NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Omgaan met ontevreden klanten

Frustraties, klachten, agressie...het kan je overkomen. En wat doe je dan best? Hoe ga je daar hier mee om? Slim is je hier op voor te bereiden. Deze training geeft je de noodzakelijke tools. Door deze opleiding omgaan met ontevreden klanten maak van ontevreden klanten makkelijker trouwe bondgenoten. Met een professionele acteur ga je zien welke opties je hebt en hoe je best communiceert.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
Medewerkers die met frustraties, klachten of agressie worden geconfronteerd of die zich meer weerbaar willen maken. Praktische opleiding met acteur!
Buts
Na deze training omgaan met ontevreden klanten:
Ga je makkelijker om met frustraties, klachten en agressief gedrag.
Verwerf je heldere inzichten om in verschillende fasen van agressie slim te handelen.
Ga je de aangereikte inzichten gaan toepassen aan de telefoon, face to face, online en via e-mail en chat.

Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
9/12/2022
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 835 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Omgaan met ontevreden klanten


Données de l'etudiant





Données de facturation








Events & Inspiration

26/01/23: Proeverijen, uw L&D Festival

09/03/23: TOP100 Tools for Learning

13/03/23: L&D Awards

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be