Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2020?

Het event 2019 was uitverkocht. Het 2020-event dat doorgaat op donderdag 23 januari 2020 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions op bedrijfsopleidingen.be.


ALLE PRIJZEN ZIJN VROEGBOEKPRIJZEN.


Omdat de 40 voorziene plaatsen van de 2019-editie meteen uitverkocht waren, maakten we er toen een 60-aanbieders-event van. In 2020 kiezen we voor 80 deelnemende aanbieders o.w.v. de grote vraag. Deze 60 organisaties zijn meer dan 11 maand op voorhand ingeschreven:

  1. #M@@iteam
  2. A Hermes+ (newbie)
  3. Allanta
  4. Amelior
  5. aNewSpring
  6. Atolo
  7. Catena Company
  8. Crime Control
  9. CrossKnowledge
  10. Curious
  11. CUTESolutions
  12. De Aanstokerij (newbie)
  13. Epyc
  14. ExpertAcademy (newbie)
  15. ExpertAcademy (newbie)
  16. FlowSparks
  17. FranklinCovey
  18. Future Learning (newbie)
  19. GoodHabitz (newbie)
  20. Happy Mondays
  21. Hathor Institute
  22. heydays" (newbie)
  23. HiHaHo (newbie)
  24. HRD Academy
  25. IFE by Abilways (newbie)
  26. Inner Track (newbie)
  27. Institute of Neurocognitivism
  28. KEIK - Mensen in Beweging
  29. Kluwer Opleidingen
  30. Leading by Breathing®
  31. marbl
  32. Master Your Email
  33. MobieTrain
  34. MOOCFactory (newbie)
  35. MySkillCamp (newbie)
  36. MyskillCamp (newbie)
  37. Natural Leadership
  38. On Stage Expertise
  39. Ormit (newbie)
  40. Percolab (newbie)
  41. Positiviteit.be (newbie)
  42. Prana
  43. Propellor
  44. ROEM
  45. Skan
  46. StreetWize
  47. the house of change
  48. the house of change
  49. The Learning Hub
  50. The Myers-Briggs Company
  51. The Tipping Point
  52. TinQwise
  53. Tryangle
  54. tryangle
  55. Tweetakt (newbie)
  56. Walk Your Talk
  57. Way2Play
  58. Winston Analytics (newbie)
  59. Xprtise
  60. Xprtise

Deze organisaties schreven zich nà 05/02/2020 in via aanmelden voor Proeverijen 2020 en vormen de voorhoede van de LAATSTE 20 GECREEERDE PLAATSEN. First come first served !

  1. Learning in Company (newbie)
  2. De Opleidingscoach
  3. BLCC
  4. Oxalis Consult
  5. Soulmade Media (newbie)
  6. Dale Carnegie (newbie)
  7. T&C
  8. Dynamo
  9. Global Edutainment
  10. Xylos
  11. Pontis
  12. Ticka (newbie)
  13. Make me Fly! - Beter samenwerken en meer werkgeluk met Insights
  14. bit by bit
  15. Arboth
  16. Mentally Fit
  17. Alveare (newbie)
  18. Navigo Assistance (newbie)
  19. ?
  20. ?

Bij annulering blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 550.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2020?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de grand hall *:

  • Een hoek/plaats waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke hoek staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 450.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

Wat hebben we nodig?

Dat kan in draft tot 15/10/2019. Nadien is het definitief.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 550.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. hoofdletters, vet, ... is niet toegelaten.

Wat is er anders dan in 2018 en 2019?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor een locatie met 'booths'.
  • Alle sessies komen terug op één verdieping in één zaal.
  • Het signaal om af te ronden wordt verplaatst van minuut 19 naar minuut 18, en wordt een 'vriendelijker' geluid zoals een belletje of gong.
  • We overwegen een startsignaal. Suggesties?
  • We proberen de tijd tussen de sessies iets langer te maken.
  • De muziek tijdens de pauzes moet stiller.
  • De 'kleurhoeken' worden sponsor-onafhankelijk.
  • Sponsors krijgen een beursstand die door ons wordt voorzien. Daartoe leveren ze een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien opnieuw een afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen nog maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2020 een timeslot van 40 à 60 minuten aangeboden.

Klanten uitnodigen? Sponsoren ?

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.

10 aanbieders sponsoren het event incl. logovermelding op alle communicatie UITVERKOCHT

  1. Atolo
  2. CrossKnowledge
  3. Expert Academy
  4. Flowsparks
  5. GoodHabitz
  6. MobieTrain
  7. MySkillCamp
  8. The house of change
  9. Tryangle
  10. Xprtise

8 andere aanbieders kunnen eveneens het event voor € 1500.00 sponsoren ...

  1. aNewSpring
  2. CUTESolutions
  3. Future Learning
  4. HeyDays"
  5. hihaho interactive video
  6. IFE by Abilways
  7. Alveare
  8. ?

... en krijgen:

  • Insert giftbag
  • 1 extra vrijkaart voor een interne medewerker met waarde € 450.00
  • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen aanbieder zijn). Zij zijn perfecte ambassadeurs op het event zelf. Deze kaarten zijn tot maximaal twee weken voor het event geldig.
  • Sponsors kunnen eventueel een tweede sessie (3 keer 20 min à € 550.00) boeken. Niet-sponsors kunnen dit niet. Dit bedrag is niet inbegrepen in de € 1500.00.
  • All-in beursstand 9 m³ op het centrale marktplein waar ook de pauzes, lunch en receptie doorgaan.

    • Geplaatst frame met 2 bedrukte visuals, verlichting, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
    • Je kan meebrengen: folders, flyers, visitekaartjes, laptop.
    • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair, drinks, ...
    • M.b.t. de visuals :
      • De visuals meten elk B 3,0m x H 2,5m, met een spatie van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
      • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
      • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst.
      • De opmaak van de visual dient voor 10/12/2019 te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/2019), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2019, maar vóór 03/01/2020: meerprijs van € 100,00/visual; vanaf 03/01/2020, maar vóór 10/01/2020: meerprijs van € 150,00/visual; vanaf 10/01/2020 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
      • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak kunnen na het event meegenomen worden. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend aan de sponsor.
      • In de figuur hierboven gebruikten we meermaals een enkele visual van Proeverijen, wat in de praktijk niet zal zijn. Het logo van Proeverijen moet ook niet worden voorzien op de visuals.

    Ook nog ...

    Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2020.

    Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

    Bij vragen kan je Kristoff mailen.

    Prijzen ex btw.

    Wie annuleert, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 550.00.


Andere L&D Events

TOP100 Tools for Learning - do 21 februari 2019 - voormiddag

Meet het rendement van uw leeractiviteiten - do 28 februari 2019

L&D Awards - do 21 maart 2019 - 12h00

Training ROEM - do 28 maart 2019 - dag

L&D Talks - do 24 oktober 2019 - dag