Home Programma Locatie Inschrijven Bezoekers COVID-19 Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Bezoekers COVID-19 Aanbieders

Wie kan als L&D aanbieder deelnemen in 2023?

Het L&D Festival Proeverijen 2023 dat doorgaat op donderdag 26 januari 2023 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.

Enkele jaren geleden gestart met 25 aanbieders die een inhoudelijk verhaal brachten telde het event 2020 exact 84 deelnemende sprekersaanbieders. Nà een verplicht gedownsizede post-corona editie eind 2021 kiezen we begin 2023 opnieuw voor 84 sprekers en voorzien we een paar leuke extra's:


Wat krijg je in 2023 als spreker?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in zaal Hercules:

  • Een 'booth" waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke 'booth' staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm 16:9 met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Permanentie van technieker(s)
  • Gratis WIFI
  • Gratis parkeerplaats
  • Gratis shuttle vanaf station Denderleeuw
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten. Video met geluid kan wel, maar we raden dit af
  • Roll-ups, meubilair ... zijn niet toegelaten. Enkel visitekaartjes of sessie-ondersteunend materiaal uitdelen kan aan de bezoekers van je eigen 3 sessies
  • ROI? Nà het event krijg je van ons 6 werkdagen om je presentatie in PDF op te laden in onze kennispool. Elke download zorgt voor een interessante lead: voornaam - naam - mailadres. Wij verzien geen leads voor wie later aanlevert. In 2021 ontving een spreker gemiddeld 28 leads afkomstig van deze organisaties.

Extra's:

  • Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 500.00 ipv € 600.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft is dit de prijs. Indien deze persoon een Stimulearner is, betaal je € 450.00
  • Wie een secured WIFI-verbinding wil betaalt € 50.00 extra, maar dat is hélemaal geen must
  • Wie een set draadloze headsets wil kan die huren via ons: een set van 20 headsets kost € 250.00 voor 3 sessies. Dit is énkel interessant als je sessie voornamelijk uit video(geluid) bestaat.

Deze max. 84 organisaties verzorgen 3 x 20 minuten als spreker op 26/01/2023:

  1. Amelior
  2. Amista
  3. aNewSpring 1
  4. aNewSpring 2
  5. Arboth/li>
  6. Atlas Grow How
  7. Atolo
  8. Attentia Academy
  9. Bal&Klein
  10. Be New Heroes
  11. Bedenk
  12. bit by bit
  13. BLCC
  14. çava çava!
  15. CoCoReCo / HorSense
  16. Crime Control
  17. CuteSolutions
  18. D2L
  19. De Aanstokerij
  20. De Opleidingscoach
  21. Drillster
  22. d-teach online training
  23. ElaN Learning
  24. Epyc
  25. Expert Academy 1
  26. Expert Academy 2
  27. Fern
  28. Flowsparks 1
  29. Flowsparks 2
  30. FranklinCovey
  31. FulFil
  32. GoodHabitz
  33. Gunnar Michielssen
  34. hihaho
  35. HowsWork
  36. HRD Academy
  37. Human Matters
  38. I Like Media
  39. KEIK
  40. Klein Barnum
  41. Ludo
  42. manual.to
  43. marbl
  44. Mind Matter
  45. MobieTrain
  46. Moovly
  47. MySkillCamp
  48. NCOI Learning
  49. Next Learning Valley
  50. Notice the Difference!
  51. O2C2
  52. Obelisk
  53. Ormit
  54. Play It
  55. Propellor
  56. Rise Up
  57. ROEM
  58. SBS Skill BuilderS
  59. SD Worx Academy
  60. Soda+
  61. Stellar Labs
  62. StreetwiZe
  63. SupportSquare
  64. T&C Thales & Comenius
  65. Televic Education
  66. The Courseware Company 1
  67. The Courseware Company 2
  68. The future is now
  69. The Learning Hub
  70. The Myers-Briggs Company
  71. The Tipping Point
  72. Thomas More Hogeschool
  73. TICkA
  74. Tinqwise
  75. Trixolutions
  76. Tryangle
  77. UPop
  78. UQalify
  79. ...
  80. ...
  81. ...
  82. ...
  83. ...
  84. ...

Bij annulering nà definitieve inschrijving blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 600.00) verschuldigd.

Wat hebben we nodig van jou als spreker?

Dat kan in draft tot 17/11/2022. Per 17/11/2022 gaan we hiermee (opnieuw) in print in ons magazine Leren & Ontwikkelen die 10/12/22 verschijnt. Er wordt ook een programmabrochure gemaakt die in dit magazine als bijlage wordt meegestuurd.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker(s)
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters, geen opsommingen.
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 600.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor met stand) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan de vorige jaren?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor De Montil in Affligem ...
  • ... met 'booths' in 1 zaal én een extra 300 m² in de netwerkzaal.
  • Het signaal om af te ronden blijft op minuut 18, en wordt een enkele gong.
  • Sponsors met een beursstand leveren een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien een korte afterdrink in de bar voor wie dit wenst.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Er komen Big L&D Questions Tables en Lunch & Learn Tables
  • De middagpauze zal 20 minuten langer duren dan in 2021
  • We voorzien een 'silent disco black box' die we al openen om 8h30 's morgens
  • Aanbieders kunnen maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor)
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 26 oktober 2023 een timeslot van 50 minuten aangeboden.

Wil je extra visibiliteit? Klanten uitnodigen? Een beursstand? ...

Vrijkaarten

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches, noch sectorfondsen.

Beurstas

  • 1 aanbieder kan de beurstas leveren in ruil voor € 500.00: Play It
  • 5 aanbieders kunnen een folder in de beurstas stoppen in ruil voor € 350.00/folder
    1. SD Worx Learning
    2. CuteSolutions
    3. O2C2
    4. ...
    5. ...

Lunch & Learn Tables (nieuw 21/06/22)

6 aanbieders kunnen een Lunch & Learn Table voor 8 personen aankopen à € 1200.00. We voorzien een tweegangenmenu voor 1 medewerker en 7 klanten. Slechts 1 plaats aan tafel kan dus gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches/sectorfondsen.

Interessant om weten is dat het inkomticket voor Proeverijen voor 7 klanten (waarde € 700.00) en één medewerker (waarde 500.00) is inbegrepen. We voorzien deze tafels dus aan 'inkoopprijs'.

  1. ...
  2. ...
  3. ...
  4. ...
  5. ...
  6. ...

Eventbrochure (nieuw 21/06/22)

We voorzien een eventbrochure A5 verticaal voor de 500 bezoekers, die voorafgaand aan het event op 5000 exemplaren wordt gedrukt en nadien online + via Bpost wordt verdeeld.

  • 1/2 blz advertentie: € 400.00
  • 1/1 blz advertentie: 148 mm breed x 210 mm hoog (3 mm overdruk): € 800.00
  • 1/1 advertentie cover 2: € 1200.00
  • 1/1 advertentie cover 3: € 1000.00

  • Zetspiegel 1/1: 148 mm breed x 210 mm hoog, mét afloop: 154 mm breed x 216 mm hoog
  • Zetspiegel 1/2: 148 mm breed x 105 mm hoog, mét afloop: 154 mm breed x 111 mm hoog

Beurssstand 9 m²

22+4 aanbieders huren een all-in beursstand 9 m² à € 1500.00 (+10% preferentiële plaats) - 21/06/22: 4 extra plaatsen

  1. Amista (stand S18)
  2. Atlas Grow How
  3. Attentia Academy (stand S28)
  4. D2L (stand S14)
  5. ElaN Learning (stand S21)
  6. Expert Academy
  7. FulFil
  8. Gunnar Michielssen (stand S36)
  9. hihaho (stand S32)
  10. HRD Academy
  11. manual.to (stand XX)
  12. MobieTrain (stand S16)
  13. Moovly
  14. New Deal Academy
  15. Rise Up (stand S27)
  16. SD Worx Academy (stand S20)
  17. SupportSquare (stand S22)
  18. Televic Education (stand S01)
  19. The Courseware Company
  20. The Myers-Briggs Company
  21. Upop
  22. UQalify (stand S31)
  23. ...
  24. ...
  25. ...
  26. ...

10 aanbieders huren een all-in beursstand 9 m² én kiezen voor logovermelding op alle communicatie, à € 2000.00 (+10% preferentiële plaats). UITVERKOCHT

  1. Amelior
  2. aNewSpring (stand S24)
  3. Be New Heroes (stand S10)
  4. De Opleidingscoach
  5. GoodHabitz (stand S17)
  6. Flowsparks (stand S03)
  7. FranklinCovey
  8. The Tipping Point (stand S23)
  9. MyskillCamp (stand S19)
  10. Play It (stand S15)

... elke aanbieder met een stand 9 m² krijgt bovenop de stand:

  • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is in geen geval een folder of brochure. De 32 aanbieders met een stand kunnen 400 gadgets leveren tijdens kantooruren (weekdagen) tot 10/11/2022. Later geleverd materiaal kan niet worden verwerkt en dient te worden opgehaald.
  • SJO Oostende - tav M. Casselman - ref. Proeverijen - Ieperstraat 9 - BE - 8400 Oostende
  • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen eigen mensen zijn, noch aanbieder voor externen zijn, zoals opleiders, sectorfondsen, ...). Zij zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis. Deze kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.
  • Indien minstens 2 van bovenstaande kaarten aan de man werden gebracht, krijg je een inkomkaart met waarde € 500.00 om je stand te bemannen. Wie deze niet aanbrengt huurt een onbemande stand. Uiteraard kan ook de spreker 3 x 20 min. de stand bemannen.
  • De presentatiesessie (3 keer 20 min) is niet inbegrepen in de € 1500.00 / € 2000.00.
  • Enkel wie een stand heeft kan een tweede sessie (3 keer 20 min à € 600.00) boeken.

Meer info over de all-in beursstand 9 m³ in zaal Andromeda waar ook de pauzes, lunch, drinks en silent disco doorgaan:

  • Geplaatste beursstand met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
  • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
  • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair ...
  • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen.
  • M.b.t. de visuals:
    • De visuals meten elk B 3,00 meter x H 2,50 meter, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
    • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
    • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
    • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
    • Een verwijzing naar Proeverijen wordt niet gevraagd. Op die manier is de visual herbruikbaar.
    • Je stuurt het definitieve ontwerp ter controle naar Saskia Aers van Arti-tude. Saskia bevestigt je goede ontvangst en in geval akkoord voor druk.
    • De opmaak van de visual dient voor 10/12/2022 bij Arti-tude te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/22), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2022, maar vóór 25/12/22: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/12/22, maar vóór 02/01/23: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/01/2023 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
    • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak worden na het event meegenomen. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien ze nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend.

Ook nog ...

Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2023. Er zijn op het inschrijvingsformulier 84 plaatsen voor sprekers, 32+4 standen en 6 Lunch & Learn Tables voorzien. First come first served.

Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

Bij vragen kan je Kristoff mailen.

Prijzen ex btw.

Wie annuleert, om welke reden dan ook, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 600.00. Ook sponsors die annuleren kunnen niet rekenen op een creditnota of 'geld terug'.

Indien het event overheidswege niet kan doorgaan, verhuist het integrale concept naar een nieuwe datum.


Andere L&D Events

TOP10 Bedrijfsopleidingen Online - Vanaf 21/06


De Pottenkijker - do 13/10/22 14h00-15h30


L&D Talks - October - do 27/10/22 - 08h30-17h30


Proeverijen, uw L&D Festival - do 26/01/23