NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klachtenbehandeling

Klachten, er zijn tal van boeken overgeschreven. Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen er klachten. Wat voor ons evident is is het voor de klant veel minder want die leeft in zijn eigen biotoop en creëert zijn verwachtingen op basis van wat wij hem voorspiegelen. Als we nu klachten al zouden kunnen reduceren tot meldingen dan ...
Werkvorm
Workshop
Doelgroep en toelatingsniveau
Iedereen die regelmatig met “klagende” klanten in contact komt en er op een professionele verbindende manier wil mee omgaan.
Taal
NL
Duur opleiding
Zelf te kiezen
Opleidingsdata
Op aanvraag
Tijdstip
Zelf te kiezen
Opleidingsuur
Geen vaste opleidingsuren
Plaats
In company
Max. aantal deelnemers
8
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Individuele prijs
In overleg
Groepsprijs
In overleg

De Gussem Training & Consulting

Telefoon
+ 32 473 91 52 06 met onze groeten
Adres
Rijsbrugge 10
9051 Afsnee
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

De Gussem Training & Consulting

Klachtenbehandeling


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be