Zit lesgeven in je DNA en heb je een brede kennisbasis in softskills?Sluit je aan bij Cordeel Group en neem de rol op je van Corporate Teacher, waar jouw expertise wordt ingezet om onze medewerkers te begeleiden in hun professionele ontwikkeling.
Juw Rol
Als Corporate Teacher bij Cordeel Group ben je de drijvende kracht achter onze soft skills trainingen. Jouw missie is het ontwikkelen en uitrollen van opleidingsprogramma's die onze medewerkers helpen in hun communicatie, leiderschap, teamwerk en andere essentiële niet-technische vaardigheden.
Jouw verantwoordelijkheden
Soft Skills Trainingen Ontwikkelen: Creëer boeiende programma's gericht op interpersoonlijke vaardigheden en professionele ontwikkeling.
Cross-afdeling Samenwerking: Werk samen met verschillende teams om de specifieke leerbehoeften te identificeren en daarop in te spelen.
Voortdurende Verbetering: Evalueer en verfijn trainingsprogramma's op basis van feedback en resultaten.
Persoonlijke Ondersteuning: Bied individuele begeleiding en ondersteuning aan medewerkers op hun professionele ontwikkelingspad.
Voortgangsrapportage: Monitor en rapporteer over de voortgang en impact van de trainingen.
Wat we zoeken
Ervaring. Je hebt een achtergrond in het geven van opleiding en trainingen, HR, psychologie of soortgelijk en hebt minstens 5 jaar ervaring in het geven van soft skills trainingen.
Goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Je leest en schrijft vlot, en kan je gemakkelijk uitdrukken in de drie talen
Teamplayer. Je beschikt over de kwaliteit om je collega's te motiveren en samen met hen aan de slag te gaan.
Communicatie. Je hebt de vaardigheid om je ideeën, standpunten en boodschappen op een heldere, overtuigende en gestructureerde manier te communiceren naar verschillende stakeholders.
Empathisch vermogen. Je bent in staat om jezelf in anderen te verplaatsen en hun perspectieven en gevoelens te begrijpen.
Flexibiliteit. Je hebt een sterk aanpassingsvermogen en bent in staat om snel te reageren en je aan te passen aan nieuwe omstandigheden wanneer deze zich voordoen.
Gedrevenheid. Je hebt een proactieve “make it happen”-mentaliteit en bent eindeloos energiek. Je bent doel- en resultaatgericht en hebt het vermogen om kalm te blijven in stresssituaties.
Plezier. Je hebt plezier in je werk en straalt dat uit naar je team en collega's. Je hebt een optimistische instelling en bent in staat om kansen te zien, zelfs in uitdagende situaties.
Als je niet volledig aan alle gestelde eisen voldoet, maar toch het sterke gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat bent voor deze functie, moedigen we je zeker aan om te solliciteren. Bij ons waarderen we initiatief en out-of-the-box denken. We geloven dat diversiteit in achtergronden, vaardigheden en perspectieven ons team verrijkt. Dus als je denkt dat je een waardevolle bijdrage kunt leveren, horen we graag van je en staan we open voor het verkennen van de mogelijkheden.__
Wat we aanbieden
Competitief salarispakket. Wij bieden een competitief salarispakket aan gekoppeld aan heel wat extra’s inclusief laptop met professionele software, gsm, benefits@work, Buddyfit, enz.
Flexibiliteit. Bij Cordeel Group is het geen "clock in, clock out" bedrijf. Daarom is werken op afstand en flexibele werktijden volledig acceptabel. We waarderen de mogelijkheid om werk-privébalans te creëren en begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor het welzijn en de productiviteit van onze medewerkers.
C-Academy. Bij Cordeel Group hechten we veel belang aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Samen stellen we een ontwikkelingsplan op en bieden we je de kans om je talenten verder te ontwikkelen en samen te groeien.
Snelheid. Cordeel Group is een team van slimme, snelwerkende en gepassioneerde professionals die zich inzetten voor “Transforming the future as the fastest builder by focussing on innovation to create smart, energy-efficient and low-carbon solutions”. Door deel uit te maken van ons team, laat je ons zien dat je in staat bent om te multitasken en prioriteiten te stellen op de meest efficiënte en effectieve manier.
Geen micromanaging. Bij Cordeel Group ben je de eigenaar van je inspanningen - vanaf dag één maak je deel uit van het team en vertrouwen we erop dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je taken. Hulp en ondersteuning zullen er zijn wanneer gevraagd en nodig, maar je hebt alle stimulans en mogelijkheden om een echte impact te maken.
Unieke groeimogelijkheden. Cordeel Group is een toonaangevende groep van meer dan 50 bedrijven. Wij bieden je een stimulerende en uitdagende functie waarin je de mogelijkheid hebt om zowel binnen je afdeling als binnen het bredere bedrijf te groeien. Bij het openen van een nieuwe functie geven we altijd voorrang aan interne talenten binnen ons bedrijf.
Innovatie. Bij Cordeel Group is duurzaamheid een manier van zakendoen en niet slechts een modetrend. We zetten ons actief in om de CO2-uitstoot van onze activiteiten te verlagen en onderschrijven de ontwikkelingsdoelstellingen van de VN om duurzaamheid in de praktijk te brengen.
Tonnen leuke activiteiten. We organiseren te gekke teambuildings, activiteiten, borrels en regelmatig bedrijfswijde netwerkevenementen.
De nieuwe Community Manager bij The Tipping Point in het kort?
Het smooth laten verlopen van je verschillende projecten en verantwoordelijkheden bij zowel The Tipping Point, The Academy als bij The Hub.
Je krijgt de primeur om aan de slag te gaan bij The Tipping Point én onze twee nieuwe brands; The Hub en The Academy. Voor elk van deze brands heb je je eigen administratieve en operationele taken en verantwoordelijkheden, in samenwerking met het team.
Wat ga je doen?
Je neemt de zaken écht in handen en krijgt er plezier van om je taken en verantwoordelijkheden in de verschillende domeinen tot in de puntjes uit te werken. Elk van je taken zie je als jouw eigen projecten en verantwoordelijkheden, waardoor je er ook alles aan doet om deze tot een goed einde te brengen, in samenwerking met je collega’s.
Community
Je bent, afhankelijk van de activiteiten en nood, aanwezig op één van de twee locaties (op nauwelijks een kwartiertje wandelen van elkaar gelegen in centrum Mechelen) en zorgt steeds voor een op-en-top beheer van beide locaties.
Community is key. Of je nu in The Hub bent of in The Tipping Point office, je zorgt altijd voor een onberispelijk beheer. Gastvrijheid zit in je natuur; je ontvangt deelnemers, klanten en collega’s met open armen en zorgt dat zij zich thuis voelen.
Je zorgt ervoor dat alle faciliteiten en voorzieningen steeds aangevuld zijn en klaar zijn voor gebruik. Dit gaat van praktische zaken als bestellen en verdelen van kantoormateriaal, tot het regelen van catering voor events of opleidingen en het uiteraard steeds voorzien van voldoende (lekkere!) koffie.
Office
Je staat mee in voor de ondersteuning in het Office Management bij The Tipping Point, waarbij je de praktische zaken als de verdeling en beheer van het technisch, praktisch en didactisch materiaal van de collega’s en (freelance) trainers voor jouw rekening neemt. Je zorgt ervoor dat elke collega het juiste materiaal heeft en houdt steeds het overzicht bij wie welk materiaal heeft of nog moet krijgen.
Ook voor de twee andere brands – The Hub en The Academy heb je je eigen verantwoordelijkheden binnen het office luik. Zo zorg je ervoor dat er voor elke opleiding het nodige didactische materiaal wordt voorzien, verwerk je de aanwezigheden van de deelnemers en daarbij horende administratie en zorg je voor de correcte input van alle gegevens in de juiste systemen.
Je wordt mee betrokken in de interne communicatie waarbij je mee meetings inplant, de contacten met onze (freelance) trainers opvolgt en de contactgegevens van iedereen up-to-date houdt.
Events
Naast onze opleidingen organiseren we geregeld zelf events en kunnen klanten in The Hub eigen events organiseren. Voor onze interne events en de events van klanten, spring jij mee in de praktische organisatie en uitrol. Je werkt mee aan een projectplanning, waarbij je zelf ook een deel van de taken opneemt. Dit kan gaan van uitzoeken van nieuwe catering, bestellingen, … tot het klaarzetten van de ruimtes en ontvangen van gasten.
En last but not least; wanneer het onverwachte gebeurt (en laat ons eerlijk zijn, dat gebeurt wel eens), sta jij klaar om snel te schakelen en rust te brengen.
Wie ben jij?
Dat het pakket van taken en verantwoordelijkheden ruim is, moeten we je niet vertellen. We verwachten veel van deze nieuwe collega, maar de top skills voor deze job zijn ongetwijfeld je actiegerichtheid en flexibiliteit. Je stelt – afhankelijk van de noden – je eigen weekplanning op, maar je weet ook dat deze zeker niet in steen gebeiteld is. Je weet heel snel in te spelen op onvoorziene omstandigheden en schakelt waar nodig. Wanneer de oplossing werd gevonden, kan jij je snel weer focussen op je voorziene taken en planning.
Je hebt een heel klantgerichte aanpak en haalt plezier uit het verwelkomen en begeleiden van klanten en deelnemers. Je beschouwt het als jouw rol om hun customer journey te laten starten met jouw eerste contact. Je ondersteunende en klantgerichte aanpak neem je ook mee naar het team, waarbij iedereen elkaar graag helpt.
Je communiceert perfect in het Nederlands en weet je vlot uit te drukken in het Frans en Engels. Niet alleen je mondelinge communicatie is belangrijk, ook schriftelijk ben je een effectieve communicator. Je kan effectief en duidelijk communiceren, zodat collega’s, klanten, deelnemers,… alles meteen begrijpen.
Voor jou is digitaal werken je tweede natuur. Je bent niet alleen bekend met, maar blinkt uit in het gebruik van het Office 365-pakket. Programma’s als Outlook, Excel en Word zijn jouw dagelijkse tools die je met visueel inzicht en technologische flair hanteert. Als je ook ervaring hebt met CRM, Canva, Adobe, … worden we nu al héél enthousiast! Aangezien wij een Mac-omgeving hebben, is jouw affiniteit met macOS een sterke troef die bijdraagt aan jouw ‘digital savvy’ profiel waarnaar we op zoek zijn.
Last but not least geeft het jou energie om dagelijks op één van de twee locaties in Mechelen aanwezig te zijn. Zo leid je elke dag opnieuw alles in goede banen.
Wat kan je verwachten?
Laten we onszelf even kort voorstellen:
The Tipping Point zet zich in als de drijvende kracht achter ‘Building Cultures of Dialogue’ binnen organisaties. Met onze passie voor de kunst van het gesprek empoweren we de medewerkers van organisaties met essentiële gespreksvaardigheden. Dit bereiken we door inspiratiesessies, trainingen, coaching en op maat gemaakte trajecten, geworteld in wetenschappelijke kennis en onderscheidend door een pragmatische aanpak.
The Academy, het open aanbod van The Tipping Point voor individuen en kleine teams, staat voor ‘having the right conversation at the right moment’ en biedt praktische leerervaringen die theorieën vertalen naar actie. In onze trainingen draait alles om authentieke groei, zowel persoonlijk als professioneel. We gaan verder dan het aanleren van vaardigheden; we creëren ervaringen die deelnemers verbinden en empoweren. Elk leertraject is zorgvuldig ontworpen om te resoneren met de realiteit van vandaag, waarbij we inspelen op wat teams en bedrijven écht nodig hebben.
The Hub is onze nieuwe state-of-the-art leeromgeving waar alles samenkomt. Hier combineren we leren, samenwerken en ontwikkelen in een dynamische synergie. In The Hub creëren we een omgeving die nieuwsgierigheid stimuleert en dient als het perfecte platform voor The Academy. Het is een plaats waar zowel interne als externe workshops en meetings naar nieuwe hoogtes worden gestuwd.
Je start in een – vrij letterlijk te nemen – volledig nieuw pand van The Academy en The Hub, ontworpen met focus op een aangename werkomgeving en de nieuwste leertechnologieën. Voor deze twee nieuwste brands sta jij mee in de startblokken. Daarnaast kom je terecht in een gevestigde organisatie – The Tipping Point – die doorheen de voorbije 9 jaar is geëvolueerd van een start up naar een gevestigde scale up met veel aandacht voor structuur en efficiëntie.
Los van het fysieke pand, kom je terecht in een trotse, waarde gedreven en warme organisatie met korte communicatielijnen, met een team van fijne collega’s die er staan voor elkaar.
Solliciteren
Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.
Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving?
We zijn op zoek naar een HR medewerker met ervaring in Vorming en Ontwikkeling
Ben je gefascineerd door mensen en ga je graag met hen aan de slag? Dan is deze afwisselende job beslist iets voor jou. Samen met een 7 tal collega’s sta je in voor een klantgerichte ondersteuning en werk je versterkend ten aanzien van al onze medewerkers. Naast een aantal gezamenlijke opdrachten is elke collega verantwoordelijk voor zijn eigen specialisatie(s).
Wat doe je:
Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitwerking en implementatie van ons opleidingsbeleid
Je brengt de opleidingsnoden in kaart en vertaalt deze in een duidelijk opleidingsplan (FLA)
Je maakt het opleidingsplan concreet met een divers aanbod aan opleidingen
Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van medewerkers en leidinggevenden rond V&O
Je beheert en vraagt opleidingssubsidies aan waar mogelijk
Je beheert het LMS systeem en zorgt voor de nodige rapportering hierrond
Je volgt de nieuwste trends en tools in V&O en gaat hiermee aan de slag
Je stimuleert een leercultuur en moedigt onze medewerkers aan om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun professionele ontwikkeling
Naast je specialisatie met betrekking tot V&O zijn we benieuwd welke HR kennis je nog kan binnenbrengen in ons team. In functie daarvan en rekening houdend met de competenties van de huidige collega’s zal je taak verder worden uitgebreid.
Daarnaast neem je deel aan de baliewerking. Hierbij zijn we het 1ste aanspreekpunt en sta je onze medewerkers enthousiast te woord met al hun personeelsgerelateerde vragen. De balietaak brengt diverse administratieve taken met zich mee.
Wie ben je:
Je beschikt over een bachelor diploma en je hebt enkele jaren werkervaring in een personeelsdienst op het vlak van vorming en ontwikkeling
Je kan ons adviseren in de ontwikkeling naar een nieuw LMS systeem en kan hierbij je kennis en ervaring ten volle inzetten
Je hebt een basiskennis van sociale wetgeving
Je hebt interesse om te werken in de zorgsector
Je bent leergierig en uitdagingen geven je energie
Je bent oplossingsgericht, creatief en levert een actieve bijdrage aan de werking van onze dienst
Je kan opdrachten zelfstandig aanpakken en hebt de nodige dynamiek en creativiteit om in te spelen op de noden van de organisatie en de arbeidsmarkt
Je bent een teamspeler, sociaalvaardig en werkt resultaatsgericht
Je bent flexibel, met een hands-on mentaliteit en integreert feedback van onze medewerkers in je aanpak
Je kunt vlot overweg met IT-toepassingen
Wat bieden we jou:
Een boeiende job in een uitdagende sector in volle expansie
Een warm team met enthousiaste en deskundige collega’s waarop je kan rekenen
Een UNIE-Ke job met veel autonomie en kansen om jezelf verder te ontwikkelen
Een contract van onbepaalde duur, voltijds of 80%
Je werkt vanuit de locatie Brugge met af en toe een verplaatsing naar de andere locaties (Hooglede en Emelgem)
Een verloning volgens de barema’s van PC 319.01 rekening houdend met jouw opgebouwde anciënniteit
UNIE-Ke troeven zoals een fietsvergoeding en/of kilometervergoeding met de wagen, een voordelige hospitalisatieverzekering en een interessante sectorale verlofregeling aangevuld met drie UNIE-Ke verlofdagen.
Je werkt in een organisatie die getypeerd wordt door 5 UNIE-Ke kantjes: inzoomen, durven, compagnon, dynamiek en cocoon. Nieuwsgierig naar deze 5 UNIE-Ke kantjes en onze UNIE-Ke troeven? Surf naar www.uniek.org/jobs
En UNIE-K zou UNIE-K niet zijn als we daarbovenop niet nog wat extraatjes voorzien met een hoog ‘FUN’ gehalte.
Met vragen over deze vacature kun je terecht bij Els Moeyaert – beleidsmedewerker personeel – 050/40.69.87 of els.moeyaert@uniek.org
Who are we?
At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions.
We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development, advice and guidance in the choice and implementation of a learning platform to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.
Who are we looking for?
As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.
What does the job entail?
As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
defining the scope,
setting requirements,
evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
make suitable solution suggestion to ensure an optimal fit for their business.
In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long-term.
As a business consultant, you perform various roles:
You operate as a point of contact for the customer.
You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves:
supervise the technical configurations in collaboration with our partners.
follow-up on tasks and planning.
high level succession of budget.
You support and conduct workshops and demos for customers.
You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.
What strengths do you have?
You …
have a passion for learning… without that, there is no fit!
bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
are a true team player who has no problem to work autonomously.
display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude that’s always ready to learn.
are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).
We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.
What do we offer?
A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organizes different activities which will definitely increase your level of FOMO.
Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports
In this role, you will be responsible to design, lead and deploy talent programs and initiatives that ensure TVH has the right future capabilities aligned with our business strategy. You will advise, support and/or execute Organizational design and change interventions related to strategic transformation initiatives. You will be part of the global Talent Development team and report directly to the Talent Development Director.
Your role and responsibilities
Manage the strategic and recurring workforce planning process aligned with the company strategic plan and yearly budget cycle
Work with senior stakeholders and HRBPs to identify and evaluate changes in the internal and external environment that may affect TVH workforce and capability needs
Continuously monitor and analyze the effectiveness of the workforce planning initiatives
Support and play an active role in strategic transformation initiatives, by advising, coaching and supporting business leaders on org design choices, while providing options and recommended solutions
Collaborate with Change Management to diagnose the people implications of organizational changes and collaborate with HR and the business on delivery of talent transformation initiatives
Prepare and advise talent strategies and programs to develop future capabilities
Take actions to engage employees in capability building and work with L&D on implementing upskilling and reskilling programs based on identified capabilities gaps
Ensure alignment across various initiatives related to org design and talent transformation
Your Profile
University degree preferably in a relevant field (Business Economics, Psychology, Human Resources)
7-10 years relevant work experience (ideally in Organizational Development and/or Business / Strategy Consulting)
Strong analytical and problem-solving skills (qualitative and quantitative), as well as the ability to simplify complexities
Ability to combine strategic thinking and operational execution
Demonstrated project management and governance of large-scale projects, including flexibility to adapt an approach and timelines as needed
Agile mindset and open to change
Experience in working with senior management and strong stakeholder management
What's in it for you?
A competitive salary with benefits such as meal vouchers and insurances.
Flexible working hours, home working and a healthy work-life balance.
20 paid vacation days and 12 WTR days.
An easily accessible work location (but remote work is also possible).
A people-centric culture where your fitness and mental well-being matter.
Lunch breaks and sports facilities in TVH Park, the company's green zone.
Access to LinkedIn Learning and many in-house (and external) training courses.
Fun afterworks and other optional events (e.g. TVH Kaffee).
People are at our heart
TVH is a global business with a family atmosphere, where people are at the center. We value clarity, mutual respect, kindness and open communication. Our people are down-to-earth, easy to work and engage with. We welcome differences and celebrate new ideas.
In 2021 werd het samenwerkingsverband ZORG (Zottegem - Ronse Glorieux) opgericht. Dit is een intense samenwerking tussen het AZ Sint-Elisabeth in Zottegem en het az Glorieux in Ronse.
Ter uitbreiding van ons HR team, zijn we op zoek naar een HR stafmedewerker vorming voor beide sites, met focus op het uitwerken van een uniform vormingsbeleid in beide ziekenhuizen.
Je werkt enerzijds intensief samen collega's binnen het HR-team. Anderzijds ben je een aanspreekpunt voor de directie, leidinggevenden en medewerkers van ZORg betreft VTO.
Zo ziet je dag eruit
Je inventariseert de vormingsbehoeften in de organisatie en vertaalt deze naar concrete projecten en opleidingen. Zoals bv. peter/meter/buddy, e-learning, ...
Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van de taken binnen volgende domeinen: onthaal en inwerking, vorming-training en ontwikkeling
Je plant, organiseert en coördineert interne en externe opleidingen en geeft ook zelf interne opleidingen
Je organiseert opleidingen m.b.t. de interne audit en volgt dit op zodat alle medewerkers de nodige opleiding volgden
Je ontwikkelt inscholingstrajecten voor nieuwe medewerkers
Je rapporteert aan interne klanten m.b.t. budgetten, gevolgde vormingen …
Je beheert vormingsbudgetten en -subsidies
Je zet in op het opleidingsplan, Federal Learning Account …
Je bent het aanspreekpunt voor alle vragen omtrent VTO
Je neemt actief deel aan werkgroepen bv. e-learnings, project peter-meterschap …
Je kan rekenen op administratieve ondersteuning van je collega m.b.t. onder andere de deelnemerslijsten, het opmaken van de subsidiedossiers …
Je bouwt je netwerk uit door contacten te leggen met medewerkers, management, HR collega’s intern en extern (E17-netwerk), leveranciers (bij SD Worx eBlox HR, Televic, ...), opleidingsaanbieders …
Wie ben jij?
Je behaalde een masterdiploma (Bv. (arbeids)psychologie, gezondheidszorg …)
Je hebt bij voorkeur een eerste relevante ervaring binnen VTO maar bent bovenal gepassioneerd door leren
Je bezit van nature overtuigingskracht en diplomatie om anderen op sleeptouw te nemen
Je kan goed plannen en organiseren en kan out -of- the -box denken
Je werkt proactief en bezit een goede portie logisch redeneervermogen
Je bent bereid bijkomende opleidingen, relevant aan de job, te volgen
Ons aanbod voor jou
Voltijds contract van onbepaalde duur
Marktconform salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit
Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen: hospitalisatie- en groepsverzekering, tankkaart, mogelijkheid tot fietsleasing, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, fietsvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels...) mogelijkheid tot telewerk ...
Een boeiende werkplek met leuke collega's
We dragen jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing hoog in het vaandel. Je kunt rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling en activiteiten zoals gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook workshops en lezingen
Voor onze vestigingen te Aalbeke en Moeskroen zijn we op zoek naar een technical trainer
Verantwoordelijkheden:
Samen met de Plantmanagers van de sites Aalbeke & Moeskroen en de Learning & Development Manager sta je in voor het opstellen, evalueren en aanpassen van opleidingstrajecten voor diverse (technische) functies (operator, technieker, automatisatie, …). Hierbij focus jij je op het technische aspect
Tevens sta je in voor de opleiding en coaching van de interne trainers met focus op veiligheid en het waarborgen van kennis (o.a. via Train de trainer programma).
Een deel van het opleidingsprogramma neem je zelf voor je rekening. Hier leg je het accent op het geven van technische opleidingen (afhankelijk van jouw kennis en/of ervaring). Daarnaast organiseer je de sessies die intern worden gegeven of die je extern uitbesteedt.
Samen met de lijnmanagers bewaak je de evolutie van de medewerkers in hun traject en sta je mee in voor de evaluatie.
Er wordt een intern opleidingscentrum opgezet op gebied van mechanica, pneumatica, hydraulica, elektriciteit, automatisatie/robotisatie en keramiek. Je wordt betrokken in de implementatie en nadien sta je in voor het beheer van dit centrum.
Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de verschillende afdelingen en vormt een tandem met de L&D Manager, aan wie je ook zal rapporteren.
Jouw profiel
Je hebt minimum een bachelor diploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Je hebt een goede inhoudelijke en praktische technische kennis en hebt bij voorkeur ervaring binnen een productieomgeving.
Je kan terugblikken op een 5-tal jaar (leidinggevende) ervaring in een productie omgeving alsook ervaring in het begeleiden/coachen van medewerkers.
Je kan overweg met MS-office.
Je bent communicatief vlot en je spreekt anderen makkelijk aan. Je bent een inspirator voor de medewerkers.
Je houdt ervan om jouw kennis te delen.
Je bent Franstalig of Nederlandstalig met goede kennis van de andere landstaal.
Veiligheid staat voor jou op de eerste plaats.
Je werkt georganiseerd en planmatig, het realiseren van deadlines schept je veel voldoening.
Je bent een teamplayer, steeds bereid kennis en info over te dragen en stelt je coachend op.
Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, maar kan ook vlot schakelen
Je streeft naar continue verbetering en efficiëntie.
Ons aanbod
Je komt terecht in een internationale gerenommeerde organisatie met lokaal een familiaal karakter.
In deze uitdagende job krijg je de ruimte om initiatief te nemen en de functie verder te ontwikkelen.
We hechten veel belang aan duurzaamheid zowel in onze producten als naar onze mensen toe.
In ruil voor je expertise en engagement bieden wij een aantrekkelijk salarispakket aan met inbegrip van extralegale voordelen (ruim aanbod verlofdagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, …) en de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Looking for a new job in project management and professional learning? Come and join us! LAUREA, a dynamic, Brussels based agency dedicated to making a positive impact on professional learning in healthcare and other key European industries. We listen to the needs of our partners and clients and co-create learning experiences to continuously bring an added value with our services:
Live learning experiences (symposia, webinars, workshops, training)
E-learnings and publications
Knowledge platforms for specific target groups
Communities of practice management and campaigns
We are looking for a creative and dynamic team player to fill the position of Project Manager Learning Experiences. The ideal candidate is experienced in instructional design and possesses project management skills. He/She is a good communicator and able to act as single point of contact for our clients and subject matter experts.
Our clients are professional associations and private businesses and our subject matter experts are from healthcare, digitalisation, financial services and electronics.
Responsibilities
In a first phase, you will be coached by an experienced project manager. Next, you will work independently, coaching interns. When the company grows, your responsibilities and opportunity to manage others will grow.
Planning, coordination and management of small to medium-sized projects from A to Z
Liaising with subject matter experts to receive the necessary materials for the projects
Coordinating sub-contractors in the delivery of specific services
Arranging the projects logistics, liaising with speakers, participants and providers
Coordinate marketing and dissemination activities around the assigned projects
Contributing to materials’ accreditation towards Belgian and European authorities
Drafting of new project proposals for the company, as needed
Required experience and skills
Minimum 1 year of instructional design experience
You are motivated and have a positive attitude to life
Excellent organisational and planning skills
Solid communication skills in English, both written and oral
Capacity to manage small budgets
Ability to learn and work with digital tools
Master degree
Desired experience and skills
+2 years experience in instructional design
Project management experience
Interest for or affinity with healthcare or scientific topics
Master degree in educational science or any of the social sciences
Experience in working with subject matter experts and motivating them to deliver
Familiarity with e-learning authoring tools (e.g. Articulate Storyline 360
Familiar with at least one Learning Management System or Content Management System
You are
Tech-savvy
Pro-active
A team player
Independent in your work
Stress resistant
Coachable and willing to learn
Working location
Brussels
Occasional trips abroad are possible
Telework is possible for up to 2 days a week (details to be agreed)
What we offer
A young and dynamic company where four competences are key: adult educational methodologies, project management, technology and marketing
A full time, indefinite duration contract
A salary package in line with your experience and competences
Please note the procedure is as follows (total length +/- 4 weeks):
If we like your profile, you might be invited for a first video chat with LAUREA’s general manager
Within two weeks from our chat, you might be invited to a f2f conversation at our offices;In the same period you’ll receive two invites for two online tests (project management and cognitive skills);The successful candidate will receive a contract proposal by email, with the objective to finalise the process within 2 weeks
Ideal start date: March 2024 but any later date before June 2024 is fine.
Word jij onze nieuwe creatieve, leergierige operations coordinator?
Ben je een energieke kracht? Heb je goesting om mee te bouwen aan corporate positivity® en positief
leiderschap? Wij dromen van een operationele duizendpoot die graag zelf de touwtjes in handen neemt.
Concreet vertaalt zich dit in tal van uiteenlopende projecten en taken.
Inhoud plaatsen en grafisch brengen op het marbl e-learning platform
Keynotes helpen voorbereiden en uitwerken in PowerPoint, video’s, podcasts, …
Operationele opvolging van het team en de projecten: van planning en logisitiek tot communicatie en teamcoördinatie
Uiteraard staan wij ook open voor alle andere ideeën.
Wat we hopen in jou te ontdekken
Veel positieve energie
Creatieve ideeën
Flexibele houding
Engagement en autonomie
Eerste kennis van/ervaring in grafische vormgeving
Geboren planner, organisator, …, duizendpoot
Vlot in geschreven Nederlands, Frans, Engels
Praktisch en concreet
Je werkt van thuis uit
We komen op vaste tijdstippen samen, op leuke plekken of digitaal
We voorzien een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen
We ontdekken samen jouw unieke kwaliteiten en zetten er vol vertrouwen op in
Spreekt deze job aan?
Mail ons naar hello@marbl.be. Je krijgt binnen de dag een antwoord.
Learning consultant Tweetalig / Bilingue FR/NL
Word jij ook gedreven door het stimuleren van performantie in teams en organisaties? Wil jij in organisaties het verschil maken en met je klant iets opzetten met blijvende impact? Kan je voor niets minder gaan dan ‘high impact, high-quality’ leerinterventies?
Ben jij trots wanneer je een project perfect aflevert en de (interne en externe) klanten tevreden zijn? Word jij warm van de vele (online) contacten die je dagelijks hebt met klanten en collega’s? Ben jij tweetalig en voel jij je zowel in het Frans als Nederlands comfortabel bij deze vacature?
Wat zoeken wij
Als ‘Learning consultant’ adviseer je onze klanten in hun leerbeleid (van soft skills) en zet je samen met hen leerinterventies en -trajecten op. Dat kan gaan van classroom trainingen tot complexe en blended trajecten op maat. Je begeleidt de klant van A tot Z, samen met je (L&D) collega’s. Daarvoor mag je rekenen op een ervaren ploeg van (interne & freelance) trainer-consultants & een groep gedreven Learning consultants.
Jouw verantwoordelijkheden worden opgesplitst in een drie domeinen:
De core (70%) bestaat uit het implementeren van leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat) bij klanten en prospects. Je bent/wordt daar het aanspreekpunt voor jouw klanten(portefeuille):
Je analyseert de huidige (leer)situatie bij de klant (of prospect) en brengt de (leer)doelstelingen in kaart.
Je vertaalt dit naar offerten op maat en doet hiervan de opvolging.
Je implementeert en coördineert leerinterventies en -programma’s (standaard of op maat), al dan niet met ondersteuning van een Projectmanager.
Je onderhoudt jouw klantenportefeuille door regelmatig contact via meetings en calls.
Je breidt jouw klantenbestand uit door het opvolgen van allerlei leads en het voeren van commerciële gesprekken (of intakes).
Zelf uitwerken & -voeren van leerinterventies binnen jouw expertise (20%). Dat kan gaan om:
Design-werk of voorbereiding om bepaalde trajecten op maat uit te werken.
Workshops, trainingen of webinars faciliteren (al dan niet ondersteund door één van onze simulatie-acteurs).
Je werkt intern mee aan een aantal optimalisatieprojecten (10%): van brainstorms over processen tot het organiseren van events en feestjes.
Wie ben jij?
Om ‘high impact, high-quality learning experiences’ te kunnen implementeren bij klanten, moet je uiteraard al heel wat in ‘jouw rugzak’ hebben steken. We hebben hieronder opgedeeld wat voor ons echte ‘musts’ zijn en wat eerder ‘nice to have’ is.
MUST?
Een gepassioneerde, maar vooral doorwinterde professional met minimaal 7 jaar ervaring in het bedrijfsleven én consultancy.
Tweetaligheid (FR/NL), perfecte kennis van het Nederlands en Frans, zowel mondeling als geschreven. Je drukt je ook vlot uit in het Engels. Zowel naar klanten als naar collega’s.
Een uitgebreide kennis van de vakgebieden H.R. en L&D: we moeten je niet uitleggen wat een performance management cyclus is, wat Kirkpatrick te maken heeft met Thalheimer, wat het verschil tussen een LMS en LXP of welke elementen een rol spelen in ‘transfer for learning’.
Je hebt uiteraard ervaring in accountmanagement.
Klantgerichtheid, ‘getting things done’ & accountability zijn voor jou vanzelfsprekend.
Je durft te experimenteren met tools en omschrijft jezelf als ‘digital savvy’.
NICE TO HAVE?
Ervaring in het werken met Mac vergemakkelijkt het proces.
Het kunnen faciliteren van workshops en (online) trainingen.
In een vakgebied dat steeds meer digitaliseert, is extra kennis van online leren zeker een ‘added value’.
Wat kan je verwachten?
Je komt terecht in een netwerk van gedreven en ervaren L&D professionals die zowel tijdens als na de uren het beste van zichzelf geven. Een organisatie die een label op de markt wil zetten en alles doet om die ‘high impact, high-quality learning experience’ te deliveren.
Een trotse, waardengedreven & warme organisatie met korte communicatielijnen waar levenslang leren voorop staat.
Maar naast die positieve randvoorwaarden leggen we je ook graag in de watten en mag je je natuurlijk ook verwachten aan een interessant salarispakket, een bedrijfswagen, een Macbook, een iPhone, 32 dagen verlof, eco- en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, een inspirerende werkomgeving in het centrum van Mechelen én uitgebreide mogelijkheden tot thuiswerk.
Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.
Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving? Stuur je CV en motivatie naar jobs@thetippingpoint.be
Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan.
Wat doen we?
Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.
Waar staan we voor?
Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!
Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.
Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.
Als ID'er bij Epyc:
Ben je gepassioneerd door didactische innovatie.
Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
Heb je de mindset om in co-creatie met klanten de ideale leeroplossing uit te werken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces en bijdraagt aan goede langetermijnrelaties.
Vind je het fijn om op de hoogte te zijn en te blijven van de laatste trends in L&D.
Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.
Wie jij bent:
Je hebt ervaring in het ontwikkelen van sterke didactische ontwerpen, waardoor geen leertheorie en -principe jou vreemd is. Je bent een krak in het identificeren en analyseren van de leerdoelstellingen en je weet leerinhoud te structureren tot interactieve leerervaringen waar iedereen zin van krijgt om te leren.
Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer we spreken over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI, en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.
Wat we bieden:
Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
Een competitief loonpakket.
Solliciteren:
Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!
Heb je nog vragen? Of je bent nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be
Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan.
Wat doen we?
Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.
Waar staan we voor?
Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!
Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.
Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.
Als e-learning developer bij Epyc:
Denk je vanuit het werkproces en de noden van de klant en kan je dit omzetten in een mooi project.
Heb je ervaring met authoring tools (Articulate, Captivate, IsEazy, ... ) en kan je overweg met de meest courante grafische tools uit de Adobe Creative Suite.
Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
Heb je de mindset om in co-creatie met klanten top noch digitale leeroplossingen te maken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces.
Vind je het fijn om op de hoogte te blijven van de laatste trends in L&D.
Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.
Wie jij bent:
Je denkt vanuit de noden van de doelgroep en kan deze omzetten in een mooi project met oog voor detail.
Jouw werkervaring heeft jou sterke technische vaardigheden doen ontwikkelen waardoor geen authoring tool jou vreemd is of afschrikt.
Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer gesproken wordt over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.
Je gaat the extra mile om afgesproken deliverables kwaliteitsvol en tijdig op te leveren.
Wat we bieden:
Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
Een competitief loonpakket.
Solliciteren:
Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!
Heb je nog vragen? Of ben je nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be
Je verantwoordelijkheden
Ben je gebeten door learning & development en is projectmanagement jouw passie? Dan ben je bij Delhaize aan het juiste adres.
Als Learning & Development Manager bij Delhaize manage je onder andere projecten voor het Talent & Organisation team dat de focus zet op ‘ontwikkeling’ binnen Logistiek. Je staat dagelijks in contact met een uitermate belangrijke stakeholder van ons Delhaize verhaal, en haalt alles uit de kast om hen te voorzien van de nodige ondersteuning op het vlak van Talent & Ontwikkeling.
Je coördineert projecten van A – Z in het kader van Talent management, Learning en organisatieontwikkeling om de continue ontwikkeling van onze collega’s te garanderen.
Naast de coördinatie maakt een regelmatige ontwikkeling van opleidings-of ontwikkelinitiatieven deel uit van jouw rol.
Je bent een aanspreekpunt voor stakeholders allerhande, en bewaakt het overzicht over de lopende en geplande initiatieven en projecten.
Na analyse van de korte en lange-termijn noden van van de interne klant, ontwikkel je team-specifieke projecten of initiatieven in overleg met diverse stakeholders vanuit de business en HR, en in samenwerking met de content experts.
Je verzamelt, analyseert en interpreteert relevante gegevens om te verzekeren dat we tot de best mogelijke leerresultaten komen.
Je volgt de trends in de markt met oog op continue ontwikkeling en innovatie zowel op vlak van specifieke leerinterventies als van de processen voor opvolging en ontwikkeling van talent en performance.
Je neemt deel en draagt bij aan de Talent & Organization strategie/aanpak en deelt best practices met collega’s binnen het team.
Je profiel
Een no nonsense attitude en hands-on mentaliteit zijn zeer belangrijk en je hebt de natuurlijke reflex om de blik op het grotere geheel te werpen.
Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring.
Je hebt 5 tot 8 jaar ervaring bij voorkeur in projectmanagement en/of change management. L&D ervaring is zeker een troef!
Je hebt kennis en/of affiniteit met retail, logistiek of supply chain.
Jouw organisatie skills zijn top en je hebt de nodige overtuigingskracht om mensen op jouw kar te laten springen.
Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je ook goed uitdrukken in het Frans en Engels.
Ons aanbod
Een job én een rijkelijk gevuld privéleven? Bij Delhaize kan dat. Je krijgt een aantrekkelijk loon aangepast aan jouw ervaring. Bovendien geniet je van diverse extralegale voordelen: bedrijfswagen met tank- of laadkaart binnen het federaal mobiliteitsbudget, gsm plus abonnement, netto vergoeding, jaarlijkse bonus, maaltijdcheques, uitgebreide groepsverzekering en facultatieve hospitalisatievergoeding, en uiteraard een personeelskorting in de winkel! Thuiswerk spreekt voor zich en wordt voor elke job anders ingevuld. En groeien? Dat gaat hard bij Delhaize. Door de opleidingen, op de werkvloer én via onze opleidingscatalogus, krijg je daar de ruimte voor. Doorgroeien? Ook dat kan. Vraag maar aan één van je toekomstige collega’s. Spreekt bovenstaande functie jou aan? Solliciteer dan onmiddellijk en ontdek wat jouw mogelijkheden zijn bij Delhaize!
Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.
We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.
Wie zoeken we?
We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.
Je moet in staat zijn om:
Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.
Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.
Welke vaardigheden moet je hebben?
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
Je bent diplomatiek en geduldig.
Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
Je bent kritisch en resultaatgericht.
Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
Je kunt deadlines halen.
Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.
Wat bieden we?
Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).