kantoor- & opleidingsmateriaal.
  • Je beheert de bijhorende administratieve processen en zorgt voor een nauwgezette opvolging ervan.

 

Profiel

  • Je hebt een Masterdiploma of relevant Bachelorsdiploma (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie (coördinator opleidings- of eventlocatie, meeting & event planner, commerciële functie, hotelmanager, etc.)
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een uitstekend voorkomen en je bent gastvrij, commercieel en communicatief ingesteld.
  • Je bent een zelfstarter, werkt autonoom en rapporteert proactief over jouw activiteiten.
  • Je werkt vlot met MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams, Onedrive, Sharepoint) en bent digital minded.
  • Je hebt een hands-on-mentaliteit, kan snel schakelen en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent uitmuntend in plannen en organiseren.
  • Je kan je snel aanpassen aan veranderende situaties en bent stressbestendig.
  • Je werkt klantgericht en bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit.
  • Je bent erg flexibel in je uurrooster en beschikbaarheid en bent niet op zoek naar een 9-to-5 job. Je bent dus bereid tot sporadisch avond- en weekendwerk.

 

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (38u).
  • Je bent uiteraard maximaal ter plaatse aanwezig. Thuiswerk is sporadisch mogelijk op activiteitsvrije dagen en na de inwerkperiode. Je kan in geval van thuiswerk steeds binnen een redelijke termijn ter plaatse komen.
  • Verloning volgens barema met onbeperkte overname van anciënniteit uit zowel de privé als openbare sector.
  • Extralegale voordelen:
    • Aanvullend pensioenfonds
    • Hospitalisatieverzekering, inclusief tegemoetkoming in ambulante zorgen in het UZ Brussel
    • Verzekering gewaarborgd inkomen
      • Tussenkomst in vervoersonkosten:
      • Volledige terugbetaling openbaar vervoer
      • Fietsvergoeding
      • Kilometervergoeding voor wagens
      • Mogelijkheid fietsleasing voor woon-werk verkeer
    • Verminderde tarieven in het bedrijfsrestaurant
    • Toegang tot parking aan het ziekenhuis en afstandsparkings aan afrit 9 (Jette) en het researchpark in Zellik
    • Toegang tot 'Benefits at Work'- personeelskortingen
    • 27 vakantiedagen
    • Attractiviteits- en eindejaarspremie
  • Dankzij de UZ Brussel Academy werk je in ons ziekenhuis continu aan je eigen opleiding en ontwikkeling. Naast een uitgebreid aanbod aan klassikale opleidingen en workshops, kan je via onze e-Academy een uitgebreid aanbod aan online trainingen volgen, overal en wanneer je wil.
  • Omdat we het belangrijk vinden dat je met goesting komt werken, kan je beroep doen op de initiatieven binnen het welzijnsprogramma ‘Veerkracht’. We bieden jou praktische handvaten, welzijnstools, tips maar ook opleiding en persoonlijke begeleiding, waarbij je kan werken aan aspecten als vitaliteit, stress, gezonde slaap, stoppen met roken en nog veel meer.

Het UZ Brussel vormt samen met de Vrije Universiteit Brussel en Erasmushogeschool Brussel de Brussels Health Campus. Op deze campus, gelegen tussen afrit 9 van de Brusselse ring en het Laarbeekbos, zijn ook een kinderkribbe (volgens K&G-systeem), kinderopvang in de vakanties, een lagere school en een fitnesscentrum gelegen.

 

Meer info en Solliciteren

Website UZ Brussel
Solliciteren
 
 
 

Who are we?

At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions.

We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development, advice and guidance in the choice and implementation of a learning platform to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.


Who are we looking for?

As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.

 

What does the job entail?

  • As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
    • defining the scope,
    • setting requirements,
    • evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
    • make suitable solution suggestion to ensure an optimal fit for their business.
  • In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long-term.
    • As a business consultant, you perform various roles:
    • You operate as a point of contact for the customer.
    • You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves:
    • supervise the technical configurations in collaboration with our partners.
    • follow-up on tasks and planning.
    • high level succession of budget.
  • You support and conduct workshops and demos for customers.
  • You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.

 

What strengths do you have?

You …

  • have a passion for learning… without that, there is no fit!
  • bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
  • are a true team player who has no problem to work autonomously.
  • display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
  • have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
  • showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
  • approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude that’s always ready to learn.
  • are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).

We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.

 

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
  • A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organizes different activities which will definitely increase your level of FOMO.
  • Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports
  • activities, etc.).

 

More information? 

Website The Learning Hub

 

 

 

 

 

In this role, you will be responsible to design, lead and deploy talent programs and initiatives that ensure TVH has the right future capabilities aligned with our business strategy. You will advise, support and/or execute Organizational design and change interventions related to strategic transformation initiatives. You will be part of the global Talent Development team and report directly to the Talent Development Director.


Your role and responsibilities

  • Manage the strategic and recurring workforce planning process aligned with the company strategic plan and yearly budget cycle
  • Work with senior stakeholders and HRBPs to identify and evaluate changes in the internal and external environment that may affect TVH workforce and capability needs
  • Continuously monitor and analyze the effectiveness of the workforce planning initiatives
  • Support and play an active role in strategic transformation initiatives, by advising, coaching and supporting business leaders on org design choices, while providing options and recommended solutions
  • Collaborate with Change Management to diagnose the people implications of organizational changes and collaborate with HR and the business on delivery of talent transformation initiatives
  • Prepare and advise talent strategies and programs to develop future capabilities
  • Take actions to engage employees in capability building and work with L&D on implementing upskilling and reskilling programs based on identified capabilities gaps
  • Ensure alignment across various initiatives related to org design and talent transformation
     

Your Profile

  • University degree preferably in a relevant field (Business Economics, Psychology, Human Resources)
  • 7-10 years relevant work experience (ideally in Organizational Development and/or Business / Strategy Consulting)
  • Strong analytical and problem-solving skills (qualitative and quantitative), as well as the ability to simplify complexities
  • Ability to combine strategic thinking and operational execution
  • Demonstrated project management and governance of large-scale projects, including flexibility to adapt an approach and timelines as needed
  • Agile mindset and open to change
  • Experience in working with senior management and strong stakeholder management
     

What's in it for you?

  • A competitive salary with benefits such as meal vouchers and insurances.
  • Flexible working hours, home working and a healthy work-life balance.
  • 20 paid vacation days and 12 WTR days.
  • An easily accessible work location (but remote work is also possible).
  • A people-centric culture where your fitness and mental well-being matter.
  • Lunch breaks and sports facilities in TVH Park, the company's green zone.
  • Access to LinkedIn Learning and many in-house (and external) training courses.
  • Fun afterworks and other optional events (e.g. TVH Kaffee).
     

People are at our heart

TVH is a global business with a family atmosphere, where people are at the center. We value clarity, mutual respect, kindness and open communication. Our people are down-to-earth, easy to work and engage with. We welcome differences and celebrate new ideas.

 

Apply

Website TVH

Mail naar Nathalie De Paepe - Recruiter

 

 

In 2021 werd het samenwerkingsverband ZORG (Zottegem - Ronse Glorieux) opgericht. Dit is een intense samenwerking tussen het AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en het az Glorieux in Ronse.

Ter uitbreiding van ons HR team, zijn we op zoek naar een HR stafmedewerker vorming voor beide sites, met focus op het uitwerken van een uniform vormingsbeleid in beide ziekenhuizen.

Je werkt enerzijds intensief samen collega's binnen het HR-team. Anderzijds ben je een aanspreekpunt voor de directie, leidinggevenden en medewerkers van ZORg betreft VTO.

 

Zo ziet je dag eruit

  • Je inventariseert de vormingsbehoeften in de organisatie en vertaalt deze naar concrete projecten en opleidingen. Zoals bv. peter/meter/buddy, e-learning, ...
  • Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van de taken binnen volgende domeinen: onthaal en inwerking, vorming-training en ontwikkeling
  • Je plant, organiseert en coördineert interne en externe opleidingen en geeft ook zelf interne opleidingen
  • Je organiseert opleidingen m.b.t. de interne audit en volgt dit op zodat alle medewerkers de nodige opleiding volgden
  • Je ontwikkelt inscholingstrajecten voor nieuwe medewerkers
  • Je rapporteert aan interne klanten m.b.t. budgetten, gevolgde vormingen …
  • Je beheert vormingsbudgetten en -subsidies
  • Je zet in op het opleidingsplan, Federal Learning Account …
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle vragen omtrent VTO
  • Je neemt actief deel aan werkgroepen bv. e-learnings, project peter-meterschap …
  • Je kan rekenen op administratieve ondersteuning van je collega m.b.t. onder andere de deelnemerslijsten, het opmaken van de subsidiedossiers …
  • Je bouwt je netwerk uit door contacten te leggen met medewerkers, management, HR collega’s intern en extern (E17-netwerk), leveranciers (bij SD Worx eBlox HR, Televic, ...), opleidingsaanbieders …

Wie ben jij?

  • Je behaalde een masterdiploma (Bv. (arbeids)psychologie, gezondheidszorg …)
  • Je hebt bij voorkeur een eerste relevante ervaring binnen VTO maar bent bovenal gepassioneerd door leren
  • Je bezit van nature overtuigingskracht en diplomatie om anderen op sleeptouw te nemen
  • Je kan goed plannen en organiseren en kan out -of- the -box denken
  • Je werkt proactief en bezit een goede portie logisch redeneervermogen
  • Je bent bereid bijkomende opleidingen, relevant aan de job, te volgen

Ons aanbod voor jou

  • Voltijds contract van onbepaalde duur
  • Marktconform salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatie- en groepsverzekering, tankkaart, mogelijkheid tot fietsleasing, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, fietsvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels...) mogelijkheid tot telewerk ...
  • Een boeiende werkplek met leuke collega's
  • We dragen jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing hoog in het vaandel. Je kunt rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling en activiteiten zoals gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook workshops en lezingen
  • Een job vlakbij in een filevrije regio

Meer info en Solliciteren

Jobsite Zorg

Juana Vandenhende via 09 364 80 19

 

 

 

 

Voor onze vestigingen te Aalbeke en Moeskroen zijn we op zoek naar een technical trainer

Verantwoordelijkheden:

  • Samen met de Plantmanagers van de sites Aalbeke & Moeskroen en de Learning & Development Manager sta je in voor het opstellen, evalueren en aanpassen van opleidingstrajecten voor diverse (technische) functies (operator, technieker, automatisatie, …). Hierbij focus jij je op het technische aspect
  • Tevens sta je in voor de opleiding en coaching van de interne trainers met focus op veiligheid en het waarborgen van kennis (o.a. via Train de trainer programma).
  • Een deel van het opleidingsprogramma neem je zelf voor je rekening. Hier leg je het accent op het geven van technische opleidingen (afhankelijk van jouw kennis en/of ervaring).  Daarnaast organiseer je de sessies die intern worden gegeven of die je extern uitbesteedt.
  • Samen met de lijnmanagers bewaak je de evolutie van de medewerkers in hun traject en sta je mee in voor de evaluatie.
  • Er wordt een intern opleidingscentrum opgezet op gebied van mechanica, pneumatica, hydraulica, elektriciteit, automatisatie/robotisatie en keramiek. Je wordt betrokken in de implementatie en nadien sta je in voor het beheer van dit centrum.
  • Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de verschillende afdelingen en vormt een tandem met de L&D Manager, aan wie je ook zal rapporteren.
 
Jouw profiel
  • Je hebt minimum een bachelor diploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede inhoudelijke en praktische technische kennis en hebt bij voorkeur ervaring binnen een productieomgeving.
  • Je kan terugblikken op een 5-tal jaar (leidinggevende) ervaring in een productie omgeving alsook ervaring in het begeleiden/coachen van medewerkers.
  • Je kan overweg met MS-office.
  • Je bent communicatief vlot en je spreekt anderen makkelijk aan. Je bent een inspirator voor de medewerkers.
  • Je houdt ervan om jouw kennis te delen.
  • Je bent Franstalig of Nederlandstalig met goede kennis van de andere landstaal.
  • Veiligheid staat voor jou op de eerste plaats.
  • Je werkt georganiseerd en planmatig, het realiseren van deadlines schept je veel voldoening.
  • Je bent een teamplayer, steeds bereid kennis en info over te dragen en stelt je coachend op.
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, maar kan ook vlot schakelen
  • Je streeft naar continue verbetering en efficiëntie.
 
Ons aanbod
  • Je komt terecht in een internationale gerenommeerde organisatie met lokaal een familiaal karakter.
  • In deze uitdagende job krijg je de ruimte om initiatief te nemen en de functie verder te ontwikkelen.
  • We hechten veel belang aan duurzaamheid zowel in onze producten als naar onze mensen toe.
  • In ruil voor je expertise en engagement bieden wij een aantrekkelijk salarispakket aan met inbegrip van extralegale voordelen (ruim aanbod verlofdagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, …) en de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

 

Meer info & Solliciteren

Vincent Landuyt - Recruitment Manager
+32 498 17 67 21
 

 

Looking for a new job in project management and professional learning? Come and join us! LAUREA, a dynamic, Brussels based agency dedicated to making a positive impact on professional learning in healthcare and other key European industries. We listen to the needs of our partners and clients and co-create learning experiences to continuously bring an added value with our services:

  • Live learning experiences (symposia, webinars, workshops, training)
  • E-learnings and publications
  • Knowledge platforms for specific target groups
  • Communities of practice management and campaigns

We are looking for a creative and dynamic team player to fill the position of Project Manager Learning Experiences. The ideal candidate is experienced in instructional design and possesses project management skills. He/She is a good communicator and able to act as single point of contact for our clients and subject matter experts.

Our clients are professional associations and private businesses and our subject matter experts are from healthcare, digitalisation, financial services and electronics.

 

Responsibilities

In a first phase, you will be coached by an experienced project manager. Next, you will work independently, coaching interns. When the company grows, your responsibilities and opportunity to manage others will grow.

  • Planning, coordination and management of small to medium-sized projects from A to Z 
  • Liaising with subject matter experts to receive the necessary materials for the projects 
  • Coordinating sub-contractors in the delivery of specific services 
  • Arranging the projects logistics, liaising with speakers, participants and providers
  • Coordinate marketing and dissemination activities around the assigned projects
  • Contributing to materials’ accreditation towards Belgian and European authorities
  • Drafting of new project proposals for the company, as needed

Required experience and skills

  • Minimum 1 year of instructional design experience
  • You are motivated and have a positive attitude to life
  • Excellent organisational and planning skills
  • Solid communication skills in English, both written and oral
  • Capacity to manage small budgets
  • Ability to learn and work with digital tools 
  • Master degree

Desired experience and skills

  • +2 years experience in instructional design
  • Project management experience
  • Interest for or affinity with healthcare or scientific topics 
  • Master degree in educational science or any of the social sciences 
  • Experience in working with subject matter experts and motivating them to deliver
  • Familiarity with e-learning authoring tools (e.g. Articulate Storyline 360
  • Familiar with at least one Learning Management System or Content Management System

You are

  • Tech-savvy
  • Pro-active
  • A team player
  • Independent in your work
  • Stress resistant
  • Coachable and willing to learn

 

Working location

  • Brussels
  • Occasional trips abroad are possible
  • Telework is possible for up to 2 days a week (details to be agreed)

What we offer

  • A young and dynamic company where four competences are key: adult educational methodologies, project management, technology and marketing
  • A full time, indefinite duration contract
  • A salary package in line with your experience and competences 
  • Possibility to attend trainings and events
  • Being coached by an experienced professional
  • Possibility to co-shape a company and its future
  • You join a company with a clear ‘why’ 

How to apply?

  • We only accept applications via LinkedIn
  • Please note the procedure is as follows (total length +/- 4 weeks):
  • If we like your profile, you might be invited for a first video chat with LAUREA’s general manager
  • Within two weeks from our chat, you might be invited to a f2f conversation at our offices;In the same period you’ll receive two invites for two online tests (project management and cognitive skills);The successful candidate will receive a contract proposal by email, with the objective to finalise the process within 2 weeks
  • Ideal start date: March 2024 but any later date before June 2024 is fine.

 

Word jij onze nieuwe creatieve, leergierige operations coordinator?

Ben je een energieke kracht? Heb je goesting om mee te bouwen aan corporate positivity® en positief
leiderschap? Wij dromen van een operationele duizendpoot die graag zelf de touwtjes in handen neemt.
Concreet vertaalt zich dit in tal van uiteenlopende projecten en taken.

  • Inhoud plaatsen en grafisch brengen op het marbl e-learning platform
  • Keynotes helpen voorbereiden en uitwerken in PowerPoint, video’s, podcasts, …
  • Operationele opvolging van het team en de projecten: van planning en logisitiek tot communicatie en teamcoördinatie
  • Uiteraard staan wij ook open voor alle andere ideeën.

Wat we hopen in jou te ontdekken

  • Veel positieve energie
  • Creatieve ideeën
  • Flexibele houding
  • Engagement en autonomie
  • Eerste kennis van/ervaring in grafische vormgeving
  • Geboren planner, organisator, …, duizendpoot
  • Vlot in geschreven Nederlands, Frans, Engels

Praktisch en concreet

  • Je werkt van thuis uit
  • We komen op vaste tijdstippen samen, op leuke plekken of digitaal
  • We voorzien een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen
  • We ontdekken samen jouw unieke kwaliteiten en zetten er vol vertrouwen op in

Spreekt deze job aan?

Mail ons naar hello@marbl.be. Je krijgt binnen de dag een antwoord.

 

 

Learning consultant Tweetalig / Bilingue FR/NL

Word jij ook gedreven door het stimuleren van performantie in teams en organisaties? Wil jij in organisaties het verschil maken en met je klant iets opzetten met blijvende impact? Kan je voor niets minder gaan dan ‘high impact, high-quality’ leerinterventies?

Ben jij trots wanneer je een project perfect aflevert en de (interne en externe) klanten tevreden zijn? Word jij warm van de vele (online) contacten die je dagelijks hebt met klanten en collega’s? Ben jij tweetalig en voel jij je zowel in het Frans als Nederlands comfortabel bij deze vacature? 

Wat zoeken wij

Als ‘Learning consultant’ adviseer je onze klanten in hun leerbeleid (van soft skills) en zet je samen met hen leerinterventies en -trajecten op. Dat kan gaan van classroom trainingen tot complexe en blended trajecten op maat. Je begeleidt de klant van A tot Z, samen met je (L&D) collega’s. Daarvoor mag je rekenen op een ervaren ploeg van (interne & freelance) trainer-consultants & een groep gedreven Learning consultants.

Jouw verantwoordelijkheden worden opgesplitst in een drie domeinen:
  • De core (70%) bestaat uit het implementeren van leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat) bij klanten en prospects. Je bent/wordt daar het aanspreekpunt voor jouw klanten(portefeuille):
    • Je analyseert de huidige (leer)situatie bij de klant (of prospect) en brengt de (leer)doelstelingen in kaart.
    • Je vertaalt dit naar offerten op maat en doet hiervan de opvolging.
    • Je implementeert en coördineert leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat), al dan niet met ondersteuning van een Projectmanager.
    • Je onderhoudt jouw klantenportefeuille door regelmatig contact via meetings en calls.
    • Je breidt jouw klantenbestand uit door het opvolgen van allerlei leads en het voeren van commerciële gesprekken (of intakes).
  • Zelf uitwerken & -voeren van leerinterventies binnen jouw expertise (20%). Dat kan gaan om:
    • Design-werk of voorbereiding om bepaalde trajecten op maat uit te werken.
    • Workshops, trainingen of webinars faciliteren (al dan niet ondersteund door één van onze simulatie-acteurs).
  • Je werkt intern mee aan een aantal optimalisatieprojecten (10%): van brainstorms over processen tot het organiseren van events en feestjes.

Wie ben jij?

Om ‘high impact, high-quality learning experiences’ te kunnen implementeren bij klanten, moet je uiteraard al heel wat in ‘jouw rugzak’ hebben steken. We hebben hieronder opgedeeld wat voor ons echte ‘musts’ zijn en wat eerder ‘nice to have’ is.
 
MUST?
  • Een gepassioneerde, maar vooral doorwinterde professional met minimaal 7 jaar ervaring in het bedrijfsleven én consultancy.
  • Tweetaligheid (FR/NL), perfecte kennis van het Nederlands en Frans, zowel mondeling als geschreven. Je drukt je ook vlot uit in het Engels.  Zowel naar klanten als naar collega’s.
  • Een uitgebreide kennis van de vakgebieden H.R. en L&D: we moeten je niet uitleggen wat een performance management cyclus is, wat Kirkpatrick te maken heeft met Thalheimer, wat het verschil tussen een LMS en LXP of welke elementen een rol spelen in ‘transfer for learning’.
  • Je hebt uiteraard ervaring in accountmanagement.
  • Klantgerichtheid, ‘getting things done’ & accountability zijn voor jou vanzelfsprekend.
  • Je durft te experimenteren met tools en omschrijft jezelf als ‘digital savvy’.
NICE TO HAVE?
  • Ervaring in het werken met Mac vergemakkelijkt het proces.
  • Het kunnen faciliteren van workshops en (online) trainingen.
  • In een vakgebied dat steeds meer digitaliseert, is extra kennis van online leren zeker een ‘added value’.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een netwerk van gedreven en ervaren L&D professionals die zowel tijdens als na de uren het beste van zichzelf geven. Een organisatie die een label op de markt wil zetten en alles doet om die ‘high impact, high-quality learning experience’ te deliveren.
  • Een trotse, waardengedreven & warme organisatie met korte communicatielijnen waar levenslang leren voorop staat.
  • Maar naast die positieve randvoorwaarden leggen we je ook graag in de watten en mag je je natuurlijk ook verwachten aan een interessant salarispakket, een bedrijfswagen, een Macbook, een iPhone32 dagen verlofeco- en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, een inspirerende werkomgeving in het centrum van Mechelen én uitgebreide mogelijkheden tot thuiswerk.



Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.

Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving? Stuur je CV en motivatie naar jobs@thetippingpoint.be

Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan. 

Wat doen we?

Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.

Waar staan we voor?

Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!

Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.

Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.

Als ID'er bij Epyc:

  • Ben je gepassioneerd door didactische innovatie.
  • Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
  • Heb je de mindset om in co-creatie met klanten de ideale leeroplossing uit te werken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces en bijdraagt aan goede langetermijnrelaties.
  • Vind je het fijn om op de hoogte te zijn en te blijven van de laatste trends in L&D.
  • Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.

Wie jij bent:

  • Je hebt ervaring in het ontwikkelen van sterke didactische ontwerpen, waardoor geen leertheorie en -principe jou vreemd is. Je bent een krak in het identificeren en analyseren van de leerdoelstellingen en je weet leerinhoud te structureren tot interactieve leerervaringen waar iedereen zin van krijgt om te leren.
  • Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer we spreken over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI, en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
  • Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.

Wat we bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
  • Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
  • Een competitief loonpakket.

Solliciteren:

  • Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!

  • Heb je nog vragen? Of je bent nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be

 

 

Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan. 

Wat doen we?

Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.

Waar staan we voor?

Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!

Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.

Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.

Als e-learning developer bij Epyc:

  • Denk je vanuit het werkproces en de noden van de klant en kan je dit omzetten in een mooi project.
  • Heb je ervaring met authoring tools (Articulate, Captivate, IsEazy, ... ) en kan je overweg met de meest courante grafische tools uit de Adobe Creative Suite.
  • Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
  • Heb je de mindset om in co-creatie met klanten top noch digitale leeroplossingen te maken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces.
  • Vind je het fijn om op de hoogte te blijven van de laatste trends in L&D.
  • Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.

Wie jij bent:

  • Je denkt vanuit de noden van de doelgroep en kan deze omzetten in een mooi project met oog voor detail.
  • Jouw werkervaring heeft jou sterke technische vaardigheden doen ontwikkelen waardoor geen authoring tool jou vreemd is of afschrikt.
  • Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer gesproken wordt over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
  • Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.
  • Je gaat the extra mile om afgesproken deliverables kwaliteitsvol en tijdig op te leveren.

Wat we bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
  • Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
  • Een competitief loonpakket.

Solliciteren:

  • Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!

  • Heb je nog vragen? Of ben je nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be

 

Je verantwoordelijkheden

Ben je gebeten door learning & development en is projectmanagement jouw passie? Dan ben je bij Delhaize aan het juiste adres.

Als Learning & Development Manager bij Delhaize manage je onder andere projecten voor het Talent & Organisation team dat de focus zet op ‘ontwikkeling’ binnen Logistiek. Je staat dagelijks in contact met een uitermate belangrijke stakeholder van ons Delhaize verhaal, en haalt alles uit de kast om hen te voorzien van de nodige ondersteuning op het vlak van Talent & Ontwikkeling.  

  • Je coördineert projecten van A – Z in het kader van Talent management, Learning en organisatieontwikkeling om de continue ontwikkeling van onze collega’s te garanderen.  
  • Naast de coördinatie maakt een regelmatige ontwikkeling van opleidings-of ontwikkelinitiatieven deel uit van jouw rol.  
  • Je bent een aanspreekpunt voor stakeholders allerhande, en bewaakt het overzicht over de lopende en geplande initiatieven en projecten.  
  • Na analyse van de korte en lange-termijn noden van van de interne klant, ontwikkel je team-specifieke projecten of initiatieven in overleg met diverse stakeholders vanuit de business en HR, en in samenwerking met de content experts.  
  • Je verzamelt, analyseert en interpreteert relevante gegevens om te verzekeren dat we tot de best mogelijke leerresultaten komen.  
  • Je volgt de trends in de markt met oog op continue ontwikkeling en innovatie zowel op vlak van specifieke leerinterventies als van de processen voor opvolging en ontwikkeling van talent en performance.  
  • Je neemt deel en draagt bij aan de Talent & Organization strategie/aanpak en deelt best practices met collega’s binnen het team.  


Je profiel

  • Een no nonsense attitude en hands-on mentaliteit zijn zeer belangrijk en je hebt de natuurlijke reflex om de blik op het grotere geheel te werpen.  
  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring.  
  • Je hebt 5 tot 8 jaar ervaring bij voorkeur in projectmanagement en/of change management. L&D ervaring is zeker een troef!
  • Je hebt kennis en/of affiniteit met retail, logistiek of supply chain.  
  • Jouw organisatie skills zijn top en je hebt de nodige overtuigingskracht om mensen op jouw kar te laten springen.  
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook goed uitdrukken in het Frans en Engels.


Ons aanbod

Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tank- of laadkaart binnen het federaal mobiliteitsbudget, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groepsverzekering en facultatieve hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! Thuiswerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld. En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!

 

Sollicitatieprocedure

Kijk hiervoor op de jobsite van Delhaize

 

 

Wie zijn wij?

Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.

We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.


Wie zoeken we?

We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.

Je moet in staat zijn om:

  • Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
  • Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
  • Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
  • Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
  • Optioneel: aanvullende grafische elementen ontwikkelen

Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.

Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.

Welke vaardigheden moet je hebben?

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je bent diplomatiek en geduldig.
  • Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
  • Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
  • Je bent kritisch en resultaatgericht.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
  • Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
  • Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
  • Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
  • Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
  • Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
  • Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kunt deadlines halen.
  • Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
  • Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
  • Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
  • Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
  • Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.


Wat bieden we?

  • Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
  • Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
  • Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
  • Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).


Meer info? Bekijk de website: www.thelearninghub.be 

Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be