NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgerichtheid

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen. Hoe kan u een competitief voorstel op de markt brengen, de klantgerichtheid van uw team bevorderen en duurzame relaties met uw klant opbouwen : Het inlossen van zijn verwachtingen en behoeftes ?
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
Alle medewerkers binnen het bedrijf die in direct contact komen met klanten; medewerkers van de klantendienst en de klachtenbehandeling, commerciële medewerkers…
Buts
• Herkennen van de belangrijke magische momenten bij de klant
• Zowel de interne als externe klant tevreden stellen
• Opwaarderen van uw merk en uw mogelijkheden
• Een klantgerichte houding en cultuur binnen uw bedrijf bewerkstelligen
• Uw luistervaardigheid en uw klantgerichte houding ontwikkelen
• Het efficiënt behandelen van moeilijke situaties en klachten
• Begeleiden van uw dienst en uw team richting de klant
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
1/12/2025
Lieu de la formation
Dans la société
Team Power
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
10
Prix individuel
€ 550 TVA excl.
Prix de groupe
Prix de groupe jusqu'à 12 personnes: € 1650 TVA excl.

Team Power

Téléphone
+32 2 771 76 23
Localité
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
Route
Aller aux directions
Site Web
Activités

Données du cours

Team Power

Klantgerichtheid


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be