NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Omgaan met agressie

In deze training leer je correct en assertief omgaan met agressie. Je ontdekt ook hoe je kan omgaan met lastig, emotioneel of dwingend gedrag van je klant. Door dat te doen op een respectvolle en kordate manier, vermijd je dat het escaleert. En zorg je voor je eigen motivatie en veiligheid. Tijdens de opleiding oefen je met situaties en voorbeelden uit je eigen praktijk. Dat betekent dat je op het einde van de opleiding met een pak concrete handvaten, tips & tricks naar huis gaat.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
Krijg je te maken met verbale agressie, intimidatie of bedreigingen? Zijn klanten soms dwingend of veeleisend? Vind je het moeilijk om te gaan met frustraties en emoties, en wil je zelfzeker en rustig leren reageren?
Dan is deze opleiding voor jou!
Buts
Je leert grenzen stellen aan agressie of grensoverschrijdend gedrag en weet wat je moet doen als klanten blijven aandringen. Je vangt emoties en frustraties op en kan ze ombuigen. Je brengt slecht nieuws op een correcte manier en voelt je meer zelfzeker in je aanpak.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
Au choix
Dates de la formation
Au choix
Lieu de la formation
In company
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
12
Prix individuel
-
Prix de groupe
A convenir

tweetakt.

Téléphone
+32 3 298 68 90
Localité
Bolwerkstraat 5
2018 Antwerpen
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

tweetakt.

Omgaan met agressie


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be