NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantenservice voor technische medewerkers

Technische medewerkers met een hoge emotionele intelligentie zijn goud waard! En elke klant gedraagt zich anders. Dankzij deze training weten technische medewerkers zich aan te passen aan de individuele klant. Hij weet snel vertrouwen te winnen en het ook te behouden. En weet om te gaan met kritiek en moeilijke situaties.
Werkvorm
Workshop
Doelgroep
Je hebt klantencontact en je geeft technische assistentie. Dit kan als medewerker zijn aan de telefoon, via chat, mail of face to face. Door deze training ga je veel emotioneel intelligenter omgaan met klanten.
Doelen
Na deze opleiding klantenservice voor technische medewerkers:
Voel je dat je een top training hebt meegemaakt. Je ziet veel meer mogelijkheden in het contact met klanten.
Weet je snel vertrouwen te winnen en snel in te spelen op elk individu.
Word je je bewuster van het effect van het soort vragen dat je stelt.
Heb je inzicht in de verschillende niveaus van service.
Laat je een professionelere indruk na bij je klant...

Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
24/05/2024
Adres
In opleidingsbedrijf
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
België
Route
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
8
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco

Telefoon
Bel + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco

Klantenservice voor technische medewerkers


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be