NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgericht communiceren – verbindende communicatie en feedback die klanten écht raakt

We shoppen, bankieren en boeken online zonder menselijk contact. En toch… willen klanten zich nog altijd écht gezien en gehoord voelen. In deze inspiratiesessie proef je van de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren: van vakkennis en positiviteit tot assertiviteit en een wow-ervaring. Je ontdekt hoe je behoeften scherp krijgt, juist reageert op klachten of agressie en tegelijk empathisch én oplossingsgericht blijft. Klantgerichtheid is geen dienst, maar een mindset.
Type de formation
Lecture
Groupe-cible
Voor klantgerichte teams, medewerkers en leidinggevenden die hun communicatie met klanten willen versterken, beter omgaan met klachten en feedback, en een echte wow-ervaring willen creëren. Voor groepen van 12 tot 500.
Buts
Je leert:
-wat jouw grootste valkuil en uitdaging is in je communicatie met klanten.
-de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren.
-hoe klantgericht je zelf communiceerde bij je laatste klantencontact.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
3 heures
Dates de la formation
A définir
Lieu de la formation
In company
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
500
Prix individuel
-
Prix de groupe
A convenir

Imboorling

Téléphone
+32 9 278 85 11
Localité
Regenboog 5 bte 203
9090 Melle
Route
Aller aux directions

Données du cours

Imboorling

Klantgericht communiceren – verbindende communicatie en feedback die klanten écht raakt


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be