Jobs in Talent & Leren

Ben jij een gepassioneerde Talent Development Officer die klaar is om een sprong te maken in je carrière? Wil je deel uitmaken van een team dat niet alleen fantastisch is, maar ook een cruciale rol speelt in de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze medewerkers? Als onze Talent Development Officer ben jij de sleutel tot succes voor onze medewerkers en hun carrièrepad.

 

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • Het beheren en opvolgen van onze competentiematrix, zodat elke medewerker precies weet welke opleidingen hij of zij nodig heeft om te schitteren.
  • Regelmatig overleggen met verschillende afdelingen om hun unieke opleidingsbehoeften te identificeren en op maat gemaakte opleidingsplannen te creëren.
  • Het beheer van alle opleidingen, van inschrijving tot evaluatie, en zorgen voor een naadloze administratieve flow.
  • Het opvolgen van certificaten en noodzakelijke trainingen en het initiëren van acties waar nodig.
  • Het uitrollen van een innovatief opleidingsaanbod door middel van blended learning strategieën.
  • Het voeren en opvolgen van gesprekken die essentieel zijn voor talentontwikkeling, van loopbaangesprekken tot jaarlijkse evaluaties.
  • Bijdragen aan diverse rapportages en projecten om de retentie en ontwikkeling van onze talenten te verbeteren.
  • Actief bijdragen aan de creatie en analyse van onze jaarlijkse tevredenheidsenquête.
  • Fungeren als hét aanspreekpunt voor alle zaken gerelateerd aan Talent Development.

 

Wie zoeken we?

  • Een dynamische professional met een passie voor menselijke ontwikkeling en een diploma in HR of gerelateerd veld.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een gelijkaardige rol binnen Talent Development of HR.
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden met een oog voor detail en planning.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en de capaciteit om als mentor en coach op te treden.
  • Kennis van en ervaring met diverse opleidingsmethodieken en -platforms.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en goede kennis van Engels en/of Frans.
  • Flexibiliteit, proactiviteit en een oplossingsgerichte instelling.

Als je niet volledig aan alle gestelde eisen voldoet, maar toch het sterke gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat bent voor deze functie, moedigen we je zeker aan om te solliciteren. Bij ons waarderen we initiatief en out-of-the-box denken. We geloven dat diversiteit in achtergronden, vaardigheden en perspectieven ons team verrijkt. Dus als je denkt dat je een waardevolle bijdrage kunt leveren, horen we graag van je en staan we open voor het verkennen van de mogelijkheden.

 

Wat we aanbieden

  • Competitief salarispakket. Wij bieden een competitief salarispakket aan gekoppeld aan heel wat extra’s inclusief laptop met professionele software, gsm, benefits@work, Buddyfit, enz.
  • Flexibiliteit. Bij Cordeel Group is het geen "clock in, clock out" bedrijf. Daarom is werken op afstand en flexibele werktijden volledig acceptabel. We waarderen de mogelijkheid om werk-privébalans te creëren en begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor het welzijn en de productiviteit van onze medewerkers.
  • C-Academy. Bij Cordeel Group hechten we veel belang aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Samen stellen we een ontwikkelingsplan op en bieden we je de kans om je talenten verder te ontwikkelen en samen te groeien.
  • Snelheid. Cordeel Group is een team van slimme, snelwerkende en gepassioneerde professionals die zich inzetten voor “Transforming the future as the fastest builder by focussing on innovation to create smart, energy-efficient and low-carbon solutions”. Door deel uit te maken van ons team, laat je ons zien dat je in staat bent om te multitasken en prioriteiten te stellen op de meest efficiënte en effectieve manier.
  • Geen micromanaging. Bij Cordeel Group ben je de eigenaar van je inspanningen - vanaf dag één maak je deel uit van het team en vertrouwen we erop dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je taken. Hulp en ondersteuning zullen er zijn wanneer gevraagd en nodig, maar je hebt alle stimulans en mogelijkheden om een echte impact te maken.
  • Unieke groeimogelijkheden. Cordeel Group is een toonaangevende groep van meer dan 50 bedrijven. Wij bieden je een stimulerende en uitdagende functie waarin je de mogelijkheid hebt om zowel binnen je afdeling als binnen het bredere bedrijf te groeien. Bij het openen van een nieuwe functie geven we altijd voorrang aan interne talenten binnen ons bedrijf.
  • Innovatie. Bij Cordeel Group is duurzaamheid een manier van zakendoen en niet slechts een modetrend. We zetten ons actief in om de CO2-uitstoot van onze activiteiten te verlagen en onderschrijven de ontwikkelingsdoelstellingen van de VN om duurzaamheid in de praktijk te brengen.
  • Tonnen leuke activiteiten. We organiseren te gekke teambuildings, activiteiten, borrels en regelmatig bedrijfswijde netwerkevenementen.

 

Solliciteren 

Check de website van Cordeel Group

 

 

Zit lesgeven in je DNA en heb je een brede kennisbasis in softskills? Sluit je aan bij Cordeel Group en neem de rol op je van Corporate Teacher, waar jouw expertise wordt ingezet om onze medewerkers te begeleiden in hun professionele ontwikkeling.

 

Juw Rol

Als Corporate Teacher bij Cordeel Group ben je de drijvende kracht achter onze soft skills trainingen. Jouw missie is het ontwikkelen en uitrollen van opleidingsprogramma's die onze medewerkers helpen in hun communicatie, leiderschap, teamwerk en andere essentiële niet-technische vaardigheden.
 

Jouw verantwoordelijkheden

  • Soft Skills Trainingen Ontwikkelen: Creëer boeiende programma's gericht op interpersoonlijke vaardigheden en professionele ontwikkeling.
  • Cross-afdeling Samenwerking: Werk samen met verschillende teams om de specifieke leerbehoeften te identificeren en daarop in te spelen.
  • Voortdurende Verbetering: Evalueer en verfijn trainingsprogramma's op basis van feedback en resultaten.
  • Persoonlijke Ondersteuning: Bied individuele begeleiding en ondersteuning aan medewerkers op hun professionele ontwikkelingspad.
  • Voortgangsrapportage: Monitor en rapporteer over de voortgang en impact van de trainingen.
     

Wat we zoeken

  • Ervaring. Je hebt een achtergrond in het geven van opleiding en trainingen, HR, psychologie of soortgelijk en hebt minstens 5 jaar ervaring in het geven van soft skills trainingen.
  • Goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Je leest en schrijft vlot, en kan je gemakkelijk uitdrukken in de drie talen
  • Teamplayer. Je beschikt over de kwaliteit om je collega's te motiveren en samen met hen aan de slag te gaan.
  • Communicatie. Je hebt de vaardigheid om je ideeën, standpunten en boodschappen op een heldere, overtuigende en gestructureerde manier te communiceren naar verschillende stakeholders.
  • Empathisch vermogen. Je bent in staat om jezelf in anderen te verplaatsen en hun perspectieven en gevoelens te begrijpen.
  • Flexibiliteit. Je hebt een sterk aanpassingsvermogen en bent in staat om snel te reageren en je aan te passen aan nieuwe omstandigheden wanneer deze zich voordoen.
  • Gedrevenheid. Je hebt een proactieve “make it happen”-mentaliteit en bent eindeloos energiek. Je bent doel- en resultaatgericht en hebt het vermogen om kalm te blijven in stresssituaties.
  • Plezier. Je hebt plezier in je werk en straalt dat uit naar je team en collega's. Je hebt een optimistische instelling en bent in staat om kansen te zien, zelfs in uitdagende situaties.

Als je niet volledig aan alle gestelde eisen voldoet, maar toch het sterke gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat bent voor deze functie, moedigen we je zeker aan om te solliciteren. Bij ons waarderen we initiatief en out-of-the-box denken. We geloven dat diversiteit in achtergronden, vaardigheden en perspectieven ons team verrijkt. Dus als je denkt dat je een waardevolle bijdrage kunt leveren, horen we graag van je en staan we open voor het verkennen van de mogelijkheden.__

 

Wat we aanbieden

  • Competitief salarispakket. Wij bieden een competitief salarispakket aan gekoppeld aan heel wat extra’s inclusief laptop met professionele software, gsm, benefits@work, Buddyfit, enz.
  • Flexibiliteit. Bij Cordeel Group is het geen "clock in, clock out" bedrijf. Daarom is werken op afstand en flexibele werktijden volledig acceptabel. We waarderen de mogelijkheid om werk-privébalans te creëren en begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor het welzijn en de productiviteit van onze medewerkers.
  • C-Academy. Bij Cordeel Group hechten we veel belang aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Samen stellen we een ontwikkelingsplan op en bieden we je de kans om je talenten verder te ontwikkelen en samen te groeien.
  • Snelheid. Cordeel Group is een team van slimme, snelwerkende en gepassioneerde professionals die zich inzetten voor “Transforming the future as the fastest builder by focussing on innovation to create smart, energy-efficient and low-carbon solutions”. Door deel uit te maken van ons team, laat je ons zien dat je in staat bent om te multitasken en prioriteiten te stellen op de meest efficiënte en effectieve manier.
  • Geen micromanaging. Bij Cordeel Group ben je de eigenaar van je inspanningen - vanaf dag één maak je deel uit van het team en vertrouwen we erop dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je taken. Hulp en ondersteuning zullen er zijn wanneer gevraagd en nodig, maar je hebt alle stimulans en mogelijkheden om een echte impact te maken.
  • Unieke groeimogelijkheden. Cordeel Group is een toonaangevende groep van meer dan 50 bedrijven. Wij bieden je een stimulerende en uitdagende functie waarin je de mogelijkheid hebt om zowel binnen je afdeling als binnen het bredere bedrijf te groeien. Bij het openen van een nieuwe functie geven we altijd voorrang aan interne talenten binnen ons bedrijf.
  • Innovatie. Bij Cordeel Group is duurzaamheid een manier van zakendoen en niet slechts een modetrend. We zetten ons actief in om de CO2-uitstoot van onze activiteiten te verlagen en onderschrijven de ontwikkelingsdoelstellingen van de VN om duurzaamheid in de praktijk te brengen.
  • Tonnen leuke activiteiten. We organiseren te gekke teambuildings, activiteiten, borrels en regelmatig bedrijfswijde netwerkevenementen.

 

Solliciteren

website Cordeel Group

 

De nieuwe Community Manager bij The Tipping Point in het kort?
Het smooth laten verlopen van je verschillende projecten en verantwoordelijkheden bij zowel The Tipping Point, The Academy als bij The Hub.

Je krijgt de primeur om aan de slag te gaan bij The Tipping Point én onze twee nieuwe brands; The Hub en The Academy. Voor elk van deze brands heb je je eigen administratieve en operationele taken en verantwoordelijkheden, in samenwerking met het team.

 

Wat ga je doen?

Je neemt de zaken écht in handen en krijgt er plezier van om je taken en verantwoordelijkheden in de verschillende domeinen tot in de puntjes uit te werken. Elk van je taken zie je als jouw eigen projecten en verantwoordelijkheden, waardoor je er ook alles aan doet om deze tot een goed einde te brengen, in samenwerking met je collega’s.

 

Community

Je bent, afhankelijk van de activiteiten en nood, aanwezig op één van de twee locaties (op nauwelijks een kwartiertje wandelen van elkaar gelegen in centrum Mechelen) en zorgt steeds voor een op-en-top beheer van beide locaties.

Community is key. Of je nu in The Hub bent of in The Tipping Point office, je zorgt altijd voor een onberispelijk beheer. Gastvrijheid zit in je natuur; je ontvangt deelnemers, klanten en collega’s met open armen en zorgt dat zij zich thuis voelen.

Je zorgt ervoor dat alle faciliteiten en voorzieningen steeds aangevuld zijn en klaar zijn voor gebruik. Dit gaat van praktische zaken als bestellen en verdelen van kantoormateriaal, tot het regelen van catering voor events of opleidingen en het uiteraard steeds voorzien van voldoende (lekkere!) koffie.

 

Office

Je staat mee in voor de ondersteuning in het Office Management bij The Tipping Point, waarbij je de praktische zaken als de verdeling en beheer van het technisch, praktisch en didactisch materiaal van de collega’s en (freelance) trainers voor jouw rekening neemt. Je zorgt ervoor dat elke collega het juiste materiaal heeft en houdt steeds het overzicht bij wie welk materiaal heeft of nog moet krijgen.

Ook voor de twee andere brands – The Hub en The Academy heb je je eigen verantwoordelijkheden binnen het office luik. Zo zorg je ervoor dat er voor elke opleiding het nodige didactische materiaal wordt voorzien, verwerk je de aanwezigheden van de deelnemers en daarbij horende administratie en zorg je voor de correcte input van alle gegevens in de juiste systemen.

Je wordt mee betrokken in de interne communicatie waarbij je mee meetings inplant, de contacten met onze (freelance) trainers opvolgt en de contactgegevens van iedereen up-to-date houdt.

 

Events

Naast onze opleidingen organiseren we geregeld zelf events en kunnen klanten in The Hub eigen events organiseren. Voor onze interne events en de events van klanten, spring jij mee in de praktische organisatie en uitrol. Je werkt mee aan een projectplanning, waarbij je zelf ook een deel van de taken opneemt. Dit kan gaan van uitzoeken van nieuwe catering, bestellingen, … tot het klaarzetten van de ruimtes en ontvangen van gasten.

En last but not least; wanneer het onverwachte gebeurt (en laat ons eerlijk zijn, dat gebeurt wel eens), sta jij klaar om snel te schakelen en rust te brengen.

 

Wie ben jij?

Dat het pakket van taken en verantwoordelijkheden ruim is, moeten we je niet vertellen. We verwachten veel van deze nieuwe collega, maar de top skills voor deze job zijn ongetwijfeld je actiegerichtheid en flexibiliteit. Je stelt – afhankelijk van de noden – je eigen weekplanning op, maar je weet ook dat deze zeker niet in steen gebeiteld is. Je weet heel snel in te spelen op onvoorziene omstandigheden en schakelt waar nodig. Wanneer de oplossing werd gevonden, kan jij je snel weer focussen op je voorziene taken en planning.

Je hebt een heel klantgerichte aanpak en haalt plezier uit het verwelkomen en begeleiden van klanten en deelnemers. Je beschouwt het als jouw rol om hun customer journey te laten starten met jouw eerste contact. Je ondersteunende en klantgerichte aanpak neem je ook mee naar het team, waarbij iedereen elkaar graag helpt.

Je communiceert perfect in het Nederlands en weet je vlot uit te drukken in het Frans en Engels. Niet alleen je mondelinge communicatie is belangrijk, ook schriftelijk ben je een effectieve communicator. Je kan effectief en duidelijk communiceren, zodat collega’s, klanten, deelnemers,… alles meteen begrijpen.

Voor jou is digitaal werken je tweede natuur. Je bent niet alleen bekend met, maar blinkt uit in het gebruik van het Office 365-pakket. Programma’s als Outlook, Excel en Word zijn jouw dagelijkse tools die je met visueel inzicht en technologische flair hanteert. Als je ook ervaring hebt met CRM, Canva, Adobe, … worden we nu al héél enthousiast! Aangezien wij een Mac-omgeving hebben, is jouw affiniteit met macOS een sterke troef die bijdraagt aan jouw ‘digital savvy’ profiel waarnaar we op zoek zijn.

Last but not least geeft het jou energie om dagelijks op één van de twee locaties in Mechelen aanwezig te zijn. Zo leid je elke dag opnieuw alles in goede banen.

 

Wat kan je verwachten?

Laten we onszelf even kort voorstellen:

The Tipping Point zet zich in als de drijvende kracht achter ‘Building Cultures of Dialogue’ binnen organisaties. Met onze passie voor de kunst van het gesprek empoweren we de medewerkers van organisaties met essentiële gespreksvaardigheden. Dit bereiken we door inspiratiesessies, trainingen, coaching en op maat gemaakte trajecten, geworteld in wetenschappelijke kennis en onderscheidend door een pragmatische aanpak.

The Academy, het open aanbod van The Tipping Point voor individuen en kleine teams, staat voor ‘having the right conversation at the right moment’ en biedt praktische leerervaringen die theorieën vertalen naar actie. In onze trainingen draait alles om authentieke groei, zowel persoonlijk als professioneel. We gaan verder dan het aanleren van vaardigheden; we creëren ervaringen die deelnemers verbinden en empoweren. Elk leertraject is zorgvuldig ontworpen om te resoneren met de realiteit van vandaag, waarbij we inspelen op wat teams en bedrijven écht nodig hebben.

The Hub is onze nieuwe state-of-the-art leeromgeving waar alles samenkomt. Hier combineren we leren, samenwerken en ontwikkelen in een dynamische synergie. In The Hub creëren we een omgeving die nieuwsgierigheid stimuleert en dient als het perfecte platform voor The Academy. Het is een plaats waar zowel interne als externe workshops en meetings naar nieuwe hoogtes worden gestuwd.

Je start in een – vrij letterlijk te nemen – volledig nieuw pand van The Academy en The Hub, ontworpen met focus op een aangename werkomgeving en de nieuwste leertechnologieën. Voor deze twee nieuwste brands sta jij mee in de startblokken. Daarnaast kom je terecht in een gevestigde organisatie – The Tipping Point – die doorheen de voorbije 9 jaar is geëvolueerd van een start up naar een gevestigde scale up met veel aandacht voor structuur en efficiëntie.

Los van het fysieke pand, kom je terecht in een trotse, waarde gedreven en warme organisatie met korte communicatielijnen, met een team van fijne collega’s die er staan voor elkaar.

 

Solliciteren

Benieuwd naar wie wij zijn? Check zeker onze opleidingen, projecten en het team op www.thetippingpoint.be.
Word je helemaal enthousiast van deze omschrijving?

Stuur je CV en motivatie naar jobs@thetippingpoint.be

 

 

 

We zijn op zoek naar een HR medewerker met ervaring in Vorming en Ontwikkeling

Ben je gefascineerd door mensen en ga je graag met hen aan de slag?  Dan is deze afwisselende job beslist iets voor jou. Samen met een 7 tal collega’s sta je in voor een klantgerichte ondersteuning en werk je versterkend ten aanzien van al onze medewerkers.  Naast een aantal gezamenlijke opdrachten is elke collega verantwoordelijk voor zijn eigen specialisatie(s).

 

Wat doe je:

  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitwerking en implementatie van ons opleidingsbeleid
  • Je brengt de opleidingsnoden in kaart en vertaalt deze in een duidelijk opleidingsplan (FLA)
  • Je maakt het opleidingsplan concreet met een divers aanbod aan opleidingen
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van medewerkers en leidinggevenden rond V&O
  • Je beheert en vraagt opleidingssubsidies aan waar mogelijk
  • Je beheert het LMS systeem en zorgt voor de nodige rapportering hierrond
  • Je volgt de nieuwste trends en tools in V&O en gaat hiermee aan de slag
  • Je stimuleert een leercultuur en moedigt onze medewerkers aan om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun professionele ontwikkeling
  • Naast je specialisatie met betrekking tot V&O zijn we benieuwd welke HR kennis je nog kan binnenbrengen in ons team. In functie daarvan en rekening houdend met de competenties van de huidige collega’s zal je taak verder worden uitgebreid.
  • Daarnaast neem je deel aan de baliewerking. Hierbij zijn we het 1ste aanspreekpunt en sta je onze medewerkers enthousiast te woord met al hun personeelsgerelateerde vragen. De balietaak brengt diverse administratieve taken met zich mee.

 

Wie ben je:

  • Je beschikt over een bachelor diploma en je hebt enkele jaren werkervaring in een personeelsdienst op het vlak van vorming en ontwikkeling
  • Je kan ons adviseren in de ontwikkeling naar een nieuw LMS systeem en kan hierbij je kennis en ervaring ten volle inzetten
  • Je hebt een basiskennis van sociale wetgeving
  • Je hebt interesse om te werken in de zorgsector 
  • Je bent leergierig en uitdagingen geven je energie
  • Je bent oplossingsgericht, creatief en levert een actieve bijdrage aan de werking van onze dienst
  • Je kan opdrachten zelfstandig aanpakken en hebt de nodige dynamiek en creativiteit om in te spelen op de noden van de organisatie en de arbeidsmarkt
  • Je bent een teamspeler, sociaalvaardig en werkt resultaatsgericht
  • Je bent flexibel, met een hands-on mentaliteit en integreert feedback van onze medewerkers in je aanpak
  • Je kunt vlot overweg met IT-toepassingen

 

Wat bieden we jou:

  • Een boeiende job in een uitdagende sector in volle expansie
  • Een warm team met enthousiaste en deskundige collega’s waarop je kan rekenen
  • Een UNIE-Ke job met veel autonomie en kansen om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een contract van onbepaalde duur, voltijds of 80%
  • Je werkt vanuit de locatie Brugge met af en toe een verplaatsing naar de andere locaties (Hooglede en Emelgem)
  • Een verloning volgens de barema’s van  PC 319.01 rekening houdend met jouw opgebouwde anciënniteit
  • UNIE-Ke troeven zoals een fietsvergoeding en/of kilometervergoeding met de wagen, een voordelige hospitalisatieverzekering en een interessante sectorale verlofregeling aangevuld met drie UNIE-Ke verlofdagen.
  • Je werkt in een organisatie die getypeerd wordt door 5 UNIE-Ke kantjes: inzoomen, durven, compagnon, dynamiek en cocoon. Nieuwsgierig naar deze 5 UNIE-Ke kantjes en onze UNIE-Ke troeven? Surf naar www.uniek.org/jobs
  • En UNIE-K zou UNIE-K niet zijn als we daarbovenop niet nog wat extraatjes voorzien met een hoog ‘FUN’ gehalte.

 

Interesse?

  • Aarzel niet en solliciteer meteen via www.uniek.org/vacatures
  • Indiensttreding: in onderling overleg te bepalen
  • Met vragen over deze vacature kun je terecht bij Els Moeyaert – beleidsmedewerker personeel – 050/40.69.87 of els.moeyaert@uniek.org

Who are we?

At The Learning Hub, we innovate in learning. We design, develop and implement digital learning solutions.

We serve large accounts as well as smaller organisations, be it public services or corporates. Projects vary from ad hoc e-learning design & development, advice and guidance in the choice and implementation of a learning platform to long term partnerships and strategic advice when it comes to learning.


Who are we looking for?

As an increasing number of clients is looking for the most suitable talent and learning system, The Learning Hub wants to reinforce its team of business consultants. These consultants guide and assist our clients in navigating the complex landscape of Learning Management Systems (LMS) and related modules. Beyond guiding the decision-making process, our consultants support clients in the implementation of their chosen solutions, ensuring a smooth transition and optimal integration into their organisational framework. If you find yourself drawn to the dynamic world of talent solutions, consider joining us on this exciting journey.

 

What does the job entail?

  • As a trusted advisor, you are guiding the client through the process of
    • defining the scope,
    • setting requirements,
    • evaluating a selection of talent solutions (in alignment with the defined scope and requirements),
    • make suitable solution suggestion to ensure an optimal fit for their business.
  • In order to accomplish this, you’ll be orchestrating workshops and meetings at the client’s premises or online. Depending on the type of client, this can be for a short or long-term.
    • As a business consultant, you perform various roles:
    • You operate as a point of contact for the customer.
    • You are responsible for project management throughout the implementation of the selected solution, this involves:
    • supervise the technical configurations in collaboration with our partners.
    • follow-up on tasks and planning.
    • high level succession of budget.
  • You support and conduct workshops and demos for customers.
  • You are part of a consulting team that works in an agile (Scrum) environment.

 

What strengths do you have?

You …

  • have a passion for learning… without that, there is no fit!
  • bring valuable insights to the table with any experience related to (corporate) talent solutions, recognising that our primary focus is focused on learning.
  • are a true team player who has no problem to work autonomously.
  • display a willingness to enhance your technical skills, exploring areas such as CSS, HTML, SSO and integrations with HR tools.
  • have a relevant university degree, or demonstrate a similar level of thinking.
  • showcase fluency in both Dutch and English. Bonus points if you speak French!
  • approach challenges with enthusiasm, embodying an open-minded attitude that’s always ready to learn.
  • are willing to travel and work in different locations (main activity is in Belgium, HQ in Kontich and at the client’s location).

We are looking for junior profiles, with the ability to work autonomously, responsibly and willingness to learn.

 

What do we offer?

  • A team of young and inspired professionals with great autonomy and lots of enthusiasm.
  • A start-up mentality with strong experience behind the scenes.
  • A flexible workspace and self-directed career approach. If we don’t have any face-to-face meetings scheduled, it’s up to you to decide whether you work from home or the office. We’ve agreed to be at the office one day a week but you’re welcome to come in more frequently. A work hard, play hard attitude with coaching, training and guidance from day one. Our blended onboarding trajectory, with courses which you can follow in our own talent solution, will guide you during your first months. Our fun team organizes different activities which will definitely increase your level of FOMO.
  • Competitive salary package which will be matched to your personal competencies and expertise (e.g. company car, fleet card, insurance …). During your performance review and check-ins, you’ll get a clear overview of which steps you need to take to get to the next phase of your career.
  • As a member of the Cronos Group, you will benefit from all the group advantages (discounts, Cronos care service, free sports
  • activities, etc.).

 

More information? 

Website The Learning Hub

 

 

 

 

 

In this role, you will be responsible to design, lead and deploy talent programs and initiatives that ensure TVH has the right future capabilities aligned with our business strategy. You will advise, support and/or execute Organizational design and change interventions related to strategic transformation initiatives. You will be part of the global Talent Development team and report directly to the Talent Development Director.


Your role and responsibilities

  • Manage the strategic and recurring workforce planning process aligned with the company strategic plan and yearly budget cycle
  • Work with senior stakeholders and HRBPs to identify and evaluate changes in the internal and external environment that may affect TVH workforce and capability needs
  • Continuously monitor and analyze the effectiveness of the workforce planning initiatives
  • Support and play an active role in strategic transformation initiatives, by advising, coaching and supporting business leaders on org design choices, while providing options and recommended solutions
  • Collaborate with Change Management to diagnose the people implications of organizational changes and collaborate with HR and the business on delivery of talent transformation initiatives
  • Prepare and advise talent strategies and programs to develop future capabilities
  • Take actions to engage employees in capability building and work with L&D on implementing upskilling and reskilling programs based on identified capabilities gaps
  • Ensure alignment across various initiatives related to org design and talent transformation
     

Your Profile

  • University degree preferably in a relevant field (Business Economics, Psychology, Human Resources)
  • 7-10 years relevant work experience (ideally in Organizational Development and/or Business / Strategy Consulting)
  • Strong analytical and problem-solving skills (qualitative and quantitative), as well as the ability to simplify complexities
  • Ability to combine strategic thinking and operational execution
  • Demonstrated project management and governance of large-scale projects, including flexibility to adapt an approach and timelines as needed
  • Agile mindset and open to change
  • Experience in working with senior management and strong stakeholder management
     

What's in it for you?

  • A competitive salary with benefits such as meal vouchers and insurances.
  • Flexible working hours, home working and a healthy work-life balance.
  • 20 paid vacation days and 12 WTR days.
  • An easily accessible work location (but remote work is also possible).
  • A people-centric culture where your fitness and mental well-being matter.
  • Lunch breaks and sports facilities in TVH Park, the company's green zone.
  • Access to LinkedIn Learning and many in-house (and external) training courses.
  • Fun afterworks and other optional events (e.g. TVH Kaffee).
     

People are at our heart

TVH is a global business with a family atmosphere, where people are at the center. We value clarity, mutual respect, kindness and open communication. Our people are down-to-earth, easy to work and engage with. We welcome differences and celebrate new ideas.

 

Apply

Website TVH

Mail naar Nathalie De Paepe - Recruiter

 

 

Voor onze vestigingen te Aalbeke en Moeskroen zijn we op zoek naar een technical trainer

Verantwoordelijkheden:

  • Samen met de Plantmanagers van de sites Aalbeke & Moeskroen en de Learning & Development Manager sta je in voor het opstellen, evalueren en aanpassen van opleidingstrajecten voor diverse (technische) functies (operator, technieker, automatisatie, …). Hierbij focus jij je op het technische aspect
  • Tevens sta je in voor de opleiding en coaching van de interne trainers met focus op veiligheid en het waarborgen van kennis (o.a. via Train de trainer programma).
  • Een deel van het opleidingsprogramma neem je zelf voor je rekening. Hier leg je het accent op het geven van technische opleidingen (afhankelijk van jouw kennis en/of ervaring).  Daarnaast organiseer je de sessies die intern worden gegeven of die je extern uitbesteedt.
  • Samen met de lijnmanagers bewaak je de evolutie van de medewerkers in hun traject en sta je mee in voor de evaluatie.
  • Er wordt een intern opleidingscentrum opgezet op gebied van mechanica, pneumatica, hydraulica, elektriciteit, automatisatie/robotisatie en keramiek. Je wordt betrokken in de implementatie en nadien sta je in voor het beheer van dit centrum.
  • Je werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de verschillende afdelingen en vormt een tandem met de L&D Manager, aan wie je ook zal rapporteren.
 
Jouw profiel
  • Je hebt minimum een bachelor diploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede inhoudelijke en praktische technische kennis en hebt bij voorkeur ervaring binnen een productieomgeving.
  • Je kan terugblikken op een 5-tal jaar (leidinggevende) ervaring in een productie omgeving alsook ervaring in het begeleiden/coachen van medewerkers.
  • Je kan overweg met MS-office.
  • Je bent communicatief vlot en je spreekt anderen makkelijk aan. Je bent een inspirator voor de medewerkers.
  • Je houdt ervan om jouw kennis te delen.
  • Je bent Franstalig of Nederlandstalig met goede kennis van de andere landstaal.
  • Veiligheid staat voor jou op de eerste plaats.
  • Je werkt georganiseerd en planmatig, het realiseren van deadlines schept je veel voldoening.
  • Je bent een teamplayer, steeds bereid kennis en info over te dragen en stelt je coachend op.
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, maar kan ook vlot schakelen
  • Je streeft naar continue verbetering en efficiëntie.
 
Ons aanbod
  • Je komt terecht in een internationale gerenommeerde organisatie met lokaal een familiaal karakter.
  • In deze uitdagende job krijg je de ruimte om initiatief te nemen en de functie verder te ontwikkelen.
  • We hechten veel belang aan duurzaamheid zowel in onze producten als naar onze mensen toe.
  • In ruil voor je expertise en engagement bieden wij een aantrekkelijk salarispakket aan met inbegrip van extralegale voordelen (ruim aanbod verlofdagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, …) en de nodige opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

 

Meer info & Solliciteren

Vincent Landuyt - Recruitment Manager
+32 498 17 67 21
 

 

Word jij onze nieuwe creatieve, leergierige operations coordinator?

Ben je een energieke kracht? Heb je goesting om mee te bouwen aan corporate positivity® en positief
leiderschap? Wij dromen van een operationele duizendpoot die graag zelf de touwtjes in handen neemt.
Concreet vertaalt zich dit in tal van uiteenlopende projecten en taken.

  • Inhoud plaatsen en grafisch brengen op het marbl e-learning platform
  • Keynotes helpen voorbereiden en uitwerken in PowerPoint, video’s, podcasts, …
  • Operationele opvolging van het team en de projecten: van planning en logisitiek tot communicatie en teamcoördinatie
  • Uiteraard staan wij ook open voor alle andere ideeën.

Wat we hopen in jou te ontdekken

  • Veel positieve energie
  • Creatieve ideeën
  • Flexibele houding
  • Engagement en autonomie
  • Eerste kennis van/ervaring in grafische vormgeving
  • Geboren planner, organisator, …, duizendpoot
  • Vlot in geschreven Nederlands, Frans, Engels

Praktisch en concreet

  • Je werkt van thuis uit
  • We komen op vaste tijdstippen samen, op leuke plekken of digitaal
  • We voorzien een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen
  • We ontdekken samen jouw unieke kwaliteiten en zetten er vol vertrouwen op in

Spreekt deze job aan?

Mail ons naar hello@marbl.be. Je krijgt binnen de dag een antwoord.

 

 

Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan. 

Wat doen we?

Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.

Waar staan we voor?

Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!

Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.

Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.

Als ID'er bij Epyc:

  • Ben je gepassioneerd door didactische innovatie.
  • Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
  • Heb je de mindset om in co-creatie met klanten de ideale leeroplossing uit te werken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces en bijdraagt aan goede langetermijnrelaties.
  • Vind je het fijn om op de hoogte te zijn en te blijven van de laatste trends in L&D.
  • Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.

Wie jij bent:

  • Je hebt ervaring in het ontwikkelen van sterke didactische ontwerpen, waardoor geen leertheorie en -principe jou vreemd is. Je bent een krak in het identificeren en analyseren van de leerdoelstellingen en je weet leerinhoud te structureren tot interactieve leerervaringen waar iedereen zin van krijgt om te leren.
  • Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer we spreken over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI, en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
  • Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.

Wat we bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
  • Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
  • Een competitief loonpakket.

Solliciteren:

  • Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!

  • Heb je nog vragen? Of je bent nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be

 

 

Epyc Solutions is een toonaangevende, onafhankelijke speler op het gebied van Learning & Development. Maar vooral ook een mega wijze Gentse organisatie. Een groep van ervaren en enthousiaste collega’s die steeds tot het uiterste gaan. 

Wat doen we?

Wij ontwerpen en implementeren leerculturen die echt een impact hebben én aansluiten bij de doelgroep en de leerdoelen van onze klanten. We streven naar digitale leeroplossingen die medewerkers zin geven om te leren en zóveel makkelijker die leerdoelen te behalen.

Waar staan we voor?

Het ondersteunen van organisaties om leren terug leuk én zinvol te maken!

Bij Epyc Solutions geloven we in didactisch sterke digitale leeroplossingen ondersteund door moderne technologieën. We bieden interactieve e-learnings, serious games en Augmented/Virtual Reality om een boeiende leerervaring te creëren.

Om dit alles waar te maken, zijn we op zoek naar een e-learning developer om ons team te versterken. Zin om samen met ons nieuwe, creatieve en mooie leeroplossingen mét impact te ontwikkelen? Lees dan zeker verder en kom te weten of jij de persoon bent waarnaar we op zoek zijn.

Als e-learning developer bij Epyc:

  • Denk je vanuit het werkproces en de noden van de klant en kan je dit omzetten in een mooi project.
  • Heb je ervaring met authoring tools (Articulate, Captivate, IsEazy, ... ) en kan je overweg met de meest courante grafische tools uit de Adobe Creative Suite.
  • Denk je out-of-the-box en heb je goesting om innovatieve leermethoden en -technologieën te verkennen en toe te passen.
  • Heb je de mindset om in co-creatie met klanten top noch digitale leeroplossingen te maken waarbij je hen actief meeneemt in het maakproces.
  • Vind je het fijn om op de hoogte te blijven van de laatste trends in L&D.
  • Geef je op een verbindende en constructieve manier feedback aan collega's en sta je ook open voor het ontvangen van feedback, zodat je blijft groeien en anderen helpt te groeien.

Wie jij bent:

  • Je denkt vanuit de noden van de doelgroep en kan deze omzetten in een mooi project met oog voor detail.
  • Jouw werkervaring heeft jou sterke technische vaardigheden doen ontwikkelen waardoor geen authoring tool jou vreemd is of afschrikt.
  • Je hoort het niet donderen in Keulen wanneer gesproken wordt over leertechnologieën, authoring tools zoals Articulate Rise en Storyline, UX en UI en je weet hoe multimedia en interactieve elementen in leeroplossingen te integreren.
  • Jij bent de definitie van een teamplayer en je wordt helemaal enthousiast van openheid en transparantie, het samen vieren van successen en het in team neerzetten van top notch digitale leeroplossingen.
  • Je gaat the extra mile om afgesproken deliverables kwaliteitsvol en tijdig op te leveren.

Wat we bieden:

  • Een stimulerende werkomgeving waar we veel waarde hechten aan persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een inspirerend en warm team waar onze waarden trust, passion, care en fun centraal staan. Op basis van vertrouwen en zorg, met een grote dosis passie en plezier zorgen we niet alleen voor onze klanten maar ook voor jou.
  • Uitdagende projecten waarin je de nodige creativiteit aan de dag kan leggen.
  • Een competitief loonpakket.

Solliciteren:

  • Als jij je herkent in bovenstaande omschrijving en nog een warme werkplek met zin zoekt vlakbij centrum Gent, laat ons dan zeker iets weten!

  • Heb je nog vragen? Of ben je nu al enthousiast? Mail of bel gerust Oelerie. Samen bepalen jullie of er voldoende fit is voor een eerste gesprek bij ons op kantoor. Je kunt haar bereiken op 0477/53 36 06 of via oelerie@epyc-solutions.be

 

Wie zijn wij?

Bij The Learning Hub innoveren we op het gebied van leren. We ontwerpen, ontwikkelen en implementeren digitale leeroplossingen op maat, van a tot z.

We ondersteunen zowel grote klanten als kleinere organisaties, zowel overheidsdiensten als bedrijven. Onze projecten variëren van ad hoc e-learning ontwerp en ontwikkeling tot langdurige partnerschappen en strategisch advies op het gebied van leren.


Wie zoeken we?

We zijn van plan om een van onze content creatie teams uit te breiden. We zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in/hebben ervaring hebben met de ontwikkeling van e-learning.

Je moet in staat zijn om:

  • Een verhaal te creëren (vaardigheden in copywriting en uitstekende schrijfvaardigheden in het Nederlands!)
  • Inhoud kritisch te beoordelen (aangeleverd door de klant)
  • Deze inhoud te bespreken met de klant (vergaderingen organiseren en bijwonen)
  • Inhoud te ontwikkelen in Articulate Storyline volgens een vooraf bepaald Storyline-sjabloon, met inachtneming van de richtlijnen van de klant met betrekking tot UX, branding, schrijven, lay-out, enz.
  • Optioneel: aanvullende grafische elementen ontwikkelen

Je zult voornamelijk werken met Articulate Storyline 360.

Je zult nauw samenwerken met je interne projectteam en het projectteam van de klant.

Welke vaardigheden moet je hebben?

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
  • Je bent diplomatiek en geduldig.
  • Je bent goed in het onthouden van regels en het naleven van afspraken.
  • Je bent een snelle leerling en kunt je aanpassen aan nieuwe onderwerpen.
  • Je bent kritisch en resultaatgericht.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.
  • Je bent in staat om coole en didactisch sterke verhalen te bedenken en te schrijven.
  • Je werkt doelgericht en past je manier van werken (didactische aanpak, schrijfstijl, enz.) aan de eindgebruiker aan.
  • Je hebt een creatieve, open en flexibele mindset.
  • Je hebt inzicht in grafisch ontwerp (bijv. kleurgebruik, objectpositionering en -uitlijning, paginalay-out, selectie van relevante visuals die passen bij de algemene stijl van de inhoud, enz.).
  • Je bent in staat om complexe informatie om te zetten in duidelijke visuals OF (als je zelf geen grafische ontwerpvaardigheden hebt) kunt beschrijven hoe je bepaalde informatie zou visualiseren.
  • Je hebt een "can do" mentaliteit en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je kunt deadlines halen.
  • Je kunt omgaan met feedback en ernaar handelen.
  • Je wordt erkend als een assertieve en vloeiende communicator en voelt je op je gemak in verschillende situaties, ook bij het spreken voor een publiek.
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook autonoom werken.
  • Je vindt het leuk om te leren en jezelf te verbeteren.
  • Interesse in (en/of ervaring met) face to face of online training (bijv. over Instructional Design of de tools die we gebruiken) is een extra pluspunt.
  • Studies op het gebied van onderwijskunde, pedagogische wetenschappen, psychologie, learning management, ... of een eerste ervaring in Instructional Design zouden zeker een grote meerwaarde zijn.


Wat bieden we?

  • Een start-up mentaliteit met sterke ervaring achter de schermen.
  • Coaching, training en begeleiding vanaf dag 1.
  • Competitief salarispakket met secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om vanuit huis te werken.
  • Als lid van de Cronos Group profiteer je van alle voordelen van de groep (kortingen, Cronos-zorgservice, sport, enzovoort).


Meer info? Bekijk de website: www.thelearninghub.be