NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgericht communiceren – verbindende communicatie en feedback die klanten écht raakt

We shoppen, bankieren en boeken online zonder menselijk contact. En toch… willen klanten zich nog altijd écht gezien en gehoord voelen. In deze inspiratiesessie proef je van de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren: van vakkennis en positiviteit tot assertiviteit en een wow-ervaring. Je ontdekt hoe je behoeften scherp krijgt, juist reageert op klachten of agressie en tegelijk empathisch én oplossingsgericht blijft. Klantgerichtheid is geen dienst, maar een mindset.
Werkvorm
Lezing
Doelgroep
Voor klantgerichte teams, medewerkers en leidinggevenden die hun communicatie met klanten willen versterken, beter omgaan met klachten en feedback, en een echte wow-ervaring willen creëren. Voor groepen van 12 tot 500.
Doelen
Je leert:
-wat jouw grootste valkuil en uitdaging is in je communicatie met klanten.
-de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren.
-hoe klantgericht je zelf communiceerde bij je laatste klantencontact.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
3 uren
Opleidingsdata
Op aanvraag
Adres
In company
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
500
Individuele prijs
-
Groepsprijs
In overleg

Imboorling

Telefoon
Bel +32 9 278 85 11 met onze groeten
Adres
Regenboog 5 bus 203
9090 Melle
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Imboorling

Klantgericht communiceren – verbindende communicatie en feedback die klanten écht raakt


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be