Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2021?

Proeverijen 2021 dat doorgaat op donderdag 16 september 2021 (resevedatum 27/01/22) is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.

Preregistreer je via mail als aanbieder voor het event 16/09/21 in De Montil Affligem.

Enkele jaren geleden gestart met 25 aanbieders telde het event 2020 exact 84 deelnemende aanbieders. O.w.v. Corona en de social distancing maatregelen werd dit aantal beperkt tot 60 aanbieders. We voorzien 10 extra plaatsen voor aanbieders per 15/06/21 ...

KLIK HIER om als aanbieder te registreren voor Proeverijen 16/09/21 in De Montil Affligem. Er zijn 60 plaatsen die allemaal zijn verkocht. Wie nu nog inschrijft neemt één van de 10 extra plaatsen in of komt op de reservelijst terecht die we herevalueren 10/07/21. Wie wil inschrijven voor 2022 doet dit onderaan deze pagina.

De 70 deelnemende aanbieders 16/09/2021 zijn:

  1. Agility & Learning Beyond Borders (newbie)
  2. Agoria Academy
  3. Allanta
  4. Amelior
  5. aNewSpring
  6. Atolo
  7. B-Tonic (newbie)
  8. bal&klein (newbie)
  9. bit by bit
  10. BLCC
  11. Cornerstone OnDemand (newbie)
  12. CrossKnowledge
  13. Curious
  14. CUTESolutions
  15. De Opleidingscoach
  16. Drillster (newbie)
  17. Elan Learning (newbie)
  18. Epyc
  19. Evoluo (newbie)
  20. Expert Academy 1
  21. Expert Academy 2
  22. EY Consulting (newbie)
  23. Fern
  24. FlowSparks
  25. FranklinCovey
  26. GoodHabitz
  27. hihaho Interactive Video
  28. Happy Mondays
  29. I Like Media (newbie)
  30. Indra Partners
  31. KEIK. Mensen in beweging
  32. Klein Barnum (newbie)
  33. Learning in Company
  34. Ludo
  35. marbl
  36. Master Your Email
  37. MobieTrain
  38. MySkillCamp
  39. NCOI Learning
  40. Next Learning Valley
  41. Ormit
  42. Play it Safe
  43. Prana Mental Excellence
  44. Progress Consulting
  45. Propellor
  46. Quality Training (newbie)
  47. ROEM
  48. SkillsTown (newbie)
  49. Stellar Labs (newbie)
  50. Streetwize
  51. T&C Blended & Embedded Learning
  52. the house of change
  53. The Learning Hub
  54. The Tipping Point 1
  55. The Tipping Point 2
  56. TICkA
  57. TinQwise
  58. Tryangle
  59. upop (newbie)
  60. UQ works (newbie)
  61. 10 extra plaatsen per 15/06 (first come, first served / info nog niet online)
    1. Arboth
    2. Acco (newbie)
    3. D-teach online learning (newbie)
    4. Habit of Improvement (newbie)
    5. HRD Academy
    6. Mind Matter (newbie)
    7. O2C2 (newbie)
    8. Supportsquare (newbie)
    9. The Master Labs (newbie)
    10. ?

Bij annulering nà definitieve inschrijving blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 600.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2021?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de zaal Hercules:

  • Een 'booth" waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke 'booth' staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm 16:9 met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker(s)
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten. Video met geluid kan wel, maar we raden dit af.

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 500.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft. Indien deze persoon een Stimulearner is, betaal je € 450.00.

Wat hebben we nodig van jou?

Dat kan in draft tot 03/08/2021. Per 03/08/2021 gaan we hiermee in print in ons magazine Leren & Ontwikkelen die 10/06/21 en 10/09/21 verschijnt. Er wordt ook een programmabrochure gemaakt die in de week van 23/08/21 wordt bezorgd aan 4500 mogelijke bezoekers van het event.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker(s)
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters, geen opsommingen.
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 600.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor met stand) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan de vorige jaren?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor De Montil in Affligem ...
  • ... met 'booths' in 1 zaal.
  • Het signaal om af te ronden wordt verplaatst van minuut 19 naar minuut 18, en wordt een enkele gong.
  • We proberen de tijd tussen de sessies iets langer te maken.
  • Over de middag kan je speeddaten aan de L&D Buzzword-tafel.
  • Sponsors met een beursstand leveren een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien een korte afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 3 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2021 een timeslot van 55 minuten aangeboden.

Corona speelt ook mee in 2021:

  • We stelden het event al uit van 20/05/21 naar 16/09/21 en houden 27/01/22 achter de hand als reservedatum.
  • Er kunnen slechts 60 aanbieders op 16/09/21 participeren. In 2022 willen we opnieuw meer aanbieders toelaten.
  • Iedereen draagt een mondmasker.
  • Er zijn aan elke ingang ontsmettingsmogelijkheden.
  • Er zijn looplijnen aangebracht op de grond.
  • De silent disco wordt een jaartje uitgesteld.
  • De catering gaat zittend door.

Klanten uitnodigen? Sponsoren?

  • Kleine sponsormogelijkheden zonder stand

    • Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.
    • 1 aanbieder kan de beurstas leveren in ruil voor € 500.00: sold to MobieTrain
    • 1 aanbieder kan mondmaskers leveren in ruil voor € 500.00: wie?
    • 6 aanbieders kunnen een folder in de beurstas stoppen in ruil voor € 250.00 / folder.
      1. Expert Academy
      2. SkillsTown
      3. Wie?
      4. Wie?
      5. Wie?
      6. Wie?

  • Sponsormogelijkheden inclusief stand 9 m²

    • 8 aanbieders sponsoren het event zonder logovermelding voor € 1500.00 (+10% preferentiële plaats)
      1. Atolo (stand 18)
      2. Amelior
      3. CUTESolutions
      4. Evoluo
      5. MySkillCamp
      6. the house of change
      7. UQ works
      8. Wie?

    • 10 aanbieders sponsoren het event incl. logovermelding op alle communicatie, en betalen € 2000.00 (+10% preferentiële plaats). SOLD OUT

      1. aNewSpring
      2. Cornerstone OnDemand
      3. CrossKnowledge (stand 3)
      4. Expert Academy
      5. Flowsparks (stand 1)
      6. GoodHabitz (stand 17)
      7. MobieTrain (stand 2)
      8. NCOI Learning
      9. Play It Safe (stand 16)
      10. The Tipping Point (stand 4)

    ... elke aanbieder met een stand krijgt bovendien:

    • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is geen folder.
    • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen aanbieder voor externen zijn, zoals opleiders, sectorfondsen, ...). Zij zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis.
    • Indien minstens 2 van bovenstaande kaarten aan de man werden gebracht, krijg je 1 extra vrijkaart met waarde € 500.00 te gebruiken door een interne medewerker. Op die manier help je het event groeien.
    • De sessie (3 keer 20 min) is niet inbegrepen in de € 1500.00 / € 2000.00.
    • Sponsors kunnen echter wel een tweede sessie (3 keer 20 min à € 600.00) boeken. Niet-sponsors kunnen dit niet.
    • All-in beursstand 9 m³ in zaal Andromeda waar ook de pauzes, lunch en receptie doorgaan.

      • Geplaatst frame met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
      • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
      • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair,
      • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen.
      • M.b.t. de visuals:
        • De visuals meten elk B 3,0m x H 2,5m, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
        • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
        • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
        • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
        • De opmaak van de visual dient voor 10/08/2021 te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/08/21), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/08/2021, maar vóór 25/04/21: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/08/21, maar vóór 02/09/21: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/09/2021 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
        • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak worden na het event meegenomen. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien ze nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend.

    Ook nog ...

    Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2022. Er zijn voor dat moment 20 extra plaatsen voorzien.

    Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

    Bij vragen kan je Kristoff mailen.

    Prijzen ex btw.

    Wie annuleert, om welke reden dan ook, uitz. verplichte sluiting van de locatie o.w.v. Corona, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 600.00. Ook sponsors die annuleren kunnen niet rekenen op een creditnota.


Andere L&D Events

4 Summerclasses - 01/07 - 08/07 - 19/08 - 26/08


De Pottenkijker - 02/09/2021 14h00-15h30


Proeverijen, uw L&D Festival - 16/09/2021