NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Communicatieskills – klachten behandelen

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en een boost voor uw bedrijfsimago! Voor wie? Alle medewerkers die met klanten in contact komen, via de telefoon of face to face. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

ElaN Learning

Téléphone
+ 32 11 43 47 64
Localité
Marktplein 13
3550 Heusden-Zolder
Route
Aller aux directions

Données du cours

ElaN Learning

Communicatieskills – klachten behandelen


Données de l'etudiant





Données de facturation








Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be