Home Programma Locatie Inschrijven Bezoekers Terugblik Aanbieders
Programma Precongres Congres Expo Tafels Silent room L&D-Bib Locatie Inschrijven Bezoekers Terugblik Aanbieders

Wat?

39 aanbieders kunnen op donderdag 30/01/25 een all-in beursstand 9 m² plaatsen voor € 2000.00 (+10% voor een preferentiële plaats). In 2024 haden we nog 59 standen, maar dit aantal gaan we downsizen tot 39 zodat we én minder aanbieders op het event hebben én meer bezoekers kunnen toelaten. Deze organisaties boekten een stand op 25/01/2024:

  1. Expert Academy
  2. Fern
  3. FlowSparks
  4. FranklinCovey Benelux
  5. Gunnar Michielssen
  6. Imboorling
  7. LCG
  8. Obelisk
  9. Plantyn Studio
  10. Play it
  11. Pluvo
  12. SBM
  13. Spike.Academy
  14. Thomas More University of Applied Sciences
  15. Verhaert Innovation Academy
  16. The Tipping Point
  17. Atlas Grow How
  18. Epyc Solutions
  • Alle standen bevinden zich in zaal EXPO waar de drinks en netwerking doorgaan.
  • De standen worden 'first come first served' verkocht tot er geen meer over zijn
  • Elke standhouder kan 2 pitches van 4 minuten brengen. Deze pitches worden door ons georchesteerd en je stelt er je organisatie voor.
  • De Proeverij (3 keer 20 min) daarentegen is niet inbegrepen in de huurprijs van een stand.
  • Wie wenst kan zijn plaats zelf kiezen en betaalt € 200.00 extra (10%)
  • Je hebt als standhouder geen vrijkaarten/promocode's voor eigen mensen om je stand te bemannen. Je hebt dus een onbemande stand, maar ...
  • Je hebt daarentegen wèl 4 virtuele vrijkaarten/promocode's voor klanten/prospects. Deze klanten zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis. Deze 4 vrijkaarten kunnen dus NIET niet worden gebruikt voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches noch sectorfondsen/mediairen. Kortom, je kan ze niet uitdelen aan mensen die HR of L&D-diensten (in de ruime betekenis) aanbieden aan derden. Twijfel je? Laat het even checken.
    • Indien 2 van deze 4 vrijkaarten/promocodes aan de (juiste) man/vrouw werden gebracht, krijg je een inkomkaart met waarde € 500.00 om je stand te bemannen.
    • Wie deze niet aanbrengt huurt een onbemande stand.
    • Indien je de vrijkaarten niet uitdeelt kan OF je spreker 3 x 20 min. de stand bemannen OF je koopt een inkomticket.
  • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is in geen geval een folder of brochure. De 39 aanbieders met een stand kunnen elk 600 gadgets leveren tijdens kantooruren (weekdagen, uitz. woe) van 07/11/24 t.e.m. 19/11/24 op dit adres:

    SJO Oostende - tav M. Casselman - ref. Proeverijen - Ieperstraat 9 - BE - 8400 Oostende

    Later geleverd materiaal kan niet worden verwerkt en dient te worden opgehaald. Bij niet-ophaling tegen 10/12/24 worden deze weggeschonken.
Technische info
  • Geplaatste beursstand met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
    • De opmaak van de 2 visuals is in jouw beheer als aanbieder: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, min. 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. Je kan onze huisgraficus target="_blank">saskia@bedrijfsopleidingen.be contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visuals op te laten maken.
    • De 2 visuals meten elk 3,00 meter breed x H 2,50 meter hoog, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
    • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
    • De 2 visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
    • Een verwijzing naar Proeverijen of het nummer van de standplaats wordt niet gevraagd. Op die manier is elke visual herbruikbaar.
    • Je stuurt het definitieve ontwerp ter controle naar saskia@bedrijfsopleidingen.be waarbij je duidelijk vermeldt welke de L(inkse) en welke de R(echtse) visual is. Saskia bevestigt je goede ontvangst en doet een eerste technische controle. Eeen tweede controle gebeurt door de drukker.
    • De opmaak van de 2 visuals dient voor 10/12/2024 bij Saskia te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/24), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2024, maar vóór 25/12/24: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/12/24, maar vóór 02/01/25: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/01/2025 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
    • De visuals kunnen na het event worden meegenomen. We gaan heden na of het mogelijk is om de visuals te hergebruiken in een latere editie van Proeverijen.
  • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
  • Je kan meebrengen: materiaal dat onontbeerlijk is voor het duiden van je aanbod: vb. bordspel, VR-bril, game op laptop, ... zo lang het materiaal op de meegeleverde tafel past. Wat groter is dan het tafelblad laten we écht niet toe.
  • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair ... Deze passen inderdaad ook niet op een tafel.
  • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen


Stel zelf je aanwezigheid op Proeverijen 30/01/25 samen:



Andere L&D Events

De Pottenkijker - do 28/05/24 14h00-15h30


TOP100 Tools for Learning - do 13/06/24 - voormiddag


TOP10 Bedrijfsopleidingen Online - 10 dinsdagen vanaf 25/06


De Pottenkijker - do 19/09/24


L&D Talks - 22-23-24/10/24


Proeverijen, uw L&D Festival - do 30/01/25