NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie van je managers, coaches en medewerkers

Een contact center training vraagt vandaag een diep menselijke aanpak. We raken je medewerkers, teamleaders en contact center managers. We brengen evolutie, reiken nieuwe inzichten aan en laten voelen waar het echt om gaat. In welke fase je contact center zich ook bevindt, we bieden meerwaarde. We brengen die materie die er vandaag toe doet en je organisatie nodig heeft. We werken op maat van jouw vraag.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep
de leidinggevenden, de coaches, de contact center medewerkers.
Ook it-medewerkers en coaches.
We trainen en coachen alle niveaus!
Doelen
De weerbaarheid verhogen bij klantenservice en contact center medewerkers.
Het bewustzijn verhogen en de emotionele intelligentie aanscherpen.
Inzicht geven in de eigen werkmotivaties.
Communicatie vaardigheden aanscherpen.
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
Zelf te kiezen
Duur opleiding
Zelf te kiezen
Opleidingsdata
Zelf te kiezen
Adres
In overleg
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
6
Individuele prijs
In overleg
Groepsprijs
In overleg

Pantelco BVBA

Telefoon
+ 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Mater
Route
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco BVBA

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie van je managers, coaches en medewerkers


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

20/05: Take the L&D Challenge

16/09: Proeverijen, uw L&D Festival

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be