Jobs in Talent & Leren

Je takenpakket

Als Strategisch Talent Manager wil je impact creëren binnen onze groeiende organisatie. Je bent een geboren trekker en zet jouw HR-expertise in om de krijtlijnen uit te tekenen voor een innovatief en doelgericht Talentbeleid. Op die manier wil je niet enkel de organisatie, maar elke medewerker naar een hoger niveau tillen. Jouw doel: You make people grow! 

Agristo zet impactvolle programma’s op om zijn ambitieuze strategische doelstellingen te realiseren. Als Strategisch Talent Manager zet je het strategisch programma ‘empowering potatoholics’ op poten en werk je hiervoor nauw samen met de HR director en het Talent Team. 

Je rol

  • Als strategisch talent weet je welke stappen je dient te zetten om onze organisatie future proof te maken. Om dit te realiseren zet je de talentmanagementvisie en -strategie op de rails. Daarbij denken we aan uiteenlopende thema’s: onboarding & candidate experience, employee engagement, performancemanagement, talent matching, succession planning, growth leadership, lerende organisatie en nog veel meer. Samen met het team van Talent Acquisition, Talent Development en L&D sta je in voor het uitdenken, ontwikkelen en implementeren van deze strategie. 
  • Je beweegt je als een vis in het water doorheen de organisatie. Je kent de organisatiedoelstellingen van de verschillende productiesites als je broekzak en je vertaalt deze binnen jouw HR projecten.
  • Door de juiste stakeholders te betrekken, de juiste middelen in te zetten, en voor een duidelijke communicatie te zorgen, weet je als geen ander draagvlak te creëren voor jouw projecten. 
  • Jouw inspirerende persoonlijkheid werkt aanstekelijk. Je bent een kei in het meekrijgen van de managementteams en loodst hen doorheen de vele 
  • veranderingen die gepaard gaan met organisatiegroei. Je ondersteunt hen every step of the way in change trajecten en vormt dé sparring partner bij uitstek.
  •  Opmerkelijk resultaat geboekt met het team? Top, jij rapporteert ze aan de HR-director.
  • Een HR-team op een andere site of je eigen team? Maakt niet uit. Je bent voor iedereen coach en sparringpartner.  Je houdt jezelf continu op de hoogte van nieuwe evoluties en –ontwikkelingen binnen je vak. En die kennis en ervaringen deel je maar al te graag met de rest van de groep of door je netwerk in te zetten of aan te spreken. Zo help je mee de HR teams professioneel te laten groeien. 
     


Wat verwachten we van jou

  • Je hebt een masterdiploma met een HR-specialisatie zoals HRM of psychologie. En je hebt minimum tien jaar ervaring in Talent Management. 
  • Je overtuigingskracht zit zowel in je kennis van de business als in je pragmatische aanpak. Zo trek je interne stakeholders over de streep en krijg je ook de Potatoholics op de sites mee. 
  • Je hebt al kaas gegeten van Change Management. Zo realiseer je grootse verandertrajecten stap voor stap. Met een langetermijnvisie die je heel concreet naar de werkvloer weet te vertalen. 
  • Creatief, innovatief en nieuwsgierig, die eigenschappen staan op jouw professionele lijstje. En dat vertaalt zich in elke actie die je onderneemt. Steeds met een persoonlijke twist. 
  • Jij bent een strategisch denker, maar ook een doener. En je houdt die twee mooi in balans. 
  • De hete aardappel doorspelen? Niets voor jou. Integendeel, je gaat 100% op je doel af en inspireert zo anderen. 
  • Nederlands? Ja. Français? Bien sûr. English? Easy breezy. Tussen deze talen switch je makkelijk en correct. Kennis van extra talen is zeker een meerwaarde. 


Wat krijg je ervoor terug

 

  • Een succesvolle familiale onderneming in volle groei waar de energie en het enthousiasme op elke vierkante meter voelbaar is. 
  • Een aantrekkelijk loonpakket met extra smakelijke voordelen (bedrijfswagen, maaltijdcheques, smartphone, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, …)
  • Een flex reward plan met de mogelijkheid om een deel van je loonpakket zelf samen te stellen (fiets, multimedia, verzekeringen, verlofdagen …)
  • Een mooie en lichtrijke werkomgeving in ons stijlvol hoofdkantoor 
  • Op tijd en stond een oprecht compliment en een deugddoende schouderklop voor jouw inzet.
  • Een paar extra kilo’s op de weegschaal, want je koopt voortaan diepvries frietjes, kroketjes en andere aardappelproducten aan voordelig tarief.
  • Onder de hashtag #onefamily: fijne collega’s – mede Potatoholics – die je met raad en daad bijstaan.

 

Meer info

 

 

Talent Development Specialist 
 
Job Inhoud
  • Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de implementatie, het beheer en de evaluatie van ontwikkelingstrajecten van onze medewerkers.  Hiervoor werk je nauw samen met afdelingsverantwoordelijken en met de HR Business Partners.
  • Je analyseert de bestaande behoeftes en verwachtingen en vertaalt deze naar concrete acties.
  • Je treedt op als intern specialist mbt leren, opleidingen en carrièreplanning en je verleent advies aan medewerkers, leidinggevenden en HR Business Partners.
  • Je kent de opleidingsmarkt zeer goed en je bouwt een efficiënte samenwerking uit met externe partners.
  • Je werkt nauw samen met de Talent development Advisor die instaat voor het organisatorische en administratieve luik.
  • Je hebt ervaring met ontwikkeling van e-learning en online content
  • Je neemt deel aan HR-projecten die gelinkt zijn aan learning.
  • Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen op het gebied van learning en development.
 
Profiel
  • Je hebt bij voorkeur een Master diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste  ervaring in een gelijkaardige rol.
  • Je hebt ervaring in het ontwikkelen en implementeren van leertrajecten, zowel klassikaal als digitaal.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en hebt ervaring als trainer
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
  • Je hebt ervaring met een LMS systeem.
 
Aanbod
  • Een aantrekkelijk salarispakket met o.a. maaltijdcheques en verzekeringen.
  • Flexibele werktijden, thuiswerk en aandacht voor een goede work-life balance.
  • 20 betaalde vakantiedagen, met daarbovenop 12 ADV-dagen. 
  • Een goed bereikbare, filevrije werkomgeving. 
  • Een warme, open werksfeer waar mensen centraal staan.
  • Een aanstekelijke ‘We Are One’-mentaliteit.
  • Aandacht voor je fysieke en mentale gezondheid.
  • Middagpauzes en sportfaciliteiten in TVH Park, de groenzone van TVH. 
  • Gezonde warme maaltijden en gratis fruit. 
  • Toegang tot LinkedIn Learning en andere trainingen. 
  • Leuke afterworks en andere gezellige events (bv. TVH Kaffee).
 
Meer info of vragen?
 
Neem gerust contact op via nathalie.de.paepe@tvh.com en/of kijk op jobs.tvh.com
 
 
 
 

Learning & Development Specialist

 

A new challenge? You have experience in Learning & Development or you are new to it but you are enthusiastic and eager to dive into it? Either way, we would like to meet you and see how we can match!

 

Main responsibilities and key tasks

  • You search, design and implement effective methods of knowledge sharing and training programs
  • You assist in designing, planning and organizing training and development programs to improve individual and organizational performance (both outsourced and in-house) 
  • You provide guidance to and advise learners on their learning & development journeys
  • You develop learning calendars and journeys for individuals and for specific groups of learners
  • You assist with day to day operations of the Talent Development & Learning function, including administrative support
  • You assess training effectiveness to ensure incorporation of taught skills and techniques into employees work behavior
  • You periodically evaluate ongoing programs to ensure that they reflect any changes
  • You stay abreast of the new trends and tools in employee development
  • You will take the role of key user for our learning management system and support the further roll-out globally, including learning administration
  • You manage our learning platforms and seek ways to inspire colleagues to sign up for online courses

 

Competencies and skills

  • You have built up expertise in learning & development or you are interested to become a learning expert
  • You are hands-on and have a proactive approach
  • You are a problem-solver and show decision-making aptitude
  • You are a team player • You have proficiency in MS Office
  • You have strong communication skills and excellent organizational skills
  • You enjoy working autonomously
  • You are willing to develop continuously, i.e. you are a learning enthousiast yourself
  • You are fluent in English and have a basic knowledge of Dutch
  • Knowledge of any other language is an asset

 

Our Offer

  • You are part of a growing team in a Talent First organization
  • You help build our B.I.G. University, both content and system wise
  • You will interact with colleagues from different countries and backgrounds
  • A varied job within an organization in transformation
  • Possibility of homeworking (max. 2d/w)

 

Apply

 

 

 

Do you have a passion for designing and developing innovative (digital) learning journeys? Are you ready to continuously seek ways to increase learning impact? Would you like to be part of Vlerick’s Digital Studio team? Let’s talk!
 

LEARNING DESIGNER
 

Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and tech-savvy Learning Builder to join our Vlerick Learning Hub, that accelerates (digital) learning innovation through advice, capability building and co-creating projects with other team within the School.

 

The job

  • Lead the process of designing & developing learning journeys to guarantee impactful (online) learning experiences.
  • Analyse needs together with the business owner and faculty.
  • Apply learning design tools used at Vlerick (e.g. Learning Design Canvas, Blueprint, Storyboard…).
  • Determine the learning activities and assets, and make sure these are aligned with the learning objectives.
  • Coordinate with the learning builder on the creation of digital assets and activities.
  • Continuously be on the lookout for new pedagogical and technological approaches.
  • Constantly seek ways to increase the learning impact by monitoring success, processing feedback of all stakeholders and analysing learning consumption behaviour.
  • Be a first point of contact for faculty and programme management to implement and deploy learning designs on a Learning Management System (LMS).
  • Develop a repository of teaching and learning resources.

 

You

  • Are a strong conceptual thinker with visualisation and problem-solving skills.
  • Are interested in and have an understanding of current issues and debates relating to learning and teaching theories and practice.
  • Are an excellent communicator and team player.
  • Get energized from motivating all stakeholders to go the extra mile.
  • Have the ability to plan, commit and deliver to deadlines and prioritise workload in a rapid and dynamic environment.
  • Are fluent in English (written & oral).
  • Have a deep understanding of learning (technology) developments in higher education and (online) pedagogy, as well as good knowledge of life-long learning and how to stimulate it.
  • Have a good level of knowledge concerning digital content creation tools and learning platforms.
  • Have a master's degree, preferably in an education related subject or equal through experience. 
  • Want to work on one of our beautiful campuses in Ghent, Brussels or Leuven, in combination with your home office. 

 

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth, incl. a training budget & a LinkedIn Learning account.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, a flexible benefits system, etc.
  • Meal vouchers, a hospitalization insurance, a group insurance and a mobility budget are also part of your package.
  • Last but not least, you’ll have a real impact and inspire people to live, learn and leap.

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.

 

Take the leap and join us

Jobsite Vlerick Business School

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation letter on our website. We look forward to hearing from you! Happy to give you more information on the job content: vincent.bague@vlerick.com.

 

 

 

Do you have a passion for the technical development of innovative digital learning journeys? Are you driven to build digital learning platforms & guarantee a smooth delivery of digital learning experiences to our clients? Let’s talk!
 

LEARNING TECHNOLOGIST
 

Vlerick Business School is a triple-accredited, international business school at the heart of Europe. We strive to make a difference, offering high quality, interactive and impactful learning journeys and in doing so, helping form positive change-makers with a vision that is rooted in a dream.

Vlerick is a school, but it is run as a company, aligned with the high standards we foster in our different programmes. We are looking for an enthusiastic and tech-savvy Learning Builder to join our Vlerick Learning Hub, that accelerates (digital) learning innovation through advice, capability building and co-creating projects with other team within the School. 

This particular role is a key role in the process of turning the initial design, programme blueprint and storyboard into an actual digital portal. In collaboration with different stakeholders across Vlerick, the learning builder will develop & continuously test the learner interface, assemble and/or create learning assets and activities, and ultimately deliver a finished learning solution to the business owner of the project.


The job

  • Build learning platforms/customer interfaces (incl. overall look & feel, platform structure, webpage editing, learning paths…) based on storyboards elaborated by the learning designer and faculty.
  • Support in the development of digital assets (incl. create inhouse videos or follow-up with vendors, create graphical elements, document layout ….).
  • Formulate creative ideas to improve the technical design and development of learning journeys (f2f, online and blended).
  • Create learning activities that enhance the learning process (audio, video, simulations, role plays, job aids, etc.).
  • Be a SPOC for the relevant stakeholders with respect to the set-up and building of the learning platforms and assets.
  • Document, following-up and responding to technical change requests once the learning journey is developed, to guarantee a smooth delivery of the digital learning experience.
     

You

  • Are tech-savvy, looking forward to working digitally and want to monitor the trends in the field of online and hybrid ways of learning & development.
  • Know your way around MS365 programmes and graphical design programmes. 
  • Possess a talent for organization and working accurately and are stress resistant.
  • Are an excellent communicator in English, both written & spoken.
  • Have a working knowledge of HTML.
  • Can work independently and take initiative for making improvements.
  • Are a pro-active and open-minded team player.
  • Have a Bachelors’ degree, preferably with a graphical design or multimedia orientation. 
  • Want to work on our beautiful campus in Ghent, Brussels or Leuven, in combination with your home office.

 

#ProudtobeVlerick

  • Autonomy and responsibility in a challenging work environment.
  • A dynamic, open, and international company culture.
  • Opportunities for professional and personal growth, incl. a training budget & a LinkedIn Learning account.
  • A team of enthusiastic, driven colleagues, passionate about learning.
  • Flexibility: 30+ holiday days, working from home, a flexible benefits system, etc.
  • Meal vouchers, a hospitalization insurance, a group insurance and a mobility budget are also part of your package.
  • Last but not least, you’ll have a real impact and inspire people to live, learn and leap.

At Vlerick, openness to the world is part of our DNA. We are continuously working towards being a truly diverse, equitable and inclusive place to work and learn at. So, no matter who you are, where you come from, or what your dreams are, we are looking forward to receiving your application.

 

Take the leap and join us

Jobsite Vlerick Business School

If you think you meet these criteria, please apply with your resume and motivation on our website www.vlerick.com/jobs. We look forward to hearing from you! Happy to give you more information on the job content: vincent.bague@vlerick.com.

 

 

 

 

 

Jouw team

Jouw team staat garant voor de groei en ontwikkeling van teams en individuen bij Aquafin. Of het nu op vlak van vaktechnische of soft skills is, het Learning & Developmentteam gaat voor straffe teams! Jullie hebben oog voor talent en zoeken samen met medewerkers & teams naar wat ze kunnen, willen en durven. Zo wordt Aquafin een echte compagnon de route van onze collega’s.

 

Jouw rol

Levenslang leren. Dat is je motto als L&D Expert. Je haalt het beste uit je collega’s door voor hen ontwikkelprogramma’s en leertrajecten volledig uit te werken en te coördineren. Wat zijn de echte leerbehoeftes van de organisatie, van een team, of van een bepaalde doelgroep? Ook al heb je niet alle sleutels in handen, je helpt de teams vooruit en geeft gericht advies. Je staat er niet alleen voor, een sterk L&D team staat achter je en je werkt ook samen met externe trainers. Met jouw expertise kan je ander talent bij Aquafin zaken in beweging laten zetten. Zo maak je niet alleen voor hen het verschil, maar ook voor jezelf.

 

Als jouw compagnon de route bieden wij

  • Impact en vernieuwing
    Verzet mee bakens vanuit een toekomstgericht HR-afdeling
  • Maatschappelijke relevantie
    Voor propere waterlopen & een leefomgeving in harmonie met water zetten wij graag onze mensen centraal
  • Veel ruimte, omringd door een sterk netwerk
    Eigenaarschap & vertrouwen in een sterk team
  • Duidelijk kader voor welzijn en flexibiliteit
    Met een balans tussen thuis en werk, glijdende uren, werken van thuis of in satellietkantoren en flexplekken
  • Aantrekkelijk loonpakket
    En duidelijk groeipad, uitgebreide extralegale voordelen, zoals fietsleasing, GSM-abonnement, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, …

 

Zo maak jij het verschil

  • Vooruitstrevende visie & aanpak
    Durven doen met het oog op verbetering en vernieuwing voor de toekomst
  • Actie- en kwaliteitsgericht handelen
    Projectmanagementskills in combinatie met design thinking maken het verschil
  • Interesse in techniek
    Zorgen voor een kwalitatief en aantrekkelijk ontwikkelpakket
  • Digitale wizard
    Werken met verschillende digitale tools? Geen probleem! 
  • Oplossingsgerichte optimist
    Carte blanche of een hindernis? Jij ziet de uitweg!
  • Analyse & verhelderen
    Leerbehoeften helder door klaar en duidelijke communicatie
  • Teamspeler pur sang
    Het beste halen uit een heterogeen team, dat kan je!

 

Vragen over deze functie

Check de jobsite van Aquafin

Je kan ook Tinne Aerts bereiken via jobs@aquafin.be of 03 / 450 41 34

 

 

 

 

Functie

As the Junior L&D Advisor of our Executive Masters team, you will support our program directors in the early sales conversion for selling our top-ranked master programs to potential students, both nationally and internationally. You will be part of the Executive Masters team and report to the Business Lead of the Executive Master programs at Antwerp Management School (AMS).

What will you do?

  • First personal contact
    • You proactively reach out and are the first point of contact to potential participants/candidates;
    • During this first moment of contact, you connect in a friendly, warm and open way. Through asking open questions, you detect the candidate's needs and check the eligibility of the lead;
    • Your goal is to link the real potential candidate with the most relevant program. And pave the path for an intake conversation with the program manager/director.
  • Sales system management
    • Forecast the sales pipeline and manage the end-to-end sales process in our IT systems. Therefore you will work close together with the AMS marketing and IT team;
    • Ensure that the sales pipeline is filled with opportunities at various stages of the sales cycle;
    • Implement methods and procedures to enhance the conversion process;
    • Closely collaborate with the program and academic directors of each Executive Master to boost conversion.
       
  • Develop product- and market intelligence
    • Understand the nature of our products and be able to convey their unique value to the target customer;
    • Work in tandem with our marketing department and contribute to the creation of the promotional material such as brochures, banners, website and marketing campaigns.
       
  • Recruitment & representation
    • Create and coordinate targeted recruitment initiatives such as info sessions, campus tours, webinars, etc. in collaboration with program directors and measure their impact/success rate;
    • Be the first point of contact for students who have an interest in our school and increase the conversion rate for interested students to become applicants;
    • Assess applicants’ eligibility and make recommendations on the best fit master programs;
    • Prepare and support program directors for representation at national and international fairs.
       
  • External and internal networker
    • We strongly believe that our participants are our best brand ambassadors. That is why, together with the program directors, you will connect with, select and lead a group of student ambassadors to assist you in the recruitment process;
    • Network and collaborate with other sales functions in the organization to support and learn from each other and increase overall sales performance;
    • Network on events to generate leads for the Executive Masters portfolio.
       
  • A true host for our participants on Campus
    • You are eager to help our students in every way;
    • Assist the Executive Master Team in hosting participants on campus during their learning journey;
    • Connect with campus management to ensure a flawless experience for our participants on campus;
    • You collaborate with your Executive Master colleagues to ensure a top-learning experience.

 

Profiel

  • You have a Bachelor or Master’s degree;
  • You are fluent in English and Dutch. Knowledge of other languages is a plus;
  • Advisory selling comes naturally to you;
  • Speaking to individuals and to a larger audience fuels your energy;
  • You can identify opportunities, negotiate win-win situations and know how to relate to our target audience;
  • You set ambitious goals and work to exceed them;
  • You are a team player and can easily interact with diverse stakeholders (students, academics, companies, and partner institutions);
  • You are tech savvy and ideally have experience working with CRM systems (hubspot);
  • Numbers pose no problem and you are able to compile insights, analyze data and develop reports;
  • You are willing and able to work regularly during evening hours and weekends as needed (we serve an executive audience that is available after hours);
  • You are a self-starter, who exhibits creativity and an innovative mindset.

 

Aanbod

You will be part of one of the world’s leading international management schools. Our organizational culture is warm and open-minded with ambitious and driven colleagues. Our aim is to further internal relationships and to make work fun.

Our customers and many of our staff members come from every corner of the globe, giving AMS a strong international vibe.

Ours is a highly flexible work environment where you can expect a great deal of autonomy and room for deploying and developing your own entrepreneurship. This will allow you to create the work–life balance that works for you.

You will work in a hip and sustainable environment in the very heart of Antwerp. Check out our campus tour video (see link).

Besides an appealing salary with benefits, AMS offers you the opportunity to further develop your skills and to grow as a professional.

Our motto truly encapsulates what we represent: ‘Opening minds, to impact the world’

In sum, a job that has an impact!

 

Interesse? 

Send your resume and motivation letter via this link to

Victoria Hermans, HR Officer.

Boogkeers 5

2000 Antwerpen

België

Application process?

  • You can apply via the application link. Resume and motivation letter are required;
  • A first interview;
  • An online assessment and a written assignment to be completed at home;
  • A second interview with two potential new colleagues.

Voor meer informatie:

Bel Victoria Hermans op 03 265 93 53

Check de vacature op de site van Antwerp Management School

 

 

HR Talent & Learning Specialist

We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software and services. More than 900 colleagues are working together from our headquarters in Belgium and affiliates in the Netherlands, France, Germany, USA, UK, China, Spain, India and Brazil.

Are you passionate about translating talent strategies and workforce dynamics into meaningful projects? Do you enjoy building a Leadership development program?

Are you eager to build a Talent Management Center in a fast-growing company?

Look no further, become a Talent Management Specialist at OMP! Read on to discover how to join our HR Talent Management team.

Your challenge

As a HR Talent and Learning Specialist, your focus will be on rolling out our talent management strategy and frameworks while ensuring consistency on a global level. People are our most important asset, and you’ll support the creation of a happy and productive workplace and the further development of our OMP employees. You will act as an ambassador, build relationships, and initiate and execute projects to ensure our employees and company are future proof.

You are responsible for:

Identifying, developing, and coordinating learning & development initiatives, such as personal and leadership development journeys, rolling out and reviewing the leadership program, expert development programs, etc.
Supporting the development and design of the Talent Center, establishing internal talent mobility processes, and managing talent-related projects.
Promoting corporate values and shaping a positive culture. You will be a trusted advisor for everyone within the company.
Supporting the organizational design and leadership structure in line with OMP’s vision as we continue to grow.
Maintaining our wellbeing processes and initiating actions that stimulate sustainable employment and individual wellbeing support.

Your team

As our new Talent & Learning Professional, you’ll be part of the Talent Management team which, in turns is part of our Global HR team. You will report directly to the HR Talent Management Manager, and will work closely with the colleagues of the HR Talent team, the Training & Documentation team, Communication colleagues, and our external and internal trainers.

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor’s or master’s degree.
  • At least 5 years of experience within the scope of Learning & Development and/or Talent Management.
  • The ability to translate the company’s strategy into a future proof vision on Learning & Development, while building strong networks across all levels of the organization.
  • A creative and independent way of working that fits perfectly into a fast-paced environment.
  • Proven coaching (and conflict resolution) skills.
  • Excellent communication skills in English and Dutch.
  • Natural multitasking skills, enabling you to juggle competing priorities, diverse audiences, and challenging environments.
  • Excellent command of MS Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel).
  • A flexible and creative can-do mindset

Bonus points if you have:

  • A specific education in learning & development
  • Experience with change management projects

Soft skills

  • Team player
  • Structured
  • Organized
  • Eager to learn
  • Flexible
  • Can-do attitude
  • Hard skills:
  • MS Office
  • Learning & Development

Language skills

  • Required: English Dutch
  • A plus: Any other language 

Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Talent comes in many forms and we embrace skills of all kinds. We believe there are many ways to create value, and each person’s input is beneficial. So, we give you every opportunity to keep growing with a personalized training program and talent-oriented coaching, adapted to the employee’s talents, background, and experience.

Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best

More info

 

 

Learning & Development Officer

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het opleidingsaanbod van de bedienden. Dit betekent dat je contact houdt met bestaande leveranciers, je actief op zoek naar gaat nieuwe partners en/of tools.
  • Administratief hou je alle opleidingen bij in ons LMS systeem en hou je nauw contact met de boekhouding. Je organiseert zelf de opleidingen of schrijft medewerkers in voor externe opleidingen. Je volgt de deelnemers op (informatie delen, uitsturen van reminders, opvragen evaluaties,…).
  • Op basis van de jaarlijkse evaluaties, de noden van de organisatie en conform de wettelijke bepalingen ga je een trainingskalender samenstellen. Je gaat hiervoor samenzitten met de HRBP’s van elke business unit. Samen bepaal je wat er op de planning komt te staan en hoe dit ervoor gaat zorgen dat elke werknemer optimaal kan ingezet worden.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het uitwerken en up-to-date houden van ons onboarding programma en je denkt creatief na over het uitwerken van de opleidingsplannen van onze nieuwe medewerkers. Als ambassadeur van de VPK Academy zorg je ervoor dat mensen zin krijgen om te leren en je zorgt ervoor dat ons opleidingsaanbod gekend is binnen het bedrijf.
  • Daarnaast zijn er nog een waaier aan taken die voor de nodige afwisseling zorgen: aanvragen subsidies, sociale balans, opzetten van interne acties en events (sportwedstrijden, feestjes, health @ work,...
  • Ons L&D departement zal 2 collega’s tellen, die in tandem werken en mekaars back-up zijn. De HR manager is jouw coach.
     

Wat is jouw profiel?

  • Je hebt minimaal een Bachelor opleiding genoten
  • Ervaring in L&D is een plus
  • Je bent inspirerend en communiceert vlot
  • Administratie bekijk je als een fijne afwisseling
  • Je bent creatief met digitale insteek en organisatorisch/administratief sterk

 

Zin gekregen om erin te vliegen? Neem dan snel contact op met ons!

 

 

 

Learning & development account manager


Word jij ook gedreven door het stimuleren van performantie in teams en organisaties? Wil jij in organisaties het verschil maken en met je klant iets opzetten met blijvende impact? Kan je voor niets minder gaan dan ‘high impact, high-quality’ leerinterventies?

Ben jij trots wanneer je een project perfect aflevert en de (interne en externe) klanten tevreden zijn? Word jij warm van de vele (online) contacten die je dagelijks hebt met klanten en collega’s?

Stuur dan onmiddellijk je CV en een woordje uitleg naar jobs@thetippingpoint.be 

Wat zoeken wij

Als ‘Learning & development account manager’ adviseer je onze klanten in hun leerbeleid (van soft skills) en zet je samen met hen leerinterventies en -trajecten op. Dat kan gaan van classroom trainingen tot complexe en blended trajecten op maat. Je begeleidt de klant van A tot Z, samen met een aantal van onze L&D professionals. Daarvoor mag je rekenen op een ervaren ploeg van (interne & freelance) trainer-consultants & een groep gedreven Learning Architects en Projectmanagers.

Jouw verantwoordelijkheden worden opgesplitst in een drie domeinen:

  • De core (80%) bestaat uit het implementeren van leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat) bij klanten en prospects. Je bent/wordt daar het aanspreekpunt voor jouw klanten(portefeuille):
    • Je analyseert de huidige (leer)situatie bij de klant (of prospect) en brengt de (leer)doelstelingen in kaart.
    • Je vertaalt dit naar offerten op maat en doet hiervan de opvolging.
    • Je implementeert en coördineert leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat), al dan niet met ondersteuning van een Projectmanager.
    • Je onderhoudt jouw klantenportefeuille door regelmatig contact via meetings en calls.
    • Je breidt jouw klantenbestand uit door het opvolgen van allerlei leads en het voeren van commerciële gesprekken (of intakes).
  • Je evolueert naar een ‘uithangbord’ van The Tipping Point en bouwt een stevig netwerk uit (10%):
    • Je bent aanwezig op interne en externe events.
    • Je onderhoudt je eigen klantenportefeuille en laat deze stelselmatig groeien.
    • Je stelt alles in het werk om een partnership op te bouwen met je klanten
  • Je werkt intern mee aan een aantal optimalisatieprojecten (10%): van brainstorms over processen tot het organiseren van events en feestjes.

Wie ben jij?

Om ‘high impact, high-quality learning experiences’ te kunnen implementeren bij klanten, moet je uiteraard al heel wat in ‘jouw rugzak’ hebben steken. We hebben hieronder opgedeeld wat voor ons echte ‘musts’ zijn en wat eerder ‘nice to have’ is.

  • MUST?
    • Een gepassioneerde, maar vooral doorwinterde professional met minimaal 7 jaar ervaring in het bedrijfsleven én consultancy.
    • Een uitgebreide kennis van de vakgebieden H.R. en L&D: we moeten je niet uitleggen wat een performance management cyclus is, wat Kirkpatrick te maken heeft met Thalheimer, wat het verschil tussen een LMS en LXP of welke elementen een rol spelen in ‘transfer for learning’.
    • Je hebt uiteraard ervaring in accountmanagement.
    • Klantgerichtheid, ‘getting things done’ & accountability zijn voor jou vanzelfsprekend.
    • Je durft te experimenteren met tools en omschrijft jezelf als ‘digital savvy’.
    • Perfecte kennis van het Nederlands en je drukt je vlot uit in het Engels en het Frans. Zowel naar klanten als naar collega’s toe.
  • NICE TO HAVE?
    • Ervaring in het werken met Mac vergemakkelijkt het proces.
    • Tweetaligheid (NL/FR).
    • Het kunnen faciliteren van workshops en (online) trainingen.
    • In een vakgebied dat steeds meer digitaliseert, is extra kennis van online leren zeker een ‘added value’.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een netwerk van gedreven en ervaren L&D professionals die zowel tijdens als na de uren het beste van zichzelf geven 😊.  Een organisatie die een label op de markt wil zetten en alles doet om die ‘high impact, high-quality learning experience’ te deliveren.
  • Een trotse, waardengedreven & warme organisatie met korte communicatielijnen waar levenslang leren voorop staat.
  • Maar naast die positieve randvoorwaarden leggen we je ook graag in de watten en mag je je natuurlijk ook verwachten aan een interessant salarispakket, een bedrijfswagen, een Macbook, een iPhone, 32 dagen verlof, eco- en maaltijdcheques, een inspirerende werkomgeving in het centrum van Mechelen én uitgebreide mogelijkheden tot thuiswerk.


Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.

Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving?

Stuur je CV en motivatie naar jobs@thetippingpoint.be

The Tipping Point team
Mechelen

HR Officer Learning & Development


Over  Veolia Belux 

Veolia Belux, een dochteronderneming van de Veolia Groep, biedt haar publieke en privé-klanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. Veolia Belux helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro.

Functieomschrijving

Wij zijn dringend op zoek naar een enthousiaste HR Officer Learning & Development ter uitbreiding van ons collegiaal L&D team.

Jouw takenpakket zal onder andere bestaan uit :

  • Je wordt administrator van ons Learning Management Systeem (LMS). Dit wil zeggen dat je bereid bent om expert te worden hierin.  
  • Je wordt gebrieft door de HR Business Partners over nieuwe opleidingsprojecten en gaat zelfstandig verder: deelnemers uitnodigen, zalen boeken, aanwezigheidslijsten, evaluaties opvragen, … 
  •  Na de opleiding zorg je ervoor dat je de opleiding kan afsluiten in LMS en je de juiste documenten hebt voor subsidieaanvragen van jouw dossiers.
  • Samen met je collega’s HR Officer beheer je de Veolia Academie mailbox : Je  beantwoordt zo veel mogelijk opleidingsaanvragen of stuurt deze door aan de juiste collega waar nodig.
  • Je werkt mee aan de rapporteringen: maandelijkse rapporten van de verplichte training voor de business, rapporten op vraag, jaarlijkse rapporten, ...
  • Je helpt je collega’s mee voor rapporteringen aan de FOD Mobiliteit.
  • Wanneer je ingewerkt bent, organiseer je zelfstandig jaarlijks verplichte wettelijke opleidingen of terugkomende opleidingen uit onze opleidingskalender.
  • Je neemt met plezier contact op met interne of externe contacten op verschillende niveaus.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan onze HR Business Partners en HR Manager.
  • Je rapporteert aan de HR manager.

Functie-eisen

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt ervaring met Learning Management Systemen (Cornerstone). Of kan dit snel onder de knie krijgen.
  • Je durft initiatieven nemen, kan zelfstandig functioneren en je komt organisatorisch sterk uit de hoek.
  • Je werkt graag nauwkeurig.
  • In onverwachte situaties reageer je snel en creatief en stel je je flexibel op.
  • Je kan in een breed takenpakket de nodige prioriteiten stellen tussen de vele verantwoordelijkheden en behoudt een helicopterview van je projecten.
  • Je hebt geen probleem met ad-hoc taken, je bent proactief en stressbestendig.
  • Je hebt een sterk coördinatievermogen en houdt van werken met veel interne en externe contacten op verschillende niveaus.
  • Je werkt graag autonoom maar bent ook een teamplayer, je helpt je collega’s graag als dat nodig is.
  • Je bent sterk in basissoftware zoals MS Office of Google en werkt graag met digitale tools.
  • Om deze rol goed uit te voeren, gaat de voorkeur uit naar iemand met een uitgebreide werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels.

 

Aanvullende informatie

Wij bieden een uitdagende en afwisselende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is. Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met mooie extralegale voordelen, een cafetariaplan en veel vakantiedagen.

As an inclusive company, Veolia is committed to diversity and gives equal consideration to all applications, without discrimination.

 

Solliciteren

Dit kan via de website van Veolia

 

 

This is what you tell people at parties 🙋‍♀️

“I work at one of the fastest-growing tech companies in Europe. With GoodHabitz and our customers, I’m on a mission to get all the employees of our customers excited about learning. We already offer the very best learning solution for employees, teams and managers that want to make a real difference in their organisations and establish an actual learning environment. I’m part of a young and ambitious team that fulfils a central role within GoodHabitz. We’re continually working to surprise our customers and their employees with results that help GoodHabitz to keep growing.”

“As a Customer Success Manager (Coach), I help Small Enterprise customers to motivate/activate their employees to make actual and structural use of our online training courses. I work to boost the usage of our online courses by helping our customers to integrate GoodHabitz within their company culture, L&D strategy and internal marketing plan. I support my clients to effectively implement GoodHabitz within the organisation by sharing best practices from our customer base, suggesting internal marketing campaigns, multichannel events and communication. I’m part of an amazing team who support me with guidance, processes and best practices but I’m highly independent and proactive in managing my customers to achieve our company objectives.”

This is what you’ll be doing 🔨

You will be responsible for a group of customers and will be the initial point of contact for our internal contact persons. At the start you will help customers with the implementation phase. You will ensure that as many participants as possible get access to the online training courses, through driving communication campaigns together with the customer. Afterwards, you will meet virtually once every three months. You will monitor the usage of the online training courses and discuss the results with your contact person. In consultation with the customer, you will initiate and organise activities within their organisation, as well as virtual inspiration sessions. These have the aim to make as many people as possible interested in GoodHabitz' ideas and to encourage the usage of the online training courses within the organisation.

Requirements

We are looking for an inspiring Customer Success Manager - “Coach”. This is a very independent job that suits an all-around talent with a unique blend of account management, internal communication and people engagement skills. Of course, you must love the L&D field!
 

  • You are perfect for this job because
  • You have a first years of work experience in internal communication, Human Resources Consulting and people engagement, or in the L&D field.
  • You are an inspiring individual with an affinity with commerce, IT and our vision on online training courses.
  • You have experience in customer success.
  • You have a fair dose of empathy which enables you to interact at different levels and be a serious, but pleasant discussion partner for everyone.
  • You have an excellent command of Dutch, English and French.
  • Are you not fluent in French? No problem, we will make sure that you will improve yourself in no time with training and courses!
  • You are able to work independently and maintain maximum concentration.
  • You are customer-oriented, solution-oriented and able to cope with stress.
  • You are comfortable in doing virtual meetings and give presentations or inspiration sessions online for (large) groups of people.
     

Benefits
 

  • BenefitsOur offer 💰
  • A full-time contract of 40 hours per week
  • A competitive salary and expense allowance for transport / travel
  • A young and dynamic team made by passionate employees
  • A wonderful and innovative working environment in Antwerpen
  • Company MacBook, iPad and iPhone
  • Apply today! 🚀If you’ve been reading all of the above with an ever-growing smile on your face, then we’re ready to meet you! Please send your cover letter and CV in English to katrien.beeckaert@goodhabitz.com

Functieomschrijving

Blink jij uit in het ontwerpen van doortastende ontwikkelingsprogramma’s? En wil je anderzijds jouw expertise aanwenden om continu bij te dragen aan initiatieven waarin het talent van iedere medewerker vanaf de eerste werkdag kan schitteren? Weet jij anderen te inspireren met jouw visie op onboarding en development? En heb je zin om mee je je schouders te zetten onder de ambitie om Pfizer Puurs te laten groeien tot de meest aantrekkelijke, diverse en inclusieve werkgever? Dan ben jij de M/V/X die wij zoeken!

  • Jij bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke vormgeving van het onboardingsprogramma.

  • Zowel de pre-boarding, de onboarding gedurende het eerste werkjaar, de postboarding en de reboarding vorm jij om tot een aantrekkelijk doortastend programma.

  • Doordat je een sterke nodenanalyse kan maken en op de hoogte bent van verschillende didactische werkvormen is het aanbod innovatief, effectief, gedifferentieerd en afgestemd op de leer- en organisatienoden.

  • Je creëert een veilige leeromgeving zodat collega’s zich kunnen ontwikkelen, hun job vol vertrouwen en veilig kunnen uitvoeren. Om dit te realiseren werk je nauw samen met de core business, de trainers, de centrale en decentrale trainingsorganisatie en het administratief team.

  • Om goed te weten wat de noden zijn, ben je een sterke netwerker, als leerontwerper ben je ook een sterke communicator en inspirator.  

  • Innovatie schrikt je niet af, integendeel: je vertaalt nieuwe inzichten en didactische principes door en creëert leertrajecten die jouw interne stakeholders omschrijven als 'het neusje van de zalm'.

 

Afdeling

Je bent werkzaam in de Technical Learning afdeling binnen Operational Excellence en rapporteert aan de Technical Learning Program Lead.

 

Bedrijfscultuur

Je komt terecht in een sterk lerende cultuur waarin ownership en teamwerk belangrijk zijn. Leren van elkaar en samenwerken om tot het beste resultaat te komen kenmerkt onze afdeling. Dankzij gepaste leeroplossingen zorgen we ervoor dat collega’s hun job met zelfvertrouwen uitvoeren in een steeds dynamische veranderende omgeving.

 

Functieprofiel

Must

  • Master opleiding in pedagogische wetenschappen of in een wetenschappelijke discipline:  industrieel ingenieur, burgerlijk ingenieur, bio ingenieur, (industrie)apotheker

  • Ervaring in opzetten van training programma’s van grote doelgroepen (bepalen van inhoud, ontwikkelen van materiaal of geven van trainen)

  • Leernoden in kaart kunnen brengen en geschikte oplossingen uitwerken

  • Sterk stakeholder management

  • Excellent project management

  • Goede beheersing van het Nederlands

  • Sterke interpersoonlijke & communicatieve vaardigheden

  • Teamplayer

Nice to have

  • Ervaring in een vergelijkbare functie

  • Ervaring in een GMP omgeving

  • Ervaring met change management

  • Kennis van Adult Learning

  • Kennis van e-learning ontwikkeling

 

Aanbod

 

  • Contract van onbepaalde duur

  • Andere voordelen: hospitalisatie-en groepsverzekering, bedrijfsrestaurant, fietsplan, eco- cheques, meer dan gemiddeld aantal verlofdagen, goede worklife balance.

  • Grootste productie-en verpakkingssite van Europe binnen het Pfizer netwerk

  • Snel veranderende & hoogtechnologische omgeving

 

Solliciteren

 

Training coordinator

 

 

Imec Academy is hiring! Use your administrative superpowers and be part of the story to make our talents at imec grow and be the best version of themselves!


What you will do


You will be part of the team that develops the talent development and learning strategy, to enable our talent to be the best they can be. You provide organizational support to the team in all domains of our activities. This includes:

Ensuring smooth on-site training events, enabling impactful learning experiences.

  • Scheduling courses and events, and follow-up of registrations in our LMS (Cornerstone On Demand)
  • Managing certifications for compliance and safety training in our LMS.
  • Acting as the SPOC for practical support to both internal/external facilitators and internal/external participants.
  • Preparing event and training logistics (rooms and online/on-site learning material).
  • Collecting learner related data and follow-up of our learning KPIs.
  • Following up on training evaluations and actively supporting training development.  
  • Writing internal communications and updating our website.
  • Implementing process improvements in the domain of Learning & Development.
     

What we do for you

As the trusted R&D partner of companies, start-ups and academia, research and innovation are in imec’s DNA. We combine leadership in chip technology with expertise in a broad range of applications to lay the foundation of smarter cities, cleaner energy and improved and preventive healthcare. With your talent, passion and expertise, you’ll be part of a team that makes the impossible possible. At imec, we shape the technology that will determine the society of tomorrow. 

  • When you join imec, you can expect:
  • A multicultural company, with abundant opportunities to contribute and have a positive impact.
  • A committed and inclusive employer (http://www.imec-int.com/en/careers#diversity).
  • A flexible, open and informal work environment combined with a strong drive for excellence.
  • An opportunity to contribute to solutions with large societal challenges.
  • We are embarking a journey to transform our learning approach. Together with the HR community, we will explore the need of building skills taxonomies, VR and AR programs, and experiment with cohort-based learning and learning in the flow of work. Hence, multiple opportunities to learn, explore innovative learning solutions and tools.
  • A highly skilled HR team and a strong partnership between HR and our business units.
  • Appreciation for your energy and commitment by means of an attractive and market appropriate salary with many fringe benefits. 

 

Who you are

  • You have a bachelor’s degree and relevant experience in a role with a strong organizational and administrative focus, ideally in the domain of Learning & Development.
  • You work independently, efficiently and accurately.
  • You like to tackle many different challenges on the practical, organizational and technical front.
  • You are tech savvy and know how to arrange the practical meeting set-up for different types of computers (VGA, HDMI, audio,...).
  • We would really welcome some knowledge of/interest in programming (HTML and CSS), InDesign and Photoshop. 
  • You are familiar working with CSOD (Cornerstone On Demand), SAP SF, Workday or any other LMS.
  • You interact fluently and professionally with internal and external customers and trainers. 
  • Your English is proficient, your Dutch good (or you are willing to learn).

 

More

 

 

Learning and Development Lead

 

Over Vynova Group

Vynova is een toonaangevende Europese producent van chlooralkali-producten en PVC. Met productievestigingen in vijf landen en meer dan 1.250 toegewijde medewerkers, halen we een jaaromzet van 830 miljoen euro. Hoewel we een jong bedrijf zijn, kunnen we voortbouwen op tientallen jaren ervaring als onderdeel van grote internationale chemiegroepen. Bij Vynova streven we naar een respectvolle, aangename werkomgeving en staan we voor een cultuur van continue verbetering en persoonlijke ontwikkeling.

 

Functie

Als Learning & Development Lead zorg je voor een overkoepelend beleid op vlak van Learning & Development initiatieven. Je optimaliseert deze verder, deelt en rolt ze uit om de competenties en inzetbaarheid van alle medewerkers op de Tessenderlo-site te garanderen en te vergroten.

Taken:

  • Je faciliteert, coördineert en werkt nauw samen met de leidinggevenden van de verschillende afdelingen, instructeurs en HR Business Partners. Je fungeert als coach en advisor voor medewerkers die leertheorieën en -processen in de praktijk moeten omzetten;
  • Je helpt afdelingen op weg om Learning & Development beter te gaan organiseren binnen elke afdeling (door het gebruik van werkvormen, opzetten van peter/meterschap,…);
  • Je maakt deel uit van en je volgt strategische projecten op om tijdig en efficiënt Learning & Development mee te integreren in het projectplan (bv. nieuwe opstart nieuwe installatie – je focust hierbij op het klaarstomen van medewerkers voor deze nieuwe processen/taken);
  • Je rolt actieplannen uit rond Learning & Development (LMS tool, professionaliseren en didactisch ondersteunen van instructeurs,…) in lijn met de strategische doelstellingen van de site;
  • Je bent het centraal aanspreekpunt voor leidinggevenden, instructeurs, trainers en HR m.b.t. leren & ontwikkeling;
  • Je geeft opleiding aan leidinggevenden, trainers en instructeurs rond didactische vaardigheden;
  • Je werkt een strategie uit rond leren en ontwikkelen in samenspraak met het Site Management Team. Je implementeert dit opleidingsbeleid en je zet initiatieven op met oog op de verdere uitbouw van een leercultuur;
  • Je faciliteert de samenwerking tussen de verschillende afdelingen m.b.t. Learning & Development, je onderhoudt en zet een ‘lerend’ netwerk op waarin L&D initiatieven en ervaringen kunnen gedeeld worden;
  • Je blijft in contact met externe aanbieders van trainingen om een trainingsportfolio voor Vynova uit te werken en een stabiele lange termijn relatie op te bouwen;
  • Je blijft op de hoogte van de nieuwe trends en technologieën (bv. digitalisering) op het gebied van leren en ontwikkeling;
  • Je rapporteert aan de Site Manager.

 

Profiel

  • Je beschikt over een Masterdiploma in Pedagogische Wetenschappen (bij voorkeur onderwijs- en opleidingskunde);
  • Je beschikt over 3 tot 5 jaar ervaring, idealiter in een productieomgeving;
  • Je bent expert in Learning & Development en hebt idealiter affiniteit met techniek/productie;
  • Je hebt een strategische focus en ervaring in het uitwerken van een opleidingsbeleid, maar kan ook pragmatisch werken;
  • Je bent sterk analytisch en organisatorisch ingesteld en hebt sterke project skills;
  • Je bent gericht op samenwerking en weet medewerkers te coachen en ontwikkelen;
  • Je hebt affiniteit met didactiek, leertools (LMS) en met het ontwikkelen van leeractiviteiten ( training, intervisie, coaching, ….);
  • Je bent veiligheidsbewust en draagt een sterke veiligheidshouding uit.

 

Wij bieden

  • Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.

 

Contact

Heb je interesse in deze functie? Aarzel niet en solliciteer via www.vynova-group.com

Indien je nog vragen hebt, kan je contact opnemen met Liesbeth Ponet op +32(0)13 610 260 of via liesbeth.ponet@vynova-group.com

 

 

HR Business Partner Learning & Development

 

Over Veolia Belux 

Veolia Belux, een dochteronderneming van de Veolia Groep, biedt haar publieke en privé-klanten een compleet gamma milieuoplossingen op het gebied van water, afval en energie. Veolia Belux helpt haar klanten om hun milieu-impact te verminderen en zo in te spelen op de klimaat noodsituatie. Veolia Belux is aanwezig in heel België, stelt 4.200 mensen tewerk en heeft een omzet van 800 miljoen euro.

 

Functieomschrijving

Als lid van ons Learning & Development Team ben je verantwoordelijk voor het verder uitwerken van ontwikkelingsinitiatieven en de uitrol van nieuwe opleidingstrajecten voor onze medewerkers.  Op basis van de behoeften van de business ga je individuele en collectieve programma’s opbouwen die de verdere ontwikkeling van onze medewerkers ondersteunen.

 

Jouw taken

  • Je analyseert aanvragen van management, teams en individuele medewerkers. In dit kader begeleid je soms zelf leerinitiatieven (vb coaching, workshops) of ga je samen op zoek naar een goede methodiek of externe partner.
  • Je neemt initiatieven om een leercultuur in de organisatie mee vorm te geven.
  • Je brengt als leeradviseur meerwaarde vanuit ontwikkelen en leren, zowel op individueel als gemeenschappelijk niveau.
  • Via je netwerk van HR en andere collega’s blijf je op de hoogte van de ontwikkelingsbehoeften van medewerkers en maak je op basis hiervan een aantrekkelijk leeraanbod.
  • Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en implementatie van nieuwe leertrajecten, bv. opleidingen voor chauffeurs, contactcenter medewerkers, omgaan met gevaarlijk afval, …) en werkt zo mee aan de verder ontwikkeling van de Veolia Academy.
  • Je creëert samen met collega’s inspirerende seminaries en opleidingsevents voor kaderleden.
  • Je ontwikkelt de samenwerking met externe partners door een netwerk op te bouwen van coaches dat ons kan ondersteunen.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een universitair diploma of 5-8 jaar ervaring als HR Generalist of L&D Specialist.
  • Je bent sterk vertrouwd met leerprincipes zoals participatief werken en ervaringsgericht leren, alsook met leer- en ontwikkelingsinitiatieven.
  • Je hebt ook al ervaring met Learning Management Systemen. Kennis van Cornerstone is een grote troef.
  • Je bent mobiel om op de verschillende Veoliasites te werken over heel België, je uitvalsbasis zal Brussel zijn.
  • Je bent een uitstekende teamplayer.  Je neemt graag initiatieven om nieuwe processen te implementeren.  Je pakt de zaken actief aan.
  • Je bent vlot tweetalig Frans – Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels
  • Je beheerst de Microsoft Office tools en de Google tools
     

Ons voorstel

  • Wij bieden een uitdagende en afwisselende job in een dynamische & vlotte werksfeer waarbij je kan rekenen op een degelijke interne opleiding binnen een internationale groep die volop in ontwikkeling is.
  • De kans om je eigen functie vorm te geven en met het team het learning & development beleid uit te werken.
  • De mogelijkheid om mee te bouwen aan een leer-en ontwikkelingscultuur. Werken in een omgeving die “medewerkers ontwikkelen” als één van de belangrijkste management principes naar voor schuift.
  • Wij voorzien een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen, inclusief een bedrijfswagen.

 

Meer info 

 

 

Trainee Digitale Leeroplossingen


TinQwise is geëvolueerd van een zuiver maatwerk bedrijf, naar een specialist in het aanbieden van creatieve leeroplossingen op basis van een solide, in-huis ontwikkeld Learning Experience Platform (Saas-oplossing), naast andere tools waar onze klanten graag mee werken. In onze groei zijn we continu op zoek naar gedreven jonge mensen die onze oplossingen en services naar een steeds hoger niveau kunnen tillen. En daar hoor jij als ‘Trainee Digitale Leeroplossingen’ ook bij!

 

Wat houdt deze functie juist in?

Wat doe je dan precies als Trainee Digitale Leeroplossingen? Je werkt steeds in teamverband met projectleiders, leerspecialisten, implementatiespecialisten, creatieven en customer succes managers om impactvolle leeroplossingen voor de klanten en prospecten uit te denken en vorm te geven. Je kan overal in de customer journey ingezet worden: van nieuwe marktsegmenten helpen onderzoeken, over coole leerconcepten uitdenken naar het in detail uitwerken van leermodules tot het ondersteunen van klanten bij en na de implementatie. Zo kan je van project tot project een andere rol invullen en groei je razendsnel uit tot een breed gevormde consultant in digitale leeroplossingen.

En oh ja, waarom we dit een ‘trainee’ functie noemen? Welnu, om jou als young potential alle ruimte en kansen te geven om te groeien en te ontdekken. Om je de mogelijkheid te geven doorheen ons bedrijf te roteren in verschillende rollen. Zo kan je na een jaartje gericht mee kiezen hoe je je carrière binnen TinQwise verder vormgeeft, in de diepte of in de breedte.

 

Wat heb je te bieden?

Jouw IQ …

  • je bent recent afgestudeerd in een richting die bij onze kernactiviteiten aansluit, bijvoorbeeld
    • Opleidings- en onderwijswetenschappen, Onderwijskunde, Psychologie, …
    • Productontwikkeling, industriële vormgeving, service design...
    • Taal- en letterkunde, toegepaste taalkunde, ...
    • Communicatiewetenschappen, meertalige professionele communicatie, cross-media management …
    • Human Resources Management, Sociaal Economische Wetenschappen, bedrijfsmanagement …
    • Webdesign, UX/UI Design, gamification, toegepaste informatica …
  • je hebt affiniteit met leren of wie weet zelfs met instructional design
  • je bent in staat om projectmatig te werken en deadlines te halen
  • je hebt een analytische geest en een scherp oog voor detail
  • je neust graag rond in allerhande software en apps, ‘digitaal’ is jouw tweede natuur.

Jouw EQ…

  • je neemt graag initiatief en bent flexibel
  • je vindt het geweldig om samen met een projectteam nieuwe dingen te ontwikkelen
  • je wil graag complexe zaken vertalen naar heldere boodschappen, intern en naar je klanten toe
  • je leert graag bij van collega’s vakspecialisten.
  • je houdt ervan je mouwen op te stropen en gas te geven

Wat bieden we jou ?

  • een voltijds contract – van onbepaalde duur - met een volwaardig loonpakket (dus geen onbetaalde stage!)
  • een mooi persoonlijk opleidingsbudget van 1000€ per jaar
  • een toffe, relaxte werkomgeving met heerlijke koffie en een dakterras met uitzicht op het MAS.
  • flexibiliteit in werkuren en werkplek, afwisselend op kantoor en thuis werken is ons nieuwe normaal.
  • een hoop leuke uitjes en teambuilding activiteiten
  • onbeperkte doorgroeimogelijkheden, in de breedte of in de diepte, binnen België of op groepsniveau.

 

Sprong wagen?

Interesse? Stuur zo snel mogelijk een e-mail met motivatie plus je CV naar kristin.aerts@tinqwise.com.

Met grote nieuwsgierigheid kijken wij uit naar jouw inspirerende sollicitatie-aanpak!

Kan je al niet wachten om ons beter te leren kennen? Volg ons dan zeker op LinkedIn om op de hoogte te blijven van al onze ontwikkelingen!

 

 

ERVAREN PROJECTMANAGER E-LEARNING

 

Epyc groeit. We hebben daarom nood aan versterking en zoeken een ervaren projectmanager e-learning.

 

WIE WIJ ZIJN

Epyc is de grootste onafhankelijke speler in België op het vlak van e-learning op maat. Sinds het ontstaan van Epyc als spin-off van de K.U.Leuven in 2001, maken we e -learningcursussen, serious games, oefenplatformen en LMS-systemen voor bedrijven als Total, Aquafin, VDAB, Le Forem, Eandis, Electrabel, Federgon, en vele anderen.

Ons team telt 25 medewerkers, stuk voor stuk uit het juiste hout gesneden. In Epyc-termen houdt dat in: enthousiaste, leergierige doorzetters, jong van geest, positief ingesteld en met zin voor humor …

 

JOUW ROL

Je leidt een project van begin tot einde en bent daarbij hét aanspreekpunt voor alle betrokken partijen: de klant, de vakexperts, de leverancier(s) en je projectcollega’s op kantoor.

Je zorgt ervoor dat het Epyc-raderwerk gesmeerd loopt en je grijpt in waar nodig. Vertraging, onvoorziene obstakels, technische complicaties, een afwezige collega, … Jij zoekt en vindt meteen de gepaste oplossing en communiceert daar duidelijk over met de collega's zodat iedereen vlotjes op de hoogte blijft van de wendingen binnen het project. Of beter nog: je kijkt zo ver vooruit dat je de problemen gewoon te snel af bent. Je anticipeert dus op vragen van je klant, obstakels en -komt-ie- “uitdagingen".

Verder ben je een echte spelverdeler: je stuurt de projectcollega's aan, motiveert hen om het allerbeste van zichzelf te geven en te streven naar een optimaal resultaat. Natuurlijk zorg je ervoor dat alles binnen de ingeschatte tijd en het vooropgestelde budget gebeurt. Maar je doet meer dan enkel de planning en het budget in de hand houden: je duikt waar mogelijk ook zelf in het project, je beoordeelt, denkt mee concepten uit, je stuurt bij, zodat je zelf 100% achter je projecten staat en wat we opleveren ook altijd die typische Epyc-stempel draagt.

Uiteraard werk je nauw samen met de andere projectmanagers en je teamlead om de project management expertise naar een hoger niveau te tillen. Samen zorgen jullie ervoor dat iedereen goesting heeft in onze creatieve leeroplossingen! Want bij ons gebeurt alles met goesting: onze klanten leren met goesting, en wij werken met goesting!

 

WAT WIJ VERWACHTEN

Goesting gekregen? Als projectmanager ben je een duizendpoot en krijg je energie van verschillende balletjes tegelijk in de lucht te houden. Je deinst niet terug voor obstakels op je projectpad en bezit de nodige change management capaciteiten om onze klantentevredenheid hoog te houden.  

Project management zit in je bloed. Uiteraard heb je de nodige geloofsbrieven, trainingen en ervaring. Maar we pinnen ons niet vast op één bepaald diploma of certificaat. Belangrijker is dat je er altijd naar streeft om alles in goede banen te leiden, te zoeken naar oplossingen en tevreden klanten te hebben.

Kennis en ervaring in agile, scrum, PMI of Prince 2 geeft je een streepje voor. Ervaring in e-Learning, pedagogie en IT zijn goed voor nog een paar extra streepjes. Maar wat een ab-so-lu-te vereiste is, is dat je enthousiasme uitstraalt, professionalisme en een goeie drive. Jij staat aan het roer van je projecten, jij bepaalt de spelregels, en dat moet er van afspatten!

 

JE NIEUWE HABITAT

Je komt terecht in een hechte groep van fijne en zorgzame collega’s, die er samen naar streven om de beste leeroplossingen te maken die er zijn. Dingen die de mond van onze klanten doen openvallen van verbazing; zo intuïtief, zo eenvoudig en cool, zo innovatief, terwijl er onder de motorkap een heel complexe, krachtige machine draait.

Het is onze missie om mensen met leuke leerervaringen goesting te doen krijgen om bij te leren en beter te worden. En daar help jij mee voor zorgen.

 

WAT JIJ VAN ONS MAG VERWACHTEN

Een bijzonder gevarieerde en uitdagende job, die je grotendeels zélf mag invullen, op basis van je kennis en ervaring.

Uiteraard een loon in functie daarvan, en de nodige werkmiddelen: laptop, smartphone, auto,… Verder ook lekkere koffie, ruimte voor ontspanning, grote flexibiliteit in waar en wanneer je werkt… the whole enchillada!

En het allerbelangrijkste: een bende fijne collega’s, die trots zijn op hun werk, hun team en hun bedrijf Epyc.

 

HOE SOLLICITEREN

Bel of email naar Julie, onze Teamlead Projectmanagement, voor een eerste kennismaking. Daarna stuur je haar je motivatiebrief en CV. Graag in die volgorde, want we pakken het persoonlijk aan, van bij de start. Succes! Tot snel.

Deze vacature is niet beschikbaar voor selectiekantoren, rekruteringsbureaus en headhunters.

Julie Rogiest: - 0486/92 74 28 - julie.rogiest@epyc.be

 

 

We are OMP, a game changer that optimizes supply chains of the world’s leading companies with our very own smart software.

Are you a natural people connecter? Good with language? And do you enjoy transforming technical information into understandable content?

Join our fun and dynamic team of documentation pioneers! Read on to learn more.

Your challenge

As a Technical Writer, your main focus will be getting customers and colleagues up to speed with our supply chain planning software by writing clear and user-friendly documentation. Having a strong affinity with continuous improvement, you will work in close collaboration with product experts and our software development teams to gather knowledge and information.

You are responsible for:

  • Keeping documentation up to date for colleagues and customers.
  • Continuously learning the new features of our software. Over time, you will become an expert and point of contact within the company.
  • Creating clear, understandable training material for interactive and e-learning courses. Your creativity will make every video, e-learning, and webinar a success.
  • Giving training to customers and colleagues, depending on your interest and qualifications.
  • Sharing best practices with your colleagues and building bridges between different teams to assure knowledge dissemination.
  • Taking ownership of your documentation projects and proactively aligning with the relevant stakeholders.

Your team

In your role as a Technical Writer, you will be the connection between the Training & Documentation team and one or more expert teams. These expert teams specialize in solutions for a specific industry or  business area.  

In addition, you will closely cooperate with our Product Design team. They drive OMP’s product road map based on a strong future vision and deep technological overview. Your combined expertise will inspire both internal and external stakeholders.

Your profile

We are looking for someone who meets the following qualifications:

  • A bachelor's or master's degree in languages, supply chain, (computer) science, engineering or similar by experience.
  • An excellent command of English (written and spoken) and experience in writing technical documentation
  • Strong affinity with IT 
  • You are analytical, work very accurately and independently.
  • Excellent communication skills with a good team spirit

 Bonus points if you have:

  • Experience within the supply chain planning domain
  • Teaching experience
  • Knowledge of any other language, for example Dutch, German, Spanish, or French

Soft skills

  • Communication Teamwork Passionate Connecting with stakeholders

Hard skills

  • Technical writing skills Teaching Analytical thinking Affinity with IT

Language skills

  • Required: English
  • A plus: Any other language

Your future at OMP

At OMP, we’re eager to find your best career fit. Our talent management program supports your personal development and empowers you to build a career in line with your ambitions.

Depending on your skills and preferences, a Technical Writer role provides you with the opportunity to grow in different directions, either in a product expert role, user engagement, teaching, or a management role.

Our offer

At OMP, we offer more than just a job. We put people first and inspire you to become the best version of yourself.

  • International: A growing global company, worldwide career opportunities, and multicultural teams
  • Benefits: An attractive salary package including an optional company car, a bike incentive program, additional extralegal vacation days, and other competitive benefits
  • Flexibility: Teleworking, flexible hours, and lots of autonomy
  • Lifelong learning: A custom training and development track, an extensive coaching program, and on-the-job learning
  • Empowerment: Room for initiative and creativity and an emphasis on entrepreneurship
  • Innovation: Encouragement to think differently through cross-team collaboration and innovation challenges
  • Well-being: A caring and inspiring environment, promoting a happy and healthy lifestyle through a wide range of facilities and activities
  • Teamwork: Join a team that lifts you up and learn from the best


Our company

We are OMP, a leading game changer in supply chain planning solutions. The world’s largest companies count on our smart software and services to optimize their supply chains.

Are you ready to join a team of 900 passionate, creative team players of over 40 nationalities? We work as one team from our head office in Belgium and regional offices in Brazil, China, France, Germany, India, the Netherlands, Spain, Ukraine, and the US.

We care for our people. True to our innovative spirit, we believe in growing talent and in boosting expertise. Our happy customers include Bridgestone, Johnson & Johnson, PepsiCo, Procter & Gamble, and Shell.

Want to learn more? Visit  careers.omp.com/our-company.

Apply now