Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2021?

Proeverijen 2021 dat doorgaat op donderdag 20 mei 2021 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.

Preregistreer je via mail als aanbieder voor het event 20/05/21 in De Montil Affligem.

Enkele jaren geleden gestart met 25 aanbieders telde het event 2020 exact 84 deelnemende aanbieders. O.w.v. Corona en de social distancing maatregelen wordt dit aantal in 2021 teruggeschroefd naar 60.

KLIK HIER om als aanbieder te registreren voor Proeverijen 20/05/21 in De Montil Affligem. Er zijn 60 plaatsen.

Deelnemende aanbieders 2021:

  1. Allanta
  2. Amelior
  3. Atolo
  4. bal&klein (newbie)
  5. bit by bit
  6. BLCC
  7. CrossKnowledge
  8. CUTESolutions
  9. De Opleidingscoach
  10. Drillster (newbie)
  11. Elan Learning (newbie)
  12. Epyc
  13. Evoluo (newbie)
  14. Expert Academy (2)
  15. Fern
  16. FlowSparks
  17. FranklinCovey
  18. GoodHabitz
  19. hihaho Interactive Video
  20. Happy Mondays
  21. Human Matters
  22. I Like Media (newbie)
  23. Indra Partners
  24. KEIK. Mensen in beweging
  25. Klein Barnum (newbie)
  26. Learning in Company
  27. Ludo
  28. marbl
  29. Master Your Email
  30. MobieTrain
  31. NCOI Learning
  32. Next Learning Valley
  33. Onyx Online Learning
  34. Ormit
  35. Play it Safe
  36. Prana Mental Excellence
  37. Progress Consulting
  38. Propellor
  39. Quality Training (newbie)
  40. ROEM
  41. Stellar Labs
  42. Streetwize
  43. T&C Blended & Embedded Learning
  44. the house of change
  45. The Learning Hub
  46. The Tipping Point (2)
  47. TICkA
  48. TinQwise
  49. Tryangle
  50. ...

Preregistraties:

  1. Woepss ... (newbie)
  2. MYLC (newbie)
  3. Leading by Breathing®
  4. KnowledgeFlow (newbie)
  5. D2L (newbie)
  6. Import.training (newbie)
  7. ...

Bij annulering nà definitieve inschrijving blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 600.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2021?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de zaal Hercules:

  • Een 'booth" waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke 'booth' staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm 16:9 met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker(s)
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten. Video met geluid kan wel, maar we raden dit af.

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 500.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

Wat hebben we nodig van jou?

Dat kan in draft tot 15/02/2021. Nadien is het definitief.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker(s)
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters, geen opsommingen.
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 600.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor met stand) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan de vorige jaren?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor De Montil in Affligem ...
  • ... met 'booths' in 1 zaal.
  • Het signaal om af te ronden wordt verplaatst van minuut 19 naar minuut 18, en wordt een enkele gong
  • We proberen de tijd tussen de sessies iets langer te maken.
  • Over de middag kan je speeddaten aan de L&D Buzzword-tafel.
  • Sponsors met een beursstand leveren een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien een korte afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 3 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2021 twee timeslots van 55 minuten aangeboden.

Corona speelt ook mee in 2021:

  • Er kunnen slechts 60 aanbieders participeren.
  • Iedereen draagt een mondmasker
  • Er zijn aan elke ingang ontsmettingsmogelijkheden
  • Er zijn looplijnen aangebracht op de grond
  • De silent disco wordt een jaartje uitgesteld
  • De catering gaat zittend door

Klanten uitnodigen? Sponsoren?

  • Kleine sponsormogelijkheden zonder stand

    • Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.
    • 1 aanbieder kan de beurstas leveren in ruil voor € 500.00: sold to MobieTrain
    • 1 aanbieder kan mondmaskers leveren in ruil voor € 500.00: wie ?
    • 6 aanbieders kunnen een folder in de beurstas stoppen in ruil voor € 250.00 / folder.
      1. Expert Academy
      2. Wie?
      3. Wie?
      4. Wie?
      5. Wie?
      6. Wie?

  • Sponsormogelijkheden inclusief stand 9 m²

    • 8 aanbieders sponsoren het event 2021 zonder logovermelding voor € 1500.00 (+10% preferentiële plaats)
      1. Atolo (stand 18)
      2. Amelior
      3. CUTESolutions
      4. Evoluo
      5. Wie?
      6. Wie?
      7. Wie?
      8. Wie?

    • 10 aanbieders sponsoren het event 2021 incl. logovermelding op alle communicatie, en betalen € 2000.00 (+10% preferentiële plaats).

      1. Flowsparks (stand 1)
      2. MobieTrain (stand 2)
      3. CrossKnowledge (stand 3)
      4. The Tipping Point (stand 4)
      5. Play It Safe (stand 16)
      6. GoodHabitz (stand 17)
      7. Expert Academy
      8. NCOI Learning
      9. Wie?
      10. Wie?

    ... elke aanbieder met een stand krijgt bovendien:

    • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is geen folder.
    • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen aanbieder voor externen zijn, zoals opleiders, sectorfondsen, ...). Zij zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis.
    • Indien minstens 2 van bovenstaande kaarten aan de man werden gebracht, krijg je 1 extra vrijkaart met waarde € 500.00 te gebruiken door een interne medewerker. Op die manier help je het event groeien.
    • De sessie (3 keer 20 min) is niet inbegrepen in de € 1500.00 / € 2000.00.
    • Sponsors kunnen echter wel een tweede sessie (3 keer 20 min à € 600.00) boeken. Niet-sponsors kunnen dit niet.
    • All-in beursstand 9 m³ in zaal Andromeda waar ook de pauzes, lunch en receptie doorgaan.

      • Geplaatst frame met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
      • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
      • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair,
      • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen.
      • M.b.t. de visuals:
        • De visuals meten elk B 3,0m x H 2,5m, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
        • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
        • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
        • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
        • De opmaak van de visual dient voor 10/04/2021 te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/04/21), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/04/2021, maar vóór 25/04/21: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/04/21, maar vóór 02/05/21: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/05/2021 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
        • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak worden na het event meegenomen. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien ze nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend.

    Ook nog ...

    Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2021.

    Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

    Bij vragen kan je Kristoff mailen.

    Prijzen ex btw.

    Wie annuleert, om welke reden dan ook, uitz. verplichte sluiting van de locatie o.w.v. Corona, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 600.00. Ook sponsors die annuleren kunnen niet rekenen op een creditnota.


Andere L&D Events

L&D Awards - 3 + 10 + 17/12/2020


TOP100 Tools for Learning - 18 +25/02/2021


Het brein in de 21ste eeuw - 22/04/2021 - 09h00-16h30


Proeverijen 2021 - 20/05/2021