Home Programma Locatie Inschrijven Deelnemers COVID-19 Aanbieders
Programma Locatie Inschrijven Deelnemers COVID-19 Aanbieders

Wie kan deelnemen in 2021?

Proeverijen 2021 dat doorgaat op donderdag 16 september 2021 (resevedatum 27/01/22) is toegankelijk voor elke aanbieder van opleidingen of L&D solutions die aanwezig is op bedrijfsopleidingen.be.

Preregistreer je via mail als aanbieder voor het event 16/09/21 in De Montil Affligem.

Enkele jaren geleden gestart met 25 aanbieders telde het event 2020 exact 84 deelnemende aanbieders. O.w.v. Corona en de social distancing maatregelen wordt dit event beperkt tot 70 aanbieders.

Het event Proeverijen 16/09/21 is voor aanbieders uitverkocht. Er is geen plaats meer voor wie wil komen spreken. Aanbieders die willen inschrijven voor 2022 doen dit onderaan deze pagina.

De deelnemende aanbieders 16/09/2021 zijn:

Bij annulering nà definitieve inschrijving blijft het inschrijvingsbedrag voor de sessie (€ 450.00 of € 600.00) verschuldigd.

Wat krijg je in 2021?

Je krijgt 3 timeslots van 20 minuten, waarin 1 spreker 3 keer eenzelfde inhoudelijk verhaal brengt.

Volgende accommodatie is voorzien voor elke spreker in de zaal Hercules:

  • Een 'booth" waar je een sessie kan doen van 20 minuten
  • Deze sessie doe je 3 keer gespreid in de dag (steeds) in een andere hoek
  • In elke 'booth' staan 15-20 stoelen
  • TV-scherm 16:9 met kabels voor laptop
  • Sokkel om laptop op te plaatsen
  • Bokaal om naamkaartjes op te vragen
  • Flipover na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Tafel na gebruik terug te plaatsen bij de techniekers
  • Permanentie van technieker(s)
  • Free, codeless WIFI
  • Geen geluidsversterking, want niet toegelaten. Video met geluid kan wel, maar we raden dit af
  • Roll-ups, meubilair ... zijn niet toegelaten. Enkel visitekaartjes of sessie-ondersteunend materiaal uitdelen aan de bezoekers van je eigen 3 sessies

Extra's:

  • Deelname voor een extra medewerker -logistiek, inhoudelijk of commercieel- kost € 500.00 ipv € 600.00. Ook indien deze persoon niet de ganse dag blijft is dit de prijs. Indien deze persoon een Stimulearner is, betaal je € 450.00
  • Wie een secured WIFI-verbinding wil betaalt € 40.00 extra, maar dat is hélemaal geen must
  • Wie een set draadleze headsets wil om het geluid van video te verzorgen kan die huren via ons: een set van 20.00 kost € 250.00 voor 3 sessies. Dit is énkel interessant als je sessie voornamelijk uit video(geluid) bestaat.

Wat hebben we nodig van jou?

Dat kan in draft tot 03/08/2021. Per 03/08/2021 gaan we hiermee (opnieuw) in print in ons magazine Leren & Ontwikkelen die 10/09/21 verschijnt. Er wordt ook een programmabrochure gemaakt die in de week van 23/08/21 wordt bezorgd aan 4000 mogelijke bezoekers van het event.

  • Een duidelijke titel van max. 80 karakters*
  • Naam van de spreker(s)
  • Een omschrijving van de workshop in max. 400 karakters* en max. 2 enters, geen opsommingen.
  • 3 take aways / doelstellingen met een totaal van 400 karakters*
  • Een logo goed voor druk, idealiter een EPS-formaat
  • Een bijdrage van € 450.00 voor organisaties die voor de eerste maal deelnemen
  • Een bijdrage van € 600.00 voor organisaties die niet voor de eerste maal deelnemen of een tweede sessie (enkel mogelijk als sponsor met stand) boeken

* = Het aantal karakters of tekens is spaties inclusief

* = Tekstopmaak, vb. kapitaal, cursief, vet, ... is niet toegelaten, ook al is dit eigen aan een huisstijl.

Wat is er anders dan de vorige jaren?

We leren graag uit de feedback die we krijgen:

  • We kiezen opnieuw voor De Montil in Affligem ...
  • ... met 'booths' in 1 zaal.
  • Het signaal om af te ronden wordt verplaatst van minuut 19 naar minuut 18, en wordt een enkele gong.
  • Sponsors met een beursstand leveren een printklare visual in pdf aan.
  • We voorzien een korte afterdrink om na te praten en om iedereen wat langer te plaatse te houden.
  • We brengen opnieuw een L&D-bibliotheek mee. Deze is heel groot geworden :)
  • Aanbieders kunnen maximaal één sessie verzorgen (tenzij als sponsor).
  • De 3 sessies die op het evaluatieformulier als de beste van de dag worden ervaren krijgen op de L&D Talks van 2022 een timeslot van 55 minuten aangeboden.

Corona speelt ook mee in 2021. Klik hier voor de laatste update.

  • We stelden het event al 2 keer uit met dcefinitieve datum 16/09/21.
  • Er kunnen slechts 70 aanbieders op 16/09/21 participeren. In 2022 willen we opnieuw meer aanbieders toelaten.
  • We werken met ene Covid Safe Ticket
  • Er zijn aan elke ingang en toiletten ontsmettingsmogelijkheden.

Klanten uitnodigen? Sponsoren?

  • Kleine sponsormogelijkheden zonder stand

    • Elke aanbieder kan een vrijkaart voor een klant aankopen à € 100.00. De kaarten kunnen niet gebruikt worden voor eigen mensen en/of collega's aanbieders/trainers/coaches.
    • 1 aanbieder kan de beurstas leveren in ruil voor € 500.00: sold to MobieTrain
    • 3 aanbieders kunnen een folder in de beurstas stoppen in ruil voor € 250.00 / folder.
      1. Expert Academy
      2. SkillsTown
      3. aNewspring

  • Sponsormogelijkheden inclusief stand 9 m²

    • 8 aanbieders sponsoren het event zonder logovermelding voor € 1500.00 (+10% preferentiële plaats) SOLD OUT
      1. Atolo (stand 18)
      2. Amelior
      3. CUTESolutions
      4. Evoluo
      5. MySkillCamp
      6. Supportsquare (stand 5)
      7. UQ works
      8. New Deal Academy

    • 10 aanbieders sponsoren het event incl. logovermelding op alle communicatie, en betalen € 2000.00 (+10% preferentiële plaats). SOLD OUT

      1. aNewSpring
      2. Cornerstone OnDemand
      3. CrossKnowledge (stand 3)
      4. Expert Academy
      5. Flowsparks (stand 1)
      6. GoodHabitz (stand 17)
      7. MobieTrain (stand 2)
      8. NCOI Learning
      9. Play It Safe (stand 16)
      10. The Tipping Point (stand 4)

    ... elke aanbieder met een stand krijgt bovendien:

    • Insert van een gadget of gift in de giftbag. Dit is in geen geval een folder of brochure. De 18 aanbieders met een stand kunnen 370 gadgets leveren tijdens kantooruren (weekdagen) vanaf 16/08/21 tot uiterlijk 27/08/21. Later geleverd materiaal kan niet worden verwerkt.
      SJO Oostende - tav M. Casselman - ref. Proeverijen - Ieperstraat 9 - BE - 8400 Oostende
    • 5 vrijkaarten / promocode's voor klanten (die geen aanbieder voor externen zijn, zoals opleiders, sectorfondsen, ...). Zij zijn uw perfecte ambassadeurs op het event zelf: ze hebben tijd en ruimte om te netwerken en geven waarheidsgetrouwe info over je organisatie. Bovendien zijn ze uiterst goedkoop, zelfs gratis.
    • Indien minstens 2 van bovenstaande kaarten aan de man werden gebracht, krijg je 1 extra vrijkaart met waarde € 500.00 te gebruiken door een interne medewerker. Op die manier help je het event groeien.
    • De sessie (3 keer 20 min) is niet inbegrepen in de € 1500.00 / € 2000.00.
    • Sponsors kunnen echter wel een tweede sessie (3 keer 20 min à € 600.00) boeken. Niet-sponsors kunnen dit niet.
    • All-in beursstand 9 m³ in zaal Andromeda waar ook de pauzes, lunch en receptie doorgaan.

      • Geplaatst frame met 2 bedrukte visuals, 1 multistopcontact, 1 hoge statafel en 2 barkrukken.
      • Je kan meebrengen: visitekaartjes, laptop en max. 3 soorten brochures, folders of flyers.
      • Je kan niet meebrengen: eender welk beursstandmateriaal zoals er zijn roll-ups, TV-scherm, meubilair ...
      • Je brengt ook geen drinks, lekkernijen, gadgets, ... mee tenzij ze passen in een door ons geleverde bokaal hoog 15 cm, diameter 16 cm die we op je tafel plaatsen.
      • M.b.t. de visuals:
        • De visuals meten elk B 300 cm x H 250 cm, met een ruimte van +- 2,5 cm tussen beide vlakken.
        • De boodschap op de 2 visuals kan verschillend, doorlopend of gelijk zijn.
        • De visuals worden gedrukt op airtex en voorzien van velcro (boven en onder) voor de montage, dus zonder ringen.
        • De opmaak van de visual is in beheer van de sponsor: PDF klaar voor druk, real size, geen afloop nodig, mini 150 DPI. Er dienen geen montagelijnen te worden voorzien. U kan onze huisgraficus Arti-tude contacteren indien gewenst om te assisteren of in regie uw visual op te laten maken.
        • Een verwijzing naar Proeverijen wotrdt niet gevraagd. Op die manier is de visual herbruikbaar.
        • Je stuurt het definitieve ontwerp ter controle naar Arti-tude. Saskia bevestigt je goede ontvangst en in geval akkoord voor druk.
        • De opmaak van de visual dient voor 10/08/2021 bij Arti-tude te worden aangeleverd. Wanneer deze niet tijdig wordt ingestuurd (= na 10/08/21), wordt een meerprijs aangerekend: vanaf 10/08/2021, maar vóór 25/08/21: meerprijs van € 100.00/visual; vanaf 25/08/21, maar vóór 02/09/21: meerprijs van € 150.00/visual; vanaf 02/09/2021 is de uitvoering onder voorbehoud en de prijs op aanvraag.
        • De bedrukte visuals met de gepersonaliseerde opmaak worden na het event meegenomen. Indien deze nagestuurd moeten worden (indien ze nog beschikbaar zijn) worden verzendings- en handlingskosten aangerekend.

    Ook nog ...

    Je kan je hier aanmelden voor Proeverijen 2022. Er zijn voor dat moment 80 ipv 72 plaatsen voorzien.

    Je kan onze bedrijfsgegevens hier vinden.

    Bij vragen kan je Kristoff mailen.

    Prijzen ex btw.

    Wie annuleert, om welke reden dan ook, uitz. verplichte sluiting van de locatie o.w.v. Corona, verliest zijn inschrijvingsgeld € 450.00 of € 600.00. Ook sponsors die annuleren kunnen niet rekenen op een creditnota.


Andere L&D Events

Learning Show - 12/10/21


L&D Talks - 27/01/22 - 08h30-17h30