NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Inspiratiesessie 'wat kan ik voor jou betekenen?'

Hoe klantgericht communiceren? Met klantgerichtheid maak je vandaag écht het verschil. Hoe fijn is het, wanneer je als klant voelt dat een medewerker er 100% voor je is? Aanvoelt wat je behoeften zijn en je écht wil helpen? En dat met een persoonlijke aanpak en oprechte glimlach. Heerlijk! We laten je proeven van de tien kerncompetenties om klantgericht te communiceren. Van productkennis en assertiviteit tot de creatie van een wow-ervaring. Met herkenbare voorbeelden aangepast aan jouw organisatie. Ons motto? Customers don’t care how much you know until they know how much you care.
Type de formation
Théâtre
Groupe-cible
Klantvriendelijkheid gaat ons allemaal aan. Of je nu in de retail, industrie, logistiek, horeca of gezondheidszorg werkt. Face to face, via mail of telefoon communiceert.
Voor groepen van 10 tot 500 deelnemers, in het Nederlands of Frans.
Buts
Je leert:
-wat jouw grootste valkuil en uitdaging is in je communicatie met klanten.
-de 10 kerncompetenties van klantgericht communiceren.
-hoe klantgericht je zelf communiceerde bij je laatste klantencontact.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
Au choix
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
500
Prix individuel
-
Prix de groupe
A convenir

Imboorling

Téléphone
+32 9 278 85 11
Localité
regenboog 5 bte 203
9090 Melle
Route
Aller aux directions

Données du cours

Imboorling

Inspiratiesessie 'wat kan ik voor jou betekenen?'


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be