Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen ?

Dit jaarlijkse event dat doorgaat op donderdag 24 januari 2019 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen, advies of leeroplossingen op bedrijfsopleidingen.be. Omdat de 40 voorziene plaatsen eind jun volledig uitverkocht maken we er een XL-editie van door:

  • maximaal 20 aanbieders extra toe te laten
  • het gelijkvloers in Blue Point Brussels ook in te huren.

De editie 2019 is ondertussen uitverkocht, wat betekent dat je je énkel nog kan aanmelden voor 2020 via mail naar Kristoff. Je bent dan zeker dat je niet opnieuw naast een plaats grijpt.

Wat krijg je?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accomodatie is voorzien voor elke spreker in de grand hall *:

  • Een hoek waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke hoek staan 12 stoelen
  • TV-scherm met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten
  • In de pauzes is er een kleurhoek voorzien per 10 aanbieders opdat men de aanbieder in kwestie zou kunnen terugvinden

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 350.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

* = door uitbreiding van 40 naar 60 aanbieders gaan een beperkt aantal sessies in een standaard leslokaal door: ideaal voor stille of luidruchtige oefeningen.

Wat hebben we nodig?

Dat kan in draft tot 15/10/2018. Nadien is het definitief.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 550.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie als sponsor boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

Wat is er anders dan in 2017?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • De site wordt aangepast en wordt responsive gebouwd.
  • In de grote zaal (1-6) worden nog 5 i.p.v. 6 sessies gegeven. Op die manier zal het er wat rustiger zijn.
  • Groepen die een actieve sessie willen doen, kunnen naar een aparte zaal verhuizen. Op die manier worden anderen niet gestoord. Graag uiterlijk 15/10/18 laten weten.
  • Groepen die een stille sessie willen doen, worden tevens in een aparte hoek geplaatst. Graag uiterlijk 15/10/18 laten weten.
  • We breiden uit met het gelijkvloers en 4 extra zalen.
  • We voorzien een afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden
  • We voorzien een zit- en leeshoek waar je tot rust kan komen.
  • We brengen een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen nog maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • Aanbieders kunnen geen geluidsmateriaal meer afspelen.
  • 'Laatste 5 minuten' en 'einde van de sessie' wordt 'zachter' aangekondigd.
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2019 een timeslot van 60 minuten aangeboden. Uiteraard kan die spreker de ganse dag blijven.

Klanten uitnodigen?

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.

Wie als sponsor 12 vrijkaarten* aankoopt (totaal € 1200.00) krijgt naast de 12 kaarten volgende (extra’s er bovenop):

  • Logo op alle communicatie
  • 1 extra vrijkaart voor een interne medewerker à € 350.00 (netwerkmogelijkheden)
  • Insert giftbag of keuze uit leveren welkomsttas, balpennen, noteblocks, USB, andere …
  • Logo op reuzenaffiche t.h.v. welkomstbalie
  • Sokkel om flyers op te leggen t.h.v. de L&D-bibliotheek
  • Mogelijkheid om een rollup te plaatsen in een van de kleurhoeken
  • Mogelijkheid om een tweede rollup te plaatsen t.h.v. de L&D-bibliotheek
  • Mogelijkheid om een derde rollup in de grote zaal te plaatsen
  • Mogelijkheid om een tweede sessie (3 keer 20 min à € 550.00) te boeken

Ook nog ...

Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

Bij vragen kan je Kristoff mailen.

Prijzen ex btw.


Andere L&D Events

L&D Talks PreConference Dinner & Debate - woe 24 oktober 2018

L&D Talks - do 25 oktober 2018 - dag

Proeverijen, uw L&D Festival - do 24 januari 2019 - vanaf 9h00

TOP100 Tools for Learning - do 21 februari 2019 - voormiddag