NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klachtenbehandeling en customer service

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ter harte nemen, zonder de verkeerde verwachtingen te scheppen? De nadruk wordt gelegd op de analyse en de technieken om klachten op een klantgerichte manier aan te pakken. Dit alles wordt ingeoefend via concrete rollenspelen gebaseerd op situaties van de deelnemers.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

AMVR

Téléphone
+32 16 62 35 22
Localité
Gobbelsrode 42
3220 Holsbeek
Route
Aller aux directions
E-mail
Site Web

Données du cours

AMVR

Klachtenbehandeling en customer service


Données de l'etudiant





Données de facturation








Events & Inspiration

02/09/21: De Pottenkijker - D'Ieteren

27/01/22: L&D Talks

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be