NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Communicatieskills – klachten behandelen

Heeft een klant een klacht? Dan verwacht hij een positieve en hoffelijke reactie. Tijdens deze opleiding leert u gepast te reageren. Een ervaren coach koppelt de theorie aan voorbeelden uit de praktijk van de deelnemers en simulatieoefeningen. Resultaat? Meer tevreden klanten en een boost voor uw bedrijfsimago! Voor wie? Alle medewerkers die met klanten in contact komen, via de telefoon of face to face. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

ElaN Learning

Telefoon
+ 32 11 43 47 64 met onze groeten
Adres
Marktplein 13
3550 Heusden-Zolder
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

ElaN Learning

Communicatieskills – klachten behandelen


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be