NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klachtenbehandeling

Je zou kunnen stellen dat klachtenbehandeling niets minder is dan de pijn van de klacht verzachten. Klachten, zijn op één of andere manier onderdeel geworden van aankopen. Er loopt ook redelijk wat fout momenteel. Een correcte levering hangt van zovele (ook externe) factoren af. De klant heeft vanuit zijn standpunt altijd gelijk .... dat hij klaagt als hij niet tevreden is. Het is vooral de manier waarop en het onbegrip, dat medewerkers stoort. Klachtenbehandeling zou een fijne manier moeten zijn om aan klantentevredenheid te werken. Deze opleiding focust zich daar op.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

De Gussem Training & Consulting

Téléphone
+ 32 473 91 52 06
Localité
Rijsbrugge 10
9051 Afsnee
Route
Aller aux directions

Données du cours

De Gussem Training & Consulting

Klachtenbehandeling


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be