Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2020?

Het 2020-event dat doorgaat op donderdag 23 januari 2020 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.


ALLE PLAATSEN ZIJN INGENOMEN. Plaats je via mail op de reservelijst of preregistreer via idem mailadres voor het event op idem locatie donderdag 28/01/2021.


Omdat de 40 voorziene plaatsen van de 2019-editie meteen uitverkocht waren, maakten we er toen een 60-aanbieders-event van. In 2020 kiezen we voor 80+4 deelnemende aanbieders o.w.v. de grote vraag:

  1. #M@@iteam
  2. A Hermes+ (newbie)
  3. Allanta
  4. Alveare (newbie)
  5. Amelior
  6. aNewSpring
  7. Arboth
  8. Atolo
  9. bit by bit
  10. BlauwKonijn
  11. BLCC
  12. Catena Company
  13. Crime Control
  14. CrossKnowledge
  15. Curious
  16. CuteSolutions
  17. Dale Carnegie (newbie)
  18. De Aanstokerij (newbie)
  19. De Opleidingscoach
  20. Dynamo
  21. Epyc
  22. Event Masters (newbie)
  23. ExpertAcademy (newbie)
  24. ExpertAcademy (newbie)
  25. Flowsparks
  26. FranklinCovey
  27. Future Learning (newbie)
  28. Global Edutainment
  29. GoodHabitz (newbie)
  30. Happy Mondays
  31. Hathor Institute
  32. heydays" (newbie)
  33. HiHaHo (newbie)
  34. HRD Academy
  35. IFE by Abilways (newbie)
  36. Institute of Neurocognitivism
  37. KEIK - Mensen in Beweging
  38. Kopman by Kessels & Smit (newbie)
  39. Kluwer Opleidingen
  40. Leading by Breathing®
  41. Learning in Company (newbie)
  42. Make me Fly!
  43. marbl
  44. Master Your Email
  45. Mentally Fit
  46. MobieTrain
  47. Montis Public Speaking (newbie)
  48. MySkillCamp (newbie)
  49. MyskillCamp (newbie)
  50. Natural Leadership
  51. Navigo Assistance (newbie)
  52. Neo (newbie)
  53. Next Learning Valley (newbie)
  54. On Stage Expertise
  55. Ormit (newbie)
  56. Oxalis Consult
  57. Percolab (newbie)
  58. Pontis
  59. Positiviteit.be (newbie)
  60. Prana
  61. Progress Consulting
  62. Propellor
  63. ROEM
  64. Skan
  65. Soulmade Media (newbie)
  66. StreetWize
  67. T&C
  68. The European Training House (newbie)
  69. the house of change
  70. the house of change
  71. The Human System (newbie)
  72. The Learning Hub
  73. The Myers-Briggs Company
  74. The Tipping Point
  75. Ticka (newbie)
  76. TinQwise
  77. Tryangle
  78. Tryangle
  79. Tweetakt (newbie)
  80. Walk Your Talk
  81. Way2Play
  82. Winston Analytics (newbie)
  83. Xprtise
  84. Xprtise

Bij annulering blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 550.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2020?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de grand hall *:

  • Een hoek/plaats waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke hoek staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 450.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

Wat hebben we nodig?

Dat kan in draft tot 15/10/2019. Nadien is het definitief.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 550.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan in 2018 en 2019?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor een locatie met 'booths'.
  • Alle sessies komen terug op één verdieping in één zaal.
  • Het signaal om af te ronden wordt verplaatst van minuut 19 naar minuut 18, en wordt een 'vriendelijker' geluid zoals een belletje of gong.
  • We overwegen een startsignaal. Suggesties?
  • We proberen de tijd tussen de sessies iets langer te maken.
  • De muziek tijdens de pauzes moet stiller.
  • De 'kleurhoeken' worden sponsor-onafhankelijk.
  • Sponsors krijgen een beursstand die door ons wordt voorzien. Daartoe leveren ze een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien opnieuw een afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen nog maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2020 een timeslot van 40 à 60 minuten aangeboden.

Klanten uitnodigen? Sponsoren ?

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.

10 aanbieders sponsoren het event incl. logovermelding op alle communicatie UITVERKOCHT

  1. Atolo
  2. CrossKnowledge
  3. Expert Academy
  4. Flowsparks
  5. GoodHabitz
  6. MobieTrain
  7. MySkillCamp
  8. The house of change
  9. Tryangle
  10. Xprtise

8 andere aanbieders kunnen eveneens het event voor € 1500.00 sponsoren ...UITVERKOCHT

  1. aNewSpring
  2. CUTESolutions
  3. Future Learning
  4. HeyDays"
  5. hihaho interactive video
  6. IFE by Abilways
  7. Alveare
  8. ROEM

... en krijgen:

  • Insert giftbag
  • 1 extra vrijkaart voor een interne medewerker met waarde € 450.00
  • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen aanbieder zijn). Zij zijn perfecte ambassadeurs op het event zelf. Deze kaarten zijn tot maximaal twee weken voor het event geldig.
  • Sponsors kunnen eventueel een tweede sessie (3 keer 20 min à € 550.00) boeken. Niet-sponsors kunnen dit niet. Dit bedrag is niet inbegrepen in de € 1500.00.
  • All-in beursstand 9 m³ op het centrale marktplein waar ook de pauzes, lunch en receptie doorgaan.

    • Geplaatst frame met 2 bedrukte visuals, verlichting, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
    • Je kan meebrengen: folders, flyers, visitekaartjes, laptop.
    • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair, drinks, ...
    • M.b.t. de visuals :
      • De visuals meten elk B 3,0m x H 2,5m, met een spatie van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
      • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
      • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro voor de montage, dus zonder ringen.
      • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
      • De opmaak van de visual dient voor 10/12/2019 te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/2019), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2019, maar vóór 03/01/2020: meerprijs van € 100,00/visual; vanaf 03/01/2020, maar vóór 10/01/2020: meerprijs van € 150,00/visual; vanaf 10/01/2020 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
      • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak kunnen na het event meegenomen worden. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend aan de sponsor.
      • In de figuur hierboven gebruikten we meermaals een enkele visual van Proeverijen, wat in de praktijk niet zal zijn. Het logo van Proeverijen moet ook niet worden voorzien op de visuals.

    Ook nog ...

    Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2020.

    Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

    Bij vragen kan je Kristoff mailen.

    Prijzen ex btw.

    Wie annuleert, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 550.00.


Andere L&D Events

Proeverijen, uw L&D Festival - 23/01/2020 - 09h00-17h30


The oxygen4leadership Summit - 02/02 tot 05/02/2020


Workshop & boekvoorstelling Jobrepair - 13/02/2020 - 13h00-16h00


TOP100 Tools for Learning - 20/02/2020 - 09h00-13h00


L&D Awards 2020 - 26/03/2020


Take the L&D Challenge - 28/05/2020


L&D Talks 2020 - 15/10/2020


Proeverijen 2021 - 28/01/2021