NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Maak het verschil met je customer service

Ben je medewerker in een Customer service team, helpdesk of klantendienst?

Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie, zeg maar! De plaats waar je heel snel moet proberen te begrijpen wat je klant nodig heeft en hoe je bedrijf hier in wil/kan meedenken en een oplossing bieden. Of een aanvullend product of dienst aanreiken uiteraard. Want daar ook maak je het verschil!

Geen eenvoudige rol... Met tal van intense telefonische gesprekken, vaak positief maar ook negatief.

Zou je in die gesprekken met je klant ook graag sterker in je schoenen willen staan?

Dan is deze tweedaagse praktijkopleiding zeker voor jou!

Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
-
Taal
NL
Duur opleiding
2 dagen
Opleidingsdata
Startdatum: 21/10/2024  om 09:00
Adres

Interleuvenlaan 74 
3001 Heverlee
Route
Aantal uren zelfstudie
0
Individuele prijs
€ 1599 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

NCOI Learning

Telefoon
Bel + 32 15 79 16 30 met onze groeten
Adres
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

NCOI Learning

Maak het verschil met je customer service


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be