NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon. Verbindend communiceren. Omgaan met klachten, veelpraters indijken. Moeilijke telefoongesprekken. We werken met uw praktijk... op uw maat.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
Medewerkers die meer impact willen met hun telefonische communicatie. Interne sales, account managers, helpdesk medewerkers, .....
Buts
Direct vertrouwen winnen aan de telefoon en dat vertrouwen behouden tijdens het gesprek.
Professioneel weten om te gaan met moeilijke situaties.
Slimme vragen weten te stellen en op een dieper niveau weten te luisteren.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
12/11/2021
Lieu de la formation
New Zebra
Zebrastraat 32
9000 Gent
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco bv

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Mater
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco bv

Telefoneren met impact / telefoontraining / professioneel telefoneren


Données de l'etudiant







Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be