Home Programma Locatie Inschrijven Bezoekers COVID-19 Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Bezoekers COVID-19 Aanbieders

Wie kan als L&D aanbieder deelnemen in 2023?

Proeverijen 2023 dat doorgaat op donderdag 26 januari 2023 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.

Enkele jaren geleden gestart met 25 aanbieders die een inhoudelijk verhaal brachten telde het event 2020 exact 84 deelnemende sprekersaanbieders. Nà een verplicht gedownsizede post-corona editie eind 2021 kiezen we begin 2023 opnieuw voor 84 sprekers en voorzien we een paar leuke extra's:


Wat krijg je in 2023 als spreker?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in zaal Hercules:

  • Een 'booth" waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke 'booth' staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm 16:9 met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Permanentie van technieker(s)
  • Gratis WIFI
  • Gratis parkeerplaats
  • Gratis shuttle vanaf station Denderleeuw
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten. Video met geluid kan wel, maar we raden dit af
  • Roll-ups, meubilair ... zijn niet toegelaten. Enkel visitekaartjes of sessie-ondersteunend materiaal uitdelen kan aan de bezoekers van je eigen 3 sessies
  • ROI? Nà het event krijg je van ons 6 werkdagen om je presentatie in PDF op te laden in onze kennispool. Elke download zorgt voor een interessante lead: voornaam - naam - mailadres. Wij verzien geen leads voor wie later aanlevert. In 2021 ontving een spreker gemiddeld 28 leads afkomstig van deze organisaties

Extra's:

  • Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 500.00 ipv € 600.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft is dit de prijs. Indien deze persoon een Stimulearner is, betaal je € 450.00
  • Wie een secured WIFI-verbinding wil betaalt € 50.00 extra, maar dat is hélemaal geen must
  • Wie een set draadleze headsets wil om het geluid van een eventuele video te verzorgen kan die huren via ons: een set van 20 headsets kost € 250.00 voor 3 sessies. Dit is énkel interessant als je sessie voornamelijk uit video(geluid) bestaat.

Deze max. 84 organisaties verzorgen 3 x 20 minuten als spreker op 26/01/2023:

  1. Amelior
  2. Amista (newbie)
  3. aNewSpring 1
  4. aNewSpring 2
  5. Atolo
  6. Be New Heroes (newbie)
  7. bit by bit
  8. BLCC
  9. CoCoReCo / HorSense
  10. Crime Control
  11. d-teach online training
  12. De Opleidingscoach
  13. Drillster
  14. Epyc
  15. Expert Academy 1
  16. Expert Academy 2
  17. Flowsparks 1
  18. Flowsparks 2
  19. FranklinCovey
  20. FulFil
  21. GoodHabitz
  22. hihaho
  23. HRD Academy
  24. Human Matters
  25. I Like Media
  26. KEIK
  27. Klein Barnum
  28. Ludo
  29. marbl
  30. MobieTrain
  31. MySkillCamp
  32. NCOI Learning
  33. Next Learning Valley
  34. Notice the Difference! (newbie)
  35. Ormit
  36. Play It
  37. Propellor
  38. Rise Up (newbie)
  39. ROEM
  40. SD Worx Learning
  41. Soda
  42. Stellar Labs
  43. SupportSquare
  44. The Courseware Company 1
  45. The Courseware Company 2
  46. The Learning Hub
  47. The Tipping Point
  48. Tinqwise
  49. Tryangle
  50. ...

Bij annulering nà definitieve inschrijving blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 600.00) verschuldigd.

Wat hebben we nodig van jou als spreker?

Dat kan in draft tot 17/11/2022. Per 17/11/2022 gaan we hiermee (opnieuw) in print in ons magazine Leren & Ontwikkelen die 10/12/22 verschijnt. Er wordt ook een programmabrochure gemaakt die in dit magazine als bijlage wordt meegestuurd.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker(s)
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters, geen opsommingen.
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 600.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor met stand) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan de vorige jaren?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor De Montil in Affligem ...
  • ... met 'booths' in 1 zaal én een extra 300 m² in de netwerkzaal.
  • Het signaal om af te ronden blijft op minuut 18, en wordt een enkele gong.
  • Sponsors met een beursstand leveren een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien een korte afterdrink énkel voor wie dit wenst ...
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Er komt een lange Conversation Table
  • De middagpauze zal 20 minuten langer duren dan in 2021
  • We voorzien een 'silent disco black box' die we al openen om 8h30 's morgens
  • Aanbieders kunnen maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor)
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2023 een timeslot van 55 minuten aangeboden.

Wil je een beursstand? Of wil je klanten uitnodigen? Sponsoren?

  • Kleine sponsormogelijkheden zonder stand

      Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches, noch sectorfondsen.
    • 1 aanbieder kan de beurstas leveren in ruil voor € 500.00 VERKOCHT
    • 5 aanbieders kunnen een folder in de beurstas stoppen in ruil voor € 350.00/folder.
      1. SD Worx Learning
      2. ...
      3. ...
      4. ...
      5. ...

  • Beurssstand 9 m²
    • 22 aanbieders huren een all-in beursstand 9 m² à € 1500.00 (+10% preferentiële plaats)
      1. Amista (stand S16)
      2. Expert Academy
      3. FulFil
      4. HRD Academy
      5. MobieTrain (stand S14)
      6. New Deal Academy
      7. Rise Up (stand S25)
      8. SD Worx Learning (stand S18)
      9. SupportSquare (stand S20)
      10. The Courseware Company
      11. ...

    • 10 aanbieders huren een all-in beursstand 9 m² én kiezen voor logovermelding op alle communicatie, à € 2000.00 (+10% preferentiële plaats). UITVERKOCHT
      1. Amelior
      2. aNewSpring (stand S22)
      3. Be New Heroes (stand S8)
      4. De Opleidingscoach
      5. GoodHabitz (stand S15)
      6. Flowsparks (stand S2)
      7. FranklinCovey
      8. The Tipping Point (stand S21)
      9. MyskillCamp (stand S17)
      10. Play It (stand S13)

    ... elke aanbieder met een stand 9 m² krijgt bovenop de stand:

    • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is in geen geval een folder of brochure. De 32 aanbieders met een stand kunnen 400 gadgets leveren tijdens kantooruren (weekdagen) tot 10/11/2022. Later geleverd materiaal kan niet worden verwerkt.
    • SJO Oostende - tav M. Casselman - ref. Proeverijen - Ieperstraat 9 - BE - 8400 Oostende
    • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen eigen mensen zijn, noch aanbieder voor externen zijn, zoals opleiders, sectorfondsen, ...). Zij zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis. Deze kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.
    • Indien minstens 2 van bovenstaande kaarten aan de man werden gebracht, krijg je een inkomkaart met waarde € 500.00 om je stand te bemannen. Wie deze niet aanbrengt huurt een onbemande stand. Uiteraard kan ook de spreker 3 x 20 min. de stand bemannen.
    • De presentatiesessie (3 keer 20 min) is niet inbegrepen in de € 1500.00 / € 2000.00.
    • Enkel wie een stand heeft kan een tweede sessie (3 keer 20 min à € 600.00) boeken.

    Meer info over de all-in beursstand 9 m³ in zaal Andromeda waar ook de pauzes, lunch, drinks en silent disco doorgaan:

    • Geplaatste beursstand met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
    • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
    • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair ...
    • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen.
    • M.b.t. de visuals:
      • De visuals meten elk B 3,00 meter x H 2,50 meter, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
      • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
      • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
      • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
      • Een verwijzing naar Proeverijen wordt niet gevraagd. Op die manier is de visual herbruikbaar.
      • Je stuurt het definitieve ontwerp ter controle naar Saskia Aers van Arti-tude. Saskia bevestigt je goede ontvangst en in geval akkoord voor druk.
      • De opmaak van de visual dient voor 10/12/2022 bij Arti-tude te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/22), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2022, maar vóór 25/12/22: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/12/22, maar vóór 02/01/23: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/01/2023 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
      • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak worden na het event meegenomen. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien ze nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend.

Ook nog ...

Je kan je aanmelden voor Proeverijen 2023. Er zijn 84 plaatsen voor sprekers en 32 standen voorzien. First come first served.

Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

Bij vragen kan je Kristoff mailen.

Prijzen ex btw.

Wie annuleert, om welke reden dan ook, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 600.00. Ook sponsors die annuleren kunnen niet rekenen op een creditnota of 'geld terug'.

Indien het event overheidswege niet kan doorgaan, verhuist het integrale concept naar een nieuwe datum.


Andere L&D Events

TOP100 Tools for Learning - do 24/02/22 + do 03/03/22


L&D Awards 2022 - do 17/03/22


De Pottenkijker - do 21/04/2022 - 14h00-15h30


De Pottenkijker - vr 03/06/22 - 10h00-11h30


Proeverijen, uw L&D Festival - do 26/01/23