Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2020?

Het event 2019 is uitverkocht. Het 2020-event dat doorgaat op (wellicht) donderdag 23 januari 2020 is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen, advies of leeroplossingen op bedrijfsopleidingen.be.

Omdat de 40 voorziene plaatsen van de 2019-editie meteen uitverkocht waren, maakten we er toen een 60-aanbieders-event van. In 2020 mikken we opnieuw op 60 deelnemende aanbieders. Deze organisaties zijn er alleszins al bij:

  • The Tipping Point
  • The Learning Hub
  • Winston Analytics (newbie)
  • Master Your Email
  • MySkillCamp (newbie - 2 sessies - stand/sponsor)
  • ROEM
  • the house of change (stand/sponsor)
  • Tryangle
  • Prana
  • Ormit (newbie)
  • ...

Wie -net als hen- zeker wil zijn van een plaats in 2020 schrijft zich in via aanmelden voor Proeverijen 2020. Bij annulering blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 550.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2020?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de grand hall *:

  • Een hoek/plaats waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke hoek staan 12 stoelen
  • TV-scherm met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen in het midden van de zaal
  • Permanentie van technieker
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten

Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 350.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft.

* = door uitbreiding van 40 naar 60 aanbieders gaan een beperkt aantal sessies in een standaard leslokaal door: ideaal voor stille of luidruchtige oefeningen.

Wat hebben we nodig?

Dat kan in draft tot 15/10/2019. Nadien is het definitief.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 550.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie als sponsor boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. hoofdletters, vet, ... is niet toegelaten.

Wat is er anders dan in 2018-2019?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • Sponsors krijgen een beursstand die door ons wordt voorzien. Daartoe leveren ze een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien opnieuw een afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee.
  • Aanbieders kunnen nog maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 6 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2020 een timeslot van 40 à 60 minuten aangeboden.

Klanten uitnodigen? Sponsoren ?

Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.

Wie het event voor € 1500.00 sponsort krijgt:

  • Logo op alle communicatie
  • Insert giftbag of keuze uit leveren welkomsttas, balpennen, noteblocks, USB, andere, …
  • All-in beursstand 9 m³ op het centrale marktplein waar ook het onthaal, lunch en receptie doorgaan.
    • Geplaatst frame met 2 identiek bedrukte visuals van elk B 3,0m x H 2,5m, verlichting, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
    • Je kan meebrengen: folders, flyers, visitekaartjes, laptop.
    • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair, ...
    • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak kunnen na het event meegenomen worden. Indien deze nagestuurd moeten worden, worden de verzendingskosten aangerekend aan de sponsor. De opmaak van de visual dient voor 10/12/2019 te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/12/2020), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/12/2018, maar vóór 03/01/2020: meerprijs van 100,00 EUR/visual; vanaf 03/01/2020, maar vóór 10/01/2020: meerprijs van 150,00 EUR/visual; vanaf 10/01/2020 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
  • 1 extra vrijkaart voor een interne medewerker met waarde € 350.00 (om de stand te bemannen)
  • 5 vrijkaarten voor klanten (die geen aanbieder zijn). Zij zijn perfecte ambassadeurs.
  • Mogelijkheid om een tweede sessie (3 keer 20 min à € 550.00) te boeken

Ook nog ...

Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

Bij vragen kan je Kristoff mailen.

Prijzen ex btw.

Wie annuleert, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 550.00.


Andere L&D Events

Proeverijen, uw L&D Festival - do 24 januari 2019 - vanaf 9h00

TOP100 Tools for Learning - do 21 februari 2019 - voormiddag

Meet het rendement van uw leeractiviteiten - do 28 februari 2019

L&D Awards - do 21 maart 2019 - 13h00