NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgericht telefoneren

Hoe staa je iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doe je beter wel en wat beter niet? Onze coach geef je tips & tricks en vertrekt vanuit cases die je aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschik je over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en efficiënt. Voor wie? Medewerkers die vaak telefoongesprekken voeren en vlotter willen leren te communiceren aan de telefoon. Denk maar aan management assistants, onthaalmedewerkers en medewerkers van klantendiensten en overheden. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

ELAN Learning

Téléphone
+ 32 11 43 47 64
Localité
Marktplein 13
3550 Heusden-Zolder
Route
Aller aux directions

Données du cours

ELAN Learning

Klantgericht telefoneren


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be