39 aanbieders kunnen donderdag 29/01/26 een all-in beursstand 9 m² boeken à € 2000.00 (+10% voor een preferentiële plaats). We behouden het aantal op 39 even grote standen zodat we én minder commericiële profielen op het event hebben én meer bezoekers kunnen toelaten.
Je kan de collega's die een stand boekten in 2025 terugvinden op het tabblad EXPO. Klik eventueel door naar Bedrijfsopleidingen.be om meer over hen te weten te komen.
Alle standen bevinden zich in zaal EXPO waar de drinks en netwerking doorgaan.
De 39 standen worden 'first come first served' verkocht tot er geen meer over zijn.
Elke standhouder kan 2 pitches van 4 minuten brengen. Deze pitches worden door ons georchesteerd en je stelt er je organisatie voor.
De Proeverij (3 keer 20 min) daarentegen is niet inbegrepen in de huurprijs van een stand.
Wie wenst kan zijn plaats zelf kiezen en betaalt € 200.00 extra (10%)
Wie een stand boekt kan een een gadget of gift in de welkomsttas steken. Dit is in geen geval een folder of brochure. Levering kan op (weekdagen, uitz. woe) van 07/11/24 t.e.m. 19/11/24 op dit adres:
SJO Oostende - tav M. Casselman - ref. Proeverijen - Ieperstraat 9 - BE - 8400 Oostende
Later geleverd materiaal kan niet worden verwerkt en dient te worden opgehaald. Bij niet-ophaling tegen 10/12/24 worden deze weggeschonken.
Standhouders beschikken over 4 virtuele vrijkaarten/promocode's BEDRIJFSNAAM voor klanten/prospects. Deze klanten zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis. Deze 4 vrijkaarten kunnen dus NIET worden gebruikt voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches noch sectorfondsen/mediairen. Kortom, je kan ze niet uitdelen aan mensen die HR of L&D-diensten (in de ruime betekenis) aanbieden aan derden. Twijfel je? Laat het even checken.
Je hebt als standhouder dus geen vrijkaarten/promocode's voor eigen mensen om je stand te bemannen. Je hebt dus een onbemande stand, maar ... hiervoor zijn 3 oplossingen:
Indien je 2 van de genoemde 4 vrijkaarten/promocodes aan de (juiste) man/vrouw brengt, krijg je een inkomkaart met waarde € 500.00 om je stand te bemannen. De derde en vierde promocode uitdelen zorgt niet voor een extra eigen persoon aan je stand.
Laat je spreker van je Proeverij 3 x 20 min. de stand bemannen.
Koop een inkomticket voor een eigen medewerker à € 500.00 of € 450.00 indien deze Stimulearner is.
Technische info
Geplaatste beursstand met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
De opmaak van de 2 visuals is in jouw beheer als aanbieder: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, min. 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. Je kan onze huisgraficus saskia@bedrijfsopleidingen.be contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visuals op te laten maken.
De 2 visuals meten elk 3,00 meter breed x H 2,50 meter hoog, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
De 2 visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
Een verwijzing naar Proeverijen of het nummer van de standplaats wordt niet gevraagd. Op die manier is elke visual herbruikbaar.
Je laadt het definitieve ontwerp op in de juiste folder op Google Drive waarbij je duidelijk vermeldt welke de L(inkse) en welke de R(echtse) visual is. De folder vermeldt de te gebruiken naamgevinf voor je L(inkse) en R(echtse) visual. Saskia bevestigt je goede ontvangst en doet een eerste technische controle. Een tweede controle gebeurt door de drukker.
De upload van de 2 visuals dient uiterlijk 19/12/2024 te gebeuren om een meerkost te vermijden. Wanneer de upload niet tijdig is (= na 19/12/24), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 19/12/2024, maar vóór 03/01/25: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 03/01/25, maar vóór 10/01/25: meerprijs van € 200.00/visual; vanaf 10/01/2025 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
De visuals kunnen na het event worden meegenomen. We gaan heden na of het mogelijk is om de visuals 2026 te hergebruiken in de latere edities van het event Proeverijen.
Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
Je kan meebrengen: materiaal dat onontbeerlijk is voor het duiden van je aanbod: vb. bordspel, VR-bril, game op laptop, ... zo lang het materiaal op de meegeleverde tafel past. Wat groter is dan het tafelblad laten we écht niet toe.
Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair ... Deze passen inderdaad ook niet op een tafel.
Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen
Stel zelf je aanwezigheid op Proeverijen 29/01/26 samen: